مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی
  • مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی
  • بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در سهروردی

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • سهروردی

  • تماس



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات پوست و رفع موهای زائد …



  • مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی
  • مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی | بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در سهروردی

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در سهروردی

مرکز لیزر موهای زائد خوب در سهروردی -در طول دوره های آموزشی لیزر موهای زائد از مهمترین نکته‌هایی که به متقاضیان آموزش داده میشود چگونگی کار با دستگاه های لیزر می باشد. توجه دارید که هرچه کارآموزان تسلط کافی در امر کار با این دستگاه ها داشته باشند می‌توانند سودآوری بیشتری داشته و کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشند. علاوه بر توضیحاتی که ذکر شد باید اشاره کنیم که بسیاری از مشتریان لیزر موهای زائد شاید از تکنسین‌های خود درباره ساز و کار دستگاهها سوال کنند در صورتی که شما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید از ارائه پاسخ درست به مشتری خود در خواهید ماند.

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در سهروردی

مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در سهروردی می پردازیم.

رفع موهای زائد بدن با استفاده از لیزر:

از بین بردن موهای زائد بدن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردان و خانم‌های امروزی است؛ آنان روش‌های مختلفی را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود به کار می‌برند؛ یکی از این روش‌ها استفاده از لیزر است؛ در این زمینه تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفته و میزان رضایت‌مندی افرادی که از این روش استفاده نموده‌اند؛ موردتحقیق و بررسی قرارگرفته است؛ هرچند آمار رضایت‌مندی این روش بسیار بالا است؛ بازهم افرادی هستند؛ که از این روش ناراضی بودند؛ باکمی بررسی مشخص شد؛ که بیشتر افراد ناراضی به کلینیک‌هایی مراجعه کرده‌اند؛ که کیفیت کار آن‌ها بسیار پایین بوده است. فراموش نکنید؛ که یک کلینیک خوب همیشه از بهترین و بروزترین دستگاه‌ها با دستورالعمل‌های مشخص و دقیق جهت حفظ ایمنی در بالاترین سطح و جهت اثربخشی لیزر استفاده می‌کنند.

نکات مربوط به لیزر موهای زائد:

نکات بسیار مهم و حائز اهمیت که شما مستلزم به رعایت آن در حین انجام لیزر هستید، استفاده از عینک محافظ میباشد. در صورتی که بعد از انجام لیزر دچار خارش و سوزش شدید، جای نگرانی ندارد و پس از زمان کوتاه بهبود میابد. این زمان کوتاه لازم برای بهبود البته بسته به ناحیه ای از بدن شماست که لیزر شده است؛ به این صورت که سوزش نواحی وسیع و پهن مانند پشت پا در زمانی حدود ۴۵ دقیقه و جاهایی مثل بیکینی زنان نهایت بعد از ۲۰ دقیقه خبری از این احساس نخواهد بود.

نقاطی از بدن که قابل لیزر شدن هستند؛ عبارت‌اند از:

• ناحیه تناسلی
• ناحیه صورت
• ناحیه زیر بغل
• ناحیه دست
• ناحیه پا
• ناحیه قفسه سینه

از لیزر به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا در تمامی نقاط بدن خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود؛ به‌جز ناحیه زیر ابرو که احتمال بروز آسیب‌های چشمی را افزایش می‌دهد. تعداد جلسات را با فواصل زمانی مشخص متناسب با شرایط متقاضی اعلام می‌شود؛ به‌طورمعمول کل جلسات بین 4 تا 6 جلسه است و فواصل زمانی بین آن‌ها 6 هفته است.

عوارض لیزر موهای زائد:

پوسته پوسته شدن:‌ یکی از عوارض نه چندان ها استفاده از این حصر پوسته پوسته شدن است که به دستگاه استفاده در فرآیند لیزر بستگی دارد خوشبختانه این عارضه که در افراد به وجود می آید دائمی نیست و پس از مدتی رفع می شود.

به وجود آمدن تاول: ایجاد تاول در واقع یک عارضه ی کاذب به حساب می‌آید چرا که اگر تکنسین انجام لیزر دقت و مهارت کافی را در کار به خرج دهد و نیز از دستگاه مناسبی در این امر استفاده گردد در واقع تاول روی پوست افراد ایجاد نمی‌شود قرمزشدن و دردخفیف: التهاب قرمزی و به وجود آمدن درد یکی از نگران کننده ترین موارد برای متقاضیان لیزر از که بسیاری از درد زیاد آن شکایت دارد باید این مورد را به شما بگویم این عارضه معمولاً به صورت گذرا به وجود می‌آید و پس از مدتی به صورت دائمی رفع می شود.

علت تفاوت کاربردی دستگاه‌های لیزری:

به خاطر ویژگی‌های فرکانس لیزر و طول‌موج آن، این تفاوت کاربردی برای دستگاه‌های به وجود می‌آید.
با بررسی لیزر مرتبط با رفع موهای زائد، مشخص می‌گردد؛ که این لیزر را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند؛ که حرارت ناشی از آن فقط بر روی فولیکول و پیاز مو اثر بگذارد؛ و روی پوست و ناحیه‌ی اطراف آن اثری نداشته باشد؛ درواقع با آسیب رساندن به فولیکول و پیاز مو سبب توقف رشد مو می‌شود. اثر این لیزر چیزی حدود 70 تا ۹۰ درصد در طی یک دوره زمانی مشخص است. باید توجه داشته باشید؛ که رفع موهای زائد بدن، صد درصد نیست؛ بلکه باعث کاهش دائمی موهای زائد بدن یا ناحیه‌ی موردنظر می‌شود.

نکات مربوط به لیزر صورت:

حدود یک ماه قبل از لیزر از انجام کارهایی نظیر بندانداختن، کندن و استفاده از موم برای موهای صورت خود خودداری کنید، زیرا این کار می تواند اثر لیزر را کاهش دهد. در روز لیزر موهای زائد، موهای آن ناحیه را شیو کرده و بتراشید. اگر مشکل پزشکی دارید، حتماً قبل از شروع لیزر، آن را به پزشک خود (پزشک حاضر در کلینیک) مطرح کنید. اگر دارو مصرف می کنید، قبل از لیزر. حتما با پزشک خود در کلینیک تماس بگیرید. به عنوان مثال، مصرف برخی از آنتی بیوتیک ها می تواند بر حساسیت پوست شما به لیزر تأثیر بگذارد. لیزر در دوران بارداری نسبتا ممنوع است، مطلوب است همواره در این باره از پزشک خود مشورت خواهی کنید.


سوالات متداول لیزر موهای زائد

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و … متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف
چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز لیزر موهای زائد در سهروردی، بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در سهروردی، بدن، خانم ها، بانوان، لیزر موهای زائد سهروردی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، سهروردیی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!