مرکز اکستنشن مو در نیاوران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز اکستنشن مو در نیاوران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز اکستنشن مو در نیاوران
  • بهترین اکستنشن مو در نیاوران

مرکز اکستنشن مو در نیاوران
سالن اکستنشن مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • نیاوران

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن مو هایپر بیوتی نیاوران

خدمات حرفه ای اکستنشن مو در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در نیاوران

آرایشگاه اکستنشن مو هایپر بیوتی در نیاوران با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو در نیاوران

مرکز اکستنشن مو در نیاوران

بهترین اکستنشن مو در نیاوران

مرکز اکستنشن مو در نیاوران -داشتن موهای بلند نقش بسیار زیادی در زیبایی یک چهره دارد. وجود موهای بلند باعث می شود که شما آن را به هر مدل که علاقمند هستید حالت دهید و در مهمانی ها خوش بدرخشید. ممکن است شما برای داشتن چنین موهایی زمان زیادی را بگذارید اما جالب است بدانید که امروزه متد هایی رواج یافته اند که رویای شما را در کوتاه ترین زمان به حقیقت می پیوندند. اکستنشن مو، یکی از آن متد هایی است که باعث می شود شما در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب موهایی بلند و زیبا همچون بازیگران هالیوودی شوید.

بهترین اکستنشن مو در نیاوران

مرکز اکستنشن مو در نیاوران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین اکستنشن مو در نیاوران می پردازیم.

اکستنشن مو چیست؟

به موهایی که به منظور افزایش حجم و عمق موهایی طبیعی به آن ها افزوده می شود اکستنشن می گویند. ممکن است سؤال برای تان پیش آید که آیا استفاده از اکستنشن خطری نخواهد داشت؟ باید بدانید که استفاده از این متد بدون خطر و زیان است و سالانه خیلی از افراد در پی انجام این متد هستند. بهره بردن از اکستنشن هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و هر شخص با هر میزان سن می تواند از این متد بسیار کارآمد بهره ببرد. اکستنشن دارای انواع متفاوتی است که برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به برند، هزینه و جنس مو به مشاوره و فرد متخصص در این زمینه مراجعه نمایید.

به طور کلی اکستنشن به دو گروه تقسیم بندی خواهد شد که عبارتند از:

طبیعی: در این مدل اکستنشن از موهای طبیعی و موهای انسان بهره می برند.
مصنوعی: برای این مدل اکستنشن از موهای غیر طبیعی (کارخانه ای) استفاده می کنند.
هر دو مدل دارای ویژگی های مثبت و معایب مختص به خود هستند.

مزایای اکستنشن با موی طبیعی:

• برخوردار بودن از رنگ پذیری و حالت پذیری فوق العاده بالا.
• تدوام و استقامت و عمر آن ها بیشتر از اکستنشن با موی مصنوعی است.
• باعث پر پشت به نظر رسیدن موها می شود.
• برخوردار بودن از ظاهر زیبا تر.
• نیازمند مراقبت و توجه زیادی نیست.

معایب اکستنشن طبیعی:

• نسبت به اکستنشن مصنوعی هزینه بیشتری را باید صرف کنید.

مزایای اکستنشن مصنوعی:

• مبلغ کمتری را باید صرف این نوع اکستنشن کنید.

برخی از معایب اکستنشن مصنوعی:

• ممکن است در پروسه تولید آن ها نکات بهداشتی رعایت نشده باشد.
• در مقایسه با اکستنشن طبیعی دوام و ماندگاری کمتری خواهد داشت.
• باید از این نوع اکستنشن بیشتر مراقبت کنید.
• در صورت استفاده از اتو مو، سشوار و… ممکن است ذوب شوند.

انواع روش های اکستنشن مو:

۱-اکستنشن طبیعی:

از بهترین انواع اکستنشن مو میتوان به نوع طبیعی آن اشاره نمود که از مو کوتاه شده انسان می باشد و در دسترس افراد متخصص در این زمینه قرار داده شده است. نصب اینگونه اکستنشن بسیار آسان است. اکستنشن طبیعی دارای استحکام و ضد حساسیت نسبت به مواد شوینده مو است. این نوع اکستنشن برخلاف اکستنشن های دائم بدون ضرر و زیان هستند.

۲-دوختن:

دوخت موی اکستنشن در اندازه های بلند کار هر شخص نیست و نیاز به تجربه و مهارت بالا در این زمینه دارد. در ابتدا باید موهای خود شخص بافته شود و سپس موهای اکستنشن به موهای بافته شده دوخته می شود. برای انجام این نوع اکستنشن باید زمان زیادی را بگذارید اما نتیجه نهایی کار بی نظیر و طبیعی خواهد بود.

۳-میکرولینک:

یکی از طبیعی ترین انواع اکستنشن های طبیعی روش میکرولینک است. به دلیل این که در این متد موها به ساقه موی فرد وصل می شود امکان شل شدگی اکستنشن وجود دارد؛ بنابراین پس از گذشت زمان ۳ الی ۴ هفته باید آنها را توسط آرایشگر خود ترمیم کنید. ترمیم و سفت کردن قسمت های شل شده نیازمند هزینه ای دیگری است که نسبتا به صرفه است. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از اکستنشن های با کیفیت این مدل، ماندگاری آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

۴-چسب:

یکی از دیگر از انواع اکستنشن ها مدلی است که موهای اکستنشن توسط چسب به موهای دیگر چسبیده می شود. مراقبت و نگهداری این مدل اکستنشن راحت و بدون دغدغه است. برای انجام این نوع اکستنشن تنها کافی است که یک ساعت زمان بگذارید تا به نتیجه دلخواه دست یابید. در صورت بروز حساسیت نسبت به چسب، باید روش دیگری برای اکستنشن به کار گیرید.

۵-بوند:

بوند یکی دیگر از انواع اکستنشن مو است که در این روش چسب های مختلفی به همراه کراتین استفاده می شود. در حین پروسه کاری از اتو مو استفاده می کنند. دوام و ماندگاری این نوع اکستنشن نسبت به سایرین بیشتر خواهد بود و حدوداً ماندگاری آن تا ۶ ماه می باشد البته این مدت زمان به مراقبت و توجه شخص نیز وابسته است.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو:

رنگ مو:

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت حین انتخاب اکستنشن مو زمانی است که از اکستنشنی استفاده کنید که تناژ آن با رنگ موی شما همخوانی و تطابق داشته باشد. درصورت عدم تطابق رنگ مو اکستنشن با موی شما، دیگر این متد زیبایی و جلوه چشمگیری نخواهد داشت.

مراقبت درست و صحیح:

اکستنشن مو مانند هر متد دیگری نیازمند مراقبت و توجه است. یکی از آن مراقبت ها این است که از شامپوهایی استفاده کنید که فاقد پارابن و سولفات باشد. در صورت استفاده از اکستنشن های کلیپیسی و کلاه گیس باید شب هنگام آن ها را از موی طبیعی جدا کنید؛ در کل این گونه اکستنشن ها برای دراز مدت نباید بر روی مو طبیعی قرار بگیرند.

قیمت:

هزینه های انواع اکستنشن ها با یکدیگر متفاوت است. این هزینه ها به کیفیت و روش نصب موها بستگی دارد و هر چقدر از کیفیت بالاتری برخوردار باشند نیاز به صرف هزینه بیشتری است. پس از انتخاب کیفیت و نوع اکستنشن میتوانید راجع به هزینه نهایی با آرایشگر خود صحبت کنید. از گران ترین انواع اکستنشن، اکستنشن بوند است زیرا ماندگاری آن زیاد می باشد.

انتخاب بهترین نوع اکستنشن:

مهم ترین نکته هنگام انتخاب اکستنشن، برخوردار بودن آن از دوام بالا است. اکستنشن های ارزان قیمت آسیب پذیر تر خواهند بود.

نوع موی طبیعی:

اکستنشن مورد استفاده تان باید کاملا با موی شما تطابق داشته باشد تا جلوه طبیعی داشته باشد. رنگ مو اکستنشن باید هم رنگ موهای طبیعی تان باشد. اگر موهای طبیعی تان صاف است به راحتی می توانید از هر نوع اکستنشنی استفاده کنید اما اگر دارای موهایی فر یا مجعد هستید بهترین گزینه برای موهای شما اکستنشن بوند یا دوخت است.

بهترین اکستنشن مو:

لازم است پس از انجام اکستنشن از شامپو و نرم کننده های ملایم استفاده کنید. مراقب باشید تا موهایتان حین شستن به هم گره نخورد. اگر به هنگام استحمام اکستنشن های تان جدا شد اصلا نگران این موضوع نباشید. شامپو و نرم کننده را باید به ریشه موهایتان بزنید و آرام آرام با آب ملایم شست و شو دهید.

کیفیت:

با توجه به صرف هزینه اکستنشن های مصنوعی از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند اما باید بدانید که از وسایل گرمازا همچون اتو مو و سشوار و… نباید استفاده کنید زیرا باعث ذوب شدن موهای مصنوعی می شود.

از دیگر مراقبت های این نوع اکستنشن این است که تا حد امکان از رفتن به استخر پرهیز کنید. هر چقدر مراقبت تان بیشتر باشد دوام این نوع اکستنشن نیز بالاتر است. بهترین نوع اکستنشن مصنوعی نوع هندی و چینی آن است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به راحتی می توانید هر مدل آن را بر گزینید.

اگر اکستنشن انتخابی شما دارای کیفیت بالایی است پس دیگر جایی برای نگرانی نیست. برای جلوگیری از شکنندگی موها هنگام برس کشیدن، بهتر است که از برس های دندانه پهن استفاده کنید. تا حد امکان از اتو کشیدن و بابلیس مو خودداری کنید تا موهایتان آسیب نبیند.

سایر نکات برای مراقبت از اکستنشن های مو:

• بهتر است تا جایی که امکان دارد در مقابل نور خورشید و آلودگی های هوا قرار نگیرید.
• رطوبت باعث کاهش عمر اکستنشن میشود پس بهتر است از رفتن به محیط های مرطوب خودداری کنید.
• برای برس کشیدن موها می توانید از برس های دانه درشت بهره ببرید.
• برای درخشان و زیبا شدن موهایتان هفته ای یکبار به موهای خود روغن بزنید.
• استفاده از کلیپس و کش مو و. باعث شل شدگی موها می شود.


صفحات مرتبط:

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های نیاوران:
  • سالن زیبایی عروس سرای نگین
  • سالن زیبایی وانیا
  • سالن زیبایی ونوس شهر
  • سالن زیبایی ونوشه
  • سالن زیبایی ویانا
  • سالن زیبایی ویکتوریا
  • سالن زیبایی یوکابد
  • سالن زیبایی یونیک
  • سالن زیبایی نائیریکا
  • سالن زیبایی نسیم
  • سالن زیبایی کاتلیا
  • سالن زیبایی گارنت
  • سالن زیبایی تابان 2
  • سالن زیبایی لیان
  • سالن زیبایی مادمازل

خانه زیبایی
0212280 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عروس بیوتی
0933273 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکبری
0212613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پلاک
0912762 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حوریتا
0936838 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی
0212637 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید


برخی سوالات متداول شما:

آیا موهای اکستنشن شده می‌توانند به طور طبیعی رشد کنند؟

بله، موهای اکستنشن شده می‌توانند به طور طبیعی رشد کنند، اما شاید نیاز باشد که محصولات خاصی برای رشد مو استفاده کنید و از مراقبت‌های دقیق تری برای موهای خود و اکستنشن ها استفاده کنید.

آیا می‌توان از اکستنشن مویی برای موهای کوتاه استفاده کرد؟

بله، می‌توانید از اکستنشن مویی برای موهای کوتاه استفاده کنید، اما می‌تواند به دلیل برجستگی اکستنشن ها از روی موهای کوتاه، احساس ناخوشایندی برای شما ایجاد کند.

آموزش فرایند کلی انجام اکستنشن مو چگونه است؟

1. انتخاب نوع اکستنشن: برای شروع، باید نوع اکستنشن را که می‌خواهید بر روی موهای خود قرار دهید، انتخاب کنید. این شامل نوع موادی مانند موهای مصنوعی، پلاک مویی، میکروبید، چرم، نخ، یا کراتین است. هر نوع اکستنشن متفاوت است و برای بهترین نتایج، باید برای موهای خود یک نوع مناسب انتخاب کنید.

آیا می‌توانم با موهای اکستنشن شده ماسک مو استفاده کنم؟

بله، می‌توانید با موهای اکستنشن شده ماسک مو استفاده کنید، اما باید از محصولاتی که برای موهای اکستنشن شده مناسب هستند استفاده کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

مرکز اکستنشن مو در نیاوران، بهترین اکستنشن مو در نیاوران، اکستنشن کار خوب در نیاوران، بهترین سالن اکستنشن مو در نیاوران، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، نیاورانی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!