آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در صادقیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ابریشمی
0903536 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ندا
0912254 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قصر ماه
0214423 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عینی
0912394 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بیوتی
0214425 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیلوفر آبی
0990414 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • صادقیه

  • تماس



سالن کوتاهی مو در صادقیه در آرایشگاه هایپر بیوتی صادقیه

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در صادقیه

مرکز تخصصی کوتاهی مو در صادقیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در صادقیه

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در صادقیه

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه -مصریان اولین گروهی هستند؛ که اصلاح سروصورت را با وسایل ابتدایی از هزاران سال قبل از میلاد مسیح شروع کردند. آدمیان گذشته با استفاده از یک نوع قیچی که دارای دو سنگ تيز و برنده بود؛ موهایشان را کوتاه می‌کردند. در بسیاری از اسناد قدیمی آمده که قبل از اختراع قیچی با استفاده از آتش موهای خود را کوتاه می‌کردند؛ البته صحت آن کاملاً مشخص نیست.

کوتاهی مو در ایران دارای سابقه‌ی طولانی است. پيش از سلطنت قجر، آرایشگران بنام سلمانی معروف بودند؛ سلمانی افرادی بودند که علاوه بر کوتاهی مو به درمان بیماری‌ها هم می‌پرداختند. نسل سلمانی‌ها تا دهه‌ی هفتاد به کارشان ادامه دادند. آن‌ها با يك ماشين اصلاح قديمي موها را از پشت تا خط گردن و از کناره‌ها تا بالاي گوش كوتاه می‌کردند.

اولین مدل مویی که وارد ایران شد مدل موی آلمانی بود؛ که پشت مو پایین‌تر از خط گردن كوتاه مي¬شد؛ و يك سانتي¬متر نيز بالای گوش را ماشین می‌کردند و با فرق کردن از سمت راست و چپ كمي خوش‌تیپ‌تر می‌شدند.

مدل موی قارچی دومین مدلی است؛ که در دهه‌ی هشتاد وارد ایران شد؛ اندازه مو در جلو و عقب سر به یک اندازه بود؛ و به‌صورت يك دايره كامل، اطراف سر را می‌گرفت. این مدل از یک کاراکتر در انیمیشنی بنام عصر حجر گرفته‌شده است.

در اواسط دهه‌ی هشتاد مدلی بنام تن ‌تن رواج یافت که این مدل از يك كارتن بسيار معروف به نام (تُن تُن و ميلو) گرفته شد. در این مدل همه موهای سر کوتاه و فقط در بخش جلوی سر، موها ‌از بقیه قسمت‌ها بلندتر است و موهای جلو سر با استفاده از ژله به سمت بالا حالت داده می‌شود.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در صادقیه

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در صادقیه می پردازیم.

انتخاب مدل:

بعدازآن یکی‌یکی مدل‌ها وارد ایران شدند و جوانان با توجه به سلیقه خود از مدل‌ها استفاده می‌کردند. نکته مهم در انتخاب مدل در نظر گرفتن فرم صورت و بدن شخص می‌باشد.

صورت‌های بیضی‌شکل:

کسانی که این فرم صورت را دارا هستند جزء افراد خوشبخت هستند چراکه هر مدل مویی برازنده‌ی آن‌هاست و اکثر مدل موها به این افراد می‌آید.

اگر شما جز ء این افرادید می‌توانید هر مدل مو را امتحان کنید مدل مویی بلند تا استخوان ترقوه یا مدل موی چتری. موی بلند و فر هم می‌تواند ایده‌ی جالبی باشد به‌هرحال این افراد زیاد برای انتخاب مدل مو به مشکل برنخورده و می‌توانند هر مدل مویی را داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که یک کوتاهی زاویه‌دار انجام دهید تا مکمل چانه‌ی شما باشد. برای این دسته از افراد چتری‌های صاف یا موج‌دار نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

صورت گرد: این افراد باید مدل‌هایی را انتخاب کنند؛ که چهره‌شان باریک‌تر نمایش داده شود؛ توجه داشته باشید که موها در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشد. این افراد می‌توانند مدل موی پیکسی و مدل موی لایه‌لایه و سبک‌های آشفته را امتحان کنند؛ این مدل‌ها شمارا از شر داشتن موهای بلند و یکنواخت خلاص می‌کند.

حالت صورت قلب مانند:

افرادی هستند که عرض بالای چهره‌ی آن‌ها نسبت به عرض پایین چهرشان بیشتر است. به فرم صورت این افراد قلبی میگویند. توصیه‌ی ما برای این افراد به کار بردن مدل موهایی است که سمت پایینی صورت را بیشتر به نمایش بگذارد و در قسمت بالایی شاهد مقدار موهای کمتری باشیم. طول مناسب مو برای این افراد مو تا بلندی چانه ‌یا بالاتر از چانه است. این مدل مو برای پرتر به نظر رسیدن موهایتان نیز مناسب است. برای کوتاه‌تر به نظر آمدن پیشانی بهتر است موهای کنار فکتان پرتر و موهای روسی سرتان کم‌پشت‌تر باشد.

صورت مربع شکل: به افرادی که دارای صورتی مربع شکل هستند؛ مدل چتری را پیشنهاد می‌دهیم. درواقع مدل موی شما نباید بیش‌ازاندازه صاف باشد. مدل موی کوتاه با موج‌های نرم به گرد شدن صورت شما کمک می‌کند؛ و شمارا جذاب‌تر می‌کند. این افراد باید از کوتاهی یکدست موهای خود، جلوگیری کنند؛ چون زاویه‌ی فک شمارا بیشتر نشان می‌دهد و جذاب نیست.

صورت مستطیلی

اگر این افراد موهای خودزا به یک‌طرف صورت ببرند می‌توانند از دراز دیده شدن پیشانی جلوگیری کنند.
صورت‌های مثلثی شکل: این افراد دارای صورت‌هایی برخلاف صورت‌های قلبی شکل هستند؛ یعنی در آن پیشانی باریک و فک پهن است؛ و مدل‌هایی مناسب این افراد است که عرض پیشانی را بزرگ‌تر نمایش دهند.

صورت‌های کشیده: ارتفاع صورت این افراد زیاد است؛ و دارای چانه‌ای باریک هستند؛ و عرض گونه و پیشانی به یک اندازه است. موهای فر، مدل‌های خرد لایه‌لایه و چتری مناسب این افراد است؛ و مدل‌های مصری، شینیون‌های بالای سر و موی بلند و صاف برای این افراد مناسب نیست.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مشخصات آرایشگر کوتاهی مو چیست؟

آریشگری که قصد کوتاه کردن موهای شما دارد باید به کوتاهی مو در هر مدلی مسط باشد و علاوه برخورد خوبش ، تجربه و مهارت کافی نیز داشته باشد.

آیا می‌توانم موهای خود را با مدل انتخابی آرایشگر کوتاه کنم؟

بهتر است که این کار انجام نشود. مدل کوتاهی مو باید براساس فرم صورت بگیرید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

هزینه کوتاهی مو چگونه است؟

متناسب با مدل کوتاهی و زمانی که صرف آن میشود قیمت ها متفاوت است جهت کسب اطلاع از قیمتها با مرکز کوتاهی تماس حاصل فرمایید.

شستن زیاد موها چه تاثیری دارد؟

اگر موها را بیش از اندازه بشویید چربی‌های ضروری موها ازبین رفته و موها خشک و شکننده خواهد شد.

مدل های به روز مثل لایه های نامتقارن به همه پیشنهاد می‌دهید؟

خیر. با توجه به سلیقه و فرم صورتتان تصمیم به کوتاهی مو بگیرید. همچنین باید مهارت لازم جهت حفظ و آرایش این مدل موها را داشته باشید.


کلمات کلیدی:
آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو صادقیه، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در صادقیه، بهترین کوتاهی مو در صادقیه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!