کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب
  • کلینیک اکستنشن مژه در شهرک غرب
  • بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه  شهرک غرب

کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب
سالن اکستنشن مژه در شهرک غرب
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شهرک غرب

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در شهرک غرب در آرایشگاه هایپر بیوتی شهرک غرب
خدمات تخصصی لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شهرک غرب

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در شهرک غرب در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اکستنشن مژه



کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب | بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه شهرک غرب

کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه شهرک غرب

کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب -آیا مژه های شما کم پشت هستند؟ کوتاهی مژه هایتان شما را آزار می دهد؟ از استفاده ی مکرر از ریمل خسته شده اید ؟ اگر این مشکلات را دارید ، پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. اگر به دنبال راه حلی دائمی برای زیبا کردن مژه هایتان می گردید تا چهره شما زیبا تر شود ما به شما اکشتنشن مژه را معرفی می کنیم. اکستنشن مژه روشی است که به کمک بانوانی آمده که می خواهند مژه هایی زیبا و پر با ظاهری طبیعی داشته باشند.

پیش از این روش ، از کاشت مژه استفاده می شد. کاشت مژه ظاهری غیر طبیعی داشته و به راحتی قابل تشخیص می باشد. اما اکستنشن مژه در عین زیبایی بخشیدن به چشم های شما، باعث می‌شود تا ظاهر طبیعی مژه های شما حفظ شود. ساید با خود بگویید که راه های گیاهی و درمان های خانگی رو بهتر و کم خطر تر هستند. همه ی ما می دانیم که فواید روش های گیاهی بیشتر است و در ضمن آسیب کمتری به مژه ها میزنند اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که طول دوره ی درمان کم پشتی مژه ها با روش های گیاهی و خانگی بسیار طولانی تر از انجام اکستنش است.

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه شهرک غرب

کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه شهرک غرب می پردازیم.

اکستنشن مژه چیست؟

به قرار گرفتن مژه های مصنوعی به صورت تک تک و شاخه شاخه بر روی مژه های شما ، اکستنشن مژه گویند. تعداد مژه ها ی استفاده شده و میزان بلندی آن ها به تعداد و میزان زخامت مژه های شما بستگی دارد. اکستنشن های مژه از الیاف مصنوعی ، موی سمور ، موی اسب و یا موی انسان ساخته می شود. در این روش ، برخلاف کاشت مژه ، از چسب های مضر استفاده نمی شود و همچنین مژه های مصنوعی به خود مژه های شما می چسبند نه روی پلک شما. به همین دلیل ظاهری طبیعی تر دارند و به سختی می توان متوجه اکستنشن بودن آنها شد.

مدل های مختلف اکستنشن مژه:

اکستنشن به روش های مختلفی انجام می شود که با چند مورد از آن ها در اینجا آشنا می شویم.

1 ) اکشتنشن تک به تک یا اکستنشن کلاسیک مژه:

در این روش مژه ها به صورت جداگانه و تک به تک و با استفاده از چسبی مخصوص به مژه های اصلی شما متصل می شوند. این چسب مخصوص به رنگ های مشکی و یا شفاف وجود دارند. مو های به کار برده شده در اکشتنشن مژه از جنس مصنوعی و یا طبیعی می باشند. مژه هایی از جنس مصنوعی را از فیبر های مصنوعی و یا ابریشم تولید کرده و مژه هایی از جنس موهای طبیعی را از موی انسان ، موی سمور و یا موی اسب تولید می کنند. بهتر است که موهای مصنوعی را برای این کار استفاده کنید چرا که از استرلیزه بودن آن مطمئن ترید. موهای طبیعی ممکن است باعث بروز حساسیت در چشم های شما شوند. همچنین شما نمی توانید از پاکیزه و استریل بودن آن مطمئن باشید. مژه های اکستنشن شده بین چهار تا شش هفته بر روی چشم های شما دوام می آورند و پس از آن نیاز به ترمیم دارند. بر روی ها کدام از چشم های شما ممکن است 60 تا 80 مژه اکستنشن شود.

2 ) اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی):

این روش اکستنشن که از اکستنشن کلاسیک سبکتر و با دوام تر است ، با استفاده از ابریشم انجام می شود. در این روش به هر کدام از مژه ها لایه های نازک ابریشمی متصل می کنند. تعداد این لایه ها از 2 تا 5 عدد متفاوت است و تعداد آن ها به میزان زخامت ، طول و میزان تحمل مژه های طبیعی شما بستگی دارد.

3 ) اکستنشن مژه مگا والیوم:

در این روش ، با توجه به درخواست مشتری هایی که مژه های سیاه تر و پر پشت تری می خواهند ، با استفاده از لایه های نازک ابریشمی به هر مژه تعداد 7 تا 12 مژه ی ابریشمی متصل می کنند. تعداد این مژه ها با توجه به میزان تحمل و زخامت مژه های اصلی شما بستگی دارد.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

مژه های مصنوعی ظاهری غیر طبیعی داشته و به راحتی قابل تشخیص هستند. اما مژه های اکستنشن شده به صورت طبیعی هستند و به سختی تشخیص داده می شوند. شما می توانید از اکستنشن در یک دوره ی زمانی استفاده کنید. بدون اینکه ظاهر آن تغییر کند. اما مژه های مصنوعی را فقط می توانید مدت زمان کوتاهی استفاده کنید.

تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه:

این دو روش تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. کاشت مژه با استفاده از مو های طبیعی انجام می شود و تا شش ماه ماندگاری دارد. اما اکستنشن مژه با استفاده از مو های طبیعی انجام می شود. کاشت مژه هر دو هفته یک بار به ترمیم نیاز دارد اما اکستنشن دوام کمتری دارد.

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

یکی از مواردی که شاید شما را برای انجام دادن یا ندادن این کار دو دل می کند آسیب احتمالی است که ممکن است به مژه های طبیعی شما وارد شود. شاید شما هم بارها شنیده باشید که مژه های مصنوعی باعث آسیب دیدن مژه ها و ریزش آن ها می شود. اما با اکستنشن مژه نباید نگران این مورد باشید. چرا که اکستنشن مژه اگر به صورت کاملا درست انجام شده باشد و از چسب های مرغوب استفاده شده باشد هیچ آسیبی به موهای طبیعی مژه ی شما وارد نمی کند.

چیزی که باید مورد توجه شما قرار بگیرد این است که اکستنشن مژه هیچ در د یا سوزش ندارد. پس در صورتی که احساس درد یا سوزش داشتید حتما به آرایشگرتان اطلاع بدهید.
ممکن است که شما نسبت به چسب های استفاده شده برای اکستنشن آلرژی داشته باشید و این سوزش و درد ناشی از آلرژی شما باشد. قبل از شروع کار حتما از اصل بودن چسب اطمینان حاصل کنید. بهتر است قبل از انجام اکستنشن کامل ، ابتدا اکستنشن را روی دو تا از مژه های خود انجام دهید تا درصورت آلرژی آسیبی به چشم و مژه های شما نرسد.

نحوه ی مراقبت از اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه ها معمولا به مدت یک ماه باقی می مانند. در این مدت برای مراقبت از آن ها بهتر است از روغن های مخصوص آرایش استفاده کنید. بهتر است در این مدت از ریمل استفاده نکنید. در صورت استفاده از ریمل ، از ریمل هایی که با آب شسته می شوند استفاده کنید و فقط نوک مژه هایتان را به ریمل آغشته کنید. برای پاک کردن آرایش چشم های خود از ژل های مخصوص پاک کردن آرایش استفاده کنید. برای این کار بهتر است با استفاده از دستمال ، به آرامی اطراف مژه هایتان را از آرایش پاک کنید. یکی از شوینده هایی که می توانید برای شستوشوی پوست صورت و چشم هایتان استفاده کنید ، شامپوی بچه است. با مراقبت های دقیق، شما می توانید عمر اکستنشن خود را افزایش دهید.

کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه شهرک غرب

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مژه رعایت کنید:

قبل از اکستنشن مژه باید:

1 ) چند ساعت قبل از اکستنشن مژه صورت خود را نشویید تا مژه ها کاملا خشک باشند.
2 ) 40 چند ساعت قبل از انجام اکستنشن، از انجام فعالیت های ورزشی ، رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.

مراقبت های مژه بعد از اکستنشن مژه:

بعد از اکستنشن باید:

1 ) از پاک کننده های آرایشی چرب و روغنی استفاده نکنید.
2 ) از ریمل زدن پرهیز کنید. ریمل زدن باعث می شود تا مژه های اکستنشن شده خراب شوند و همچنین باعث ریزش مژه های طبیعی شما نیز می شود.
3 ) برای پاک کردن آرایش اطراف چشمانتان ، از گوش پاک کن آغشته به محلول پاکننده آرایش استفاده کنید.
4) با صورت در بالشت خود نخوابید . با این کار ممکن است مژه هایتان کج شوند.
5 ) به مژه ها دست نزنید و آن ها را نکشید. اگر بخواهید مژه ها را با دست خودتان بکنید ممکن است مژه هایتان کنده شود.
6 ) مژه هایتان را دستکاری نکنید. با دستکاری کردن مژه ها ، ریشه های مژه هایتان ضعیف شده و موجب ریزش آن ها می شود. اگر زیاد به مژه هایتان دست بزنید ممکن است دچار ریزش دائمی شوند. ممکن است مژه ای بیفتد و دیگر مژه ی دیگری در جای آن رشد نکند.
7 ) بعد از کاشت از لنز استفاده نکنید و حداقل نصف روز صبر کنید.
8 ) مژه ها را هر روز شانه کنید . بعد از هر بار اکستنشن ، باید برسی تمیز بردارید.
9 ) از روبالشی های ابریشمی و ساتن استفاده کنید. روبالشی های کتان یا نخ اصطکاک ایجاد کرده و موجب خراب شدن مژه هایتان می شود.
10 ) بعد از اکستنشن از ریمل استفاده نکنید. در صورت نیاز از ریمل مخصوص اکستنشن استفاده کنید.
11 ) برای پاک کردن آرایشتان از پد های مخصوص آرایشی از جنس کتان استفاده کنید.
12 ) در ساعت اول اصلا به چشم هایتان آب نزنید.
13 ) مژه های اکستنشن شده ی خود را در مقابل حرارت مستقیم سشوار قرار ندهید. حرارت باعث شل و بی حالت شدن مژه ها می شود.
14 ) مژه ها را با برنامه ای منظم ترمیم کنید.
15 ) از فر مژه استفاده نکنید.
16 ) برای خشک کردن مژه هابعد از استحمام ، از یک گوش پاک کن استفاده کنید.
17 ) بعد از اکستنشن مژه ها از روغن های تقویتی مژه استفاده نکنید.

عوارض استفاده از اکستنن مژه:

به طور کل استفاده از اکستنشن مژه در طولانی مدت باعث ریزش مژه های طبیعی می شود. با ریزش مژه ها ممکن است موی جدیدی به جای آن نروید و یا مژه هایتان دچار ریزش دائمی شوند. میزان آسیب کاشت مژه از اکستنشن کمتر است . اما استفاده از کاشت در دراز مدت باعث آسیب به مژهها، منافذ و فولیکولهای مو می شود.

نکات مهم درباره چسب اکستنشن مژه:

برای اینکه بتوانید با خیال راحت و بدون ترس از ریزش مژه هایتان اکستنشن مژه را انجام دهید ، باید به سالن معتبری مراجعه کنید و از حرفه ای بودن مژه کارتان مطمئن باشید. همچنین از مرغوب بودن چسب مورد استفاده کاملا مطمئن باشید.

انتخاب بهترین چسب اکستنشن مژه:

بزرگ ترین دغدغه ی شما در انجام اکستنشن ممکن است چسبی باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. سالن های معتبر از چسب های مرغوب استفاده می کنند. اما اگر می خواهید اکستنشن تان توسط آرایشگر های خانگی و یا سالن های کوچک انجام شود باید از آماتور نبودن مژه کارتان مطئن باشید.مژه کار های آماتور ممکن است اطلاعات زیادی درباره ی چسب های دائمی مورد استفاده در اکستنشن مژه نداشته باشند.

نکات مهم برای استفاده از چسب اکستنشن مژه:

چسب نامرغوب و شروع ریزش مژه ها:

اینکه شما وقت و هزینه ی زیادی را برای کاشت مژه استفاده کنید و تنها بعد از گذشت چند روز مژه های شما شروع به ریزش کند، بسیار ناراحت کننده است. این می تواند به دلیل استفاده از چسب های نامرغوب و غیر مجاز باشد. چسب های اکستنشن در دو مدل مشکی و بی رنگ وجود دارد. برخی از این چسب ها برای چشم های حساس طراحی شده است. این چسب ها از بروز آلرژی در چشم های حساس جلوگیری می کند. مانند چسب های پیشرفته شرکت blink که دوامی کمتر از چسب معمولی دارد. این چسب دو تا سه هفته دوام می آورد و به آرامی خشک می شود (10 تا 20 ثانیه) . در صورتی که چشم های حساسی دارید در این باره با آرایشگرتان صحبت کنید.

چسب های حرفه ای:

اگر مژه کار شما حرفه ای باشد و از مواد مرغوبی استفاده کرده باشد پس باید چسب مژه ها پس از خشک شدن به جزئی از مژه ی شما تبدیل شده باشد. این چسب ها در مجاورت هوا، رطوبت طبیعی خود را از دست نمی دهند. اگر پس از خشک شدن مژه هایتان ، چسب مژه جزئی از آن نشد باید بدانید که مژه کارتان حرفه ای و مورد اعتماد نیست.

چسب پزشکی:

اگر می خواهید از چسب های پزشکی استفاده کنید باید بدانید که این نوع از چسب ، بوی خوبی ندارد و شما مجبورید این بوی بد را تا دو ساعت تحمل کنید. اما در عوض از عوارض چسب های اکستنشن غیر بهداشتی در امان خواهید بود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

تارهای اکستنشن مژه از چه جنسی است؟

از جنس فیبرهای پلاستیکی و یا از جنس ابریشم یا مینک است.

تارهای ابریشمی که برای اکستنشن مژه استفاده میشود چه سایزی هستند؟

سایز تار ها بین ۶ میلیمتر تا ۱۷ میلیمتر بوده است

اگر بخواهیم مژه های بلندتری داشته باشیم چه راهکاریی را پیشنهاد می‌دهید؟

اکستنشن مژه علاوه بر حفظ زیبایی چشم میتوانید به مدت زمان طولانی آن را حفظ کنید.

برای اکستنشن مژه چقدر پول بپردازم؟

هزینه براساس مواد به کار رفته متغییر بوده جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

آیا انجام اکستنشن مژه به مژه آسیب می‌زند؟

خیر.


کلمات کلیدی:

کلینیک کاشت مژه در شهرک غرب، بهترین مرکز اکستنشن مژه در شهرک غرب، بهترین مرکز کاشت مژه در شهرک غرب، اکستنشن مژه حرفه ای در شهرک غرب، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شهرک غربی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!