آتلیه عروس در گیشا
  • آتلیه عروس در گیشا
  • آتلیه عکاسی عروس در خیابان گیشا

آتلیه عروس در گیشا
بهترین آتلیه عروس در گیشا
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • گیشا

  • تماس




بهترین آتلیه عروس در گیشا در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه عروس در گیشا

بهترین آتلیه عروس در گیشا با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



آتلیه عروس در گیشا | آتلیه عکاسی عروس در خیابان گیشا

آتلیه عروس در گیشا

آتلیه عکاسی عروس در خیابان گیشا

آتلیه عروس در گیشا -از مهم و اساسی‌ترین اقدامات برای برگزاری جشن عروسی برگزیدن یک آتلیه برای عکاسی و فیلم‌برداری است، اهمیت این موضوع به دلیل یادگار ماندن عکس و فیلم‌ها در سال‌های بعد است.

آتلیه عکاسی عروس در خیابان گیشا

آتلیه عروس در گیشا

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه عکاسی عروس در خیابان گیشا می پردازیم.

راهنمای کامل انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس:

ازآنجاکه عکاسی و فیلم‌برداری از بخش‌های مهم و حساس مراسم عروسی هست، باید بین آتلیه‌های موجود، بهترین آن را ازلحاظ قیمت و کیفیت کار انتخاب کنید. شراکت با یک آتلیه استخدام یک عکاس و فیلم‌بردار ماهر بودجه مختص به خود را نیاز دارد و این نکته‌ای حائز توجه و اهمیت است؛ بنابراین باید در انتخاب یک آتلیه مناسب که بتواند تصاویر و عکس‌های مراسم عروسی شمارا به‌دقت ثبت و ضبط کند، صبور باشیم و برای آن‌وقت صرف کنیم.

برای درست انجام گرفتن هر کاری باید یکسری نکات مواردی را رعایت کنید؛ در امر انتخاب آتلیه عروس هم این نکات و مضامین وجود دارند که رعایت آن‌ها دشوار و سخت نبوده و باعث می‌شود از کیفیت و وضعیت کار آنان مطلع شوید.

بررسی آتلیه:

قبل از انتخاب بهتر است کمی به کارهای قبلی آتلیه‌ای که برگزیده‌اید بیندازید و با سنجش: شیوه و طریقه‌ی نورپردازی، کیفیت و مقدار شارپ بودن عکس‌ها و تصاویروژست عکس‌ها از میزان دقت و کیفیت کارکنان باخبر و آگاه شوید.

گفت‌وگو با کادر نگارخانه در مورد لوازم و ابزار عکاسی و فیلم‌برداری مانند هلی شات ها و تعداد و مقدار دوربین‌های موجود از اقدامات مهم و کاربردی است. هیچ‌وقت به‌راحتی از وسایل نگذرید و همیشه کمی تردید را چاشنی تحقیق و بررسی خود کنید؛ رعایت این موضوع سبب می‌شود از عکس و فیلم‌های گرفته‌شده از عروسی‌تان رضایت کامل داشته باشید. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که تجهیزات و امکانات بیشتر هزینه‌ی بیشتری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

تهیه کلیپ برای عروسی از مواردی است که شما باید آن را در نظر داشته باشید، توصیه ما این است که پیش از برگزاری مراسم کلیپ و ویدیو مدنظر شما به‌صورت تشریفاتی و فرمالیته حاضر باشد تا شما ازلحاظ مدت‌زمان آماده‌سازی آن نگرانی‌ای نداشته باشید.

نحوه انتخاب نگارخانه:

همان‌طور که گفته شد باید برای انتخاب یک آتلیه مناسب نکاتی را در نظر گرفت و وقت صرف کرد. غالباً افراد تنها به دیدن نمونه کار بسنده می‌کنند که متأسفانه این کافی نیست ما در ادامه نکات و مطالبی را به شما یادآوری می‌کنیم که در انتخاب نگارخانه مناسب باید آن هارا ملاحظه بفرمایید:

• داشتن جواز و پروانه رسمی
• ویدیو درخواستی شما دقیقاً ازلحاظ کیفی مثل کار قبل و یا بهتر باشد.
• سابقه و تجربه باهم رابطه مستقیم دارند بنابراین به آن دقت کنید.
• از امن بودن جای عکس‌ها، تصاویر و فیلم و ها اطمینان خاطر داشته باشید.
• توجه به نوع و گونه دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری
• داشتن کارکنان خانم و آقا
• نسبت به کار تعهد داشته باشند و در کل روز برگزاری مراسم عروسی در خدمت عروس و داماد باشند.
• معین کردن تعداد مهمانان
• از کارهای قبلی موجد آتلیه دیدن فرمایید.
• حتماً پیش از بستن قرارداد پرس‌وجو کنید که هزینه درست کردن آلبوم بر روی پول و قیمتی که می‌خواهید پرداخت کنید قرار می‌گیرد یا خیر.
• صرف وقت برای انتخاب و برگزیدن آتلیه بسیار امری مهم اساسی بوده و نتایج خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت
• روتوش خیلی زیاد موجب تصنعی شدن چهره شما می‌شود، پس اگر فرد عکاس به آن تأکید زیاد دارد هوشیاری‌تان را دوچندان کنید.
• شما می‌توانید با مراجعه به اینترنت و بازدید و مشاهده نمونه‌های موجود الگو عکاسی خود را پیداکرده و سپس آن را به عکاس موردنظر خود نشان دهید درواقع اختلافات کلیشه‌ای علت اصلی ناهماهنگی و ناسازگاری به وجود آمده میان عروس و داماد و کادر آتلیه هست علت این ناهماهنگی هم بی‌برنامه بودن یعنی برنامه نداشتن و برنامه‌ریزی نکردن برای روز برگزاری مراسم و نداشتن افرادی به‌عنوان مدیر برنامه‌‌.
• اعتقادی و مذهبی بودن مورد غیرممکنی نیست بنابراین درصورتی‌که شما فردی با اعتقاد و مذهبی هستید و خوب است چند روز قبل از عکاسی و فیلم‌برداری شرایط خود را با کارکنان آتلیه هماهنگ کنید چراکه ممکن است بیش از نصف گروه تشکیل‌دهنده کارکنان آقا باشد و یا اینکه در روز عروسی هم‌زمان با شما چندین عروس و داماد نوبت عکاسی داشته باشند همان‌طور که گفته شد بهترین راه‌کار در این مورد مراجعه به نگارخانه موردنظر چند روز قبل از برگزاری مراسم به‌صورت ظاهرسازی شده و فرمالیته است‌‌.

– اخلاق و نوع برخورد گروه با عروس و داماد

ازآنجاکه تقریباً شما تمام‌روز عروسی‌تان را با ساقدوش‌ها و کادر عکاسی و فیلم‌برداری می‌گذرانید نوع برخورد و خلق‌وخوی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

برای به وجود آمدن عکسی زیبا خاطر انگیز و بااحساس نیاز به وجود آمدن صمیمیت و دوستی یک‌طرفه بین عروس و داماد است و هر چه این خلوص دوستی دوطرفه بیشتر باشد زن و مرد که به‌عنوان عروس و داماد شناخته می‌شوند در جلوی دوربین احساس راحت‌تر و بهتری خواهند داشت.

– اعتماد به تبلیغات زبانی و مجازی

متأسفانه امروزه کمتر پیدا می‌شوند کسانی که به تبلیغات پراکنده‌شده در فضاهای مجازی و یا موتورهای جستجو مثل گوگل اعتماد و اطمینان حاصل کنند راه چاره در این زمینه تنها کمی تحقیق و بررسی است تا به اطمینان کامل از تبلیغات برسید‌‌‌‌‌.

البته دلیل از بین رفتن این اعتماد به دلیل تبلیغات دروغین آتلیه‌ها از امکاناتی است که در واقعیت و اصل کار آن‌ها وجود خارجی ندارد، شمارا ملزم می‌کند که به سابقه و تجربه کاری آتلیه‌ها عکاس‌ها و فیلم‌برداران توجه بسیار کنید.

بهترین راه بررسی تجربه و سابقه کاری کارکنان آتلیه‌ها و نظرخواهی و پرس‌وجو از اقوام و فامیلتان که برای عروسی خود به آتلیه مراجعه کردند این روش یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای تحقیق در مورد نگارخانه‌های گوناگون محسوب می‌شود دومین راه مشاوره گرفتن و صرف وقت برای انجام این کار است‌‌‌‌‌‌. یک مشاوره در این حوزه که توسط شما رزرو و ذخیره‌شده است با توضیحات مفید خود در مورد خصوصیات ویژگی‌ها و کلیت خود مصاحبه‌ای می‌کند این مصاحبه جهت آشنایی هر چه بیشتر شماست

– عکاسی فرمالیته

یکی از معضلات و مشکلاتی که نوعروس و دامادها در روز عروسی دارند اضطراب و استرس درزمینه به‌موقع نرسیدن در جایگاه زن در نظر گرفته برای عکاسی و یا خراب شدن پیکانه‌اشی که روی صورت انجام داده و لباسی که انتخاب کرده‌اید است راه‌حل برای این مشکل عکاسی به‌صورت فرمالیته و یا ظاهرسازی شده است در این روش از عکاسی چند روز قبل از روز برگزاری مراسم در مکان‌های گوناگون که می‌تواند در خارج از شهر و یا خارج از ایران باشد و بالباس‌ها و چهره آراسته‌شده متمایز از روز عروسی در مکانی که قصد عکاسی فرمالیته دارید حاضرشده و آمادگی لازم را برای فیلم‌برداری و عکاسی در روز موعود به دست آورید.

همیشه آتلیه کارهایی که به خوب بودن و کیفیت کار خود اطمینان دارند بهترین پیشنهادها مثل عکاسی فرمالیته که ظاهراً عجیب است را، می‌دهند. دلیل آن‌هم وجود مزایا و محاسن زیادی است که این نوع عکاسی مثل صرفه‌جویی و جلوگیری از اتلاف وقت است را، دارد؛ و نیز سبب می‌شود شما به‌عنوان عروس و داماد در روز برگزاری مراسم عروسی‌تان نگرانی اضطراب هدر رفتن و کمبود زمان را داشته باشید و درواقع می‌توانید روز انجام عکاسی فرمالیته یا ظاهرسازی شده انواع مختلفی از فیگورها و ژست‌هارا امتحان کنید.

عکس‌ها، ویدیو و کلیپ‌هایی که از روز برگزاری مراسم عروسی‌تان باقی می‌ماند تقریباً تنها یادگاری باقی‌مانده شما از آن روز خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی، به شمار می‌روند.
معمولاً برای برجای ماندن یک آلبوم عکس باکیفیت نیاز به یک آتلیه چیره‌دست است که ما در ادامه مطلب قصد کمک به شما در انتخاب یک آتلیه خوب راداریم.

11 سؤال مهمی که باید از عکاستان بپرسید:

1. ملاقات اولیه شما باکسی است که وظیفه عکاسی را دارد یا با مسئول آتلیه‌ای که به آن مراجعه کردید؟
2. آیا آتلیه برای اطمینان خاطر شما از نمونه کارهای قبلی و یا آلبوم‌های قبلی خود استفاده می‌کنند؟
3. عکس‌ها و تصاویری که به شما ارائه داده می‌شود به همان‌گونه است که انتظار داشته‌اید؟
4. حداقل هزینه لازم به پرداخت چقدر هست؟
5. آیا هزینه و قیمت عرضه‌شده متمایز از هزینه فیلم‌برداری است، یا آن را شامل می‌شود؟
6. آیا آتلیه برای عکاسان خود دستیاری را در نظر خواهند گرفت؟
7. آیا این امکان وجود دارد که در روزی عروسی ما برنامه دیگری مثل رسیدگی به یک نوبت عروسی دیگر نداشته باشید؟
8. واکنش و خلق‌وخوی عکاس در برابر نظرات و پیشنهاد‌ها شما چیست؟
9. عکاس و فیلم‌بردار چه تضمینی برای انجام خواسته‌ها و پیشنهاد‌ها شما دارند؟
10. پس از اتمام یافتن مراسم، مدت‌زمان لازم برای آماده شدن آلبوم عکس چقدر است؟
11. عکاس چه دستور کار و طرحی برای عکس و تصاویر اسپرت شما دارد؟

آلبوم‌های عروسی چند نوع هستند؟

غالباً آلبوم‌هایی که در راستای تولید قرار می‌گیرند به دودسته ژورنالی و ساده تقسیم می‌شوند. جلد این آلبوم‌ها به‌هیچ‌عنوان دارای محدودیت نیست و می‌تواند جیر، چرم و یا به گونه‌های خیلی زیبایی پوشش‌دهنده باشند. ولی دراین‌بین یک تفاوت مهم و اساسی وجود دارد.
معمولاً آلبوم‌های با نقش ساده که در اروپا به Matted هم شهرت دارند و به‌وسیله نرم‌افزارهایی کامپیوتری تولید و طراحی می‌شوند؛ ضمن این‌که الگو و نمونه اصلی آتلیه‌های عکاسی به شمار نمی‌روند، پرطرفدار و هوادار هم نیستند.

خوب است بدانید آلبوم‌های ساده یا Matted نقش هدیه‌ای ناقابل به عروس و داماد رادارند. به‌طورکلی این‌گونه از آلبوم‌ها با کادرها و مدل‌هایی آماده‌سازی شده که در هر صفحه از آن‌ها عمدتاً یک الی چهار عکس گذاشته می‌شود و در همان روز مراسم عروسی چاپ و صحافی می‌شود و همان‌طور که ذکر شد به‌عنوان کادو و هدیه به نوعروس و دامادها تقدیم می‌شود.

بعضی از دیگر از آتلیه‌ها برای نوعروس و دامادها که تنها چاپ عکس‌های 417 خود را به آلبوم‌های باکیفیت و گران‌قیمت‌تر، ترجیح می‌دهند، پیشنهاد گرفتن آلبوم‌های ساده یا matted را می‌دهند. از دیگر آلبوم‌های موجود که غالباً پرطرفدارتر نیز هست عمدتاً در گونه‌های طراحی‌شده یا Flush-mount قرار دارند و شهرت آن‌ها به آلبوم‌های ژورنالی، ژورنال‌های مجله‌ای (magazine style) و ژورنال عروس ایتالیایی هست.
خوشبختانه از نکات و مزایای بسیار مهم این آلبوم‌ها این است که ازلحاظ طراحی به تعداد کمی طرح و نقش محدود نیست و می‌توانید با توجه به سلایق خودتان طرح مدنظر را انتخاب نمایید.

ازنظر بودجه لازم برای تهیه و خرید آلبوم‌ها، درواقع قیمت‌ها ثابت نیست و به عواملی چون: بروز و روی مد بودن طرح ایجادشده، مشابهت با نقوش آلبوم‌های قبلی و حق‌الزحمه طراح، بستگی دارد. تلفیق چند عکس باهم از مواردی است که مشترک در صفحاتی که به این‌گونه طراحی می‌شوند، هست. نحوه این ترکیب به‌گونه‌ای است که تصاویر و عکس‌ها کمترین لبه را شامل شده و در یکدیگر آمیخته‌شده و یا این‌که درزمینه ی عکس‌های دیگر ادغام می‌شوند. معمولاً نگارخانه‌ها ژست‌ها و استایل های مختص خود را برای طراحی و مدل‌سازی آلبوم سفارشی شما دارند.

آلبوم دستی، پرهزینه‌یا یک ضرورت؟

عکس‌هایی که از شما گرفته می‌شود بدون ویرایش و ادیت هستند و یا به‌عبارتی‌دیگر خام به‌حساب می‌آیند و در آتلیه با شیوه‌ها و فن‌های مخصوصی عکس‌ها را ازنظر رنگ، نورم روشنایی و متناسب بودن روتوش و فتوشاپ کرده و سرانجام جلوه‌ای زیبا به‌عکس می‌دهند.

درواقع عکاس‌ها با فن و تکنیک‌های مخصوص، تنظیم هنرمندانه عدسی و فضا، ژست‌ها و فیگورهای گوناگون، چهره‌آرایی سوژه‌های عکاسی و عکاس‌های مدلینگ که اکثراً همانند عکس‌های روی مد و بروز است، ظاهری جدید و متفاوت از عروس و دامادها به یادگار می‌گذارند.

آلبوم که امروزه در دست تولید قرار می‌گیرند حاوی ۱۰ برگه ۳۶۰ هستند که عکس نوعروس و دامادها را مانند مجله‌های مد به‌گونه‌ای بروز نوین در صفحات آلبوم چاپ می‌کنند. این نوع مجموعه عکس‌ها یا همان آلبوم‌ها سبب احساس خرسندی در مشتریان می‌شوند. غالباً قیمت موردنیاز برای چاپ تهیه و خرید آن‌ها از یک‌میلیون تومان شروع‌شده و بیشتر می‌شود.

اندازه‌های پرهزینه:

این امکان وجود دارد که عکس‌های گرفته‌شده از شما از صورتتان یا همان پرتره و اسپرت باشد. نکته مهم اینجاست که برای نصب یک قاب عکس بزرگ دونفره در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ بر روی دیوار خانه و یا اتاق باید بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید. دست‌کم هزینه موردنیاز برای خرید یک آلبوم در اندازه ۳۰ در ۶۰ یک‌میلیون و پانصد هزار تومان هست.

عکس‌هایی که باید در آلبوم داشته باشید:

1. حلقه نامزدی و عروسی
2. نمایه و عکسی زیبا از لباس عروس قرارداد شده بر روی رخت‌آویز
3. کارت دعوت میهمانان و حضار برای عروسی
4. عروس و ساقدوش‌های قرارگرفته در کنار آن
5. داماد و ساقدوش‌های قرارگرفته در کنار آن
6. زیورآلات عروس
7. زمان قرار گرفتن بر سر عروس در آرایشگاه
8. لحظه بریده شدن کیک
9. موقع امضا شدن عقدنامه سر سفره عقد
10. اولین مرتبه‌ای که عروس و داماد یکدیگر را کنار در آرایشگاه ملاقات می‌کنند.
11. زمان وداع و خداحافظی عروس و داماد از خانواده خویش برای رفتن به منزل مشترک
12. پیاده شدن داماد از ماشین در جلوی آرایشگاه
13. عکس عروس و داماد در کنار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایشان
14. هنگامی‌که داماد کتش را به تن کرده مشغول درست کردن یقه و کراوات است.
موقع انتخاب آتلیه به این نکات هم توجه کنید
1. میزان تجربه و آگاهی کارکنان آتلیه را امتحان کنید
2. از اینکه آتلیه‌ای را که انتخاب کردیم دارای مدارک معتبر ما عضویت در اتحادیه عکاس است که اطمینان خاطر پیدا کنید.
3. از پیش موارد حقوقی و مستمری را بررسی نمایید.
4. به افرادی که ممکن است در این زمینه از شما کلاه‌برداری می‌کنند باشید و علاوه بر آن خود را وارد واسطه بازی‌ها نکنید.
5. در قراردادی که بین شما و مسئول آتنی بسته می‌شود چگونگی آلبوم مدنظر خود و جزئیات کاری که انتظار دارید را با دقت یادداشت کنید
6. وصل کردن چگونه بودن عکس دلخواه و مدنظر شما برای عکاس بسیار مهم است بنابراین این مورد را فراموش نکنید
7. همان‌طور که گفته شد قبل از بسته شدن قرار دارد پرسیدن اینکه آیا هزینه چاپ عکس‌ها به وجود آوردن مجموعه عکس‌ها یا همان آلبوم، روی هزینه‌ی اصلی قرار می‌گیرد یا نه بسیار امری خطیری است‌‌
8. ضمانت امنیت عکس‌های شما توسط مسئولین آتلیه حتماً صورت می‌گیرد.
9. روتوش بیش‌ازاندازه عکس تصنعی بودن چهره را به همراه دارد بنابراین در این مورد حواس و هوشیاری‌تان رو دوچندان کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

فیلمبردار خانم دارید؟

بله

در روز بارانی فیلمبرداری دارید؟

در روزهای برفی و بارانی تدابیری اندیشیده شده است.

آیا امکان تغییر در مدل عکس‌های گرفته شده وجود دارد؟

در بعضی موارد نادر و براساس بروز مشکلات پیش بینی نشده از طرف شما امکان تغییر در روند بعضی از کارها وجود خواهد داشت.

کیفیت کارها چگونه است؟

از کیفیت بالایی برخور دار خواهد بود.

تدوینگر و ویرایشگر خانم دارید؟

بله

فیلمبردار آقا دارید؟

بله


کلمات کلیدی:
آتلیه عروس در گیشا، آتلیه عکاسی عروس در خیابان گیشا، استودیو عکاسی، آتلیه عروس با کادر خانم، روتوش، ژست، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، گیشای، مدل، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!