• آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران
  • بهترین آموزشگاه شینیون در تهران

آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آموزشگاه زیبایی مونا یزدانی تهران

بهترین دوره آموزش شینیون در آموزشگاه زیبایی مونا یزدانی در تهران

آموزشگاه زیبایی مونا یزدانی در تهران با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه دوره های فوق تخصصی آموزش گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی



آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران

آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران – دروه آموزش تخصصی شینیون عروس در تهران یکی از آموزش های خدمات مو محسوب می شود. شینیون عروس همانند همان شینیون های دیگر انجام می شود با این تفاوت که در ان از وسائلی مانند تاج و تور و همچنین گره های مخفی استفاده می شود. در واقع شینیون عروس شینیون VIP محسوب می گردد. با یاد گرفتن شینیون می توان به سرعت وارد بازار کار شد و کسب درآمد کرد. برای افزایش مهارت و همچنین افزایش مشتری می بایست ریزه کاری هایی را رعایت کنید که همه این ها در دوره های آموزشی شینیون به صورت کامل تدریس می شوند.

سرفصل های دوره ی آموزش تخصصی شینیون در تهران:

• مقدمه ای بر شینیون
• سبک اروپایی شینیون
• شینیون های خطی
• شینیون ترکیبی متناسب با چهره عروس

دوره و کلاس آموزش تخصصی شینیون عروس:

در دوره شینیون عروس زیر نظر مربی مورد تأیید سازمان فنی و حرفه ای آموزش ها تکمیل می شود و سپس با شرکت در آزمون فنی حرفه ای مدرک معتبر اخذ می گردد.
این دوره کامل به هنرجو این توانمندی را می دهد که بتواند به طور مستقیم وارد بازار کار شود. در ابتدا راجع به انواع فرم صورت تدریس می شود و سپس انواع مختلف شینیون آموزش داده می شود. از آن جایی که قطعاً شینیون عروس از ظرافت و اهمیت بیشتری برخوردار است. در دوره آموزشی شینیون عروس نکات مهم و کلیدی انتخاب مدل شینیون با توجه به فرم صورت و سلیقه عروس به هنرجو آموزش داده می شود. علاوه بر آموزش های تئوری هنرجو می تواند مدل های آموزش دیده را به صورت عملی انجام داده و چندین بار تکرار کند تا اشکالات احتمالی حین کار را ببیند. از مشکل ترین قسمت های شینیون عروس انتخاب مدل متناسب متناسب با تور و تاج عروس می باشد. در شینیون عروس باید سلیقه روز را نیز در نظر گرفت. در این دوره آموزشی، ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی مهم معرفی می شوند تا هنرجو با مدل های متنوع و به روز آشنا شود و با به روز نگه داشتن خود جلب مشتری کند.

نحوه برگزاری این دوره:

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های آموزشی هنر شینیون عروس به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای در کلاس های خصوصی 1 تا 3 نفر، در کلاس های نیمه خصوصی 3 تا 5 نفر و در کلاس های گروهی 5 تا 15 نفر حضور دارند.
پس از ثبت نام و بعد از به حد نصاب رسیدن کلاس ها شروع شده با هماهنگی مربی 3 روز در هفته برگزار می گردد. جهت رفاه حال عزیزان شاعل و شهرستانی های عزیز امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته، روزهای تعطیل و ساعت های عصر فراهم گردیده است.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

در شینیون عروس نمی توان از وسایل معمولی مثل گیره معمولی، کش یا تور معمولی استفاده کرد. بلکه باید از تل های زیبا، گیره و سنجاق های مخفی که مخصوص شینیون عروس است استفاده کرد.

وسایل مورد نیاز:

ماکت مو جهت تمرین و تکرار، فیکساتور معمولی و قوی، چسب مو، ژل، کرم مو، سنجاق (ریز و درشت)، سنجاق موئی (ریز و درشت)، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، سشوار، اتوی مو، بابلیس، بیگودی، انواع وسایل تزئینی، تاج و تور عروس.

بعد از اتمام دوره شینیون عروس، چه توانمندی هایی کسب می شود؟

پس از اتمام دوره، هنرجو مهارت طراحی و بستن مو را برای عروس یاد می گیرد و با توجه به صفحات اینستاگرام معرفی شده می تواند جدیدترین مدل ها را ارائه دهد که خود باعث کسب رونق کارشان می گردد.

شینیون جلوی مو:

برای برخی مراسم از جمله عقد های محضری، مراسم های رسمی و مکان های عمومی مثل رستوران ها شینیون جلوی مو مورد استفاده قرار می گیرد؛ که می توان از انواع بافت ها، مدل های خامه ای و یا چتری و … استفاده کرد. قطعاً انتخاب مدل بر اساس جمجمه و فرم پیشانی فرد صورت می گیرد.

بازار کار شینیون عروس چطوره؟

شینیون عروس یکی از کارهای زمانبر است و در عین حال نسبتاٌ درآمد بالایی دارد و کسب مهارت شینیون عروس فرصت مناسبی برای هر آرایشگاهی محسوب می گردد.

نکات کلیدی از شینیون مو:

  • – بعد از معرفی انواع شینیون به ارائه نکات مهمی می پردازیم که رعایت آن ها کمک بسیاری در حفظ زیبایی کار می کند.
  • – تعداد سنجاق ها باید به اندازه باشد، نه زیاد و نه کم. در واقع هم استحکام مو را تضمین کند و هم در جایی نمایان نشود.
  • – در واقع با استفاده از حداقل گیره ممکن انجام شود.
  • – قبل از شروع کار، حتماً مشاوره کامل و درست داده شود. تا نتیجه کار هم مطابق سلیقه مشتری و هم متناسب با فرم صورت وی حاصل گردد.
  • – هنرمندی و ظریف کاری آرایشگر مهم ترین مقوله است.
  • – برای موهای کم پشت استفاده از پروتز، موهای اضافه، پودرهای حجم دهنده و پوش دادن مو توصیه می گردد؛ که تنها از دست هنرمندی با تجربه بر می آید.
  • – تأکید می شود که انتخاب شینیون با توجه به فرم صورت، میکاپ و سبک لباس فرد صورت پذیرد تا هماهنگی لازم را داشته باشد.

ابزار شینیون مو:

برخی از ابزار شینیون مو از این قبیل اند:

سنجاق، گیره مویی، پروتز (در انواع مختلف)، تور که بسته به مدل انتخاب می شوند.

استفاده از اتوی مو، بابلیس، سشوار نیز توصیه می گردد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

تعداد جلسات آموزشی چطوری است؟

تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا دوره‌ی آموزشی شینیون جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت شینیون خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

هزینه ثبت نام در دوره شینیون چقدر است؟

به دلیل متغییر بودن هزینه‌ها جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان کارآموز شدم در آموزشگاه برای من وجود دارد؟

بله. در صورت تایید مربی میتوانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.


کلمات کلیدی:
آموزشگاه تخصصی شینیون در تهران، بهترین آموزشگاه شینیون در تهران، دوره آموزشی، کلاس، مربی، آموزش، حرفه ای، تخصصی، مبتدی تا پیشرفته، صفر تا صد. قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، استخدام، غرب، شرق، شمال، جنوب، مرکز، شنیون، عروس، محفلی، اینستاگرام.

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!