بهترین کوتاهی مو در شهریار

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در شهریار

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در شهریار
  • کوتاهی مو در شهریار

بهترین کوتاهی مو در شهریار
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شهریار

  • تماس



سالن کوتاهی مو در شهریار در آرایشگاه هایپر بیوتی شهریار

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در شهریار

مرکز تخصصی کوتاهی مو در شهریار در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در شهریار

بهترین کوتاهی مو در شهریار

کوتاهی مو شهریار

بهترین کوتاهی مو در شهریار -شاید برای شما هم پیش‌ آمده باشد، وقتی برای آراستن موهایتان به آرایشگاه مراجعه می‌کنید، اولین چیزی که مد نظر دارید و از آرایشگر می‌پرسید این است که: موهام رو کوتاه‌تر کنم بهتره یا بلند باشه؟

می‌دانید که یکی از دغدغه‌های خانم‌ها در آرایش ظاهرشان موهایشان است؛ و دوست دارند هر دفعه متفاوت‌تر ظاهر شوند؛ اما از این‌که مدلی به فرم و شکل آن‌ها نیاید و آن‌ها را بد جلوه دهد، می‌هراسند؛ به همین خاطر است که دوست دارند یک فرد ماهر به آن‌ها مدل مناسبی را پیشنهاد دهد؛ و البته این کار تخصص یک آرایشگر خوب و ماهر است؛ چراکه عوامل مختلفی را در نظر می‌گیرد و مدل مناسب‌تری را به مشتری خود پیشنهاد می‌دهد.

یکی از عواملی که در انتخاب مدل مو بسیار نقش مهم و بسزایی دارد، فرم و شکل صورت است که باید آن را در اولین نگاه در نظر گرفت؛ که این نکته را یک آرایشگر ماهر خوب می‌داند و اولین نگاهش را بر روی صورت مشتری خود می‌چرخاند. وقتی یک مدل، متناسب با فرم شما انتخاب شود، نه‌تنها صورت را پنهان نمی‌کند، بلکه زیبایی را در چهره‌ی شما دوچندان می‌کند و به شما جذابیت خاصی را می‌بخشد.

پس اگر می‌خواهید، بدانید که صورت شما چه فرم و شکلی دارد، یا می‌خواهید در مورد کوتاهی مو و مدل‌های آن طلاجاتی به‌ دست آورید و بدانید کدام مدل، برای فرم و صورت شما مناسب‌تر است و باعث می‌شود تا چهره‌ی زیبا‌تری داشته باشید؟ حتماً برای شما هم به دست آوردن جواب این سؤالات جالب است؛ پس تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

کوتاهی مو شهریار

بهترین کوتاهی مو در شهریار

در اینجا به بررسی و معرفی کوتاهی مو شهریار می پردازیم.

مدل موی کوتاه منطبق با شکل و فرم صورت:

چگونگی اجرای مدل موی متناسب با صورت، به مهارت، هنر دست ونیز میزان خلاقیت آرایشگر بستگی دارد. تشخیص اینکه فرم صورت از کدام نوع است، ازجمله کارهای مربوط به آرایشگر شماست. در اینجا به انواع مدل‌های صورت می‌پردازیم.

صورت گرد و دایره‌ای:

در مورد صورت‌های گرد و دایره‌ای، ترجیح بر این است مدل‌هایی از کوتاهی انجام شود که کمی از گردی صورت شخص بکاهد. برای این منظور مثلاً می‌توان موهای بالایی سر را به میزان کمتری کوتاه نمود تا ارتفاع و اندازه‌ی بیشتری داشته باشد و هم‌چنین موهای زیرخط گونه‌ها را طوری کات نمایید که به باریک‌تر شده صورت کمک کند. می‌توانید حین کار با نگاه کردن به چهره‌ی مشتری خود میزان و کیفیت کار خود را بررسی کنید.

برای تعادل سازی صورت‌های گرد، هم از مدل موی کوتاه می‌توان استفاده کرد و هم از مدل‌های بلندتر؛ اما در مورد مدل‌های بلندتر به‌منظور کم کردن گردی صورت، بهتر است برش‌های لایه‌لایه داشته باشید. همین‌طور موج‌دار کردن موها هم رضایت‌بخش خواهد بود. از سبک‌های جدید و مناسب برای صورت‌های گرد هم می‌توان به مدل‌هایی که در آن لایه‌های مو در جلوی صورت بلندتر از لایه‌های مو در پشت سر است اشاره کرد که بسیار زیبا و جذاب برای این دسته از افراد خواهد بود.

باید گفت باوجود انواع مدل‌های کوتاهی مو که برای انواع مدل‌های صورت وجود دارند، دیگر جای هیچ تردیدی برای علاقه‌مندان به تغییر تحول در مدل ظاهر مو باقی نخواهد ماند. با مراجعه به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌توانید ازنظر انجام تمامی خدمات آرایشی ازجمله کوتاهی مو، آسوده‌خاطر باشید.

صورت مربعی شکل:

برای این شکل از صورت، یکی از مدل‌های قابل‌قبول، مدل‌های چتری است. حالت چتری به‌اندازه‌ی کافی می‌تواند چشم بیننده را از حالت مربع مانند صورت، دور کند. هم‌چنین اگر مدل موی انتخابی خیلی هم صاف و یکنواخت نباشد مدل بهتر از آب درخواهد آمد. اگر مدل‌های موی کوتاه یا متوسط راکمی باحالت موج‌دار و فر مانند، همراه کنیم راه‌حل مناسبی خواهد بود برای اینکه به گردی صورت شخص بیفزاییم. در مورد مدل موی بلند هم اگر چتری بگزارید قطعاً بسیار جذاب می‌شود و تا حد زیادی حالت مربعی صورت از چشم بیننده مخفی خواهد ماند. مدل‌های یکدست و یکنواخت هم به سبب اینکه فک زاویه‌دار و صورت مربع مانند را چندان پوشش نمی‌دهند، خیلی پیشنهاد نمی‌گردد.

افرادی با صورت‌های بیضی‌شکل:

کسانی که صورتشان این فرم از شکل‌های صورت هست و می‌خواهند که موهای خودشان را کوتاه کنند؛ باید به آن‌ها بگویم که خوشبختانه دستشان در این زمینه کاملاً باز هست و هر مدلی چهره‌ آن‌ها رو به رخ می‌کشاند.

افراد با فرم صورت قلب:

برخی افراد چهره‌های شبیه به قلب دارند؛ یعنی قسمت‌های بالایی صورتشان، (پیشانی و…) بیشتر به چشم می‌خورد. برای این مدل فرم از صورت پیشنهاد می‌کنم مدل‌هایی که موهای قسمت‌های پایین‌تر بیشتر و پرپشت‌تر از قسمت پیشانی هست را امتحان کنند. مدل مو‌هایی که به بلندی چانه می‌رسد و یا کوتاه‌تر از چانه هست مدل‌های مناسبی برای فرم صورت قلبی است؛ اما اگر می‌خواهید موهایتان پر به نظر برسد، به شما پیشنهاد می‌کنم که موهای کنار گونه‌هایتان را بلند و پرتر نگه‌دارید و موهای پیشانی را کوتاه‌تر کنید.

صورت با فرم مستطیل شکل:

بسیاری از افراد این نوع فرم از صورت را دارند که به آن‌ها پیشنهاد می‌شود تا مدل‌هایی که موها را به یک طرف صورت سوق می‌دهد را انتخاب کنند؛ چراکه این مدل موهای زیبا از نمایان شدن کشیدگی صورت جلوگیری می‌کند و حالت زیبا‌تری رو برای صورت به ارمغان می‌آورد اگر شما ‌هم‌چنین فرم صورتی را دارید، بهتر است این مدل‌ها را تجربه کنید.

مزایای کوتاهی مو:

در این قسمت در مورد مزیت‌های کوتاهی مو، صحبت می‌کنیم. تا بتوانید راحت‌تر از قبل تصمیم بگیرید. کوتاهی مو مزیت‌هایی دارد که هریک می‌تواند ما را به انجام آن تشویق و ترغیب نماید. در اینجا تعدادی از مزایای کوتاهی مو را برمی‌شماریم.

نگهداری و مراقبت آسان:

پیش‌تر نیز اشاره شد که بدون شک موهای کوتاه، مراقبت آسان‌تر سریع‌تری دارد. به‌راحتی شانه می‌شود و به هنگام استحمام به‌راحتی شسته می‌گردد. ضمن اینکه کوتاهی می‌تواند جان تازه‌ای به موها بخشد. این موارد سبب شده بسیاری از خانم‌ها بخصوص کسانیکه به هر دلیلی ازجمله اشتغال، فرصت چندانی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، به کوتاهی و هر کات مو روی‌آورند.

رفع موخوره‌ی مو:

حتماً همه‌ی ما دچار موخوره شده‌ایم. موخوره معمولاً هنگامی پدیدار می‌شود که اندازه‌ی موها بلند باشد. علت این عارضه عوامل مختلفی است که به‌عنوان‌مثال اتو کردن و حرارت دیدن ساقه‌ی مو یکی از این عوامل است. بهترین کار برای خلاص شدن از شر موخوره و حالت شکستگی موها، این است که هر ۳ ماه یک‌بار موهایمان را کوتاه کنیم تا هم از موخوره رها شویم و هم اینکه زیبایی و یکدستی را به موهایمان برگردانیم.

جذابیت‌ بیشتر و تنوع در حالت چهره و زیبایی:

کوتاهی مو علاوه بر این‌که به چهره‌ها زیبایی می‌بخشد، باعث می‌شود تا تنوعی در چهره‌ها نیز صورت بگیرد. همان‌طور که خانم‌ها و دخترها دنبال تنوع بیشتر‌ هستند و دوست‌ دارند که با‌ جلوه‌ای جدیدتر در بین خانواده، دوستان و… حضور پیدا کنند. کوتاه کردن موهای خود یک‌ راه مناسبی در تغییر و تحول صورت و ظاهر است.

راحت‌تر برس کشیدن:

اگر موهایتان بیش‌ازحد به هم تنیده می‌شود و گره می‌خورد و هر بار دردسر زیادی برای شانه کردنشان دارید، با کوتاه کردنشان به مدل‌های زیبا می‌توانید راحت‌تر برس به موهایتان بکشید و ساعت‌ها را وقت برس کشیدن نکنید.

صرفه‌جویی در استفاده از شوینده‌های مو و حالت‌دهنده‌های آن:

با نگه‌داشتن موهایی کوتاه، هر بار نیازی ندارید که برای شستن موهای خود حجم زیادی از شوینده‌های مو را استفاده کنید؛ و یا برای حالت دادن به آن‌ها، مقدار زیادی از حالت‌دهنده‌ها را استفاده کنید؛ بلکه با مقدار بسیار کمی از ماسک مو، کریستال و… به راحت و به خوش‌فرم تریم حالت موهایتان را به هر فرم دل بخواهی سوق دهید

افزایش رشد مو:

کوتاه کرد مداوم موها موجب می‌شود تا حجم و رشد موهایتان افزایش پیدا کند و موهای پرپشت‌تری نسبت به گذشته داشته باشید. کوتاه کردن مداوم مو‌ها، در فواصل نزدیک به هم باعث زنده شدن سلول‌های مو می‌شود؛ در همین خصوص به آقایان برای جلوگیری از ریزش مو پیشنهاد می‌شود، ماهی یک یا دو بار موهای خودشان را کوتاه کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو غرب تهران:
  • سالن زیبایی بنفشه
  • سالن زیبایی شانی
  • سالن زیبایی ظفری
  • سالن زیبایی دوبانو
  • سالن زیبایی فرجی
  • سالن زیبایی گرین
  • سالن زیبایی گل گندم
  • سالن زیبایی خاتون
  • سالن زیبایی مرمره
  • سالن زیبایی پیوند
  • سالن زیبایی عسل
  • سالن زیبایی بانو خلج

دوبانو
0919106 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گندم
0214469 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خاتون
0214466 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ظفری
0919106 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرجی
0912639 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گرین
0991471 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا بعد از یک دوره مصرف از یک مدل شامپو باید آن را عوض کرد؟

این باور نادرست بوده که بعد از مدتی موها به شامپو و نرم کننده ها عادت کرده و تاثیری روی آنها نخواهد گذاشت.
اگر احساس می کنید موهایتان کدر شده بهتر است که در هفته یک مرتبه از شامپوهای شفاف کننده استفاده نمایید.

هزینه مدل های ساده کوتاهی مو چقدر است؟

جهت اطلاع از قیمتهای کوتاهی مو تماس بگیرید.

آیا کوتاه کردن موها سبب رشد سریع آنها می‌شود؟

از آنجایی که رشد موها از ریشه انجام می شود نه از ساقه مو بنابراین کوتاه کردن موها تاثیری در رشد آنها نداشته و فقط سبب حفظ سلامتی و مانع از بروز موخوره در موهایتان می‌شود. قابل ذکر است که موخوره مانع از بلندی و رشد موها می شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در شهریار، کوتاهی مو شهریار، آرایشگاه خوب، بهترین آرایشگاه زنانه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شهریاری، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!