• بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد
  • بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس




تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد در سالن مونا یزدانی

خدمات تخصصی در آرایشگاه مونا یزدانی در سعادت آباد

مرکز تخصصی زیبایی در سعادت آباد در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد | بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد – وقتی به دیگران نگاه می کنیم اولین چیزی که می بینیم ظاهر آن هاست. داشتن ظاهری آراسته امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه های زندگی برای اکثر افراد جامعه است. زیبایی ویژگی است که اکثر مردم بدون توجه به جنسیت، سن، موقعیت و… دوست دارند آن را داشته باشند. روش های متعددی برای حفظ زیبایی و آراسته ساختن خود وجود دارد ولی یکی از معمول ترین و ساده ترین راه ها مراجعه به سالن های زیبایی است. بهترین آرایشگاه عروس در سعادت آباد

امروزه سالن های زیبایی علاوه بر انجام خدمات زیبایی باید محیط بهداشتی و آرام بخشی داشته باشند تا مشتری از بودن در آن جا احساس رضایت داشته باشد.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران – از نظر شما ملاک های ارزشیابی یک سالن زیبایی حرفه ای و لوکس چیست؟ قیمت؟ بهداشت؟ ظاهر؟ کیفیت کارها؟ پرسنل؟…؟
اگر شما هم نیاز دارید بدانید که چطور یک سالن زیبایی خوب را انتخاب کنید و در انتخاب خود چه مواردی را ملاک سنجش قرار دهید به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را به دقت دنبال کنید.

بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایش سعادت آباد می پردازیم.

چطور آرایشگاه زنانه خوب در سعادت اباد پیدا کنم؟

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد تهران – سؤالی که اکثر خانم‌ها با آن مواجه می‌شوند این است که چطور یک آرایشگاه زنانه خوب پیدا کنند و البته پیشنهاد یک آرایشگاه خوب گاهی اوقات بسیار سخت می‌باشد چراکه در نظر افراد خوب بودن یک آرایشگاه معانی متفاوتی دارد. بعضی افراد به دلیل مشغله زیاد کاری وزندگی مشترک نزدیک‌ترین سالن آرایش را خوب‌ترین می‌دانند و بعضی افراد خوب بودن آرایشگاه را در کیفیت خدمات ارائه‌شده و بهداشت یک آرایشگاه می‌دانند.

بهترین سالن‌های آرایش و زیبایی در سعادت آباد:

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد – انتخاب سالن زیبایی از دو جنبه حائز اهمیت است. یکی تجربه و مهارت شخص آرایشگر است؛ بررسی تجربه و مهارت شخص آرایشگر از کارهای مهم می‌باشد چراکه شب عروسی فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد و حساسیت داشتن نسبت به این موضوع امری طبیعی است، کافی است با مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی کیفیت آن‌ها را بررسی نمایید و درنهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دیگری رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی است. ازآنجاکه خانم‌ها به علت مراجعه بیشتر به کلینیک‌های زیبایی، در معرض هر چه بیشتر بیماری‌های عفونی و پوستی هستند باید در انتخاب سالن‌های زیبایی دقت لازم را داشته باشند چراکه بعضی از خانم‌ها هنگام بازگشت از آرایشگاه، دچار زگیل، تب‌خال، بیماری‌های قارچی و پوستی می‌شوند که به دلیل تماس با وسایل آرایشی استریل نشده یا حوله‌های آلوده به وجود آمده است. پس دقت لازم در انتخاب سالن آرایشی بسیار حائز اهمیت است.

اهمیت مکان آرایشگاه:

یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب سالن زیبایی مکان آن است. در انتخاب مکان باید دقت کنید که مسیر خانه یا محل کار تا سالن به قدری طولانی نباشد که وقت زیادی صرف رفتن به آن جا کنید یا نکته ی دیگر این که مکان سالن در محله ای شلوغ و پرسرو صدا نباشد تا زمانی که در سالن سپری می کنید در آرامش شما اختلال ایجاد کند؛
همچنین باید توجه داشته باشید که اگر دارای وسیله ی نقلیه هستید مکان سالن مجهز به جای پارک مناسبی باشد. هم چنین این نکته را به خاطر داشته باشید که کیفیت آرایشگاه ها به این که آن ها در چه مکانی از شهر قرار گرفته باشند ربطی ندارد و لزومی مدارد که شما در بهترین مناطق شهر به دنبال آرایشگاه ها بگردید.

تجربه و مهارت

تجربه ی آرایشگران در کیفیت کارآن ها به طور مستقیم تاثیر گذار است. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به سالن زیبایی از طریق مشاوره با مشتری های سابق یا بررسی نمونه های قبلی آرایشگران سالن از کیفیت کار آن ها اطمینان کامل پیدا کنید.

بهداشت:

شاید تا کنون افراد زیادی را مشاهده کرده باشید که با مراجعه به سالن های زیبایی دچار بیماری های مختلفی به خصوص در زمینه ی پوست و مو شده اند. بدیهی است که سالن زیبایی محلی مستعد برای اجتماع انواع آلودگی ها و بیماری ها باشد؛ پس باید بهداشت و تمیزی سالن زیبایی را یکی از اصلی ترین ملاک ها در انتخاب آن قرار دهید. علاوه بر بهداشت محیط سالن شما باید اطمینان حاصل کنید که آرایشگران اصول و قواعد بهداشتی را به درستی رعایت کنند.

قیمت

بر خلاف تصور عموم دستمزد بالا لزوما نشانه ی بالا بودن کیفیت کار نیست. این نکته درست است که قیمت تاثیر زیادی بر انتخاب اکثر افراد می گذارد اما باید توجه داشته باشید که قیمت را جزو ملاک اصلی انتخابتان قرار ندهید.

ابزار و تجهیزات

امروزه علاوه بر آراستن صورت و مو کارهای مختلف دیگری از جمله خدمات ناخن، کوتاهی و کوپ ژورنالی،پیتاژ ، انواع هایلایت ها ، مش و… در سالن زیبایی انجام می شود. شما باید دقت داشته باشید که یک سالن زیبایی حرفه ای مجهز به ابزار های متنوع و تخصصی برای انجام این گونه خدمات است؛

همچنین باید توجه داشته باشید که آرایشگر از بهترین جنس متریال برای ارائه ی خدمات به مشتری استفاده کند. نکته ی حائز اهمیت این است که آرایشگران حتما دوره های تخصصی و بین المللی برای انجام این گونه خدمات جانبی را گذرانده باشند و با رعایت بهداشت کامل از تخصصشان برای رساندن خدمات به مشتری بهره بگیرند.

پرسنل

برخورد خوب و صمیمی باعث ایجاد آرامش و راحتی در افراد می شود. هدف اصلی از زیبایی ایجاد حس رضایت و خرسندی در وجود خود افراد است پس بهتر است نوع برخورد پرسنل سالن را به عنوان یکی از ملاک ها برای انتخاب سالن در نظر داشته باشید. در سالن هایی که پرسنل برخوردی خوب و صمیمی با شما داشته باشند می توانید خواسته های خود را راحت تر بیان کنید.

شهرت

شاید یکی از معیارهای اکثر افراد میزان معروف بودن سالن است؛ اما به این نکته توجه نمایید که شهرت زیاد همیشه نشانه ی کیفیت بالا نیست پس گول تبلیغات زیاد را نخورید.

نه به تجملات!

بعضی از سالن های زیبایی خدمات جانبی اضافی به خصوص برای عروس ها ارائه می دهند؛ خدماتی مانن سولاریوم، فوت بدن، لنز، اجاره تاج و تور ، ماساژ و یا مهمانداری و پذیرایی شخصی اکثر این خدمات به جز هزینه های سرسام آور کاربرد دیگری ندارند پس بهتر است از این نوع خدمات چشم پوشی کنید.

چگونه در شب عروسی موهای زیبا داشته باشید

یکی از معیار های زیبایی به خصوص در بانوان داشتن موهایی زیبا است. شما می توانید با رعایت نکاتی ساده زیبایی موهای خود را – به خصوص برای شب عروسیتان- دو چندان کنید.

زمان کوتاه کردن موها

اگر عروسی تان نزدیک است و قصد کوتاه کردن یا حالت دادن به موهایتان را دارید بهتر است حدود یک ماه و نیم بین کوتاه کردن مو تا شب عروسی تان فاصله بیندازید زیرا در این مدت رد قیچی کاملا ازموهای شما پاک شده و مو هایتان جا می افتد.

موهایی براق و حالت پذیر

برای داشتن موهایی زیبا باید همواره از آن ها مراقبت کنید. برای داشتن موهای زیبا در شب عروسی تان باید یک ماه قبل از مراسمتان مراقبت از موها را شروع کنید. استفاده از مواد گیاهی مانند آووکادو، روغن زیتون، روغن آرگان و… و هم چنین ماسک ها و سرم های متناسب با موهایتان می تواند گزینه ی خوبی برای مراقبت باشد. بهتر است از قبل با متخصص پوست و مو مشورت کرده تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

براق

مدل مو
یکی از اساسی ترین مسائل در شب عروسی نوع مدل موی شماست. شما می توانید از قبل انواع مدل موها را امتحان کنید تا مدل مویی که به صورتتان میاید را پیدا کنید. هم چنین توجه داشته باشید که نوع مدل مو با مسائل دیگری از جمله نوع لباس نیز رابطه ی مستقیم دارد.

رنگ مو

جدای از مدل مو رنگ موی عروس نیز یکی از مسائل حائز اهمیت است. بهتر است از رنگ موی تیره استفاده کنید زیرا رنگ موی تیره چهره را جوان تر نشان می دهد و هم چنین تضاد رنگ تیره با رنگ روشن لباس عروس زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد. اکثر ایرانی ها چهره ی شرقی دارند و دارای رنگ چشم تیره هستند پس بلوند کردن موها با تضادی که در رنگ چشم ها وجود دارد گزینه ی مناسبی برای شب عروسی به شمار نمی رود.

مدل مو با توجه به فصل

همان طور که قبلا اشاره کردیم نوع مدل مو به لباس عروس هم بستگی دارد و مدل لباس عروس هم با سرد یا گرم بودن هوا تناسب دارد. در فصل های سرد سال لباس پوشیده تر می شود و نوع یقه ی آن هم متفاوت می شود پس بهتر است مدل موها بسته باشند و هم چنین از رنگ های گرم در مو و آرایش استفاده کرد.

مدل موی باز

در این که مدل موی باز زیبایی چشم گیری دارد شکی نیست اما باید دقت داشته باشید که اگر قرار است موهایتان را باز بگذارید باید لباس عروسی بدون آستین را انتخاب کنید هم چنین یک نکته ی مهم در موهای باز پراکنده به هم ریخته شدن آن تحت تاثیر هوا و رطوبت است.

با وجود سادگی به روزباشید

بعضی مدل ها گرچه ساده اند اما می توانید در ایجاد یک هارمونی زیبا با لباس عروس خود از آن ها استفاده کنید؛ هم چنین برخی مدل هایی که مد هستند ممکن است چند سال آینده دیگر مد نباشند پس زیبایی خود را قربانی مد نکنید.

تزئین موى سر با تاج

افرادی که دارای صورتی گرد و پر هستند بهتر است تاج هاى بلند استفاده کنند اما اگر صورتى کشیده دارید، سراغ تاج هاى کوتاه و خوابیده بروید؛ تاج هاى ژله اى معمولا فانتزى هستند. اگر قصد استفاده از چنین نوع تاجى دارید مدل موی شینیون باز و مدل هاى فر و شلوغ می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

جمع‌بندی:

بهترین سالن آرایش سعادت آباد – بانوان برای مراسم عروسی خود باید یک سالن آرایشی خوب را انتخاب کنند. در انتخاب سالن آرایشی باید معیارهایی چون زیبایی مکان، کیفیت مواد، تجربه و مهارت شخص آرایشگر و کارکنان، آگاهی آرایشگر از آخرین متدهای روز، مشتری مداری آرایشگر و کارکنان، رعایت اصول بهداشت محیطی و فردی را مدنظر بگیرند.

اگر قصد کوتاه کردن موهای خود رادارید یک و ماه ونیم قبل از مراسم عروسی این کارا انجام دهید چراکه رد قیچی در این مدت محو خواهد شد و موهایتان حالت خوبی خواهند گرفت. اگر قصد رنگ کردن موهایتان رادارید یک یا دو درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از موهای خودتان رنگ کنید. رنگ بلوند در شب عروسی شمارا از آقای داماد مسن‌تر نمایش می‌دهد؛ و در کشورهای آسیایی به دلیل داشتن چشم‌های تیره بهتر است که موهای خود را تیره‌رنگ بزنند. رنگ کردن و کوتاه کردن مو را به‌روزهای آخر محول نکنید؛ و از آرایش‌های افراطی پرهیز کنید. باید توجه داشت که سادگی همیشه زیبا و ماندگار است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

سالن زیبایی چه جور مکانی است؟

مکانی است که در قبال دریافت هزینه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی پوست و مو ارائه می‌گردد.

آیا ماساژ درمانی در سالن زیبایی شما انجام می‌شود؟

بله

چه خدماتی در سالن زیبایی ارائه می‌شود؟

خدمات گسترده‌ای در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود از جمله خدماتی در رابطه با سلامت پوست، رنگ و کوتاهی مو، مانیکور و پدیکور ناخن، زیبایی صورت، مراقبت از پا، رایحه درمانی، و بسیاری از خدمات دیگر.

آیا در این سالن زیبایی خدماتی نظیر پدیکور و مانیکور انجام داده می‌شود؟

بله.

قیمت خدمات سالن زیبایی چقدر است؟

با مراجعه به صفحه اینترنتی، اینستاگرام و همچنین تماس با سالن می‌توانید از هزینه ها مطلع شوید.

آیا ژرنالی برای نمایش دارید؟

بله برای خدماتی چون گریم عروس، کوتاهی مو، بافت مو و ... ژورنال هایی برای مشتریان آماده شده است.

آیا در این سالن زیبایی خدماتی نظیر زیبایی و مراقبت از مو انجام داده می‌شود؟

بله.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد، بهترین آرایشگاه سعادت آباد تهران، اسم، بهترین ارایشگاه سعادت اباد، لیست، بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد تهران ، بهترین سالن زیبایی سعادت آباد ، بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، سعادت آبادی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!