بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه
  • آرایشگاه داماد زعفرانیه

بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه
آرایشگاه داماد زعفرانیه
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زعفرانیه

  • تماس



آرایشگاه داماد هایپر بیوتی زعفرانیه

خدمات اصلاح و گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در زعفرانیه

آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در زعفرانیه با مدیرت آقای *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای گریم و اصلاح داماد



بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه | آرایشگاه داماد زعفرانیه

بهترین آرایشگاه داماد زعفرانیه

آرایشگاه داماد زعفرانیه

بهترین آرایشگاه داماد زعفرانیه -روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد به شمار می رود و به همین دلیل افراد در روز عروسی خود، دوست دارند به بهترین و زیبا ترین شکل به نظر برسند.

آرایشگاه داماد در زعفرانیه

بهترین آرایشگاه داماد زعفرانیه

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای گریم داماد باید بدانید را برایتان توضیح دهیم و به معرفی آرایشگاه داماد در زعفرانیه می‌پردایزم.

آرایشگاه داماد:

بر خلاف باور عموم این تمایل نه تنها در عروس ها، بلکه در داماد ها نیز وجود دارد و یک داماد دوست دارد در شب عروسی خود بسیار شیک و مرتب به نظر برسد، از این رو باید در روز عروسی خود به آرایشگاه مخصوص داماد بروند. البته در این آرایشگاه ها داماد را مانند عروس آرایش نمی کنند، بلکه صورت را یک گریم کلی می کنند تا لک های صورت، جای جوش، گودی و تیرگی زیر چشم و … را بپوشانند و هم چنین خدمات دیگری نیز ارائه می دهند که در ادامه ی مطلب به آن میپردازیم.

خدماتی که در بهترین آرایشگاه داماد ارائه می شوند:

1- اصلاح و طراحی مدل مو:

یکی از مهم ترین مسائل برای داماد ها انتخاب مدل مو و ریش مناسب برای عروسی می باشد. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل باید ابتدا به بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه مراجعه فرمایید و درقدم بعدی باید به آرایشگر خود اعتماد کنید. اکثر آرایشگاه هایی که در این زمینه متخصص هستند حدود یک هفته تا ده روز قبل از عروسی مدل های مو را روی سر داماد اجرا کرده و از هر کدام عکس گرفته و به داماد نشان میدهند تا مدل موی مناسب خود را انتخاب کند.

با این کار هم مدل موی دل خواه داماد روی موهای او اجرا می شود و هم این که داماد در روز عروسی استرس این که موهای او خراب شود را نخواهد داشت؛ هم چنین اصلاح و کوتاهی موها هم چند روز قبل از عروسی باید اجرا شود تا رد قیچی روی موها مشخص نباشد.

2- اصلاح و مدل ریش و سبیل:

بعد از مدل مو مدل ریش و سبیل آقایان از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر شگرفی روی ظاهر ایجاد می کند. موهای اضافه ای که روی گونه ی آقایان قرار دارند نیز باعث می‌شود زیبایی چهره‌ی آن‌ها کاهش پیدا کند. یکی از راه‌های از بین بردن این موها وکس است. مدل ریش و سبیل آقایان باید با چهره‌ی آن‌ها متناسب باشد.

انواع مدل های ریش با توجه به فرم صورت:

صورت های گرد:

افرادی با این فرم صورت بهتر است در سمت گونه، ریش های کوتاه و به سمت چانه ریش های بلندتری داشته باشد که باعث پهن شدن چانه میشود.

صورت های بیضی:

انتخاب مدل کلاسیک برای این فرم صورت مناسب است بطوری که اندازه ی ریش متعادل باشد که. بهتر است ریش از خط فک آغاز شود و دور لب و چانه امتداد پیدا کند.

صورت های مربعی:

بهتر است برای این فرم صورت ریش و سیبیلی که شکل مستطیلی دارد را درنظر بگیرید.

صورت های لوزی:

افرادی با این فرم صورت بهتر است ریش کوتاه داشته باشند و حجم قابل توجهی از ریش را به چانه های شان بدهند.

صورت های مستطیلی:

برای کمتر دیده شدن درازای صورت بهتر است ریش های کنار گونه پرتر شوند و به هیچ عنوان اندازه ی ریش ها بلند نشوند زیرا باعث میشود صورت شما کشیده تر به نظر برسد.

صورت های مثلثی:

برای این فرم صورت بهتر است ریش نگذارید و فقط سیبیل بگذارید تا تمامی توجهات از پایین صورت برداشته شود.
صورت های قلبی: افردی با این فرم صورت بهتر است که برای چانه شان ریش کوتاه و برای دو سمت گونه ته ریش و کمی سیبیل بگذارند تا زیبایی صورتشان حفظ شود.

3- اصلاح ابروها

زیر ابروها و قسمتی که تا پشت پلک کشیده شده مخصوصا در افرادی که ابروهای پرپشت و پراکنده دارند باعث گرفته شدن صورت می شود و تمیز کردن آن ها چهره را تا حد زیادی بازتر و زیبا تر می کند. برای برداشتن ابرو می توان از بند، موچین، موم، وکس ویا تیغ اصلاح استفاده کرد.

4- پاکسازی پوست

قبل از گریم کردن باید صورت را برای آن آماده کرد تا گریم بهتر روی صورت بنشیند از این رو معمولا صورت داماد را پاکسازی می کنند. پاکسازی هم چنین آلودگی های سطح پوست را ازبین می برد و باعث می شود پوست صاف و یکدست شود. البته این پاکسازی برای داماد سطحی می باشد تا صورت او تحریک نشود.

برای پاکسازی پوست داماد اول از همه صورت را با لوسیون مخصوص شست و شو می دهند و سپس اسکراپ انجام می دهند که باعث کنده شدن سلول های مرده ی پوست می شود و این سلول ها با شستن صورت پاک می شوند. سپس بعد از گذاشتن ماسک و هم چنین زدن کرم های مخصوص و متانسب با پوست روی صورت داماد، صورت وی را ماساژ می دهند تا با افزایش گردش خون پوست او شاداب و با نشاط به نظر برسد.

5- گریم دامادی

گریم صورت داماد برای یک دست کردن پوست و هم چنین پوشاندن عیب های صورت مانند جای جوش ها، لک، خال، تیرگی، زخم ها و… به کار می رود. گریم باعث می شود تا پوست صورت علاوه بر طبیعی بودن زیبا به نظر برسد. مهم ترین تفاوتی که در گریم بانوان و آقایان وجود دارد این است که در گریم آقایان از رنگ استفاده نمی شود و مشکلاتی که در پوست وجود دارد به طور نا محسوس پوشانده می شود تا شکل صورت از حالت طبیعی بودن خارج نشود.

در گریم، ابتدا پوست داماد با کرم پودر مات بدلیل عدم براقی در صورت پوشانده میشود و هم چنین در صورت مشخص بودن جای ریش از کرم های محو کننده استفاده می شود تا پوستی یکنواخت شود. در قدم بعدی برای کوچک کردن بینی داماد همینطور جهت ایجاد فرمی زیبا برای بینی و پوشاندن نواقص صورت از کانتورینگ ایجاد سایه روشن و کرم های گریم استفاده میشود؛ سپس برای یک دست کردن پوست صورت، از پنکیک و یا کرم پودری که هم رنگ پوست صورت است استفاده میشود و در پایان برای ثابت نگه داشتن گریم، از پودر فیکس کننده استفاده میشود. برای جلوگیری از خشکی لب ها نیز یک براش برای از بین بردن پوست های مرده که بر روی لب ها هستند کشیده می شود، سپس با استفاده از یک کرم مرطوب کننده آن را چرب میکنند تا لب ها ظاهری مناسب داشته باشد.

نحوه‌ی انتخاب بهترین آرایشگاه داماد:

برای انتخاب سالن آرایش خوب معیارهای زیادی وجود دارد برای مثال باید به برخورد پرسنل، بهداشت سالن، تجهیزات، داشتن مجوز، قیمت و … در آرایشگاه توجه داشته باشید. برای پیدا کردن یک آرایشگاه خوب می توانید در سایت ها سرچ کنید و بر اساس بررسی نمونه کارهای قبلی آن ها تصمیم خود را بگیرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های داماد در شمال تهران:
  • آرایشگاه شاپور
  • آرایشگاه کیوت کات
  • آرایشگاه ارکید
  • آرایشگاه نیوفیس
  • آرایشگاه سان
  • آرایشگاه کاندید
  • آرایشگاه هیرکات
  • آرایشگاه روشاک
  • آرایشگاه پالیگان
  • آرایشگاه برتر
  • آرایشگاه بابایی
  • آرایشگاه ماکان استایل
  • آرایشگاه روزبه
  • آرایشگاه شمیران
  • آرایشگاه کاج

گرجی فر
0912866 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رحیمی
0919686 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پالیگان
0933404 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماکان استایل
0912349 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کنیز هومن
0912289 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
برتر
0912634 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا آرایشگر آرایشگاه مردانه شما به تمامی مدل موهای مردانه مسلط است؟

بله. آرایشگرا ما دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی در زمینه اصلاح و آرایش مردانه را گذرانده‌اند.

آیا در آرایشگاه مردانه شما امکان گریم صورت وجود دارد؟

بله

آیا آرایشگاه شما مجوز دارد؟

بله

من میخواهم تمام لک صورتم دیده نشود چه راهکاریی را پیشنهاد می‌هید؟

جهت صافی پوست و پوشاندن جای لک و جوش صورتتان گریم خواهد شد.

هزینه آرایشگاه شما چطور است؟

با توجه به نیاز شما در هر یک از موارد کوتاهی مو، گریم، پاکسازی صورت، مدل دادن به موهاو ... هزینه ها متغییر خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین آرایشگاه داماد در زعفرانیه، آرایشگاه داماد زعفرانیه، گریم داماد زعفرانیه، آرایشگاه مردانه برای دامادی، آرایشگاه پیرایش داماد، آرایش و پیرایش مردانه، آرایش دامادی، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، گریم داماد، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، زعفرانیه‌، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!