مرکز حلزون تراپی در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز حلزون تراپی در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز حلزون تراپی در تهران
  • مرکز حلزون درمانی در تهران

مرکز حلزون تراپی در تهران
سالن حلزون تراپی در تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهران

  • تماس



سالن حلزون تراپی در تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی تهران

خدمات تخصصی حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهران

مرکز تخصصی حلزون تراپی در تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای حلزون تراپی



مرکز حلزون تراپی در تهران

مرکز حلزون تراپی در تهران – حلزون از دیرباز خواص بسیار زیادی داشته است مخصوصاً در موارد مربوط به پوست و سلامت و زیبایی آن. درواقع می‌توان گفت که حلزون یک داروی زنده است. روش درمانی که در آن از حلزون استفاده می‌شود را حلزون تراپی یا حلزون درمانی می‌گویند و برای رفع مشکلات پوستی از آن استفاده می‌کنند. البته لازم به تذکر است که هرنوع حلزونی را بر روی پوست قرار نمی‌دهند و این کار نیز مانند بقیه کارها، نیاز به روش‌ها و ابزار مخصوص به خود دارد. حلزون درمانی در بازسازی سلول‌های پوست، جوان‌سازی و شفاف کردن پوست و مخصوصاً مبارزه با عفونت‌های پوستی نقش بسیار مؤثری دارد.

مرکز حلزون تراپی در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی حلزون تراپی در تهران می پردازیم.

این روزها حلزون درمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است ولی همان‌طور که در بالا اشاره شد تخصص و ابزار مورد مورداستفاده در این روش بسیار مهم است. یکی از سالن‌های زیبایی معتبر که می‌تواند برای استفاده از این روش درمانی مفید و مؤثر به آن مراجعه نمایید و از آن نتایج خیره کننده و بسیار خوبی دریافت کنید، سالن زیبایی ماست که با تجربه‌ای طولانی در این مورد، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود.

حلزون‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

مرکز حلزون تراپی در تهران – هر چیزی در عالم طبیعت، هم تأثیرات مثبت دارد و هم تأثیرات منفی که صدالبته آثار خوب سهم خیلی بیشتری دارند. مهم این است که راه بهره‌گیری از آن را به‌طور صحیح انتخاب کرده و درصدد استفاده از آن برآییم.

حلزون‌ها نیز زمانی که به باغ یا زمین کشاورزی حمله کنند به‌عنوان یک آفت شناسایی شده ولی همین حلزون هنگامی که بر روی پوست انسان قرار می‌گیرد می‌تواند مانند یک لایه‌بردار، پاک‌کننده و ترمیم‌کننده‌ی طبیعی مورد استفاده قرار گیرد و درواقع یک دارو روش درمانی خواهد بود.

از این جانور که در دسته‌ی نرم‌تنان قرار می‌گیرد در کل دنیا برای مقاصد مختلفی استفاده می‌شود. در بعضی از کشورها به‌عنوان یک ماده‌ی خوراکی استفاده می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد. همچنین می‌توان در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از آن بهره برد همان‌طور که در کرم‌ها و ژل‌های لاغری و یا حتی خمیردندان و شامپو از آن استفاده می‌کنند.

همچنین می‌توانند به‌عنوان یک حیوان خانگی آرام و بدون دردسر در منازل نگهداری شوند که البته باید خیلی دقت کرد که موجود کوچک دوست داشتنی مورد آزار و اذیت قرار نگیرد.

و اما موردی که جدیداً بسیار مشاهده می‌شود استفاده از حلزون‌ها در سالن‌های آرایش و زیبایی است؛برای همه‌ی آن‌هایی که دوست دارند پوستی جوان و سالم داشته باشند.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) چیست؟:

مرکز حلزون تراپی در تهران – اگرچه این روش در کشور ما به تازگی مورد بهره‌گیری قرار گرفته اما با استقبال بالایی مواجه شده است. پس اگر تا به حال نام این روش را نشنیده‌اید تعجب نکنید.

حلزون درمانی یکی از روش‌های درمانی کهن در دنیا محسوب می‌شود و مخصوصاً در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی کاربرد بیشتری دارد. در این روش درمانی، یک پزشک، یک طبیب در زمینه طب سنتی و یا حتی یک آرایشگر می‌تواند به‌عنوان یک حلزون تراپیست وارد عمل شده و کارهای درمانی را بر روی پوست انجام دهند.

این روش به این صورت خواهد بود که در آن حلزون را بر روی پوست قرار می‌دهند و حلزون در طی حرکتی که انجام می‌دهد، مخاطی را ترشح می‌کند. این مخاط از منافذی که روی بدن این جاندار قرار دارد ترشح می‌شود و مانند یک ماسک طبیعی رفتار کرده و به ترمیم و دوباره‌سازی سلول‌های پوست کمک می‌کند. این مخاط خاصیت درمان‌کنندگی دارد و برای بیماری‌های پوستی مؤثر خواهد بود.

جالب است بدانید که حلزون، زمانی که صدفش مورد آسیب قرار می‌گیرد، به‌طور غریزی این ماده را ترشح می‌کند و از این راه، صدف شکسته و آسیب‌دیده را به راحتی ترمیم و بازسازی می‌کند.

تاریخچه حلزون تراپی (حلزون درمانی):

بقراط، دانشمند و پزشک معروف یونانی اولین کسی بود که حلزون را به‌عنوان یک درمان برای مشکلات پوستی، توصیه کرد. او حدود دو هزار سال پیش، با استفاده از حلزون‌ها یک ضماد و مرهم، برای درمان التهابات پوستی درست کرد. بقراط معتقد بود که این ماده، به دلیل خواص اعجاب‌انگیز و رطوبت بالا نقش بسیار زیادی در ترمیم التهاب دارد. همچنین معتقد بود که اگر از این ماده در مدت طولانی استفاده شود، باعث هرچه روشن‌تر و درخشان‌تر شدن پوست خواهد شد.

بعد از بقراط نیز بسیاری از درمانگران دیگر از ترشحات حلزون، به‌عنوان یک روش درمانی طبیعی استفاده کردند. در سال‌های اخیر نیز، کشور ژاپن دست به ابتکار عمل جالبی زده است. در واقع آن‌ها از حلزون برای طراوت بخشیدن به پوست خانم‌های ژاپنی بهره برده‌اند.

شباهت بین پوست حلزون و پوست انسان:

حتماً برای شما هم جالب خواهد بود اگر بدانید چه شباهتی بین پوست حلزون و پوست انسان وجود دارد. البته این شباهت اصلاً ظاهری نیست و به ترکیباتی که در پوست وجود دارد مربوط است. در پوست انسان و حلزون هر دو ترکیبات الستین و کلاژن وجود دارد و همچنین تعادلی که بین این ماده وجود دارد نیز، در هر دو مشابه است و دقیقاً به همین خاطر است که ترشحات این جاندار، می‌تواند به کمک پوست ما آمده و موجب پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست آن شود.

در اینجا به برخی از ترکیبات مفید و مؤثر مخاط حلزون برای جوان‌سازی پوست اشاره می‌کنیم.

• آلانتوئین:

آلانتوئین به دلیل تأثیرات خاص و اعجاب‌انگیزی که دارد، به کمک پوست آمده، سلول‌های مرده را از بین می‌برد و باعث ایجاد سلول‌های جدید می‌شود و در حقیقت از این طریق، به جوان‌سازی کمک می‌کند. این ماده، می‌تواند به‌عنوان یک ترمیم‌کننده نیز عمل کند و برای کسانی که دچار خراش یا سوختگی هستند بسیار کارگشا و درمانگر باشد.

تأثیر دیگری که این ماده می‌تواند داشته باشد، اثر محافظتی است. به این صورت که با قرار گرفتن بر روی پوست، باعث می‌شود تا دیگر تحت تأثیر آثار مخرب مواد شوینده و شیمیایی قرار نگیرد.

• ویتامین ها و پروتئین ها:

خوب است بدانید که مخاط حلزون دارای ویتامین‌هایی مانند E، A و C بوده و همچنین قادر است از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کند. میزان هرچه بیشتر پروتئین در بدن نیز، به فرد کمک می‌کند که پوست نرم‌تر و با طراوتی داشته باشد که مخاط حلزون به‌طور طبیعی دارای میزان بالایی از پروتئین است.

• آنتی بیوتیک های طبیعی:

می‌دانید که آکنه یکی از بیماری‌های پوستی است که در اثر عفونت ایجاد می‌شود. مخاط حلزون با داشتن آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی، به مبارزه با عفونت‌ها پرداخته و در نتیجه به شما کمک می‌کند پوستی بدون آکنه را تجربه کنید.

• کلاژن و الاستین:

این دو ماده هم در مخاط حلزون و هم در پوست انسان وجود دارند. پس دقیقاً به خاطر وجود همین تشابه است که این جاندار تا این حد می‌تواند تأثیرات خوب و مثبتی بر روی پوست انسان بگذارد و حلزون تراپی تا این حد مورد استقبال قرار بگیرد.

کلاژن و الاستین هر دو در پوست حضور دارند و هرکدام کارکرد خاصی به عهده دارند. کلاژن باعث نرمی و استحکام در پوست می‌شود اما به تدریج و با بالا رفتن سن، میزان تولید آن کاهش پیدا می‌کند. درواقع یکی از علل پیری پوست و چین و چروک‌ها به کمبود کلاژن بر می‌گردد.

الاستین نیز در ارتجاعی بودن پوست دخالت دارد. به خاطر وجود این ماده است که وقتی بافت یا پوست تحت کشش باشد، دو مرتبه به حالت اولیه خود برمی‌گردد.

بالا رفتن سن و یا خوب محافظت نکردن از پوست باعث می‌شود این دو ماده‌ی حیاتی در پوست کاهش پیدا کند بنابراین استفاده از موادی مانند کرم‌ها یا حلزون‌ها، برای برگرداندن خصوصیات از دست رفته پوست تا حدودی خواهد توانست این کاهش کلاژن را جبران کند و استحکام پوست را برگرداند.

• اسید گلیکولیک:

می‌توان گفت لایه‌برداری کارکرد ویژه‌ای است که این ماده دارد و درنتیجه می‌تواند سلول‌های مرده را از بین برده و به جای آن سلول‌های جدید را جایگزین کند.به این ترتیب باعث جوان‌سازی پوست خواهد شد.

همچنین این ماده با نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست نیز می‌تواند تأثیرات این چنینی داشته باشد و درواقع خواص درمانی را به صورت عمیق‌تر نیز اعمال نماید.

• مواد آنتی اکسیدانی:

رادیکال‌های آزاد، موجب ایجاد لکه‌های قهوه‌ای بر روی پوست می‌شوند. همچنین باعث کاهش کلاژن سازی و افزایش چین و چروک‌های روی پوست نیز می‌شوند.

کاری که مواد آنتی‌اکسیدانی انجام می‌دهند این است که می‌توانند تأثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد را از بین برده و به این ترتیب باعث جوان‌سازی سلول‌های پوست بشوند.

تأثیرات مثبت حلزون تراپی و حلزون درمانی بر روی پوست:

• التهابات پوستی را از بین می‌برد.
• در درمان آکنه و عفونت‌های پوستی، مفید است.
• به جوان‌سازی پوست کمک شایانی می‌کند؛ که آن‌هم به دلیل کلاژن و الاستین موجود در
• مخاط حلزون است. این عمل از طریق ایجاد سلول‌های سالم و از بین رفتن سلول‌های مرده
• ایجاد می‌شود.
• باعث از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای روی پوست می‌شود.
• به دلیل آنتی‌اکسیدان‌هایی که در آن وجود دارد، از تأثیر رادیکال‌های آزاد ممانعت به عمل
• آورده و چین و چروک و پف‌های صورت را برطرف می‌کند.
• باعث افزایش نرمی و رطوبت پوست می‌شود.
• سلول‌هایی که در اثر اشعه ماوراءبنفش از بین رفته‌اند را بازسازی و ترمیم می‌کند.
• سطح پوست را روشن و درخشان می‌کند.
• با عفونت‌های پوستی مبارزه می‌کند.
• جای جوش، زخم‌های و خراش‌های پوستی را کمرنگ‌تر می‌کند.
• در تجدید سطح پوست نقش زیادی دارد.
• افزایش قدرت نوسازی پوست
• از بین رفتن چروک‌های پوستی به خاطر وجود کلاژن
• خواص ضد میکروبی دارد.
• یک لایه‌بردار طبیعی پوست محسوب می‌شود
• در درمان قرمزی پوست، تأثیر زیادی دارد.
• زخم آکنه را به سرعت التیام می‌بخشد.
• در کاهش آسیب‌های رادیکال‌های آزاد نقش زیادی دارند.

شما با انجام یک حلزون تراپی حرفه‌ای و با روش صحیح، به تمام نکات و مزیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خواهید رسید. در یک سالن آرایشی معتبر با رعایت تمام نکات ریزی که در حلزون تراپی اهمیت دارد، می‌توانید داشتن پوستی پاکیزه، سالم و جوان را تجربه کنید. ما با داشتن چندین سال تجربه در این مورد، به شما برای داشتن پوستی هرچه زیباتر کمک خواهیم کرد.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) در چند جلسه انجام می‌شود؟

به ‌طور معمول توصیه بر این است که حداقل هر ماه یک‌بار از حلزون تراپی استفاده کنید که البته شما با توجه به سن خودتان و میزان سلامت پوستتان می‌توانید در این رابطه تصمیم بگیرید.

آیا حلزون تراپی و حلزون درمانی می‌تواند خطرناک و مضر باشد؟

به‌طور طبیعی استفاده از حلزون خطر خاصی ندارد؛ اما ممکن است برخی افراد به مخاط آن، حساسیت نشان بدهند. لذا توصیه می‌شود که اگر برای اولین بار است که از این روش استفاده می‌کنید، حتماً به یک یک متخصص مراجعه نموده و از این روش درمانی استفاده کنید. نکته دیگر اینکه، ابتدا کمی از مخاط را بر روی پوست قرار دهید و در صورت عدم حساسیت، نسبت به استفاده از آن اقدام کنید.

نکات مهم قبل از انجام حلزون تراپی (حلزون درمانی):

برای انجام حلزون تراپی یا حلزون درمانی هم مراکز مخصوصی که این کار را برای شما انجام می‌دهند و هم منزل خود شما می‌تواند محل مناسبی باشد تا از این روش استفاده کنید. البته قبل از آن حتماً با فردی که تخصص و اطلاعات کافی در این زمینه را دارد مشورت کنید.

و اما نکاتی که باید مورد توجه قرار داد از قرار زیر است:

• حتماً پوست صورت را با آب و صابون تمیز کرده و بشویید و کامل آبشویی کنید.
• اگر امکان بخور پوست برایتان فراهم است، حتماً این کار را انجام دهید تا منافذ پوست بازشوند و مخاط به داخل پوست نفوذ بیشتری داشته باشد و شدت تأثیر نیز افزایش پیدا کند.
• پوستتان را خشک کنید و یک حوله یا چیزی شبیه به آن که بتواند موهای شما را بپوشاند بر روی سر خود قرار دهید تا حلزون‌ها، تنها روی پوست شما حرکت کنند.
• قبل از آنکه حلزون را بر روی پوست قرار دهید، آن را زیر آب برده تا به اصطلاح بیدار شود و کاملاً آن را با دست بشویید؛ سپس آن‌ها را با دستمال کاغذی کاملاً خشک کنید
• چند عدد حلزون را بر روی پوست قرار داده و اجازه دهید که به مدت حداقل ۲۰ دقیقه، مخاط روی سرتاسر پوست شما قرار بگیرد.سپس پوست را در حدود ۵ دقیقه ماساژ دهید. (ماساژ دادن باعث می‌شود تا میزان جذب مواد افزایش پیدا کند)
• بعد از ماساژ نیم تا یک ساعت صبر کنید تا مواد مؤثری که داخل مخاط است کامل به خورد پوست برود. توجه داشته باشید که هرچه مدت زمان گذشت مخاط روی پوست بیشتر باشد، تأثیرات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.
• بعد از گذشت مدت زمان لازم پوست را شستشو دهید.

تعداد تکرار حلزون تراپی و حلزون درمانی در روز چقدر باید باشد؟

در صورتی که دو بار در روز از این روش استفاده می‌کنید، بعد از گذشت ۱۵ روز که آن را استفاده کردید، ۵ روز به خودتان استراحت بدهید و مجدداً ۱۵ روز آن را انجام دهید و سپس ۵ روز آن را متوقف کنید.

نکاتی مهم برای حلزون تراپیست های گرامی:

رعایت نکات زیر به شما کمک می‌کند یک کار بی نقص و بدون هیچ گونه عارضه احتمالی را انجام دهید پس با ما همراه باشید.

یک حلزون، یک شخص؛ شاید خنده‌دار باشد اما باید گفت که حلزون نیز مانند مسواک یک وسیله کاملاً شخصی است و بهتر است که برای هر فرد، یک حلزون استفاده شود. پس سعی کنید در مرکزتان به این نکته توجه کنید تا در صورت وجود آلودگی یا عفونت در پوست یک مراجعه کننده، آن بیماری پوستی به مراجعه کننده‌ی بعدی سرایت پیدا نکند.

البته در یک صورت اجازه خواهید داشت از حلزون قبلی برای یک شخص دیگر استفاده کنید آن‌هم اینکه به مدت یک هفته حلزون رو به خاک برگردانید. تنها در این صورت است که می‌توان از آن‌ها برای شخص دیگر استفاده کرد.

حتماً به مراجعین خود توصیه کنید که از خوردن داروهایی مانند کورتیزولها، آنتی‌بیوتیک‌ها و کلاً داروهای شیمیایی خودداری کنند؛ چون این کار باعث مرگ حلزون‌ها می‌شود.

حتماً قبل از استفاده سعی کنید، مقدار کافی غذا به آن‌ها بدهید. همچنین این جانداران ساکت و آرام را بدون اینکه تحت کوچک‌تری فشاری قرار بگیرند، روی پوست قرار
دهید.

یادتان باشد از یک حلزون برای یک شخص، هفته‌ای بیشتر از ۳ بار استفاده نشود.

آیا انجام حلزون تراپی در خانه امکان‌پذیر است؟

• حلزون‌ها اگر در طبیعت زندگی کنند، معمولاً ۱۲ سال عمر می‌کنند. نگهداری حلزون‌ها در منزل نیز کار بسیار راحت و ساده‌ای است اما نیاز است که شما نکاتی را در مورد آن‌ها رعایت کنید:
• سعی کنید برای نگهداری آن‌ها از ظروف پلاستیکی یا شیشه‌ای که سطوح بزرگی دارند استفاده کنید.
• درب شیشه‌ها یا ظروف را با پارچه‌هایی که توری هستند بپوشانید تا به آن‌ها هوا و اکسیژن کافی برسد.
• غذای آن‌ها کاهو، برگ درختان مثل توت، انگور و … است.
• سعی کنید محیطی که از آن‌ها نگهداری می‌کنید حتماً تمیز و مرطوب باشد.
• غذایشان را تمیز بشویید و بعد به آن‌ها بدهید.
• از دادن غذایی که به اصطلاح کهنه است و چند روز در ظرف مانده خودداری کنید.
• ظروف را زود به زود تمیز کرده و بشویید.
• هر چند وقت یک‌بار آن‌ها را به حمام برده و شستشو دهید.
• برای اینکه حلزون‌ها بتوانند تولیدمثل کنند، حتماً باید در زیر آن‌ها خاک وجود داشته باشد؛ در صورت عدم وجود، نمی‌توانند تخم‌ریزی کنند و می‌میرند. پس این نکته را هم فراموش نکنید.
• هر روز مقداری آب داخل ظرف محتوی حلزون‌ها اسپری کنید.
• این جانداران به آفت‌کش‌ها حساسیت دارند، پس سعی کنید از گیاهانی استفاده کنید که ارگانیک هستند و در طی پروسه تولید آن‌ها، از آفت‌کش‌ها سموم استفاده نشده باشد.

آموزش حلزون تراپی و حلزون درمانی

اگر شما هم می‌خواهید یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزویتان وجود ندارد. کافی است در دوره‌های آموزش حلزون درمانی و حلزون تراپی که توسط ما برگزار و اجرا می‌گردد شرکت کنید تا به‌طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام آن به صورت کاملاً عملی برخوردار شوید. همچنین کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین و دائم برخوردار خواهند بود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های حلزون تراپی در تهران:
  • سالن زیبایی آرامیس
  • سالن زیبایی بحجتی
  • سالن زیبایی حریر
  • سالن زیبایی لی لی
  • سالن زیبایی یگانه
  • سالن زیبایی سحر
  • سالن زیبایی جعفری

حلزون تراپی
0905942 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0993189 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لی لی
0216650 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
جعفرآبادی
0912588 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حریر
0910277 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
جعفری
0901563 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

حلزون تراپی و حلزون درمانی چه فوایدی دارد؟

باعث افزایش رطوبت پوست و جوان‌سازی می‌شود. در از بین بردن جای جوش، آکنه و چین چروک‌های صورت هم می‌تواند به شما کمک کند.

آیا مخاط حلزون خطرناک است؟

این مخاط مسموم‌کننده نیستند. البته اگر انسان حلزون را مصرف کند و یا به بیان دیگر آن را ببلعد، ممکن است این بیماری‌ها به او منتقل شود اما در حالت عادی به هیچ عنوان مخاط حلزون خطرناک نیست.

کرم حلزون بهتر است یا حلزون تراپی و حلزون درمانی؟

می‌دانید که کرم‌ها در محیط‌های آزمایشگاهی تولید می‌شوند و در طی پروسه تولید ممکن است خواص ماده کاهش پیدا کند. به ‌عنوان مثال، همین کرم‌های حاوی ترشحات حلزون را در نظر بگیرید. این ترشحات حلزون‌ها ممکن است در طی تولید، از خاصیتشان کاسته شود و به همین دلیل نمی‌توانند آن تأثیر لازم را داشته باشد. پس بهتر است اگر به دنبال آن هستید که برای بهبود وضعیت پوستتان کاری انجام دهید، از روش‌های ارگانیک و طبیعی استفاده کنید.

آیا حلزون‌ها می‌توانند شما را گاز بگیرند؟

گفته می‌شود که حلزون‌ها، دندان‌هایی دارند تا بتوانند از برای خوردن برگ درختان استفاده کنند. این امکان که آن‌ها شما را گاز بگیرند بسیار کم است؛ اما اگر این کار را هم انجام بدهند، فک آن‌ها قدرت ضعیفی دارد و نمی‌تواند تأثیری بگذارد که شما متوجه شوید؛ به عبارتی می‌توان گفت چیزی به نام گاز گرفتن حلزون وجود ندارد.

آیا حلزون ها سمی هستند؟

حلزون‌هایی که شما در باغات می‌بینید سمی نیستند. جالب است که حتی خوردن آن‌ها نیز، مشکلی ایجاد نمی‌کند. تنها حلزون‌های مخروطی دریایی هستند که سمومی در بدن خود دارند و می‌توانند مسمومیت ایجاد کنند.

هزینه و قیمت حلزون تراپی و حلزون درمانی چقدر است؟

کلیه هزینه‌ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می‌گردد. شما در سالن زیبایی ما، از مناسب‌ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه انجام، شرایط، تعرفه، هزینه و قیمت خدمات حلزون تراپی یا حلزون درمانی کافی است با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما ر راهنمایی کنند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز حلزون تراپی در تهران، مرکز تخصصی حلزون تراپی در تهران، مرکز حلزون تراپی در تهران، بهترین حلزون تراپی در تهران، حلزون درمانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!