• مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد
  • بهترین اکستنشن مو در سعادت آباد

مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آرایشگاه اکستنشن مو مونا یزدانی سعادت آباد

خدمات حرفه ای اکستنشن مو در آرایشگاه اکستنشن مونا یزدانی در سعادت آباد

آرایشگاه اکستنشن مو مونا یزدانی در سعادت آباد با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد

مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد

بهترین اکستنشن مو در سعادت آباد

مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد -مو تاثیر به سزایی در زیبایی خانم ها دارد و نمیتوان منکر این زیبایی شد‌. برای همین خانم ها حتی مردان همواره درتلاش برای داشتن موهای بلندوپرشت و بدون هیچ موخوره یا سوختگی هستند. برای رسید به این آرزو انواع ماسک، مواد طبیعی، سرم مو و… استفاده می‌کنند اما این روش ها یا اثر نمی‌گذارند یا اگر هم اثر بگذارند، در مدت بسیار طولانی اثر می‌گذارد که این مدت طولانی در صبرو حوصله ما نمیگنجد.

اما چگونه میتوان در مدت کوتاه، موهای خود را بلندو پرپشت کرد؟ من به شما اکستنشن مو را پیشنهاد می‌دهم.

بهترین اکستنشن مو در سعادت آباد

مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین اکستنشن مو در سعادت آباد می پردازیم.

آیا با روش اکستنشن مو آشنایی دارید؟

اگر آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا با این روش آشنا شوید. اکستنش مو در واقع موهای اضافی هستند که با توجه به جنس و نوع مو، به موهای طبیعی اضافه می‌شود. این روش، یک روش کاملا امن و بدون خطر است و هیچ عارضه ای نداردو شما می‌توانید با این روش مشکلاتی از قبیل ریزش، کچلی، نازکی و…مخفی کنید. اکستنشن میتواند دوباره زیبایی را به شما برگرداند. از این روش می‌توان برای تمام رده های سنی استفاده کرد و هیچ محدودیتی سنی تدارد اما باید به نوع برند های استفاده شده توجه کرد.

حالا می خواهیم انواع اکستنشن های مو را به شما معرفی کنیم و درباره آنها توضیحاتی ارائه دهیم.

انواع اکستنشن مو:

• اکستنشن طبیعی
• اکستنشن مصنوعی

اکستنشن طبیعی:

در این روش از موهایی با الیاف طبیعی استفاده میشود یعنی موهای طبیعی افراد است که کوتاه شده است. به همین دلیل، قیمت این نوع اکستنشن بیشتر است. اکستنشن طبیعی، زیبا تر و طبیعی تر دیده می شود. احساس سنگینی در سر ندارید. در این روش چون از الیاف طبیعی استفاده می‌شود، می‌توان آنها را مانند موی طبیعی رنگ و دکلره و هایلایت و… انجام داد همچنین قابلیت فرم دهی و انعطاف پذیری دارد. به مراقبت زیادی احتیاج ندارند و مو را پر پشت‌تر نشان می‌دهند. این موها ۶ ماه ماندگاری دارد اما هر ۴۵ روز یکبار باید توسط یک متخصص ترمیم شود. شما می توانید از طریق آتش زدن چند تار موی اکستنشن و بوی سوختن آن بفهمید آنها موی طبیعی است. نکته توجه داشته باشید که موهایی که تار ضخیم دارند، موی طبیعی نیستند.

اکستنشن مصنوعی:

این اکستنشن ها در کارخانه تولید می‌شوند. اکستنشن مصنوعی بلندی موی اضافه شده باید کمتر از ۳۰ سانتیمتر باشد و بهترین ۲۲ سانتیمتر است. اگر بلندی موی اضافه شده اصلی سانتی متر بیشتر باشد به فشار وارد می‌کند و باعث ریزش موهای طبیعی می شود. این روش به دلیل این که از موهای مصنوعی استفاده میشود، قیمت کمتری دارد. مدت ماندگاری این موها ۳ الی ۴ ماه است. اکستنشن مصنوعی ممکن است از روش های غیر بهداشتی تولید شوند. نسبت به اکستنشن های طبیعی عمر و دوام کمتری دارد و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. سشوار، اتو مو و… میتوانند اکستنشن مصنوعی را ذوب کنند.

انواع اکستنشن از نظر تداوم:

• اکستنشن دائمی
• اکستنشن نیمه دائمی
• اکستنشن موقت

اکستنشن دائمی:

این اکستنشن ها چندین‌ماه ماندگاری دارند

اکستنشن نیمه دائمی:

این موها ۶ الی ۸ هفته ماندگاری دارند.

اکستنشن موقت:

این نوع اکستنشن را می‌توانید هرروز یا هر هفته جدا کنید و دوبازه به موهایتان وصل کنید. موهای اکستنشن با کلیپس های مخصوص، بافت و چسب نصب می‌شوند

انواع روشهای نصب اکستنشن مو:

۱. چسب کراتین
۲. رینگ
۳. دوخت مو
۴. اتصال لاینی
۵. اتصال حرارت
۶. اتصال لیزری
۷. اتصال میکرو لیزری
۸. اتصال بوند

۱. چسب کراتین:

در این روش از یک نوع چسب استفاده می شود که ضرر ندارد. این چسب بالاتر از ریشه مو مالیده می شود و موهای اضافی روی آن قرار می گیرد وسیله گیره، موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت، به هم فشرده می شود نصب اکستنشن به روش چسب کراتین برای جلوی سر و کسانی که موی نازک و کم پشت دارند، مناسب است.

۲. ‌رینگ:

در این روش رینگ واشرداری داخل یک شاخه موی مصنوعی می گذارند و قلاب های مخصوص موی طبیعی را به داخل رینگ می کشند. سپس با استفاده از انبارهای مخصوص رینگ را محکم می کنند تا موی اضافی به طبیعی وصل شود. این روش نصب برای کسانی که موی کم پشت دارند پیشنهاد نمی‌شود زیرا موقع جمع کردن مو رینگ ها نمایان میشود.

۳. دوخت مو:

در این روش هر زمان که بخواهید می توانید موی اضافی را از موی طبیعی جدا کنید. این روش نیاز به تخصص دارد و کار هرکسی نیست. برای این روش باید همه موهای بافته شود سپس موهای بافته شده را به موهای می‌دوزند. این روش اتصال برای کسانی که موی فر و حالت دارند پیشنهاد میشود زیرا که به بافت طبیعی مو بسیار نزدیک تر است.

۴. روش لاینی:

در این روش از چسب یا رینگ ستفاده نمی‌شود.

۵. اتصال حرارتی:

در این روش کمی بالاتر از ریشه مو چسب مالیده میشود. موهای اضافی روی چسب قرار می گیرد، سپس به وسیله یک انبرک ویژه این موها به هم فشرده می‌شود و حرارت انبارک چسب را ذوب میکند و موهای طبیعی را به موهای اضافی می چسباند. به دلیل اینکه در این روش از حرارت استفاده می‌شود، احتمال ریزش و آسیب دیدگی مو زیاد است.

۶. اتصال لیزری:

اکستنشن از طریق لیزر بادوام است. کمترین آسیب به موی اصلی وارد می‌شود. این روش برای کسانی که بیشه موی ضعیف و نازک دارند، مناسب است.

۷. اتصال میکرو لیزری:

این روش برای جلوی مو مناسب است. دانه های از مو با دستگاه روی موی اصلی اضافه می شود.

۸. چسب مخصوص:

در این روش از چسب های مختلف استفاده می شود و در حین انجام آن از اتوی هم استفاده می‌شود. اتصال بوند نسبت به روش اتصال دوخت تداوم بیشتری دارد.

شست‌وشوی و مواقبت موی اکستنشن

بهتر است هفته اول ما را شستشو دهید تا چسب ها به خوبی محکم شوند. اگر در این مدت پوست سرتان افتاد از اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید.

برای شست و شو ابتدا موهارا شانه کنید سپس موها را خیس کنید. مقداری شامپو زده ها را از بالا به پایین فشار دهید، سعی کنید که شامپو را بیشتر به ریشه مو بزنید و اصلاً آن را مالش ندهید. سپس موها را آبکشی کنید برای آبکشی آب ولرم مناسب‌تر است ‌. سپس مقداری نرم کننده استفاده کنید اما مواظب باشید که نرم کننده به محل نصب اکستنشن برخورد نکند.

بعد از حمام ظاهرا درون حوله فشار دهید اما بالا و پایین نکشید زیرا باعث شل شدن یا جدا شدن اکستنش ها می شود. شما میتوانید برای شستشو از شامپو هایی که قبل از استفاده می‌کردید، استفاده کنید. همچنین می توانید از محصولات مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید که به حفظ کیفیت و براق ماندن مو های اضافه شده کمک می کند. همچنین فشار را با فاصله از موها بگیرید.

در برابر نور خورشید و آلودگی زیاد قرار نگیرید. افزایش عمر اکستنشن ها رطوبت مو را از بین ببرید و برای مرتب کردن آنها نشانه های دندانه درشت استفاده کنید. برای درخشندگی آن ها هفته ای یک ماه موهایتان روغن هایی مانند روغن زیتون، روغن آرگان، روغن بادام و…‌‌ بزنید و از کلیپس و کش و… زیاد استفاده نکید تا عمر اکستنشن ها کم نشود.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو در مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد:

رنگ مو:

شما باید سعی کنید را انتخاب کنید که رنگ موی طبیعی شما بسیار نزدیک باشد. اگر اکستنشن ها روشن تر یا تیره تر از موهای طبیعی باشد، زیبایی از بین خواهد رفت. از شامپوهای که سولفات و پارابن استفاده نکنید زیرا باعث شل شدن و افتادن اکستنشن ها می شود. تا حد ممکن با را با فاصله از مو گرفت.

قیمت:

قیمت اکستنشن ها با توجه به کیفیت و روش نصب آنها، متفاوت است. اکستنشن های مصنوعی نسبت به کیفیتی که دارند، قیمت مناسبت‌تری دارند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو در تهران :
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی ولیزاده
  • سالن زیبایی فیروزی
  • سالن زیبایی هادیان
  • سالن زیبایی امانی
  • سالن زیبایی آرس
  • سالن زیبایی ماندگار
  • سالن زیبایی شیکام
  • سالن زیبایی باران
  • سالن زیبایی گلدن هیر
  • سالن زیبایی مرجان
  • سالن زیبایی فاطمیا

آرس
0935460 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیکام
0912554 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فاطیما
0912060 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن کار
0919632 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن کار
0912942 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
امانی
0939232 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه اکستنشن مو چقدر است؟

با توجه به اینکه چه مقدار از مو را اکستنشن می‌کنید قیمت متفاوت خواهد بود بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

آیا انجام اکستنشن مو آسیبی به موها وارد می‌کند؟

خیر. در اصل موهایی که اکستنشن شده به مراقبت بیشتری احتیاج دارد به طوری که هر 5 هفته یک بار برای اینکه موها بهم نچسبند و موها موخوره نگیرد آن‌ها به طور کامل بررسی نمایید.

چگونه می‌توان از اکستنشن مو مراقبت نمود؟

• جهت حفظ رطوبت موها
• هیدراتیه کردن موهای اکستنشن شده
• استفاده از شامپو و نرم کنده‌های مناسب
• در هفته یک تا دو بار از ماسک مو استفاده شود.
• افزودن روغن‌های مناسب به موها

مدت زمان سالم ماندن موهای طول شده به چه عواملی بستگی دارد؟

• کیفیت موی انتخاب شده جهت اکستنشن
• روش انتخاب شده جهت اکستنشن مو

مدت زمان اکستنشن مو چقدر است؟

اکستنشن‌های دائمی: در اکستنشن های دائمی تا سه ماه ادامه خواهد داشت.
اکستنشن‌های نیمه دائمی: در اکستنشن‌های نیمه دائمی بین 6 تا 8 ادامه خواهد داشت.

مزیت‌های اکستنشن مو چیست؟

• صرفه جویی در زمان
• سادگی در حالت دادن به موها
• تغییر در استایل مو
• افزایش حجم مو
• داشتن هایلایت های زیبا بدون آسیب به مو
• افزایش قد مو


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز اکستنشن مو در سعادت آباد، بهترین اکستنشن مو در سعادت آباد، اکستنشن کار خوب در سعادت آباد، بهترین سالن اکستنشن مو در سعادت آباد، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، سعادت آبادی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!