بهترین سالن زیبایی در صادقیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن زیبایی عروس در صادقیه
  • بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

موژان
0912570 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الگا
0214427 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ندا
0912254 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیلوفر آبی
0213354 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قصرماه
0214438 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قصر ماه
0214423 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین سالن زیبایی در صادقیه
بهترین سالن زیبایی در صادقیه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • صادقیه

  • تماس




بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی در آرایشگاه هایپر بیوتی در صادقیه

مرکز تخصصی زیبایی در صادقیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین سالن زیبایی در صادقیه | بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه

بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه

بهترین سالن زیبایی در صادقیه

بهترین سالن زیبایی صادقیه – اگر به تازگی قرار است جشن عروسی شما برگزار شود و دغدغه پیدا کردن آرایشگاه خوب را برای این مراسم مهم زندگی خود دارید؛ حتما ادامه مطلب را بخوانید تا شما را راهنمایی کنیم.

بهتر است بدانید که حتما هزینه یا گران و ارزان قیمت بودن یک آرایشگاه صرفا ربطی به نوع یا کیفیت کار ندارد؛ بلکه هر آرایشگر یا سالن آرایشی، بیشتر بر اساس شهرت و محبوبیتش هزینه دریافت میکند که این روز ها اکثر آرایشگاه ها صفحه های مجازی برای تبلیغ و جذب مشتری خود دارند.

بهترین سالن زیبایی در صادقیه

بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایشی در صادقیه می پردازیم.

مزیت یک آرایشگر خوب چیست؟

باید به شما بگوییم که حرفه ای بودن و وتجربه که از فاکتور های اصلی هر آرایشگاه است، استفاده از لوازم آرایشی مرغوب که مهمترین آنها، تیغ، ابزار کاشت ناخن ها و سوهان ها می باشد و پاکیزگی محیط، سه عامل مهم یک آرایشگر یا آرایشگاه خوب است.

حرفه ای بودن عوامل یک سالن آرایشی به تعداد و انواع مختلف کارهایی که انجام می دهد نیست، امروزه در بسیاری از سالن های آرایشی لیست کارهای متعددی را نظیر خدمات مربوط به مو، صورت، خدمات ناخن، انواع هایلایت ها و … می بینید؛ اما باید فهمید که آیا مدرک و دوره های این کار ها را گذرانده یا فقط رفع تکلیف می شود.

استفاده از لوازم آرایشی مرغوب، برای اینکه ضرری به پوست یا موی شما نرسد، از واجبات است؛ اما متاسفانه در برخی سالن ها، به اسم برند بودن لوازم آرایشی، از مواد و لوازم بی کیفیت استفاده میکنند.

بهداشت و پاکیزگی محیط نیز مهم است زیرا اگر رعایت نشود، ممکن است باعث ایجاد بیماری های پوستی، قارچی و عفونی، نظیر قارچ، تبخال، برای شما شود، برای نمونه فردی که برای انجام اپیلاسیون به سالنی مراجعه میکند، حتما باید برای او از لوازم یکبار مصرف استفاده کنند یا برای خشک کردن موها، از یک حوله برای چند نفر استفاده نکنند.

ما باید سلامت پوست و موی خود را جدی بگیریم و مراقب این نعمت الهی باشیم، پس پوست و موی خود را دست هرکسی نسپارید.
برای پیدا کردن یک آرایشگاه خوب، اصلا به تبلیغات فضای مجازی بسنده نکنید و حتما از متخصص این زمینه، مشورت بگیرید، البته رعایت حقوق مشتری و رفتار عوامل یک سالن آرایشی نیز، بسیار مهم است؛ بار ها شده افراد از رفتار عوامل یک سالن آرایشی شاکی هستند، زیرا به آرایشگر به نظر آنها توجه نکرده و رفتار زننده ای با آنها داشته است.

چند نکته کلی برای عروس خانم ها:

اول اینکه بعضی آرایشگاه ها خدمات VIP مثل سولاریوم، فوت بدن، کاور ناخن، لنز و … که اصلا بدرد شما نمیخورد؛ دوم، سعی کنید آرایشگاهی که انتخاب میکنید، نزدیک تالار یا باغ عروسی شما باشد؛ تا معطل نشوید، شینیون و آرایشتان خراب نشود و به موقع برسید. سوم، آرایش عروس، به علت مهم بودن این مراسم و شبی خاطره انگیز کار راحتی نیست و حتما تمامی عروس خانم ها دوست دارند در این شب بین مهمانان، بسیار زیبا بدرخشند، پس حتما مهارت و تجربه آرایشگر را در نظر بگیرید و گول عکس های ژورنالی یا مدل های هالیوودی که بر در و دیوار آرایشگاه زده شده زیاد دقت نکنید، زیرا اکثر آنها فتوشاپ و ادیت شده اند. شما می توانید قبل از اینکه آرایشگاه را برای این شب مهم انتخاب کنید، یکی از خدمات آن سالن آرایشی را امتحان کنید زیرا پشیمانی بعد از مراسم سودی برایتان ندارد.

چند روش برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس و سالن زیبایی

1- زودتر شروع کنید.

زمان مناسب برای پیدا کردن یه آرایشگاه مناسب برای عروس، پنج ماه قبل از مراسم است و یکی از راه های یافتن آرایشگاه مناسب گرفتن آدرس آرایشگاه یکی از عروس خانم هایی که در مراسم او شرکت کرده اید، است.

2- به نظرات دیگران گوش فرا دهید.

آرایشگاه هایی که خدمات عروس انجام می دهند، معروف هستند، به علت اینکه عروس های زیادی را شینیون و آرایش کرده اند و آنها نیز از این آرایشگاه ها رضایت داشته اند؛ پس نظر عروس هایی که چند ماه پیش به مجلس آنها رفته اید را بپرسید.
همچنین، برای اینکه قبل از مراجعه، کار های قبلی یک آرایشگاه را ببینید، حتما به صفحات مجازی آن آرایشگاه، مراجعه کنید و کامنت های دیگران راجع به کار و خدمات را بخوانید.

3- کار آنها را از نزدیک ببینید.

قبل از اینکه یک آرایشگاه را به طور قطعی انتخاب کنید، برای انجام یک کار ساده به آنجا مراجعه کنید، مطمئن باشید در همان یکبار مراجعه، متوجه رفتار و مهارت او می شوید.
همچنین می توانید از او مشورت بخواهید تا پوست و موی شما را بررسی و مدل هایی را به شما معرفی کند، یا اگر مدل خاصی مد نظرتان است، حتما بپرسید که آیا توانایی انجام آن را دارد و آن مدل به درد شما میخورد یا خیر.

4- محصولات مورد استفاده آنها را ارزیابی یا حتی امتحان کنید.

حتما از مارک یا مدل های آرایشگاه دیدن کنید که اگر به نوع خاصی از اقلام آرایشی آنجا، حساسیت داشتید به آرایشگر اعلام کنید.
حتما شما نیز مانند دیگر افراد دوست دارید به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید، از مواد و لوازم مرغوب برای شما استفاده کنند، پس از مرغوبیت این مواد، اطمینان حاصل کنید.

5- موهای خود را فراموش نکنید.

مدل مو و شینیون عروس از موارد چشمگیر و مهم است. تست کردن این موارد کمک بزرگی به شما می کند اما اگر این امکان وجود نداشت، به موارد دیگر دقت کنید. اگر آرایشگاهی مد نظر خود داشتید، حتما برای یکبار نمونه کار شینیون و آرایش موی آنجا را از نزدیک ببینید؛ البته معمولا حالت و آرایش مو حاصل نتیجه آرایشگر و حالت دهنده مو است و هماهنگی این دو نفر بسیار مهم است.

6- در انتخاب بهترین آرایشگر عروس، خانواده و نزدیکان را نیز، در نظر داشته باشید.

معمولا، اطرافیان نزدیک عروس را همراهی میکنند پس باید با آرایشگر صحبت کنید که آیا شینیون و آرایش آنها را نیز با هزینه ای به صرفه انجام می دهد یا خیر.

7- آرایشگر عروسی شما باید از محل مجلس شما با خبر باشد.

معمولا عروسی ها در تالار، باغ یا حتی خانه گرفته می شود، پس اگر محل عروسی شما موردی خاص مثل ساحل است، حتما با آرایشگر خود صحبت کنید تا آرایشی که با هوای گرم، شرجی و آفتابی خراب نشود، برای شما انجام دهد.

8- بودجه خود را در نظر بگیرید.

هزینه آرایشگران بر اساس محل، نوع آرایشگر، مواد آرایشی و مدت زمان آرایش عروس متغیر است و نرخ ثابتی وجود ندارد؛ پس مناسب بودجه خود، آرایشگاهی را انتخاب و به آن مراجعه کنید.

9- شخصیت آرایشگر عروس را در نظر داشته باشید.

در حالت عادی شما در آن روز، استرس خواهید داشت، پس باید آرایشگر شما شخصیتی ماهر و در عین حال آرام داشته باشد تا حس خوب به شما تزریق کند، به نظرات شما برای مدل آرایش گوش دهد و نتیجه را ایده آل تر کند.

10- پوست خود را آماده کنید.

معمولا سالن های آرایشی، چند وقت قبل از اینکه برای مجلس عروسی خود به آنجا مراجعه کنید، نکاتی برای مراقبت از پوست و مو را به صورت لیست کتبی یا شفاهی به شما می دهند؛ پس قبل از رزرو وقت آرایشگاه راجع به این نکته خاطر جمع شوید.

یکی از مواردی که در بالا به آن اشاره نشد، مد و به روز بودن مدل آرایش و شینیون شماست.
بعضی از مدل ها، زیبا هستند اما زود از مد رفته و دیگر به درد شما نمیخورد، پس بهترین انتخاب، مدل هایی ساده و در عین حال شیک هستند که خیلی دیرتر از مد می افتند.
در ضمن این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر از شنل استفاده می کنید، مدل مو های جمع و محکم را انتخاب کنید زیرا مدل های باز معمولا با اندکی جابه جایی یا انداختن شنل خراب می شوند.

مدل مو یکی از موارد مهم در آرایش و خدمات عروس است پس به موارد زیر دقت کنید:

کی باید موهایتان را کوتاه کنید؟

اگر قصد کوتاهی مو را داشتید و یا خواستید کمی از سر آنها کوتاه کنید، بهترین زمان، یک ماه و نیم یا دو ماه قبل از عروسی است تا اثر قیچی کاملا از موهای شما برود و روی آرایش موها تاثیر نگذارد.

موهای براق و حالت پذیر:

مراقبت از موها را حداقل یک ماه قبل از عروسی خود شروع کنید؛ دو نمونه از راهکار های مراقبتی را به شما معرفی می کنیم، اول اینکه شما می توانید، حدود 30 دقیقه قبل از رفتن به حمام، آووکادو له شده خمیری شکل و یا شامپوی زیتون را برای نرمی و حالت پذیری، روی موهایتان بگذارید.

دومین راه، استفاده از ماسک های مخصوص مو های خود و استفاده ی دو یا سه بار درهفته به همراه شامپوی مناسب، در حمام است. برای انتخاب شامپوی مناسب می توانید از متخصص یا آرایشگر خود، کمک بگیرید.

عروس های زیبا چه رنگ مویی دارند؟

به طور کلی، در ایران و کشور های آسیایی که اکثرا رنگ چشم های تیره دارند، رنگ های تیره هم بیشتر طرفدار دارد.
عروس خانم ها هم اگر از رنگ های تیره، استفاده کنند بهتر است چون در این شب کنار آقا داماد هستند و رنگ های روشن سن را بیشتر نمایان می کنند.
و این نظر که به طور کلی، در این شب رنگ مویی کاملا متضاد با رنگ موهای خود داشته باشید تا بیشتر به چشم بیایید کاملا غلط و تصمیم اشتباهی است.

موهای باز:

حتما در نظر داشته باشید که مدل موهای باز، با لباس عروس های بدون آستین، یقه برگشته و لباس هایی که اپل های بزرگ نداشته باشد، مناسب است و البته مشکل این مدل مو این است که بعد از چند ساعت به هم ریخته و باعث باز شدن زیور آلات مو می شود.

تزیین مدل موی سر با چه تاجی مناسب است؟

انتخاب تاج سر بستگی به نوع و شکل صورت شما دارد. صورت های گرد و درشت، تاج های بلند روی مدل های کلاسیک و کشیده مناسب است؛ برای صورت های کشیده، تاج های کوتاه و خوابیده مناسب و بهتر است قسمتی از موها کج قرار بگیرد، البته شینیون کلاسیک نیز به شکل صورت شما می آید.

بعضی از عروس خانم ها، علاقه زیادی به تاج دارند، پس اگر خواهان استفاده از چندین تاج هستید، از آرایشگران بخواهید که موهایتان را باز و از شینیون فر و شلوغ استفاده کند. نکته دیگر راجع به تاج های ژله ای که فانتزی هستند، اینکه این تاج ها مناسب شینیون های کلاسیک نیستند.

جمع بندی آخر

پس برای انتخاب آرایشگاه مناسب به موارد زیر دقت کنید:

● کیفیت، بهداشت سالن و آراستگی محیط
● رعایت موارد بهداشتی توسط کادر و همکاران سالن آرایشی
● نحوه برخورد و مشتری مداری
● تجربه و مهارت آرایشگر
● در صورت نیاز به کوتاهی، انجام کوتاهی حداقل یک ماه قبل از مراسم
● رنگ مویی کاملا متضاد با رنگ طبیعی مو ها انتخاب نکنید.
● پرهیز از آرایش های افراطی و زیاد

امیدواریم در عین سادگی، زیبا و با شکوه در مراسم خود بدرخشید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

موهای باز برای چه مدل لباس عروسی مناسب است؟

مدل موهای باز، با لباس عروس های بدون آستین، یقه برگشته و لباس هایی که اپل های بزرگ نداشته باشد، مناسب است و البته مشکل این مدل مو این است که بعد از چند ساعت به هم ریخته و باعث باز شدن زیور آلات مو می شود.

برای افرادی که صورت های گرد و درشت دارند چه مدل تاج و مویی مناسب است؟

برای افرادی که صورت های گرد و درشت دارند تاج های بلند روی مدل های کلاسیک و کشیده مناسب است

برای افرادی که صورت های کشیده دارند چه مدل تاج و مویی مناسب است؟

برای افرادی که صورت های کشیده دارند تاج های کوتاه و خوابیده مناسب و بهتر است قسمتی از موها کج قرار بگیرد، البته شینیون کلاسیک نیز به شکل صورت شما می آید.

تاج های ژله ای برای شینیون کلاسیک مناسب است؟

خیر. تاج های ژله ای که فانتزی هستند، مناسب شینیون های کلاسیک نیستند.

خواهان استفاده از چندین تاج هستم چه مدل مویی را پیشنهاد می‌دهید؟

باید موها را باز و از شینیون فر و شلوغ استفاده شود.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی در صادقیه، بهترین آرایشگاه زنانه در صادقیه، سالن زیبایی در تهران صادقیه، آرایشگاه در صادقیه، سالن زیبایی عروس صادقیه، سالن زیبایی تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهران، صادقیه، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!