• مرکز آموزش اپیلاسیون در تهران
  • آموزش تخصصی اپیلاسیون در تهران

آموزش اپیلاسیون در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در تهران

مرکز آموزش اپیلاسیون در تهران

آموزش اپیلاسیون در تهران – هیچ چیزی به اندازه ی داشتن یک پوست تمیز و بدون مو، به افراد حس تمیزی و طراوت نمی دهد. از جمله روش های موجود برای موزدایی، استفاده از پودرهای موبر قدیمی یا کرم های موبر جدید، یا استفاده ازتیغ های اصلاح است که به دلیل ورود مواد شیمیایی به بدن و یا احتمال خراشیدن و زخم کردن پوست، می توانند به پوست افراد آسیب وارد کنند؛ اما یک متد مناسب به عنوان جایگزینی برای این روش ها، مو زدایی به روش اپیلاسیون است.

اپیلاسیون علاوه بر خلاص کردن افراد از شر موهای ضخیم وحتی موهای کرکی و نازک، به لایه برداری از سلول های مرده ی سطح پوست و احیا و جوان سازی آن می پردازد. بعد از انجام اپیلاسیون مشتری می تواند از پوست تمیز و لطیف خود لذت ببرد و نکته ی مهم این است که؛ پس از موزدایی از جوش و تیرگی هایی که در اثر استفاده از تیغ های اصلاح به وجود می آیند، خبری نیست.

به دلیل مزایای بی شمار و استقبال روز افزون مشتری ها از این روش مو زدایی، این تکنیک، به یکی از رشته های پر طرفدار آرایشی تبدیل شده است. برای یاد گیری حرفه ای اپیلاسیون، دوره های آموزشی برگزار می شود که در این دوره ها، افراد مهارت های لازم برای موزدایی بدون آسیب رساندن و خراشیدن پوست را می آموزند بهترین سالن اپیلاسیون در تهران

آموزش تخصصی اپیلاسیون در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز آموزش تخصصی اپیلاسیون در تهران می پردازیم.

دوره ی آموزشی اپیلاسیون

در این دوره ی آموزشی هنرجویان زیر نظر مربی فنی حرفه ای، موارد زیر را آموزش می بینند؛
آنالیز ساختمان پوست، آنالیز ساختمان مو، ساخت موم های گیاهی و سنتی، روش های استفاده از مواد و لوازم، متناسب با انواع پوست، تهیه ی انواع موم شامل موم سرد و گرم، تهیه ی موم های گیاهی، تهیه ی موم های دائم، آموزش تکنیک های استفاده از انواع موم، تهیه ی ست مواد مصرفی متناسب با نوع پوست هر شخص، آموزش وکس کردن صورت، مو زدایی بالا تنه، آموزش دپیلاسیون یا مو زدایی صورت، مو زدایی قسمت های حساس پوست، پاک کردن مواد اضافه از روی پوست، آموزش اقدامات بعد از مو زدایی مثل؛ استفاده از روغن و لوسیون مخصوص، استفاده از کیسه ی آب یخ یا کیسه ی آب گرم بعد از انجام مو زدایی.

نحوه ی برگزاری این دوره

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های دوره ی آموزش اپیلاسیون، به سه صورت برگزار می شوند؛ کلاس های خصوصی، با تعداد شرکت کنندگان یک تا سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی، با تعداد شرکت کنندگان سه تا پنج نفر و کلاس های گروهی که از پنج نفر تا پانزده نفر هنر جو می پذیرند. اگر کلاس ها به حد نصاب برسند با هماهنگی مربی سه بار در هفته برگزار می گردند. برای خانم هایی که امکان شرکت در کلاس های عادی را ندارند، کلاس هایی در ساعات عصر، آخر هفته ها و نیز ایام تعطیل دایر است.

پس از اتمام این دوره های آموزشی، هنرجویان چه مهارت هایی را کسب می کنند؟

پس از سپری کردن این دوره، هنرجو قادر است به حذف موهای زائد تمام قسمت های بدن، بدون ایجاد خراش و یا آسیب رساندن به پوست بپردازد، البته کسب چنین مهارتی، نیازمند تمرین کردن جهت رسیدن به تسلط است. بعد از به پایان رساندن این دوره ی آموزشی هنر جو، می تواند وارد بازار کار شود و از این راه کسب درآمد کند.

بازار کار:

شاید خدمات اپیلاسیون جزو پر درآمد ترین شاخه های آرایشگری نباشد، اما با توجه به تقاضای بالای مشتریان، می توان آن را از رشته های پر طرفدار و پر مشتری به شمار آورد. پیشنهاد افراد حرفه ای در این دوره های آموزشی، این است که؛ در صورتی که هنرجویان تمایل به کسب درآمد بالاتری دارند، می توانند دوره های دیگری را نیز هم زمان با این دوره بگذرانند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاس های اپیلاسیون به چه صورتی است؟

تعداد جلسات کلاس ها با توجه به انتخاب شیوه آموزشی که برگزار می‌شود متغییر بوده و جهت کسب اطلاع تماس حاصل فرمایید..

شیوه برگزاری کلاس های اپیلاسیون به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی اپیلاسیون در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی اپیلاسیون ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی اپیلاسیون ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این پک شامل ابزاری همچون دستمال کاغذی، ظرف موم یکبار مصرف، پماد سوختگی، زرورق یکبار مصرف، دوش آب گرم، آب پاش، کاردک پاک کننده مواد، قاشق بزرگ، روپوش، حوله یکبار مصرف، کرم های آبرسان گیاهی، کاور تخت یکبار مصرف، پد اپیلاسیون رولی یکبار مصرف، روپوش یکبار مصرف، پودر بچه، پارچه متقال، روپوش کار نخی سفید، پیش بند یکبار مصرف ودمپایی است.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت اپیلاسیون خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک اپیلاسیون به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت را به صورت جداگانه بگذرانید.

هزینه ثبت نام در دوره اپیلاسیون چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در تهران، آموزش تخصصی اپیلاسیون در تهران، مرکز اموزش اپیلاسیون در تهران، کلاس دوره اپیلاسیون در تهران، آموزشگاه اپیلاسیون در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، فوق تخصصی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!