بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز ماساژ در سعادت آباد
  • کلاس ماساژ در سعادت آباد

بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد
ماساژ سعادت آباد
  • 0917 123 *****
  • 071 1234 ****
  • آدرس مرکز ماساژ: سعادت آباد

  • تماس



بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد

کلاس تخصصی ماساژ درمانی در سعادت آباد در سالن هایپربیوتی

فوق تخصصی ماساژ درمانی در سعادت آباد با مدرک بین المللی و فنی حرفه ای در سالن هایپربیوتی



بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد | بهترین سالن ماساژ در سعادت آباد

اگر شما هم به دنبال، بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد میگردید ، پس به اطلاعات تماس موجود در این صفحه رجوع نمایید. ما در این پست به معرفی بهترین سالن ماساژ در سعادت آباد، هزینه ماساژ در سعادت آباد، تخصصی انواع ماساژ: چینی، تایلندی، ماساژ صورت، و … میپردازیم. پس برای آشنایی بیشتر و بهتر با این مراکز و کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد

بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد – در کتاب مرجع طب داخلی یا همان کتاب امپراطور زرد عنوان‌شده که در ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد جهت درمان بیماری‌هایی چون تب، لرز، فلج از ماساژ درمانی استفاده می‌شد؛ یعنی از بیمار می‌خواستند که پوست، عضلات و دست‌وپایش را ماساژ دهد و یکسری حرکات ورزشی را انجام دهد. این روند ادامه داشت تا اینکه در چهارصد سال پیش از میلاد افرادی که در جنگ دچار آسیب می‌شدند و یا افرادی که در حین ورزش کردن، دچار آسیب‌های ورزشی می‌شدند؛ جهت درمان آن‌ها از مالش یا همان ماساژ استفاده می‌نمودند. این نوع درمان توسط بقراط نیز مورد تائید قرارگرفته بود. بنیان‌گذار ماساژ درمانی به شیوه امروزی هنریک لینگ بوده که توسط دو پزشک آمریکایی به نام‌های جورج و چالز این نوع روش درمانی به مردم آمریکا شناسانده شد.

بهترین سالن ماساژ در سعادت آباد

بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن ماساژ در سعادت آباد می پردازیم.

ماساژ درمانی چیست؟

عملکرد ماساژ درمانی به این صورت است که با فشار سطحی و عمقی پوست و بافت‌های نرم بدن موجب تسکین درد در ناحیه‌هایی چون گردن، سر، قسمت پایین کمر و سردردهای تنشی می‌شود.

درواقع ماده‌ی سروتونین با مالش و ماساژ، ضربه‌های ملایم و فشارهای عمقی در ناحیه‌هایی چون تاندون‌ها، عضلات، رباط و پوست ترشح‌شده و این ماده شیمیایی منجر به کاهش درد می‌شود. یکی دیگر از نقاط مثبت استفاده از ماساژ درمانی، بهبود کیفیت خواب است که خواب عمیق نیز در تسکین درد بسیار مؤثر است.

تاریخچه ماساژ درمانی:

قدمت درمان به‌واسطه‌ی ماساژ به ۲۷۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد. در آن زمان جهت درمان بیماری‌هایی چون فلج و تب و لرز از بیمار می‌خواستند که حرکات ورزشی بر روی دست‌وپا انجام دهد و پوست و عضلات خود را ماساژ دهند. این موضوع به‌صراحت در کتاب امپراطور زرد یا همان کتاب مرجع طب داخلی چین عنوان‌شده است. حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد افرادی که دچار آسیب‌های ورزشی یا حتی جنگی می‌شدند؛ از مالش به‌عنوان یک درمان استفاده می‌کردند و ضرورت استفاده از این روش توسط بقراط اعلام گردید. هنریک لینگ (۱۸۳۹-۱۷۷۶) بنیان‌گذار روش نوین استفاده از ماساژ درمانی است. دو پزشک آمریکایی به نام جورج و چارلز تیلور ماساژ درمانی را به آمریکا معرفی نمودند. این دو برادر تحصیلات خود را در سوئد به اتمام رساندند.

انواع تکنیک ماساژ درمانی:

تکنیک ماساژ درمانی به پنج گروه اصلی تقسیم می‌شوند که این گروه‌ها نیز شامل ۸۰ نوع مختلف ماساژ درمانی است.
ماساژ سنتی اروپایی، ماساژ در روش‌های اصلاح حرکت و ساختار، ماساژ شرقی، ماساژ معاصر غربی و متدهای انرژی پایه این پنج گروه اصلی را شامل می‌شود که در ادامه هر یک از این روش‌ها توضیح داده‌شده است:

ماساژ سنتی اروپایی: این روش بر اساس فیزیولوژی و آناتومی طب غرب است و تمامی تکنیک‌ها را در بردارد.

ماساژ در روش‌های اصلاح حرکت و ساختار: در این روش، متدها بر ساختار و حرکت بدن متکی هستند و الگوهای غلط حرکتی را اصلاح می‌کند و ماساژ بیشتر بر روی بافت‌های نرم بدن انجام می‌شود مثل متدهای الکساندر، هلر ورک، رولفینگ و کرایس.

ماساژ شرقی: این نوع ماساژ بر اساس طب سنتی قابل انجام بوده و نقش مهمی در انرژی حیات ایفا می‌کند. این نوع انرژی قابل دید نبوده و در بدن جاری است و شامل تکنیک‌هایی چون شیاتسو و طب فشاری است.

ماساژ معاصر غربی: بر اساس روش‌های آناتومیک جدید و مدرن است که میوتراپی، ماساژ عصبی و ورزشی را شامل می‌شود. در ضمن در ماساژ سوئدی از این روش استفاده‌شده است.

متدهای انرژی پایه: این روش بر اساس انرژی داخل اطراف بدن صورت می‌گیرد درواقع بر روی بافت‌های نرم بدن انجام می‌شود که شامل تکنیک‌های چون درمان قطبی، لمس شفابخش و ریکی است.

فواید ماساژ درمانی چیست؟

طبق تجزیه و تحلیل نتایج و پژوهش ها، انجام این متد همراه با فواید زیادی است که امروز مورد توجه عام و خاص قرار گرفته است؛ به گونه‌ ای که برخی از افراد از روی احساس رضایت و لذت بخشی ناشی از این امر، ماساژ درمانی را انتخاب می کنند. برخی از این فواید به شرح زیر می باشد:

● تسکین استرس و اضطراب با ترشح برخی از هورمون ها هنگام ماساژ تراپی.
● آرام نمودن سر درد های تنشی که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند.
● ماساژ درمانی تسکین دهنده فیبرو میالژی است.
● تسکین دهنده کشیدگی های ماهیچه ها و بافت های نرم بدن به علت فعالیت های زیاد و ورزش.
● تسکین دهنده و آرام کننده عارضه سندروم درد میوفاسیال.
● بهبود آسیب دیدگی هایی که ناشی از ورزش کردن می باشد.
● آرام کننده درد مفاصل گیجگاهی فکی.
● تقویت نمودن احساس آرامش روحی -روانی فرد.
● ارتقا و بالا بردن کیفیت زندگی افراد.

باید این نکته را در نظر داشت که با وجود فواید فراوان این حرفه، نمیتوان آن را جایگزین درمان های پزشکی کرد و در صورت بروز مشکلات جدی تر باید به پزشک متخصص، در زمینه بیماری تان مراجعه فرمایید و در صورت صلاح دید پزشک تان می توانید از ماساژ درمانی نیز بهره ببرید.

ماساژ درمانی چگونه درد را آرام می کند؟

آزمایش ها و تحقیقاتی که، بر روی افراد بیمار(مبتلا به درد استخوان و عضلات، درد های عمیق و شدید داخلی، فیبرو میالژی و درد نخاعی) انجام شده نشان گر آن هستند که ماساژ درمانی در بهبود این عوارض ها بسیار مؤثر و نتیجه بخش می باشد. این روش بهداشتی درمانی در مقایسه با دیگر روش های پزشکی مانند فیزیوتراپی موثر شناخته شده است و عوارض ناشی از آن بسیار اندک است. عوامل متفاوتی در موثر سازی این متد نقش دارند که به شرح زیر می باشد:

• روانی
• عصبی
• فیزیولوژیک
• زیست مکانیکی

ماساژ درمانی مختص چه کسانی است؟

یکی از سؤالاتی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند؛ این است که آیا ماساژ درمانی برای همه افراد مناسب است؟ جواب این سؤال مثبت است اما نکته‌ای که باید بدانید این است که ماساژ درمانی یک روش مکمل درمانی است نه خود درمان، بنابراین قبل از انجام ماساژ درمانی با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

مهم‌ترین افراد مراجعه‌کننده برای ماساژ

افرادی که دچار اختلالات خواب هستند.
افرادی که دچار آسیب‌های ورزشی شده‌اند.
افرادی که دچار مشکلات روحی و روانی ازجمله استرس و اضطراب شده‌اند.
افرادی که در ناحیه‌های مختلف بدن دچار درد شده‌اند؛ ازجمله درد در مفاصل، درد در ناحیه‌ی پایین کمر و …
افرادی که دچار سندرم درد میوفاسیال هستند.
افرادی که دچار آسیب‌دیدگی یا کشیدگی بافت نرم هستند.

چگونگی تأثیر ماساژ درمانی

هدف اصلی ماساژ درمانی بهبود گردش خون بوده که تمامی روش‌های ماساژ درمانی، یک مکانیسم مشابه را در پی‌دارند.
اگر بخواهیم درد را توضیح دهیم باید بگوییم که تجمع ماده‌ی به نام اسیدلاکتیک در یک ناحیه سبب درد، اسپاسم و گرفتگی می‌شود. وقتی ناحیه‌ی درد را ماساژ دهید درواقع سم موجود در این ناحیه را خارج می‌کنید

با ماساژ دادن، جریان لنفاوی و گردش خون بهبودیافته و درنهایت اکسیژن‌رسانی و غذا رسانی به ناحیه‌های مختلف بدن افزایش می‌یابد و متعاقباً هورمون‌های نابودکننده درد در این ناحیه‌ها افزایش‌یافته و درد کاهش می‌یابد.

قابل‌ذکر است که استرس منجر به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می‌گردد؛ درنتیجه با ماساژ دادن بدن، هورمون کورتیزول در بدن ترشح می‌شود و سیستم ایمنی بدن افزایش‌یافته و متعاقباً استرس کاهش می‌یابد.

زمانی که بر روی رگ‌های خونی و رگ‌های عصبی فشار وجود داشته باشد درد زیادی را احساس خواهید کرد مثل درد در عضله‌ها و ماهیچه‌ها، با ماساژ دادن این نواحی می‌توانید از این فشار کم کنید و در را تسکین دهید.

امروزه بسیاری از مشکلات را با ماساژ دادن تا حد زیادی برطرف می‌کنند؛ مشکلاتی نظیر درد عمیق داخلی، درد استخوانی، سردرد، درد نخاعی، فیبرومیالژی، درد عضلانی با ماساژ تا حد زیادی بهبود می‌یابد. علت تأثیرگذاری ماساژ درمانی بر روی نواحی مختلف بدن، عواملی چون فیزیولوژیک، زیست‌مکانیکی، حالت عصبی و روانی فرد است.

از اثرات مستقیم ماساژ درمانی می‌توان به کاهش التهاب و استرس در فرد اشاره نمود. همین موضوع باعث شده تا به‌صورت گسترده از ماساژ درمانی در توان‌بخشی و فیزیوتراپی استفاده شود. با ماساژ، فشاری که بر روی ضربان قلب وجود دارد کاسته شده و درنتیجه اضطراب و افسردگی در فرد با توجه به ترشح ماده کورتیزول کاهش می‌یابد. ماساژ درمانی نه‌تنها سبب کاهش استرس در فرد شده بلکه روی نوار مغزی EEG اثر مطلوب گذاشته و زیست‌زایی میتوکندری در دستگاه استخوانی و عضلانی را تحریک کرده و فعالیت عصب واگ را افزایش می‌دهد.

با توجه به تصویربرداری رزونانس مغناطیسی یا همان ام آر آی ثابت‌شده که انجام ماساژ با فشار متوسط بر روی هیپوتالاموس، آمیگدال و قشر کمربندی قدامی از نواحی مغز تأثیر مطلوب می‌گذارد.

اگر زانودرد دارید یا دچار پارگی ‌تاندون، نقرس، کیست بیکر بی‌ثباتی و دررفتگی کشکک هستید؛ بهترین پیشنهاد جهت بهبود و ترمیم این نواحی ماساژ درمانی است‌ چراکه ماساژ بر روی مشکلات مرتبط با زانو و ریلکس شدن اعصاب مؤثر است.

افرادی که دردهای مزمن دارند؛ برای انجام کارهای ضروری و موردعلاقه خود همیشه دچار مشکل هستند؛ در پی این نوع مشکلات، عارضه‌هایی چون استرس، اضطراب و افسردگی و حتی روند خواب این افراد تحت تأثیر قرار خواهد گرفت بنابراین برای مدیریت و تسکین دردهای مزمن، بهترین روش استفاده از روش ماساژ درمانی است چراکه تا حد قابل‌توجه درد تسکین یافته و در عملکرد رفتاری فرد بسیار مؤثر خواهد بود. نکته قابل‌توجه در این زمینه این است که فرد بیمار برای انجام ماساژ درمانی باید فواصل بین جلسات را کم و تعداد جلسات را افزایش دهد تا تأثیرگذاری بهتری داشته باشد.

آیا قبل از ماساژ درمانی اقدامات خاصی لازم است؟

در جواب به این سؤال می‌توان گفت که به‌صورت مشخص فعالیت یا اقدام خاصی نیاز نیست ولی مهم‌ترین قدم برای انجام ماساژ درمانی مراجعه فرد قبل از ماساژ درمانی به پزشک متخصص در این زمینه است که فرد مراجعه‌کننده می‌بایست بیماری خود را به‌طور کامل شرح دهد و پزشک متناسب با وضعیت جسمانی و روحی فرد بیمار، نوع ماساژ درمانی، زمان جلسات، تعداد جلسات و فواصل بین جلسات را مشخص کند.

هنگامی‌که فرد بیمار برای ماساژ مراجعه می‌کند؛ بهتر است که یک لباس راحت به تن داشته باشد تا در حین ماساژ، فرد بیمار احساس راحتی کند.

در صورت نیاز هنگام ماساژ ممکن است فرد مسئول ماساژ دادن، ناحیه مربوطه را با روغن یا لوسیون چرب کند تا اثرگذاری ماساژ را بیشتر کند؛ البته اگر بیمار سابقه حساسیت دارد باید این موضوع را عنوان نماید. زمان جلسه نیز به شرایط جسمانی، روحی و توصیه پزشک بستگی دارد که معمولاً بین ۱۰ تا ۹۰ دقیقه خواهد بود. میزان فشار ماساژ (سطحی، متوسط و عمقی) به شرایط جسمانی فرد و توصیه پزشک بستگی دارد. البته هنگام ماساژ دادن اگر فرد دچار درد شد؛ حتماً باید اعلام کند تا فرد مسئول نسبت به عمق فشار در هنگام ماساژ تغییراتی ایجاد نماید. توجه کنید که حس درد هنگام ماساژ متناسب با مشکلی که فرد بابت آن مراجعه نموده وجود خواهد داشت اما این درد نباید بیش‌ازحد تحمل فرد مراجعه‌کننده باشد.

ارتباط بین زمان، تعداد و فواصل جلسه با اثرگذاری ماساژ درمانی

همه‌چیز بستگی به فرد مراجعه‌کننده دارد درواقع متناسب با شرایط جسمانی و روحی فرد مراجعه‌کننده میزان رضایت از انجام ماساژ درمانی متغیر خواهد بود. به‌طوری‌که بعضی از افراد با اولین مراجعه احساس خوبی را حس خواهند کرد و در آن‌ها به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای درد کاهش می‌یابد اما در مقابل افرادی نیز وجود دارند که حس رضایت از انجام ماساژ ندارند؛ به این افراد پیشنهاد می‌کنیم که فواصل بین جلسات رو کمتر کنند و زمان جلسات را افزایش دهند تا میزان اثرگذاری ماساژ را افزایش دهند. درواقع هر فردی باید با دوز مناسب به ماساژ درمانی بپردازد تا حس رضایت را تجربه کند. بهتر است در چهار هفته اول ماساژ درمانی، تعداد جلسات بیشتر باشد.

متناسب با مطالب گفته‌شده نتیجه می‌گیریم که افرادی که حس رضایت را تجربه نمی‌کنند؛ می‌بایست زمان‌بندی جلسات و دوز ماساژ را تغییر دهند. در پایان باید عنوان نمود که مهارت و تخصص فردی که ماساژ درمانی را انجام می‌دهد؛ در تأثیرگذاری این نوع درمان نقش مؤثری را ایفا خواهد کرد.

خصوصیات درمانگر ماساژ درمانی:

ایالت متحده و سی ایالت دیگر قوانین و آزمایش‌های مربوط به ماساژ درمانی را مشخص کرده‌اند. گرفتن این مدرک از ایالت به ایالت دیگر کاملاً فرق دارد. افرادی که دوست دارند این دوره‌ای را بگذرانند؛ باید از ویدیوها و نوارهای آموزشی مربوطه استفاده کنند و حدود ۶۰۰ ساعت در این زمینه آموزش‌های لازم را ببینند و در صورت قبولی در آزمون سراسری بورد تخصصی ویرجینیا، مدرک ماساژ درمانی را دریافت خواهند کرد. مهم‌ترین ویژگی درمانگر بعد از مدرک و تخصص، اخلاق درمانگر است.

بررسی‌های انجام‌شده بر ماساژ درمانی:

1. طی ۲۰ سال تحقیق درزمینه‌ی ماساژ درمانی در دانشگاه میامی متوجه شدند؛ افرادی که ماساژ درمانی را انجام دادند؛ وضعیت مطلوب‌تری نسبت به بقیه افراد دارند.

2. طبق تحقیقات فردی که ماساژ درمانی را انجام دهد؛ نه‌تنها گردش خون در بدن آن بهبود می‌یابد؛ بلکه عملکرد سیستم ایمنی، تنفسی، ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده بهبودیافته و دردهای عضلانی، استرس کاهش‌یافته و انسداد رگ‌های لنفاوی در رفع خواهد شد.

3. طبق تحقیقات انجام‌شده افراد بستری اگر ماساژ درمانی را انجام دهند؛ خیلی زود ترخیص شده و سرعت بهبودی در آن‌ها چندین برابر خواهد شد.

4. طبق تحقیقات انجام‌شده برای تسکین دردهای مزمن افراد باید جلسات سی‌دقیقه‌ای به مدت پنج هفته و در هفته دومرتبه انجام دهند تا درد آن‌ها تسکین یابد. در صورت انجام ماساژ به این شیوه نه‌تنها درد آن‌ها کمتر می‌شود بلکه اضطراب و استرس کاهش‌یافته و اختلالات خواب در آن‌ها رفع خواهد شد.

5. طبق تحقیقات انجام‌شده بین کارکنان یک موسسه مشخص گردید که افرادی که ماساژ درمانی را انجام داده‌اند سپس به سرکار رفتند؛ استرس کمتری نسبت به سایر افراد داشتند.

6. طبق تحقیقات انجام‌شده بین افرادی که دچار سوختگی شده‌اند؛ افرادی که اقدام به ماساژ درمانی می‌کنند؛ نه‌تنها ازلحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری خواهند داشت بلکه خارش و درد کمتری دارند.

7. طبق تحقیقات انجام‌شده بین کودکانی که دوار اوتیسم هستند کودکانی که ماساژ درمانی را انجام داده‌اند؛ رفتارهای غیرمعقول کمتری از خود نشان داده‌اند و حس بهتری را تجربه خواهند کرد.

8. طبق تحقیقات انجام‌شده بین نوزادان نارس، انجام ماساژ درمانی برای آن‌ها باعث شده تا نه‌تنها سریع‌تر مرخص شوند بلکه افزایش وزن هم داشته باشند.

9. طبق تحقیقات انجام‌شده بین افراد میگرنی، سندرم تونل کارپال، سندرم خستگی مزمن، سیاتیکی انجام ماساژ درمانی برای این افراد بسیار مؤثر بوده و روند بهبودی آن‌ها تسریع خواهد یافت.

مراحل انجام ماساژ ازجمله ماساژ سوئدی:

1. اولین قدم، مراجعه فرد به یک پزشک متخصص در این حوزه است.

2. فرد مراجعه‌کننده می‌بایست وضعیت جسمانی، روحی و روانی خود را برای پزشک تشریح کند تا پزشک نوع ماساژ، زمان ماساژ، تعداد جلسات و فواصل بین جلسات را مشخص نماید. بر این اساس یا ماساژ به‌صورت کامل یا به‌صورت متمرکز بر روی یک ناحیه‌ی خاص یا حتی به‌صورت کششی انجام می‌گردد.

3. آماده نمودن اتاق ماساژ ازلحاظ صندلی، تخت، نور، صدا، مواد چرب کننده مثل روغن و لوسیون و اسانس در صورت نداشتن سابقه حساسیت، شمع، بخور و موسیقی ملایم جهت تسریع و بهبود روند اثرگذاری ماساژ دادن.

4. آماده نمودن فرد مراجعه‌کننده ازلحاظ پوشش، نوع بستن موها و حالت خوابیده یا نشسته جهت انجام ماساژ


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های ماساژ در غرب تهران:
  • مرکز حال خوش
  • مرکز ماساژ آقایان
  • مرکز آنا
  • مرکز اسپا
  • مرکز سوین
  • مرکز گیشا
  • مرکز سوگند
  • مرکز بوته
  • مرکز ماهور
  • مرکز آسیای شرقی
  • مرکز لانژ
  • مرکز ریتا ماسا
  • مرکز آریانا
  • مرکز آرامیس صدف
  • مرکز جانان

آسیای شرقی
0214427 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سوین
0910163 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیشا
0218826 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طلوع الوند
0991826 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماساژ
0936486 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماساژ
0218826 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

ماساژ چگونه می‌تواند استرس و اضطراب درونی را کاهش دهد؟

ترشح بیش‌ازحد ماده‌ی کورتیزول در بدن سبب افزایش استرس و اضطراب فرد می‌شود. زمانی که روی بدن خود ماساژ را انجام می‌دهید؛ ترشح هورمون‌هایی چون دوپامین، آکسی توسین و سروتونین افزایش‌یافته و ۵۰ درصد از هورمون کورتیزول کاهش می‌یابد؛ درنتیجه ازلحاظ روحی و روانی احساس بهتری خواهید داشت و میزان استرس و اضطراب در شما کاهش می‌یابد و حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

انجام ماساژ در چه زمانی مناسب است؟ تأثیر ماساژ بر روی بدن به چه صورتی است؟

امروزه با افزایش استرس و اضطراب و درنتیجه آن، کاهش سیستم ایمنی بدن، افزایش ناراحتی‌های اعصاب و روان، نیاز به گرفتن ماساژ ملموس‌تر شده است. درواقع انجام ماساژ در کاهش بیماری‌های اعصاب و روان، حفظ سطح ایمنی بدن، بهبود گردش خون، انعطاف‌پذیری و افزایش گستره‌ی حرکتی مفصل‌ها و عضله‌های بدن مؤثر است.

فرق بین ماساژ حرفه‌ای و ماساژ غیرحرفه‌ای چیست؟

تفاوت در عملکرد آن‌ها بسیار زیاد بوده چراکه تراپیست حرفه‌ای به‌وسیله آموزش‌هایی که می‌بیند؛ عملکرد بهتری خواهد داشت؛ درنتیجه مشتریان بیشتری به او مراجعه خواهند کرد. تراپیست حرفه‌ای به‌واسطه‌ی برگه‌هایی که شخص مراجعه‌کننده پرکرده است؛ بهترین حالت و تکنیک را جهت ماساژ شما انتخاب می‌کند تا نتیجه بهتری از انجام ماساژ بگیرید. این سطح آگاهی تراپیست سبب کاهش بروز احتمالی مشکلات بعد از ماساژ خواهد شد و مشتری نیز از هزینه‌های گزاف در امان خواهد ماند.

نقش ماساژ در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم چیست؟

انجام ماساژ در ناحیه شکمی سبب شل شدن ماهیچه‌ها و درنتیجه نرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود؛ به همین دلیل میزان استرس کمتر و میزان ریلکسیش افزایش‌یافته و درنتیجه عملکرد سایر دستگاه‌های مختلف بدن ازجمله دستگاه گوارش و هضم بهبود می‌یابد.

روش‌های انجام ماساژ چیست؟ و مدت‌زمان آن‌ها چگونه است؟

روش‌های ماساژ شامل:

• ماساژ سوئدی
• ماساژ دیپ تی شو
• ماساژ اسپرت
• ماساژ رفلسکولوژی
• ماساژ تریگرپوینت
• ماساژ دوران بارداری
• ماساژ جلوگیری از پیری زودرس
• ماساژ سر

هر یک از جلسات بین یک تا یک و نیم ساعت طول می‌کشد که هر چه زمان ماساژ بیشتر باشد؛ میزان تسکین و آرامش بیشتر خواهد شد.

تفاوت انواع ماساژ در چیست؟

تمامی ماساژها بر پایه‌ی ماساژ سوئدی است که میزان فشار، محل فشار، عمق فشار و انتخاب تکنیک ماساژ با توجه به فرد گیرنده‌ی ماساژ مشخص می‌شود.

بعد از تاتو کردن امکان ماساژ وجود دارد؟

افرادی که تاتو کرده‌اند؛ بهتر است که چند هفته از تاتو آن‌ها بگذرد سپس برای ماساژ مراجعه کند چون احتمال خارش، سوزش و درد و تورم در محل تاتو وجود دارد.

اقدامات لازم در هنگام ماساژ چیست؟

1. در هنگام ماساژ، نباید عضلات به هیچ نحوی شل شوند.
2. خانم‌ها معمولاً تمایل دارند؛ بدن خود را از موهای زائد پاک‌کرده و سپس اقدام به ماساژ کنند؛ به‌هرحال تراپیست‌ها در دو حالت توانایی انجام ماساژ را خواهند داشت؛ در مورد مردان نیز این مسئله صدق می‌کند.
3. از خوردن غذاهای سنگین قبل از ماساژ جدا خودداری نمایید؛ در صورت لزوم، خوردن یک غذای بسیار سبک ممانعتی ندارد‌.
4. اگر کیست تخمدان دارید؛ حتماً قبل از ماساژ این موضوع را به تراپیست خود اعلام کنید تا تراپیست هنگام ماساژ دادن اعمال کنترل‌شده‌ای را بر روی ناحیه شکمی شما انجام دهد.
5. افرادی که داروهای بارداری مصرف می‌کنند؛ قبل از انجام ماساژ باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و در صورت رضایت پزشک خود، اقدام به ماساژ کنند.
6. افرادی که در دوران قاعدگی به سر می‌برند؛ نیازی نیست از ماساژ در این دوران پرهیز نمایید چراکه انجام ماساژ در این دوران سبب باز شدن عضلات در ناحیه شکم و رفع دردهای آن‌ها خواهد شد.
7. اگر باردار هستید؛ قبل از ماساژ وضعیت خود را به تراپیست شرح دهید تا تراپیست متناسب بااینکه در چه ماهی هستید؛ اقدامات لازم را انجام داده و تکنیک مناسب شمارا انتخاب نماید تا شما و فرزندتان در راحتی کامل باشید البته توجه داشته باشید که در ۱۳ هفته اول بارداری جهت ماساژ اقدام نکنید.

نقش ماساژ عمیق ماهیچه در رهاسازی سموم بدن چیست؟

ماساژ به‌تنهایی سبب رهاسازی سموم بدن نخواهد شد بلکه بدن سالم عملکرد خوبی در رفع سموم خواهد داشت و برحسب نیاز بدن، سموم و مواد زائد یا مجدد به کار گرفته خواهد شد یا توسط سیستم بدن دفع می‌گردد.

آیا احتمال حس خستگی، ضعف و یا حتی آسیب‌دیدگی و درد بعد از ماساژ وجود دارد؟

به‌طور طبیعی حس درد هنگام ماساژ و بعد از ماساژ وجود نخواهد داشت ولی مناسب با شخص گیرنده ماساژ، احتمال درد در بعضی از ناحیه‌های بدن وجود دارد که تداومی نخواهد داشت البته در جلسات آتی یا در حین ماساژ باید از وضعیت درد خود، تراپیست را آگاه کنید تا تراپیست اقدامات لازم و احتیاطات لازم را در آن ناحیه هنگام ماساژ انجام دهد. در ضمن بیشتر افراد حس خستگی خوشایند و ریلکسیش بعد از ماساژ را حس خواهند کرد.

آیا افراد ورزشکار به ماساژ احتیاج دارند؟

توجه داشته باشید که بعد از تمرینات ورزشی، ماساژ ورزشی می‌تواند برای آن‌ها بسیار مؤثر باشد. قابل‌ذکر است که با افزایش سن فرد، مفاصل بدن بیشتر خشک و سفت می‌شود بنابراین با ماساژ می‌توانید انعطاف‌پذیری و گستره حرکتی مفاصل را بهبود ببخشید و سبب کاهش آسیب‌پذیری مفاصل بدن در سنین بالا شوید.

مهارت تراپیست‌ها در افرادی که دچار انقباضات ماهیچه‌ای هستند؛ اثربخش است یا نه؟

تراپیست‌ها آموزش‌های لازم و تکمیلی را هم به‌صورت عملی و هم به‌صورت تئوری دریافت خواهند کرد و با انواع تکنیک‌های ماساژ و روش‌های تشخیص وضعیت ماهیچه‌های بدن آشنا می‌شوند و تمرینات لازم و تخصصی را در دوره آموزشی ماساژ می‌گذرانند.

آیا تراپیست‌ها توانایی انجام ماساژ سر رادارند؟

بله تراپیست‌ها جهت هر نوع ماساژی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تبحر و مهارت خود را در هر نوع ماساژی افزایش می‌دهند. نکته‌ای که وجود دارد این است که برای ماساژ سر احتمال به‌هم‌ریختگی موهای سر وجود دارد اگر این مسئله برای مراجعه‌کننده مهم است می‌بایست اقدامات لازم جهت حفظ موهای سر هنگام انجام ماساژ سر را انجام داده و از متقاضی درخواست شود تا کلاه بپوشد.

میزان فشار ماساژ برای هر متقاضی به چه شکلی است؟

به‌طورمعمول تراپیست‌ها در هر جلسه یک‌روند ثابت جهت میزان فشار و عمق فشار خواهند داشت و تنها در صورت درخواست فرد گیرنده، میزان فشار و عمق فشار را تغییر خواهند داد.

نقش مهارت و تجربه کاری تراپیست در ماساژ چیست؟

هر چه مهارت و تجربه کاری تراپیست جهت انجام ماساژ بیشتر باشد؛ رضایت مشتری بیشتر خواهد بود درنتیجه مشتری تمایل بیشتری به انجام ماساژ توسط شخص شما خواهد داشت.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز ماساژ در سعادت آباد، کلاس ماساژ در سعادت آباد، بهترین مرکز ماساژ در سعادت آباد، کلاس ماساژ درمانی در سعادت آباد، قیمت، کلینیک، مرکز، کیلینیک، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، سعادت آبادی، مدل، مراکز، تخفیفان، مردانه، زنانه، آقایان، خانم ها، ماساژ با مدرک بین المللی در سعادت آباد، اقایان و خانم ها، ماساژ با مدرک فنی حرفه ای در سعادت آباد

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!