بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه
  • بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه
  • آتلیه عکاسی کودک در زعفرانیه

بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه
بهترین آتلیه عکس کودک
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زعفرانیه

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه

بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه | آتلیه عکاسی کودک در زعفرانیه

بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه

آتلیه عکاسی کودک در زعفرانیه

بهترین آتلیه کودک زعفرانیه -به بیان موارد مهم و خاصی که بهتر است در هنگام انتخاب آتلیه کودک به آن توجه کافی داشته باشیم می پردازیم. حتما همه شما به مهمانی یا حتی خانه آشنایان و بزرگترها که می روید اولین چیزی که توجه و دقت آن را برمی انگیزد قاب عکس هایی است که بر دیوارها و روی میزها قرار دارند. عکسهای جدید و قدیم، کودکانی که بزرگ شده اند و بزرگترهایی که شاید نباشند.

اما در بین همه آنها مسلما عکس بچه ها بیشتر جلب نظر میکند؛ چون سادگی و زیبایی خاص خود را دارند.
دیگر مانند قدیم نیست که هرکسی با هر دوربین و کیفیتی عکس بگیرد چاپ کند و نگه دارد، بلکه مادر ها همه ترجیح میدهند حتی برای یکبار هم شده کودک دلبندشان را به آتلیه برده، عکسهای زیبایی از او بگیرند و دیوار اتاق کودکشان را با آن بیارایند.

آتلیه عکاسی کودک در زعفرانیه

بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه عکاسی کودک در زعفرانیه می پردازیم.

آتلیه کودک:

ما میخواهیم کمک کنیم تا شما بهترین آتلیه کودک را برای فرزندتان انتخاب کنید.

گزینه یک بررسی بهداشت آتلیه: هنگام ورود به آتلیه، محیط اطراف را ازلحاظ رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی بررسی کنید؛ چون محیطهای آلوده برای کودکان به دلیل ظریف بودن پوستشان و پایین بودن سیستم ایمنی بدنشان بسیار خطرناک است؛ بنابراین تمامی وسایل آتلیه را ازلحاظ تمیزی بررسی کنید؛ ازجمله لباسها، اسباب‌بازی‌ها و محیطی که کودک برای عکس گرفتن در آنجا قرار میگیرد؛ باید پاک و تمیز باشد.

گزینه دوم بررسی اخلاق عکاس: وقتی به آتلیه مراجعه میکنید؛ درخواست صحبت با عکاس کودک را بدهید؛ و هنگام صحبت با عکاس، نوع برخورد با کودک را بررسی کنید؛ و ببینید؛ چقدر توانایی این را دارد؛ که با کودکتان ارتباط برقرار کند؛ و میزان دانش روانشناسی کودک را در او بررسی کنید؛ و صبر و تحمل او را در برابر کودکتان بسنجید؛ چون کودکتان باید در کنار عکاس احساس امنیت کند؛ و به‌راحتی او را بپذیرد.

گزینه سوم بررسی مهارت و توانایی عکاس: وقتی با عکاس کودک صحبت میکنید؛ از میزان مهارت و تخصص عکاس اطمینان حاصل کنید؛ و کاراهای قبلی او را ببینید؛ و با خواستههای خود مقایسه کنید؛ و بررسی کنید؛ که آیا از کارهای او راضی هستی یا نه؟

گزینه چهارم بررسی توانایی عکاس در استفاده از تجهیزات: از این مسئله اطمینان حاصل کنید؛ که عکاس توانایی و مهارت لازم برای کار کردن با دستگاهها و تجهیزات عکاسی را دارد؛ و با انواع دوربینها و لنزها آشنایی کامل دارد؛ و می‌تواند زاویهی درست عکس گرفتن را تشخیص دهد.

گزینه پنجم بررسی میزان روتوش عکس: عکاس باید توانایی کار کردن با نرمافزارهای ویرایش عکس را داشته باشد؛ تا در صورت لزوم بعد از عکاسی ایراد عکس را با استفاده از این نرمافزار برطرف نماید؛ اما توجه داشته باشید؛ ویرایش یا روتوش عکس باید به یک‌میزان مناسبی باشد؛ تا عکس از حالت طبیعی خارج نشود.

گزینه ششم بررسی کیفیت چاپ: حتماً کیفیت کاغذ چاپ را بپرسید؛ و اگر می‌خواهید بهترین کاغذ را به عکاس سفارش دهید. بهترین کاغذ چاپ کاغذ سیلکه است؛ که عکس روی آن به شکل مناسبی چاپ خواهد شد؛ جنس این کاغذ از ابریشم است. از عکاس بخواهید عکستان را به بهترین لابراتوار جهت چاپ ارسال نماید.

گزینه هفتم بررسی تنظیم رنگ عکس: عکسهای قبلی که عکاس گرفته است؛ نگاه کنید؛ و آن را ازلحاظ کیفیت رنگی بررسی کنید؛ چون تنظیم رنگ عکس یک هنر به‌حساب می‌آید؛ میزان این هنر را در عکاس بسنجید. ازاینجا میتوان فهمید که حضور یک متخصص رنگ در آتلیه الزامی است؛ که بتواند بهترین عکس را جهت چاپ به لابراتوار ارسال نماید.

گزینه هشتم بررسی کارکنان آتلیه: وقتی وارد آتلیه شدید؛ نه‌تنها نوع برخورد عکاس کودک را باید مدنظر بگیرید؛ بلکه تمامی کارکنان آتلیه باید رفتار مشتری مداری داشته باشد؛ و کارکنان باید مهربان و با درایت با مشتری برخورد کنند؛ و شما و فرزندتان احساس خوبی نزد آنها داشته باشید.

گزینه نهم بررسی محیط آتلیه: محیط آتلیه باید ازلحاظ دما مناسب باشد؛ و بوی خوبی در هوای محیط منتشرشده باشد؛ چراکه شما با ورود به این محیط احساس آرامش‌خواهید کرد. در آتلیه باید فضایی به‌عنوان سالن انتظار تعبیه‌شده باشد؛ تا هنگام انتخاب عکس یا در هنگام عکس‌برداری محیطی برای نشستن مشتری باشد.

گزینه دهم بررسی قیمت ارائه‌شده: قیمتی که ارائه میدهند باید بر اساس جنس کاغذ، هزینهی لابراتوار جهت چاپ، میزان روتوش عکس، میزان مهارت و تخصص باشد. شما باید به چند آتلیه مراجعه کنید؛ و قیمتها را باهم مقایسه کنید؛ سپس اقدام به انتخاب کنید.

گزینه یازدهم بررسی موقعیت مکانی آتلیه: دوری و نزدیکی مسافت آتلیه به محل سکونت شما بسیار مهم است. آتلیه باید در مکانی قرارگرفته باشد؛ که شما به‌راحتی بتوانید به آن مراجعه نمایید؛ و رفت آمد به آتلیه برایتان دشوار نباشد.

گزینه دوازدهم در دسترس بودن عکاس کودک: شما باید بتوانید راحت با عکاس کودک ارتباط برقرار کنید؛ و اگر سؤال یا مشکلی داشتید؛ با او در میان بگذارید؛ پس در دسترس بودن عکاس بسیار مهم است.

گزینه سیزدهم بررسی اجازهی ارائه پیشنهاد به عکاس: گاهی اوقات شما سلیقه دکوراسیون محلی که کودک در آن عکس میگیرد؛ را نمیپسندید؛ از عکاس بپرسید؛ که می‌توانید طرح دلخواه خود را ارائه بدهید یا نه؟

گزینه چهاردهم بررسی روز عکاسی: روز عکس‌برداری باید ازلحاظ کاری برای عکاس روز خلوتی باشد؛ تا بتواند در کمال آرامش تمام‌وقت خود را صرف عکس‌برداری از کودکتان کند.

اشتباهاتی که ما در انتخابات آتلیه کودک انجام می دهیم:

کیفیت عکس، قیمت عکس، سابقه کاری آتلیه همه درست و در اولویتهای اولیه است، اما گاهی مادران اشتباهاتی انجام میدهند که هم خود را خسته میکنند، هزینه ای که کرده اند حیف میشود و هم به روند طبیعی که هر آتلیه دارد صدمه میزنند.
عکاس خوب مخصوصاً عکاس کودک همانگونه که به تجربه نیاز دارد به اخلاق و حتی به روانشناسی کودک هم احتیاج دارد.
بهتر است قبل انتخاب آتلیه برای فرزند عزیزتان هم موارد انتخاب خوب را بدانید و بسنجید هم اشتباهاتی که شاید تا حال به آن توجه نکرده اید.
1) مادران فکر میکنند؛ که هرچه هزینه عکاسی بیشتر باشد؛ کیفیت عکس نیز بیشتر میشود؛ درحالی‌که کیفیت عکس به مهارت و تخصص عکاس و نوع کاغذی که عکس روی آن چاپ میشود؛ بستگی دارد.
2) مادران فکر میکنند؛ که عکس از کودک فقط از یک زاویه و به‌صورت رسمی و سه در چهار باید گرفته شود؛ تا عکس خوب و جالبی داشته باشند؛ درحالی‌که گرفتن عکس در ژستهای مختلف، زیبایی خاص خودش را خواهد داشت.
3) بعضی از مادران ژستهای غیرطبیعی برای کودکشان در نظر میگیرند؛ یا ژستهایی را در نظر میگیرند؛ که امکان اجرا در آتلیهی انتخابی وجود نخواهد داشت. همیشه ایدههای خود را بر اساس شرایط و زمان مشخص کنید؛ و چندین ایده را ارائه دهید؛ و از عکاس بخواهید بهترین ایده را انتخاب کند.
4) اصرار مادران برای گرفتن عکس در یک‌زمان مشخص؛ چراکه گاهی اوقات کودک در شرایط روحی و جسمی مناسبی نیست؛ که آن را برای عکس‌برداری ببرید. خود مادر هم باید شرایط روحی و جسمی مناسبی داشته باشد؛ درواقع هم مادر و هم کودک باید آمادگی لازم را برای عکس‌برداری داشته باشند؛ چون ممکن است زمان عکس گرفتن طولانیتر از حد تصورشان باشد.
5) گاهی مادران در نحوهی اجرای عکس‌برداری دخالت میکنند؛ و سبب کندتر شدن روند عکس گرفتن میشود. باید بدانید که عکاس بهتر از شما عمل خواهد کرد؛ چون در این حرفه دارای تخصص و تجربه است؛ پس با نظرهای بیجا روند عکس‌برداری را مختل نکنید. ایجاد اخلال سبب ایجاد آشفتگی و ناآرامی کودک میشود؛ که نتیجهی آن عکسهای ضعیف و بی‌کیفیت خواهد شد.

ویژگی یک عکاس خوب:

یک عکس با ثبت لحظات خاص از زندگی ما، می‌تواند نقش مهمی را در زندگی ما انسانها ایفا کند. پس شناخت یک عکاس خوب میتواند؛ تأثیرات بعدی را بهتر و عالیتر کند؛ درواقع یک عکاس خوب دارای دانش و مهارت کافی در حرفهی خود و همچنین دانش و تسلط کافی بر اصول روانشناسی کودک را دارد؛ و توانایی لازم برای ایجاد یک عکس خوب و باکیفیت را در تمامی شرایط دارد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در زعفرانیه، بهترین آتلیه عکس کودک در زعفرانیه، بهترین آتلیه تخصصی کودک در زعفرانیه، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، زعفرانیهی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!