• بهترین مرکز کراتینه مو تهران
  • بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در تهران

بهترین مرکز کراتینه مو تهران
سالن کراتینه مو مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021-2211 8780 / 81
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



کراتینه مو در مرکز زیبایی مونا یزدانی در تهران

خدمات حرفه ای کراتینه در آرایشگاه کراتینه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی کراتینه مو مونا یزدانی در تهران با مدیرت خانم یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



  • بهترین مرکز کراتینه مو تهران
  • بهترین مرکز کراتینه مو تهران


بهترین مرکز کراتینه مو تهران

بهترین سالن کراتینه مو در تهران

بهترین مرکز کراتینه مو تهران – کراتینه مو یک روش درمانی مو است که در واقع به احیای موهای خشک و بی حالت کمک می کند. کراتینه یک روش نیمه دائمی است که حداقل 2 ماه ماندگاری دارد. کراتینه مو انواع مختلفی دارد که هر کدام میزان صافی متفاوتی را ایجاد می کنند.

در کراتینه مو مواد به مقدار مناسب به مو زده می شود. حد مواد بسیار مهم است. پس از آن توسط اتوی موی سرامیکی و گرمای ایجاد شده مواد جذب مو می شود. مواد شیمیایی موجود در کراتین در ساختار مو تغییراتی ایجاد کرده و با همین تغییرات موها را صاف و نرم می کند و موهای آسیب دیده را احیا می کند.

اگر موهای آسیب دیده، خشک و وز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

بهترین مرکز کراتینه مو تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کراتینه مو در تهران می پردازیم.

کراتین چیست؟

کراتین مواد موجود در مو است که به طور طبیعی وجود دارد و کمبود ان باعث خشکی و وز شدن مو می شود. با کراتینه کردن مو در واقع کراتین از دست رفته مو به صورت موقتی به مو باز گردانده می شود. در کراتین موادی به نام فرمالدئید وجود دارد. این مواد می تواند برای آرایشگری که به طور مداوم با آن سرو کار دارد خطر سار باشد؛ اما با پوست مشتری تماسی نداشته و برای او مسئله ای ایجاد نمی کند. کراتین با توجه به ترکیب موجود در آن ها درصد صافی متفاوتی دارند به طور مثال پرکاربردترین آن ها %70 احیا و 30% صافی دارد.

کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه کردن مو در واقع یک روش درمانی برای احیا و بازسازی موهای آسیب دیده است که می تواند تا 6 ماه ماندگاری داشته باشد. ماندگاری کراتینه بسته به مواد مصرفی و مراقبت های بعد از کراتین می تواند متغیر باشد.

کراتینه با مو چه می کند؟

کراتینه مو، مواد از دست رفته مو را به مو باز می گرداند و با نفوذ در ساختار مو بافت آسیب دیده را ترمیم می کند؛ و با این کار باعث صافی ريال براقیت و نرمی مو می شود.
موهای خشک و وز که دائم گره می خورند در واقع کراتین از دست داده اند و با عمل کراتینه می توان حالت طبیعی را به آن ها بازگرداند.

انواع کراتین مو::

به طور کلی کراتین در دو نوع وجود دارد:
1. احیاء کننده
2. صاف کننده
* کراتین ها با ترکیب دو نوع در بازار عرضه می گردند و با توجه به درصد ترکیب اثرات متفاوتی را نیز ایجاد می کنند.

کاربرد کراتین مو:

1. درمانگر و از بین برنده وزی مو
2. صاف کننده
* تنها تفاوتی که در دو نوع کراتین وجود دارد فقط مواد آنهاست.

کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

این نوع کراتین در کشور برزیل ساخته می شود، به همین دلیل به این نام خوانده می شود. کراتین برزیلی، دارای ترکیبات خاصی است که در کشور برزیل تولید می‌شوند، یکی از ترکیبات به‌کاررفته در این نوع کراتین، فرمالدئید است، این ماده باعث افزایش تأثیرگذاری مواد کراتین بر روی موها می شود.

در این روش، آرایشگر ابتدا موهای شما را به کراتین آغشته می‌کند، سپس موهایتان را دسته دسته اتو می‌کشد، درجه‌ی حرارت بالای اتو، باعث افزایش جذب کراتین در موهای شما می شود و باعث می شود که پس از اتمام کار از براق بودن و جذابیت موهای خود لذت ببرید.

البته توصیه‌شده که بهتر است، این مواد برای خانم‌های باردار استفاده نشوند.

کراتین احیاکننده و تقویت‌کننده‌ی مو:

همان‌طور که می‌دانید، انجام دادن کارهایی مثل؛ دکلره کردن بیش‌ازحد موها، استفاده از مواد شیمیایی مضر بر روی مو، کمبود آهن یا ویتامین‌های بدن، استرس و یا مشکلات تیروئیدی، باعث آسیب رساندن به موهای شما می‌شوند. در این صورت شما صاحب موهایی ضعیف و شکننده با تار موهای نازکی می‌شوید.

کراتین احیا، یک روش مؤثر و مفید برای تقویت کردن موهای آسیب‌دیده‌ی شما است که کراتین ازدست‌رفته‌ی تارهای مو را به آن‌ها برمی‌گرداند.

این روش بسته به میزان آسیب واردشده به موهایتان، باید هرچند وقت یک‌بار تکرار شود. پس ابتدا با آرایشگر خود مشورت کنید تا بدانید به چند مرتبه کراتینه کردن، برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر نیاز دارید.
درصورتی‌که از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده کنید، حدود 40 درصد از موهای خود را به این طریق احیا خواهید کرد.

دوام کار کراتین بر روی موها:

درصورتی‌که مواد مورداستفاده در کراتینه کردن موها، مواد باکیفیت و مرغوبی باشند و فردی که موهایش را کراتینه کرده است، به‌خوبی از آن‌ها مراقبت کند، کراتینه می‌تواند تا 6 ماه بر روی موها دوام داشته باشد.

فردی که موهای خود را کراتینه کرده است، لازم است مراقبت‌های خاصی از آن‌ها به عمل آورد، مثلاً؛ از شامپو و ماسک موهای مناسبی برای موهای خود استفاده کند و دائماً موهای خود را رنگ و مش و دکلره نکند.

اما برای افرادی که در محیط‌های نامناسب قرار می‌گیرند و پولک‌های موهایشان باز می شود و یا با شامپو و ماسک موهای مناسب، موهای خود را تقویت نمی‌کنند، یا بعد از کراتینه کردن، بیش‌ازاندازه موهای خود را رنگ و دکلره می‌کنند، این روش دوام خیلی زیادی نخواهد داشت.

همچنین باید به این نکته اشاره شود که؛ اصلاً این‌طور نیست که موها بعد از یک دوره کراتینه کردن، دچار خشکی و آسیب شوند. بلکه چنان چه افراد مراقبت‌های لازم را انجام دهند، هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد.

کراتین احیاکننده‌ی مو و ریزش مو:

برخی از افراد به‌غلط تصور می‌کنند که کراتینه کردن موها، باعث ریزش مو می شود. این تصور درست نیست، البته خود شرکت‌های تولیدکننده‌ی مواد کراتینه، توصیه می‌کنند که بهتر است مواد کراتین به ریشه‌ی موها زده نشوند که البته بازهم به محصولات و مواد کراتین بستگی دارد.

نکته‌ی مهم در کراتینه کردن، نگهداری‌ها و مراقبت‌های بعدازآن است که به عهده‌ی خود مشتری می‌باشد تا از کراتینه کردن موهای خود حداکثر نتیجه را بگیرد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا انجام احیاء برای زنان شیرده مجاز است؟

بله.ماده احیاء متناسب با زنان شیرده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خانم های باردار میتوانند کراتین مو انجام دهند؟

خیر

آیا مواد احیاء برای هر سن و هر موردی یکسان است؟

خیر. مثلا برای افراد ۱۸ سال یا برای زنان حامله یا برای زنان شیرده از یک مدل خاص احیاء استفاده می‌شود.

احیاء مناسب چه مدل موهایی است؟

برای موهایی که در ریشه و ساقه های خود دچار مشکل شده‌اند مناسب خواهد بود.

آیا افرادی که سرطان دارند میتوانند برای موهای خودشان از احیاء استفاده نمایند؟

خیر

آیا افرادی که بیماری اعصاب دارند و داروهای اعصاب مصرف می‌کنند؛ میتوانند برای موهای خودشان از احیاء استفاده نمایند؟

خیر.

خانم های شیرده میتوانند کراتین مو را انجام دهند؟

خیر

انجام کراتین برای چه مواردی پیشنهاد میشود؟

موهای آسیب دیده در اثر عوامل شیمیایی همچون رنگ، دکلره و مش
موهای فرفری و وز شده

به چه افرادی پیشنهاد کراتینه مو را نمی‌دهید؟

• افرادی که سرطان دارند.
• افرادی که بیماری اعصاب داشته و داروهای اعصاب مصرف می‌کنند.
• افرادی که داروهای غدد مصرف می‌کنند.

آیا بعد از کراتین مو باید از شامپوی خاصی استفاده نمود؟

ترجیحا بله. چون شامپوهای معمولی حاوی سولفات و سدیم بوده و این مواد ماندگاری کراتین مو را کم می‌کند بنابراین از شامپوهای کراتین دار و یا sulfat-free استفاده نمایید.

شستشوی موهای کراتین شده به چه صورتی است؟

شستشوی زیاد از حد موها سبب کاهش دوام کراتین می‌شود بنابراین در هفته دو بار شستشو کافی خواهد بود.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کراتینه مو تهران، بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در تهران، کراتینه مو در تهران، بهترین کراتینه مو در تهران، کراتینه مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!