• بهترین سالن زیبایی در گیشا
  • بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا

بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا
مونا یزدانی
  • 0912 774 2470
  • 021 8611 2512
  • طهران، گیشا، بالاتر از خیابان شهابی، (خ 28)، پلاک 219

  • تماس




تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا در سالن مونا یزدانی

خدمات تخصصی در آرایشگاه مونا یزدانی در گیشا

مرکز تخصصی زیبایی در گیشا در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا | بهترین سالن زیبایی در گیشا

بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا

بهترین سالن زیبایی در گیشا

بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا – بهترین و قشنگترین روز زندگی هر دختری، روزعروسی اوست که تا آخر عمر برای او خاطره می شود. مهمترین چیزی که یک عروس در روز عروسی بیشتر از همه به آن توجه می کند، میکاپ و شینیون مو است که اگر مورد پسندش نباشد، قطعاً خاطره خوبی از روز عروسیش نخواهد داشت.

بهترین سالن زیبایی در گیشا

بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایشی در گیشا می پردازیم.

معیار شما برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب چیست؟

به نظر شما بهترین آرایشگاه:
باید در بهترین منطقه شهر واقع شده باشد؟‌
تعداد زیادی سوپراستار مشتریان‌ها باشد؟
دستمزد آرایشگرهای آن مبلغ زیادی باشد؟
در اینستاگرام فالورهای فراوانی داشته باشد و در شبکه‌های اجتماعی شهرت زیاد داشته باشند؟

اگر شما برای انتخاب سالن معیارهای این‌چنینی دارید باید بگویم که سخت در اشتباه هستید؛ زیرا شهرت، منطقه‌ای که سالن زیبایی در آن واقع شده، تبلیغات، تعداد فالور های بالا و داشتن مشتری سوپراستار دلیل بر داشتن کیفیت خوب نیست. چه بسا بارها شاهد بودیم که مشتریان از نحوه برخورد پرسنل یا میکاپ‌وشینیون بهترین آرایشگاه های بنام ناراضی بوده اند.

آرایشگاه ها برای عروس خدمات VIP، خدمات ناخن، خدمات مژه، اصلاح و … پیشنهاد می‌دهند که فقط برای بالا بردن نرخ آرایش عروس است.
شما باید آرایشگاهی را انتخاب کنید که با پرسنل و کادر آن احساس آرامش و صمیمت داشته باشید و بتوانید نظر و عقیده تان را به راحتی بیان کنید. همچنین باید از کیفیت مواد مورد استفاده، رعایت بهداشت و مهارت آرایشگراطمینان حاصل کنید.

معیارهای درست انتخاب سالن زیبایی

حالا میخواهیم معیارهای درست انتخاب سالن زیبایی و آرایشگر عروس را به شما بگوییم.

1. هر چه زودتر به فکر انتخاب یک سالن زیبایی باشید:

با توجه به بودجه ای که دارید به سالن های زیبایی مراجعه کنید و سالن مد نظرتان را انتخاب کنید. با این کار استرس ناشی از انتخاب آرایشگاه کم میشود. در صورتی که از انتخاب آرایشگاه پشیمان شدید یا آرایشگاه قادر به ارائه خدمات نبود می‌توانید با داشتن زمان کافی، به دنبال یک آرایشگاه دیگر بگردید.

2. تجربه نوعروسان استفاده کنید:

با نو عروسان اطرافتان مشورت کنید و در مورد آرایشگاهی که رفته بودند، آرایشگرو نحوه ارائه خدمات پرس‌وجو کنید و از آنها بخواهید تا عکس‌هایی از روز عروسی‌شان به شما نشان دهند. این کار در انتخاب سالن مناسب به شما کمک فراوانی می‌کند.

3. از نزدیک سالن مورد نظرتان را بررسی کنید:

سالن های زیبایی باید ظاهر قابل قبولی داشته باشند زیرا از لحظه خروج شما از آرایشگاه و لحظه دیدار شما با داماد در مقابل آرایشگاه فیلم گرفته می‌شود. سالن زیبایی محیط مناسب داشته باشند تا زمینه آرامش شما فراهم شود و باعث استرس شما نشود. همچنین آرایشگرها از مدارک بین المللی صحبت می کنند تا از شما پول بیشتری بگیرند، شما می‌توانید با مراجعه کردن به سالن از صحت این مدارک آگاه شوید.

4. آرایشگر مد نظرتان را از نزدیک ملاقات کنید:

شما می‌توانید با ملاقات کردن آرایشگر، مهارت او را بسنجید و کارهای او را از نزدیک ببینید. همچنین نحوه برخورد و رفتار او را زیر نظر بگیرید. آرایشگر باید از طریق رفتار و حرف به شما آرامش دهد.

5. آرایشگاه باید مشاوره قبل از عروسی به شما ارائه بدهند:

متخصصانی که دد آرایشگاه هستند، با دادن مشاوره درباره پوست و مو، نحوه نگهداری از پوست و مو را به شما اطلاع می دهد و پوست و موی شما را برای میکاپ و شینیون آماده می‌کند. با مشاور درباره سبک شینیون و مکاپ تبادل نظر کنید و نتیجه گیری کنید که چه نوع شینیون و میکاپی برای چهره شما بهتر است و مورد پسندتان است.

6. خدمات آزمایشی ارائه بدهند:

این کار شاید برای شما کمی هزینه‌ بر باشند اما می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشی شینیون و میکاپ موردنظر تان را قبل از روز عروسی بر روی چهره ببینید و مدت ماندگاری و ثابت ماندن آن را بسنجید. همچنین می‌توانید از نزدیک کیفیت مواد استفاده شده را ببینید.

7. آرایشگر باید وقت شناس باشد:

آرایشگر باید وقت شناس باشد و سر ساعت مقرر شینیون و میکاپ شما را تمام کند. در صورتی که سر ساعت مقرر شینیون و میکاپ را به پایان نرساند برنامه ریزی شما زا بهم میزند و باعث نگرانی و استرس شما می شود.

8. سالن زیبایی را در نزدیکی محل برگزاری جشن انتخاب کنید:

آرایشگاه را نزدیک محله جشن انتخاب کنید تا دیگر نگران طولانی بودن مسیر و دیر رسیدن را نداشته باشید. دور بودن آرایشگاه از محل عروسی ممکن است بر میکاپ عروس اثر بگذارد زیرا ممکن است عروس در مسیر طولانی عرق کند و میکاپ او خراب شود.

9. اصلاح صورت و کوتاهی مو:

آرایشگر حاذق باید بداند که اصلاح صورت و کوتاهی مو را نباید به روز عروسی موکول کند.
اگر اصلاح در روز عروسی انجام شود، ممکن است که جوش ریزو درشتی در صورت عروس به وجود بیاید و آرایش عروس را خراب کند. همینطور اگر کوتاهی مو برای روز عروسی باشد، رد قیچی شینیون عروس را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ممکن است که شینیون خوبی به نظر نیاید. بهتر است که اصلاح صورت، حدود یک هفته قبل از روز جشن و کوتاهی مو، یک‌ونیم ماه قبل از روز جشن باشد.

10. رنگ مو:

رنگ مو نکته بسیار مهمی است که چهره شما را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رنگ مناسبی انتخاب نشود و یا اشتباهی در فرایند رنگ گذاشتن رخ دهد، ممکن است که رنگ مو بد شود یا مو دچار سختگی شود.
سعی کنید چند روز قبل از روز جشن موی خود را رنگ کنید تا رنگ مو جلوه بهتری داشته باشد. باید توجه داشته باشد که رنگکار نسبت رنگ به اکسیدان را که روی جلد رنگ نوشته، رعایت کند.

11. ناخن:

ناخن عروس در هنگام حرکت دادن دست و عکس و کلیپ بسیار جلوه دارد. اگر قصد کاشت ناخن را دارید، دو سه روز قبل از روز مراسم این‌کار را انجام دهید. به این نکته هم باید توجه کرد که ناخن نوک تیز برای عروس مناسب نیست زیرا نوک تیز به لباس، مو، دسته گل و… گیر کرده و حرکات های عروس را محدود میکند.

12. رعایت نکات بهداشتی:

از آنجایی که مراجعین آرایشگاه ها بسیار زیاد است و معمولاً برای بیشتر این افراد از وسایل مشترک استفاده می‌شود، امکان شیوع بیماری‌هایی مانند ایدز، زگیل، شپش، هپاتیت B و C، عفونت های میکروبی، قارچی و…زیااد است. آرایشگران وظیفه دارند که قبل از شروع کار، دست‌های خود را به خوبی با آب و صابون شسته و وسایل مورد استفاده را مقابل چشم مشتریان ضد عفونی کنند و تا جای ممکن از لوازم یکبار مصرف استفاده بکنند.

13. ابتکار و خلاقیت:

یک آرایشگر باید ذهن خلاقی داشته باشند‌. خلاقیت و نوآوری را در خود تقویت کند و این خلاقیت را، علاقه به این رشته می تواند ایجاد کند. آرایشگری که خلاقیت نداشته باشد تمام مراجعین خود را در یک سبک و شبیه به‌هم آرایش میکند. در حالیکه اگر آرایشگر خلاقیت داشته باشد، حتی اگر ده مشتری همزمان داشته باشد هیچ کدام را شبیه به هم آرایش نمی‌کنند.

14. سواد آرایشی:

یک آرایشگر باید با رنگها و زوایای مختلف صورت آشنا باشد و بداند کدام رنگ ها با یکدیگر هماهنگی دارند و وقتی با یکدیگر ترکیب می شوند چگونه می شوند. علاوه بر این که باید در مورد جنس و کیفیت مواد آگاهی داشته باشد باید به خوبی بداند که چگونه ایرادات یک صورت را درست کند، چگونه فرورفتگی‌ها و لک‌های صورت را پوشش دهد، چگونه برای یک صورت زاویه سازی کند، چگونه اجزای صورت را درشت یا کوچک کند.

اقدامات قبل و بعد از حضور در سالت زیبایی:

بعضی از آرایشگر ها از شما میخواهند تا از نیمه شب به آرایشگاه بروید؛ اما یک آرایشگر حاذق به این نکته توجه می‌کند که کم خوابی باعث می شود پوست و چهره خسته به نظر برسد. همچنین باعث کسل شدن و خستگی عروس میشود. هرچقدر هم که آرایشگر ماهر باشد، برای یک آرایش خوب و مناسب، باید یک زمینه مناسب هم وجود داشته باشد.

از چند ماه قبل مراسم از خوردن خوراکی هایی که باعث جوش صورت میشود، پرهیز کنید. از نوشیدن آب غفلت نکنید زیرا آب باعث شادی و نشاط پوست میشود. حتماً برای پوست صورت تان، ورزش انجام دهید چرا که باعث سفت شدن پوست میشود. به اندازه کافی پوست رسیدگی کنید. پاکسازی پوست انجام دهید تا منافذ پوست از چربی و آلودگی ها تمیز شود و پوست بتواند بهتر نفس بکشد. از مرطوب کننده‌ها استفاده کنید تا رطوبت در منافذ پوست باقی بماند.

پوستت را لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده و جوش‌های سرسیاه از بین بروند. می‌توانید برای لایه برداری از ترکیبات آرد گندم و آرد برنج استفاده کنید. بر روی پوست و مو ماسک‌های گیاهی قرار بدهید تا پوست و مو تقویت شود. برای این کار می‌توانید به آرایشگاه مراجعه کنید. به ناخن های دست تان رسیدگی کنید زیرا در زیبایی شما تاثیر زیادی دارد. شب قبل از مراسم به اندازه کافی بخوابید و اگر خواب کافی نداشته باشید، دچار سیاهی دور چشم میشوید و اگر هم پرخوابی کنید، زیر چشم‌هایتان پف میکند.

به موهایتان روغن زیتون، آووکادو بزنید زیرا موها را نرم و لطیف میکند. انعطاف پذیری موها را بالا میبرد وباعث پرپشتی موها میشود. همچنین روغن زیتون باعث درخشان شدن موها میشود. تا حدامکان از اتو، بابلیس و … استفاده نکنید که باعث سوختگی و موخوره موهایتان میشود.

خلاصه:

گرانترین آرایشگاه در بهترین مکان ملاک خوب بودن نیست و ممکن است که در مناطق پایین‌تر، آرایشگاهی با کیفیت بهتر، با قیمت مناسب‌تر وجود داشته باشد. شما باید مهارت و رفتار آرایشگر را مد نظر قرار دهید. برای انتخاب یک آرایشگاه معیار های درستی را برای خودتان انتخاب کنید. به سلامتی و زیبایی پوست و مو و ناخن خود اهمیت دهید و رژیم غذایی مناسب بگیرید، اقدامات لازم برای مراقبت های پوستی، مویی انجام دهید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

ساعت کاری آرایشگاه زنانه به چه صورتی است؟

همه روزه از ساعت 9صبح تا 9 شب. قبل از مراجعه هماهنگی لازم را با تماس گرفتن به آرایشگاه زنانه داشته باشید.

آیا قبل از مراجعه باید نوبت گرفت؟

بله. قبل از مراجعه با تماس گرفتن به آرایشگاه زنانه نوبت بگیرید و نوع خدماتی که می‌خواهید بگیرید را اعلام فرمایید.

آیا آرایشگاه زنانه، مشاوره برای انجام شینیون مو دارد؟

بله. جهت ارائه خدماتی همچون شینیون مشاوره ارائه می‌گردد.

آیا آرایشگاه زنانه، مشاوره برای انجام میکاپ و گریم عروس دارد؟

بله. جهت ارائه خدماتی همچون انجام میکاپ و گریم عروس مشاوره ارائه می‌گردد.

هزینه‌ی خدمات آرایشگاه زنانه چقدر است؟

با توجه به نوع درخواست از جمله کوتاهی مو، رنگ مو، پدیکور، مانیکور و ... هزینه ها متغییر است.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی در گیشا، بهترین آرایشگاه زنانه در گیشا، سالن زیبایی در تهران گیشا، آرایشگاه در گیشا، سالن زیبایی عروس گیشا، سالن زیبایی تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهران، گیشا، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!