بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو تهرانپارس
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در تهرانپارس

بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



سالن کوتاهی مو در تهرانپارس در آرایشگاه هایپر بیوتی تهرانپارس

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهرانپارس

مرکز تخصصی کوتاهی مو در تهرانپارس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو تهرانپارس

بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو تهرانپارس

بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس -شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دائم از خود میپرسند، آیا باید موهایم را کوتاه کنم؟ چه مدل مویی مناسب چهره ی من است؟ مدل موی هر کسی تاثیر چشم گیری در زیبایی و ظاهر او دارد؛ اما مدل های مو بسیار متنوع اند و ممکن است هر مدل مویی برای هر فرم چهره ای مناسب نباشد. پس در اولین قدم لازم است فرم چهره‌ی خود را بشناسید، سپس از مدل موهایی متناسب با فرم چهره ی خود استفاده کنید.

اما باز هم امکان دارد انجام این کار خیلی ساده نباشد، پس بهترین کار در این شرایط، کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای و با سلیقه است. او فرم چهره ی شما را در نظر می گیرد و سپس مدل های مناسب حالت چهره تان را به شما می گوید، البته این ها همگی در حد پیشنهاد هستند و تصمیم نهایی را خود مشتری ها خواهند گرفت.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانپارس

بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانپارس می پردازیم.

کوتاهی مو:

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:
یکی از اصلی‌ترین هنرهای یک آرایشگر این است که بتواند نوع چهره فرد را تشخیص دهد و بر اساس آن بتواند مدل مویی را انتخاب کند که برازنده حالت چهره شخص باشد.

برای راحتی شما دوستان ما در اینجا به چند حالت رایج چهره‌اشاره می‌کنیم:

اگر صورت شما فرم بیضی شکل دارد، پس کارتان بسیار راحت خواهد شد. چون تقریبا هر مدل مویی برای فرم صورت بیضی شکل، مناسب و زیبا است. شما می توانید یک مدل موی بلند تا استخوان ترقوه را انتخاب کنید، یا موهای خود را چتری کنید تا صورت تان کوتاه تر به نظر برسد. یک کوتاهی زاویه دار که مکمل چانه ی شما است، نیز می تواند یک مدل موی مناسبی برای شما باشد. چتری های صاف و موج دار جذابیت شما را بیشتر می کنند و نیز یک مدل موی بلند و فرفری هم برای شما بسیار زیبا خواهد بود

صورت گرد:

برای افرادی که صورت گردی دارند توصیه می‌کنیم مدل مویی را انتخاب کنند که موها در قسمت بالای صورت طول و ارتفاع بیشتری داشته باشند، موهای پایین‌تر از خط گونه هم باید طوری کوتاه شود که چهره فرد حالت باریک و ظریفی به خود بگیرد.

مدل موی پیکسی مدل مویی است که از پشت موهای شما کوتاه‌تر است که می‌تواند گردی صورت شمارا کمتر کند، می‌توانید این مدل مو را انتخاب کنید؛ اما اگر یک مدل موی بلندتر می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم مدل مویی انتخاب کنید که لایه‌لایه باشد و موهایتان را موج‌دار کند. اگر طرفدار سبک‌های جدید و طبق مد روز هستید، سعی کنید موهایتان را به شکلی آشفته درست کنید و یا لایه‌های جلوی موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

اگر شما هنوز در کوتاه کردن موهایتان مردد هستید توصیه ما به شما این است که موهایتان را کوتاه کنید. شما می‌توانید تعداد زیادی آرایش مو موجود را انتخاب و امتحان کنید که اکثراً هم برای فرم صورت شما مناسب می‌باشد. اگر مدل موهایتان را از بلندی‌های یکنواخت دور کنید بهتر است.

حالت صورت قلب مانند:

حالت چهره ای که در آن، عرض قسمت بالایی صورت نسبت به قسمت پایینی آن بیشتر است، حالت صورت قلبی شکل نام دارد. بهتر است چنین افرادی، موهای خود را به نحوی کوتاه کنند که در قسمت بالایی صورت و پیشانی حجم موها کمتر و در قسمت پایین صورت موها بیشتر نمایان باشد. موهایی که بلندی شان تا چانه است و موهایی که از چانه کمی کوتاه تر هستند برای این مدل چهره مناسب است. اگر موهای این افراد، به گونه ای کوتاه شوند که موهای کنار گونه ها پر تر باشند و موهای روی سر آنها کم پشت تر شوند، بسیار مناسب خواهد بود. چون با این کار هم پیشانی آنها کوتاه تر دیده می شود و هم موهایشان پر پشت تر به نظر می رسد

صورت مربع:

افرادی که دارای صورت مربع گونه هستند، مدل موی چتری بسیار برازنده‌شان می‌باشد. ازآنجایی‌که چهره این‌گونه افراد حالتی مربعی شکل را در ذهن تداعی می‌کند بهتر است مدل مویی انتخاب شود که بیش‌ازاندازه صاف و لخت نباشد.

در صورت‌های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی مشخص است؛ پس مدل موی کوتاه یا متوسط موج‌دار و حالت دار بهتر است، زیرا به گردی صورت شما می‌افزاید. با موهای چتری یا موهای بلند می‌توانید توجه بیننده را نسبت به چهره خودتان جلب کنید. از کوتاهی‌های یکدست و یا مدل مویی با اندازه یکنواخت پرهیز کنید، چراکه فک زاویه‌ای شمارا نمایان‌تر جلوه می‌دهد.

صورت مستطیلی:

افراد با صورت مستطیلی پیشانی درازی دارند، پس مدل مویی برای آنها مناسب تر است که درازی پیشانی آنها را کم تر کند؛ مثلا؛ مدل مویی که در آن موها به یک طرف حالت داده می شوند انتخاب درستی برای آنها است.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو هم به چهره و ظاهر شما تنوع و زیبایی خاصی می‌بخشد، هم بسیاری مزایا دارد که در ادامه آن مزایا را برای شما عنوان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

جذابیت و تنوع:

کوتاهی مو جذابیتی خاص به فرم صورت شخص می‌دهد و همچنین چهره را از حالت یکنواختی داشتن موی بلند در می‌آورد.

نگهداری راحت تر:

مدل موی کوتاه تر، به رسیدگی و نگه داری کمتری نیاز دارد، پس برای خانم هایی که مشغله ی زیادی دارند و فرصت آزاد آن ها کم تر است، کوتاه کردن موها بسیار مناسب می باشد

دوش گرفتن سریع تر:

خانم های مو بلند، معمولا زمان زیادی را در حمام صرف شستشوی موهای خود می کنند؛ اما با کوتاه کردن موها، زمان شستن آنها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

جلوگیری از آسیب رسیدن به نوک موها و ایجاد مو خوره:

برای سالم تر و زیبا تر نگه داشتن موها، به افراد توصیه می شود که هر سه ماه یک بار، چند سانتی متر از پایین موهای خود را کوتاه کنند و به این ترتیب قسمت های مرده و آسیب دیده ی موها را از بین ببرند. چون در اثر استفاده از حرارت اتو مو، سشوار یا بابلیس برای حالت دادن به موها، نوک آن ها آسیب می بیند و شکسته می شود

افزایش رشد مو:

اگر موهای خود را در فواصل زمانی نزدیک به هم کوتاه کنید، حتی به مقدار کم مثلاً یک سانتی‌متر، سرعت رشد موهای شما بسیار افزایش خواهد یافت زیرا باعث می‌شود سلول‌های مو زنده گردد و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده مو می‌شود. به همین دلیل است که آقایان هر یک ماه و یا هر دو ماه یک‌بار برای کوتاهی موی خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو تهرانپارس:
  • سالن زیبایی الی قلاور
  • سالن زیبایی گل رز
  • سالن زیبایی بورگ
  • سالن زیبایی نقره نگار
  • سالن زیبایی سالومه
  • سالن زیبایی رژان
  • سالن زیبایی گل سرخ
  • سالن زیبایی هلیا
  • سالن زیبایی مطلق
  • سالن زیبایی گل رخ
  • سالن زیبایی گیوا
  • سالن زیبایی سیما
  • سالن زیبایی بنفشه
  • سالن زیبایی لولیتا
  • سالن زیبایی گل گیس

گل رخ
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لولیتا
0213354 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیما
0217734 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بورگ
0212842 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلها
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بنفشه
0912339 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نگهداری از موهای کوتاه با لایه های نا متقارن چگونه است؟

برای حفظ و نگهداری این مدل کوتاه باید توانایی آرایش موها و خشک کردن موها را داشته باشد.

می‌خواهم موهایم را کوتاه کنم به چه کسی باید مراجعه کنم؟

به آرایشگاه و به افراد ماهر و باتجربه که در این زمینه آموزش دیده‌اند مراجعه نمایید.

چه مدلی برای کوتاهی موهایم انتخاب نمایم؟

با توجه به فرم صورتتان مدل مناسبی را انتخاب کنید. برای این کار با آرایشگر مشورت نمایید.

مدل موی کوتاه با لایه‌های نامتقارن برای همه مناسب است؟

خیر باید به فرم صورت توجه نمایید.

تا چه حدی موها را باید کوتاه کرد؟

اگر برای بار اول است که می‌خواهید موهای خود را کوتاه کنید بهتره که بیش از چند سانت موها را کوتاه نکنید و از خط کش جهت کوتاه کردن استفاده نمایید.

برای کوتاه کردن موها چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

براساس مدلی که برای کوتاهی موها انتخاب می‌کنید هزینه‌ها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در تهرانپارس، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو تهرانپارس، بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در تهرانپارس، بهترین آرایشگاه زنانه، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!