• بهترین رنگ کار مو در غرب تهران
  • بهترین رنگ و مش کار در غرب تهران

بهترین رنگ کار مو در غرب تهران
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس




تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین رنگ کار مو در سالن مونا یزدانی غرب تهران

رنگ کار حرفه ای مو به صورت تخصصی در آرایشگاه مونا یزدانی در غرب تهران

بهترین رنگ کار مو در سالن وی آی پی مونا یزدانی در غرب تهران با مدیرت خانم مونا یزدانی با ارائه بهترین خدمات رنگ کار مو



بهترین رنگ کار مو در غرب تهران | بهترین رنگ و مش کار در غرب تهران

بهترین رنگ کار مو در غرب تهران

بهترین رنگ و مش کار در غرب تهران

بهترین رنگ کار مو در غرب تهران – چنانچه بدنبال یک رشته آرایشگاهی که بتوانید به راحتی از طریق آن کسب درامد کنید هستید، ما این دوره بسیار پر درامد را به شما پیشنهاد میکنیم. این دوره بطور معمول طی چهل و دو ساعت، در دوره‌های مبتدی و پیشرفته، برگزار میشود؛ چنانچه در طول این چهل و دو روز به مهارت و تسلط کافی نرسید، دوره شما همچنان ادامه پیدا خواهد کرد تا به تسلط کافی در این زمینه برسید.

ما شما را در این دوره ها با اونواع رنگ مو، شناخت آنها، انواع لایت و مش، به پایه رساندن مو برای دکلره کامل مو، رنگ کردن ریشه موها، نحوه صحیح جداسازی مو برای رنگ کردن، آموزش تقسیم کردن مو بصورت صحیح برای مش، لایت ها و… آشنا میکنیم و در انتها شما قادر خواهید بود مدرک فنی و حرفه ای خود را از ما دریافت کنید.

بهترین رنگ و مش کار در غرب تهران

بهترین رنگ کار مو در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین رنگ و مش کار در غرب تهران می پردازیم.

در دوره رنگ و مش چه مواردی را می آموزیم؟

اگر میخواهید بعنوان یک مبتدی دوره‌های رنگ و مش مو را شروع کنید، شناخت اولیه به میزان کافی درباره مو و ساختار آن و مراقبت از موها ضرورت دارد. سپس باید کاتالوگ خوانی و شناخت شماره رنگ‌ها را فرا بگیرید؛ و بعد از آن میتوانید وارد مرحله یادگیری نحوه ترکیب کردن انواع رنگ‌ها جهت رنگ کردن مو و در صورتی که لازم باشد دکلره کردن موهای طبیعی یا اکستنشن، با موهای سفید پیش برویم. حتا یادگیری این که چگونه موهایی که از رنگهای گیاهی مثل ریواس استفاده کرده‌اند را ریمو کنیم. بعد از آن میتوانیم توجه خود را به انواع مش‌های کلاهی و فویلی معطوف کرده و تمرین کنیم تا بتوانیم در این رشته آرایشگاهی پر درامد کار خود را آغاز کنیم.

مواردی که در دوره‌های پیشرفته رنگ و مش با آنها آشنا میشوید:

بعد از آموزش مراحل ابتدایی و گذر از دوره مبتدی همچون شناخت مو و انواع رنگ‌ها و چگونگی تقسیم بندی کردن صحیح موها و… به مرحله پیشرفته تری میرسیم. در این دوره آموزش مواردی مثل مش با فویل، ترمیم مش، مش شماعی، دکوپاژ، دکلره کامل، دکلره مردانساژ، هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را خواهیم داشت. میتوانید به شکل تمرینی و انجام دادن آن بر روی مدل تمرینی بر روی ترکیب رنگ، انواع مش و دکلره و لایت تسلط پیدا کنید.

در این دوره‌ها با چند نفر هم دوره خواهیم بود؟

آموزش‌ها در این دوره به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهند شد. در صورتیکه امکان حاضر شدن در کلاس‌ها در زمان‌های معین برای شما امکان پذیر نباشد، دوره‌ها را در روزهای آخر هفته، عصرها و روزهای تعطیل برای شما برگزار خواهد شد. کلاس‌های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا پنج و گروهی با پنج تا پانزده نفر هنرجو برگزار میشود.

پس از اینکه دوره رنگ و مش را گذراندیم چه توانایی‌هایی خواهیم داشت؟

با اتمام این دوره به راحتی قادر خواهید بود در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید چرا که پس از اتمام این دوره‌ها شما به یک رنگ کار حرفه ای تبدیل خواهید که علاوه بر مباحث پایه‌ای همچون شناخت انواع مو، کاتالوگ خوانی و ترکیب انواع رنگ‌ها در اموری چون مش با فویل، ترمیم مش، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، سامبره، مردانساژ، هایلات‌های فانتزی، آمبره، انواع لایت، بالیاژ و… نیز مسلط خواهید بود و میتوانید یک آرایشگر حرفه‌ای در این زمینه با درامد بالا باشید.

وسایل مورد نیاز رنگ و مش:

قطعا برای گذراندن این دوره و رسیدن به تجربه در این حرفه، به یکسری لوازم و وسایل و ابزار آلات مخصوص نیاز داریم که در طی آموزش با این لوازم و کاربرد آنها و روش استفاده‌شان آشنا خواهید شد. ما در اینجا صرفا جهت آشنایی شما با این ابزار و ایجاد زمینه ذهنی تعدادی از این لوازم را نام میبریم

چند نمونه از لوازمی که با آنها سر و کار خواهیم داشت شامل: رنگ‌های دائم، موقت و نیمه موقت، اکسیدان‌ها، تثبیت کننده‌های رنگ موی مایع، کرم بی رنگ کننده، پودر بی‌رنگ کننده، پودر آبی و سفید، شانه، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس، انواع قلاب، انواع بیگودی به شکل‌های فر و ساده و ماژور، حوله یکبار مصرف، پیش بند یکبار مصرف، کلاه مخصوص رنگ نایلونی یکبار مصرف، فویل، کلاه مش با سایزهای مختلف، سنجاق سر فلزی، مواد ضد عفونی کننده‌ی ابزار، نرم کننده فوری و عمیق مواد ویتامینه رنگ مو در تن‌های مختلف، سشوار کلاه برقی، سشوار دستی و اتو و برس مو میباشند.

با گذراندن دوره‌های رنگ و مش چه توانایی‌هایی کسب خواهیم کرد؟

پس از پایان این دوره‌ها شما بر تمام مواردی که پیش از این گفته شد مسلط خواهید بود. بسیاری از ارایشگرها بصورت کاملا تجربی کارهایی مثل مش و رنگ را انجام میدهند که در بسیاری از موارد باعث وارد شدن آسیب جدی به موی مشتری میشود، با گذراندن این دوره‌ها و داشتن شناخت و تسلط کامل درمورد مواد و وسایل به شما اطمینان میدهیم که میتوانید بصورت کاملا حرفه ای مشغول به کار شوید. به روز بودن و خبر داشتن از مد در این رشته کمک شایانی به بالا بردن کیفیت کار و دادن خدمات بهتر به مشتری‌های شما میکند.

و در پایان:

اگر شما از آن افرادی هستید که بخاطر درامد بالای این روزهای سالن‌های زیبایی میخواهید وارد این حرفه شوید، به شما توصیه میکنیم حتما این دوره‌های آموزشی را بگذرانید و در صورت داشتن تمرین و کسب تجربه میتوانید توانایی‌های خود را افزایش داده و از طریق این هنر به درامد چشم گیری برسید.

در صورت هر گونه سوال و جهت رفع ابهاماتی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. از توجه شما ممنون و سپاسگزاریم.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های رنگ مو در غرب تهران :
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی جعفریانی
  • سالن زیبایی
  • سالن زیبایی بمان
  • سالن زیبایی مژه گان
  • سالن زیبایی السا
  • سالن زیبایی افسون
  • سالن زیبایی پارسیان
  • سالن زیبایی گلاریس غرب
  • سالن زیبایی پردیس
  • سالن زیبایی سمیه بانو
  • سالن زیبایی جعفری
  • سالن زیبایی رومینا
  • سالن زیبایی شیروانی
  • سالن زیبایی لیدوما

نرجسی
0936255 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیوانا
0936193 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حسینی
0912709 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0912457 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0938001 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آنیلا
0919233 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه رنگ کردن مو چقدر است؟

با توجه به حجم موها و نوع رنگ، درخواست دکلره و هایلایت هزینه‌ها متغییر است.

رنگ بلوند دودی و هایلایت آبی و قرمز، رنگ قهوه ای مات، رنگ موهای بلوند خاکستری و رنگ صدفی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن بوده مناسب است.

رنگ هایی مثل زیتونی تیره، کرم گلی و قهوه ای تیره برای چه افرادی مناسب است؟

برای افرادی با پوست صورتی و سرخ مناسب است

رنگ موی مشکی، قهوه ای، آبی تیره و آبی خاکستری برای چه افرادی مناسب است؟

برای افرادی که رنگ چشمشان آبی است مناسب

رنگ موی قهوه ای سوخته، مسی، فندقی و طلایی برای چه افرادی مناسب است؟

برای افرادی که رنگ چشم کهربایی دارند مناسب است.

چرا موهایمان را قبل از رنگ کردن با شامپو باید شست؟

تا موها عاری از چربی و کثیفی شوند و رنگ را بهتر جذب کنند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ کار مو در غرب تهران، بهترین رنگ مو در غرب تهران، بهترین رنگ کار مو در غرب تهران 2020، بهترین رنگ کار مو در غرب تهران 2021، بهترین رنگ کار مو در غرب تهران 2022، رنگ کار مو خوب در غرب تهران، رنگ کار مو، سالن، مرکز تخصصی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، موجود

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!