آموزش شینیون در شهریار

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش شینیون در شهریار

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش شینیون در شهریار
  • کلاس آموزش تخصصی شینیون در شهریار

آموزش شینیون در شهریار
آموزشگاه شینیون هایپر بیوتی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهران، شهریار

  • تماس



آموزشگاه شینیون هایپر بیوتی شهریار

بهترین دوره آموزش شینیون در آموزشگاه زیبایی هایپر بیوتی در شهریار

آکادمی شینیون هایپر بیوتی در شهریار با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه دوره های فوق تخصصی آموزش گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی



آموزش شینیون در شهریار

آموزش شینیون در شهریار

آموزش شینیون در شهریار – یکی از زیباترین و مهم ترین آرایش خانم عروس ها قسمت مو های آن است؛ که به آن شینیون می گویند و عروس خانم ها دوست دارند، در بهترین روز زندگی خود ظاهر کاملا زیبا آراسته و درخشان داشته باشند؛ که علاوه بر آرایش صورت عروس، مدل موهای عروس با دقت و زیبایی انتخاب کردن و درست کردن باعث می شود؛ که در لباس صورت هماهنگی جالب تری به وجود بیاورد.

شینیون از یک واژه فرانسوی برگرفته شده است. به معنی پس گردن است؛ و در واقع به جمع کردن موها در پشت سر به همراه سنجاق، شینیون می گویند؛ که شینیون مدل های مختلفی دارد مانند شینیون با تور، شینیون مواج، شینیون حرارتی و… است.

بهترین آموزشگاه شینیون در شهریار

در اینجا به معرفی بهترین آموزشگاه تخصصی شینیون در شهریار می پردازیم.

تاریخچه شینیون:

شینیون به مدت ها قبل از مدل موهای خانم ها در زمان باستان در یونان، استفاده می کردند؛ که آن ها مدل های مو خود را به زیبایی و قشنگی، همراه با زیورآلات تزئینی گوناگون و زیبا می آراستند. در دهه 40 میلادی، مدل شینیون دوباره به اوج محبوبیت خود رسید؛ و هم اکنون بسیاری از خانم ها در جهان و آمریکا از این مدل مو در مراسم های گوناگون خود استفاده می کنند. دلیل بسیار محبوبیت این مدل به خاطر جلوه و زیبایی خاصی است؛ که به موها می بخشد.

دوره آموزشی شینیون عروس:

آموزش های شینیون در بین آموزش های دیگر در قسمت، خدمات مو قرار می گیرد. انواع مختلف شینیون وجود دارد. شینیون عروس از مهم ترین و زیباترین، شینیون های دیگر بالاتر است. برای یک شینیون زیبای باز عروس از ابزار های مانند اکسسور های تزئینی و زیبا ظریف، مانند تاج های مرواریدی، ریسه های گل سنجاق سرهای توری و تل های ظریف و خوش رنگ کار شده است؛ و رشته ی شینیون عروس نیاز به مهارت و دقت ریز کارهای بالا دارد؛ و جز رشته های جذاب و پرطرفدار، به حساب می آید که بازار کار گسترده ای، برای هنرجویان دارد.

در این جا به نکات مهم و ریزه کاری هایی که برای با کیفیت ترین خدمات در دوره آموزشی شینیون عروس در آموزشگاه به هنرجویان ارائه خواهد شد.

سر فصل‌ های دوره آموزش شینیون عروس:

• مقدمه ای بر شینیون
• آموزش شینیون های خطی
• آموزش های اروپایی
• آموزش شینیون های مختلف با چهره عروس

این دوره های آموزش با تسلط کامل و نظارت مربیان مجرب تشکیل می شود؛ که هنرجویان بعد از سپری کردن این دوره و شرکت، در آزمون های فنی و حرفه ای می توانند. مدرک معتبر این سازمان را کسب کنند. سپس مستقیما وارد بازار کار شوند.

آموزش شینیون عروس، نیاز به ظرافت و دقت فراوانی دارد. برای اجرای آن نکاتی، زیادی را باید یاد بگیرند. تا بتوانند خدمات با کیفیتی را، به مشتری های خود ارائه دهید. باید در طول، دوره های آموزشی تمام این نکات با دقت یاد بگیرید. زیر نظر مربیان، خود که به شما آموخته می شود. در این آموزش شما از شروع با انواع مدل های شینیون متناسب، با هر فرم صورت، انواع فرم چهره، انواع گوناگون و به روز مدل های شینیون مو و نحوه ی چگونه انتخاب لوازم و اکسسورهای که با این مدل ها، مثل تاج ها و یا توری ها آموزش داده می شود. سپس آموخته هایی که یاد گرفتید به صورت عملی تمرین و اجرا می کنید.

در حوزه ی آرايشگری هر چه بیشتر به طرف مد روز باشید. در کار و حرفه ی خود، موفق تر هستید. برای این امر باید از تمامی مدل های جدید و پرکاربرد شینیون آگاهی لازم را داشته باشید؛ که برای ایده گرفتن، خود می توانید از صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها و میکاپ آرتیست های مهم، ونیز ژورنال های مهم و معتبر جهت ایده گرفتن، به شما معرفی خواهد شد. تا با یادگیری، آنها بتوانید، به نیاز های متنوع مشتری های خود پاسخ دهید.

نحوه ی برگزاری کلاس های این دوره:

کلاس های دوره آموزش شینیون، در آموزشگاه با تحت نظارت مربیان خود تشکیل می شود. تعیین زمان کلاس ها و تعداد شرکت کنندگان، هر کلاس بر عهده ی آموزشگاه است؛ که وقتی به حد نصاب رسید. کلاس ها با مشورت، مربیان برگزار خواهند شد. بدون شک برای خانم های کارمند خانم هایی که دور هستند از شهرستان، می توان کلاس ها در آخر هفته یا عصر برگزار شد.

ما در این دوره به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم؟ز

برای زیبایی و درست اجرا کردن، شینیون موی شینیون عروس نیاز به لوازم، تخصصی تری داریم؛ و از وسایل معمولی مانند، کش مو یا تور های معمولی، زیاد استفاده نمی کنیم. بلکه از تل های زیبا، کار شده ی نگینی، ریسه های گل طبیعی یا مصنوعی و گیره ها و سنجاق های مخفی استفاده می شود. آموزشگاه در تمام طول مدت، دوره آموزشی تمام وسایل مورد نیاز، شینیون عروس، در اختیار هنرجویان، قرار می دهد؛ و نیز نحوه استفاده از آنها را به شما می آموزد.

بعضی از این لوازم شامل، ماکت مو جهت آموزش، فیکساتور معمولی، فیکساتور قوی چسب مو، ژل، واکس، سنجاق ریز، سنجاق درشت، سنجاق مویی ریز، سنجاق مویی رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، پروتز ریز کار، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، شانه ی پوش، وسایل تزئینی، انواع تاج و انواع تور است.

بعد از اتمام دوره شینیون عروس، چه توانايي‌هاي کسب می کنید؟

بعد از تمام شدن دوره ی شینیون عروس، می‌توانید انواع شینیون های زیبا متناسب با فرم چهره و سلیقه مشتری ها را می آموزید؛ و آن ها را به صورت عملی، تمرین و اجرا می کنید. تا به تسلط خوبی برسید؛ و همچنین آموزشگاه برای شما ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی معتبر را، معرفی می کند. تا با مدل های زیبا و به روز دنیا آشنا شوید؛ که می توانید برای خلاقیت و ایده پردازی، در کار شینیون از آنها استفاده کنید؛ و شینیون زیبا با ظرافت برای مشتری های خود انجام دهید.

بازار کار شینیون عروس:

شما می توانید بعد از با موفقیت رساندن دوره آموزشی خود و آزمون های مربوط و گرفتن مدرک معتبر بدون هیچ گونه ایرادی، وارد بازار کار شوید؛ و به کسب درآمد بپردازید. باید گفت که شینیون موی عروس یک کار حساس و زمان بر محسوب می شود؛ اما در عین حال درآمد، قابل توجه و مناسبی دارد. کسب مهارت های لازم در زمینه شینیون موی عروس، یک فرصت خوب در اختیار آرايشگران قرار می دهد. تا بتوانند کسب و کار خود را توسعه دهند و رونق ببخشند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های شینیون کار خوب در غرب تهران:
  • سالن زیبایی نگین آرا
  • سالن زیبایی سوده
  • سالن زیبایی ماه منیر
  • سالن زیبایی سپهر
  • سالن زیبایی آنیلا
  • سالن زیبایی شادبخش
  • سالن زیبایی گلاریس غرب
  • سالن زیبایی نسترن

ماه منیر
0214446 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سپهر
0912014 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آنیلا
0919889 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سوده
0214414 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نسترن
0214448 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلاریس غرب
0936204 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی شینیون ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این ابزار شامل انواع ژل و واکس مو، سنجاق ريز، ماكت مو مخصوص آموزش، سشوار، انواع فیکساتور، انواع سنجاق های مخصوص شینیون، اتوی مو و ابزارهای حالت دهنده مو می شود.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش شینیون در شهریار، آموزش تخصصی شینیون در شهریار، کلاس آموزش شینیون در شهریار، آموزشگاه تخصصی شینیون در شهریار، بهترین آموزشگاه شینیون در شهریار، آموزش شینیون تخصصی در شهریار، دوره آموزشی، کلاس، مربی، آموزش، حرفه ای، تخصصی، مبتدی تا پیشرفته، صفر تا صد، مدرک بین المللی، مدرک فنی حرفه ای. قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، استخدام، غرب، شرق، شمال، جنوب، مرکز، شنیون، عروس، محفلی، اینستاگرام.

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!