آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پرند

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ایلین
0939411 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کوتاهی مو
0919681 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
جمیرا
0912354 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بهار
0930161 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آبتین
0911983 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سلین
0990955 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • پرند

  • تماس



سالن کوتاهی مو در پرند در آرایشگاه هایپر بیوتی پرند

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در پرند

مرکز تخصصی کوتاهی مو در پرند در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پرند

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پرند

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند -اگر قصد دارید موهای خود را کوتاه کنید و یا حس می کنید با موهای کوتاه زیبا خواهید شد، توصیه می کنیم که حتما قبل از کوتاهی مو نکاتی را که در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم مطالعه کنید زیرا نکاتی کاربردی است و لازم است قبل از کوتاهی مو آن را بدانید.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پرند

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پرند می پردازیم.

نکات مهمی که قبل از کوتاهی مو باید به آن دقت کنید:

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یک آرایشگر مسلط و حرفه‌ای می‌تواند ساختار صورت فرد را تشخیص دهد و بر اساس آن بهترین مدل کوتاهی مو را برای مشتری در نظر بگیرد که مطابق با بافت صورت افراد باشد. با خواندن مطالب ذیل اطلاعات خود را در زمینه انواع ساختار و شکل چهره‌های شایع، بیشتر کنید.

صورت گرد:

مدل مو های زیادی برای این فرم صورت در نظر گرفته شده است که زیبایی ظاهری را بیشتر خواهد کرد. هیچ گاه به دنبال موهای بلند، یکنواخت و یکدست نروید زیرا مناسب مدل صورت شما نمی باشد. سعی کنید که موهایتان را مدل آشفته و لایه لایه کوتاه کنید تا از گردی صورتتان کاسته شود و زیباتر به نظر برسید. از آرایشگرتان بخواهید که موهایتان را طوری بیاراید که از گردی و درشتی صورت شما بکاهد.
از مدل های پسرانه و خیلی کوتاه اجتناب کنید زیرا مناسب چهره شما نمی باشد.

صورت بیضی‌شکل:

چهره بیضی‌شکل ازجمله چهره‌هایی است که پذیرنده انواع و اقسام کوتاهی مو است و این اطمینان خاطر را به فرد آرایشگر و مشتری می‌دهد که هر نوع مدلی به این نوع بافت صورت می‌آید و افراد در انتخاب مدل دچار مشکل نخواهند شد. چهره هر فردی سبک موی متناسب خود را دارد که به شما اجازه می‌دهد هر مدل مویی را بر اساس آن انتخاب کنید، یکی از مدل‌ها برای مثال الگوی مو بلند تا استخوان ترقوه‌تان را می‌توانید برگزینید و در ادامه برای این‌که کاری کنید تا شکل چهره کوتاه به نظر بیاید می‌توانید از گیسوان چتری خود استفاده کنید.

الگوی موی فرفری نیز که تا میانه یا بالای کمر ادامه دارد هم مدل مویی زیبا و خاص است که ارزش امتحان کردن را دارد؛ بنابراین این نوع چهره‌ها که بیضی‌شکل هستند با هر مدل مویی به‌راحتی تخت‌شده و توانایی زینت بخشیدن به‌صورت را دارند. حتی شما می‌توانید از نوعی کوتاهی مو استفاده کنید که همراه زاویه است که قادر است مکمل صورت شما باشد، البته چتری‌های صاف و موج‌دار را که هرگز چیزی از جذابیت آن‌ها کم نمی‌شود را نباید فراموش کنید.

مدل قلبی:

به صورت افرادی که قسمت بالایی صورتشان دارای عرض بیشتری از قسمت پایین صورتشان است فرم قلبی شکل می گویند. برای این فرم صورت باید مدل مویی را انتخاب کنید که از عرض پیشانی کاهش دهد و عرض قسمت پایینی صورت را افزایش دهد. یکی از انواع مدل موهایی که مناسب چهره شما می باشد مدل موی لیر است که حالت صورت شما را نرمال و متعادل نشانمی دهد.

صورت مربع:

گاهی پیش می‌آید افراد با چهره‌هایی که حالت مربع دارند باید پیرو چه نوع مدل کوتاهی مو باشند؟ الگوهای چتری، بله مدل موهای چتری مانند شایسته‌ی این نوع حالت صورت هستند؛ اما اگر شما هم در ذهن خود حالت مربعی مانند را در افکار خود فراخوانش و تداعی کردید، در حالت توصیه ما این است که مدل موی نهایی مدنظر بیش‌ازحد اندازه صاف نباشد.

اگر حالت چهره اتان مربعی است حتماً باید تجربه داشتن خطوط فک و پیشانی مشخص داشته باشید، اما اگر به دنبال روشی و سبکی از مدل مو هستید که به گردی صورت شما اضافه کند باید از الگوی مویی استفاده کنید که در آن مدل مو کوتاه نه خیلی زیاد و نه خیلی کم یا همان معمولی با امواج نرم مو باشد، استفاده کنید؛ اما اگر دنبال جلب‌توجه هستید توصیه ما مدل موی بلند و چتری است، ولی برای کاهش نمایان شدن فک که در این حالت صورت دارای زاویه می‌باشد هرگز از الگوی کوتاهی مویی بهره‌وری نکنید که یکدست و یکنواخت باشد.

صورت مستطیل:

این دسته از افراد دارای صورت کشیده ای هستند که باید مدل مویی متناسب با فرم صورتشان در نظر بگیرند که از کشیدگی صورتشان بکاهد و زیبا تر شوند. هرگز موهایتان را در جلوی صورت بلند نگذارید؛ زیرا پیشانی شما کشیده تر نشان می دهد که این امر برای تان ناخوشایند و آزار دهنده خواهد بود. اگر می خواهید زیبا به نظر برسید سعی کنید موهای خود را به یک سمت حالت دهید تا چهره ای آراسته داشته باشید.

مزایای کوتاهی مو:

خوب است بدانید کوتاه شدن موها فقط زیبایی ظاهری به همراه ندارد، بلکه دارای فواید بسیاری دیگری نیز هست که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

جذابیت و تنوع:

اگر پس از مدت طولانی موهای خود را کوتاه کرده اید این موضوع را بیشتر درک خواهید کرد زیرا کوتاه کردن مو جذابیت مختص به خود را دارد چه بسا افرادی هستند فقط با موهای کوتاه جذاب به نظر می رسند.

نگهداری راحت:

نگهداری و آراستن موها بلند طبیعتاً نسبت به گیسوان کوتاه سخت‌تر و دشوارتر است مخصوصاً برای بانوانی که شاغل هستند و در بیرون از منزل فعالیت‌های مختلفی دارند.

برس کشیدن راحت:

موهای کوتاه نیاز ندارد تا شما زمان زیادی را صرف برس کشیدن آن کنید بلکه به راحتی و در کوتاه ترین زمان می توانید آن را آراسته و مرتب کنید.

دوش گرفتن سریع:

یکی دیگر از معضلاتی که بانوان در زمینه موهای بلند دارند این است که برای شست‌وشو و تمیز کردن آن‌ها نیز باید زمان زیادی هدر رود درحالی‌که این مشکل با کوتاه شدن موها قابل‌حل شدن است.

جلوگیری از آسیب رسیدن به مو:

اگر هر چند ماه یک بار موی خود را کوتاه کنید دیگر آسیب چندانی به موهایتان نخواهد رسید و دیگر موهایتان ضعیف نمی شود.

افزایش رشد مو:

بهترین راه برای رشد سریع‌تر موها کوتاه کردن آن‌ها در بازه‌های زمانی نزدیک به هم است، این امر سبب می‌شود تا علاوه بر اینکه شما از سایر مزایای قصیر شدن موها بهره‌وری کنید، از داشتن موهایی که سریع هم رشد می‌کنند نیز لذت ببرید. اگر در فواصل زمانی نزدیک به هم گیسوان کوتاه شوند حتی به یک سانتی‌متر هم که شده است سرعت رشد موها افزایش می‌یابد. یکی از علل‌های مهمی که آقایان موهای خود را زود به زود کوتاه می‌کنند همین امر است.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پرند، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پرند، کوتاهی مو در پرند، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!