آموزش اصلاح ابرو در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش اصلاح ابرو در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش اصلاح ابرو در تهران
  • آموزش ابرو برداشتن در تهران

آموزش اصلاح ابرو در تهران
آموزشگاه اصلاح ابرو در تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهران

  • تماس



آموزش اصلاح ابرو در تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی تهران

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهران

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



آموزش اصلاح ابرو در تهران

آموزش اصلاح ابرو در تهران – یکی از معیارهای زیبایی را می‌توان پوستی تمیز و ابروهایی بدون موی اضافه دانست. شما در دوره آموزش اصلاح و ابرو آموزش می‌بینید تا بسته به فرم چشم‌ها و چهره ابروهایی پهن یا باریک به مشتری تحویل دهید. هنرجو در این دوره به متخصص در زمینه ابرو مبدل می‌شود تا نسبت به حالت و فرم صورت ابرویی متناسب با چهره مشتری به ارمغان آورید. همان‌طور که می‌دانید در ایام گذشته اصلاح با روش بند انداختن انجام می‌پذیرفت اما امروزه با در نظر گرفتن به روز شدن متدهای آرایشی روش‌هایی بسیاری چون اپیلاسیون (وکس) مرسوم شده و در سالن‌های زیبایی انجام می‌پذیرد.

بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در تهران می پردازیم

دوره اصلاح و ابرو:

هنرجو توسط مربی تأیید شده از سوی سازمان فنی حرفه‌ای کشور در دوره آموزش اصلاح و ابرو آموزش‌های لازم از جمله: آماده‌سازی ابزارآلات و وسایل، ضدعفونی ابزار کار، پاک نمودن صورت قبل از انجام عمل اصلاح، استفاده صحیح از بند جهت اصلاح مناسب صورت، فرم و حالت دادن به ابروها، رنگ ابرو و گذاشتن ماسک روی صورت، (اپیلاسیون)، اصلاح صورت به وسیله مومک های سرد و گرم به روش دستی، وکس صورت با مواد صد در صد گیاهی یا انجام امر اپیلاسیون به روش برقی، اپیلاتور، تیغ و کرم‌های موبر، موچین، استفاده درست از مواد مصرفی جهت تمیز کردن پوست، آموزش خواهد دید. شما در دوره آموزش اصلاح و ابرو با روش‌های رایج مراقبت از پوست که پس از اصلاح انجام می‌پذیرد (ماساژ، ویتامینه، ماسک، ماساژ صورت، فریز نمودن صورت، ماسک صورت، ویتامینه) تجربه لازم را کسب خواهید نمود.

پس از گذراندن مراحل آموزشی اصلاح به مبحث ابرو می‌رسیم که شما را با عناوینی مثل زوایای چشم جهت فرم دهی مناسب به ابرو، انواع فرم‌های ابرو، روش تقسیم‌بندی صحیح ابرو، اشکال هندسی چهره، زوایای چشم ابرو، فرم ابرو با توجه به چشم، پیشانی، بینی، استفاده از بند و موچین جهت اصلاح درست ابرو آشنا خواهد کرد. ما به شما قول می‌دهیم پس از گذران دوره آموزشی اصلاح و ابرو به طور کامل به اشکال چهره، حالت دادن به ابرو در مدل‌های مختلف (هشتی و راسته)، هاشوری، قرینه نمودن ابروهای ناهماهنگ مسلط شوید؛ و پس از آن می‌توانید با تمرین و کسب تجربه در زمینه‌های طراحی ابرو به صورت موقتی توسط رنگ ابرو، آشنایی با انواع رنگ‌های شیمیایی، انواع رنگ‌های گیاهی، رنگ شیمیایی متناسب با ابرو، پراکسیدهای مناسب ابرو، ترکیب رنگ با پراکسید جهت رنگ‌های تیره و روشن، طرز صحیح رنگ زدن به ابرو با رنگ شیمیایی، پاک کردن رنگ ابرو و استفاده درست از رنگ و اکسیدآن‌ها به راحتی در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید.

نحوه برگزاری این دوره:

تعداد شرکت‌کنندگان:

این دوره آموزشی چون دیگر سایر دوره‌های آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای علاوه بر امکان برگزاری کلاس برای عزیزانی که بنا به دلایلی امکان حضور در آن را ندارند، در روزهای تعطیل، عصرها (ساعات پایانی روز) و آخر هفته‌ها برگزار خواهد شد. معمولاً کلاس‌ها با به حدنصاب در سه صورت به شکل خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی و با هماهنگی مربی دایر می‌شوند. دوره آموزش اصلاح و ابرو هفته‌ای سه بار (خصوصی: یک تا سه نفر، نیمه‌خصوصی: سه تا پنج نفر و گروهی: پنج تا پانزده نفر) برگزار می‌شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

مواد و وسایل مورد نیاز هر هنرجو از سوی آموزشگاه تأمین خواهد شد که در ادامه از آن‌ها نام خواهیم برد: حوله یک‌بار مصرف، کاسه یک‌بار مصرف، مواد ضدعفونی‌کننده جهت ضدعفونی کردن ابزار، ساولون، نخ اصلاح، کیسه یخ یک‌بار مصرف، پیش‌بند، تل یک‌بار مصرف، پودر اصلاح، پودر بچه، مداد ابرو چرب و خشک، تنظیف پارچه‌ای، مرطوب کننده مناسب انواع پوست، تیغ دسته پلاستیکی و فلزی، کرم‌های موبر با ph مناسب، موم‌های گیاهی خشابی و کاسه‌ای، موم‌های سنتی، موم‌های آماده ورقه‌ای، پنبه، دستمال کاغذی، کرم‌های ضد التهاب گیاهی، رنگ‌های شیمیایی، رنگ‌های گیاهی، اکسیدان کرم ضعیف و متوسط، مداد طراحی ابرو (چرب و خشک)، دستکش نخی (جهت آسیب ندیدن دست حین اصلاح با بند)، کاردک چوبی برای سهولت در کار با وکس، موچین، قیچی دسته فلزی یا پلاستیکی، موچین انبری، قیچی مخصوص ابرو، کاسه پلاستیکی، قلم رنگ کوچک مخصوص ابرو، ابزار طراحی ابرو، مداد ابرو، برس مخصوص ابرو و آیینه می‌باشد.

بعد از اتمام این دوره چه تواناهایی کسب می‌کنید؟

هنرجو پس از به اتمام رسانیدن دوره آموزش اصلاح و ابرو با تسلطی کامل بر روی فرم چهره، تشخیص فاصله چشم‌ها و… می‌تواند مشتری را اصلاح و به زیبایی منحصر به فردی را با اصلاح ابروهای وی به او هدیه دهد. شک نکنید که می‌توانید با گذراندن این دوره به راحتی در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید.

بازار کارش چطوره؟

با توجه به تغییراتی که هرروزه در دنیای مد شاهد آن هستیم، دوره اصلاح و ابرو نیز دستخوش این تغییرات شده است؛ اما این دوره شما را برای ارائه هر چه بهتر و به روز تر خدمات به مشتری آماده می‌کند. اگر از کسب درآمد این رشته بپرسید باید بگوییم که جزو رشته‌های آرایشگاهی کم درآمد می‌باشد اما همیشه مشتری خودش را دارد و کمتر خانمی پیدا می‌شود که به اصلاح و ابروی صورت خود بی اهمیت باشد؛ اما اگر به دنبال درآمد بیشتری هستید می‌توانید دوره‌های دیگری را سپری کنید. ما برایتان آروزی موفقیت داریم.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش اصلاح ابرو در تهران:
  • مرکز آموزش مهستان
  • مرکز آموزش فضیلی
  • مرکز آموزش رز سرخ
  • مرکز آموزش صورتگرماه
  • مرکز آموزش هنرآموزان
  • مرکز آموزش هانی
  • مرکز آموزش کلبه آرزو
  • مرکز آموزش بانو نهال
  • مرکز آموزش شاه حسینی
  • مرکز آموزش مایسا
  • مرکز آموزش بزرگی
  • مرکز آموزش نقوی
  • مرکز آموزش نجفی
  • مرکز آموزش صالحی
  • مرکز آموزش الوندی

نجفی
0912711 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فضیلی
0912898 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گیس
0910137 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
منا صالحی
0902281 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانی
0912893 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مایسا
0212280 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا مدرک مجزا برای اصلاح ابرو دریافت میکنم؟

بله. در صورت قبولی در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای در زمینه‌ی اصلاح و ابرو اعطا خواهد شد.

آیا برای تاسیس سالن زیبایی مدرک اصلاح ابرو کفایت می‌کند؟

خیر. اگر قصد تاسیس سالن زیبایی دارید باید مدرک هفت دوره‌ی مجزا را بگیرید یا اینکه مدرک دوره آرایش و پیرایش را دریافت کنید.

تعداد جلسات دوره آموزش اصلاح و ابرو به چه صورتی است؟

این دوره‌ی آموزشی معمولا در ۴ جلسه تشکیل شده که مدت زمان هر جلسه ۲ ساعت خواهد بود.

افراد شاغل و افراد ساکن شهرستان میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

متناسب با سیاست های اعمالی در هر موسسه و آموزشگاهی این امکان وجود دارد که آموزشگاه ها تدابیری جهت ثبت نام این عزیزان اندیشیده باشند. جهت اطلاع از برنامه با موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا در این دوره آموزشی جزوه آموزشی هم ارائه داده می‌شود؟

شما از مربیان ما، جزوه آموزشی را در پایان دوره اصلاح و ابرو یا همزمان با آموزش دریافت خواهید کرد.

ابزار مورد نیاز جهت آموزش اصلاح و ابرو از کجا تهیه نمایم؟

وسایل مورد نیاز جهت اصلاح به صورت پک در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آیا دریافت مدرک فنی حرفه ای برای دوره آموزشی اصلاح و ابرو نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

پشتیبانی آموزشگاه بعد از اتمام دوره برای شرکت کنندگان چگونه است؟

اگر شما در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشته باشید بدون اینکه دوباره هزینه پرداخت کنید در کلاس های رفع اشکال شرکت خواهید کرد و به مدت چند ماه که معمولاً شش ماه است از پشتیبانی آموزشگاه بهره مند خواهید شد.

آیا برای کارآموزی شرکت کنندگان برنامه خاصی اعمال شده است؟

بله. در صورتی که شما در پایان دوره نمره قبولی را دریافت کنید و مورد تایید مربیان آموزشگاه باشید میتوانید دوره کارآموزی را در همانجا بگذرانید.

نحوه‌ی بازار کار اصلاح و ابرو به چه صورتی است؟

این دوره‌ی آموزشی به گونه ای طراحی شده که بعد از اتمام دوره قادر خواهید شد فعالیت خود را در بازار کار شروع نمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش اصلاح ابرو در تهران، بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در تهران، آموزش ابرو برداشتن در تهران، آموزشگاه فوق تخصصی اصلاح ابرو در تهران، مرکز آموزش تخصصی اصلاح ابرو در تهران، بهترین مرکز تخصصی اصلاح ابرو در تهران، بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در تهران، بهترین آموزشگاه برای برداشتن ابرو در تهران، با مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!