بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس
  • بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس
  • بهترین مزون های لباس عروس در تهرانپارس

بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس
مزون لباس عروس
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانپارس، تهرانپارس

  • تماس



مزون هایپر بیوتی تهرانپارس

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در تهرانپارس

سالن زیبایی هایپر بیوتی در تهرانپارس با مدیرت خانم *** ارائه کننده ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس

بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس

بهترین مزون های لباس عروس

بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس– در گذشته استفاده از رنگ‌های شاد و روشن نشان دهنده شادی عروس ها بود. روز عروسی جزو به یاد ماندنی ترین روز افراد در تمام عمرشان است و تمایل دارند که در آن شب به بهترین شکل ممکن از لحاظ لباس و شینیون و میکاپ بدرخشند.

به همین دلیل در دنیای امروز انتخاب لباس عروس زیبا و مناسب یکی از سخت ترین کارهایی است که نوعروسان باید انجام دهند؛ زیرا باید یک لباس زیبا که هم مورد پسندش باشد و هم متناسب با قد و وزن است، انتخاب کند.

برای انتخاب لباس عروس ابتدا باید مشخص کنید که دوست دارید عروسی سنتی مدرن کلاسیک باشید شاید هم دوست داری لباس پر زرق و برق بپوشید.

بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بزرگترین مزون لباس عروس در تهرانپارس می پردازیم.

توصیه قبل از تهیه و انتخاب لباس از بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس:

ابتدا صبحانه بخورید بعد به سراغ پرو لباس عروس بروید.

نخوردن صبحانه باعث می‌شود که شکم کوچکتر باشد. در نتیجه لباسی که انتخاب می کنید متناسب با سایز واقعی شما نیست و کوچکتر از سایز واقعی شما است که باعث می‌شود در روز عروسی تنگی لباس به شما فشار وارد کند و باعث ناراحتی شما شود.

با خودتان همراهان همدل انتخاب کنید:

اگر شما با همراهانی زیادی برای انتخاب لباس عروس به مزون عروس بروید، با ایده ها و نظرات متفاوتی مواجه می‌شوید. در نتیجه انتخاب لباس عروس برای شما سخت خواهد شد. بهتر است که برای انتخاب لباس عروس ۲ یا ۳ نفر را با خودتان همراه کنید که با روحیات و سلیقه شما آشنایی دارند و شما هم سلیقه آنها را قبول داشته باشید.

همچنین در زمینه انتخاب لباس عروس تجربه داشته باشند و رک باشند و واقعیت را به شما بگویند. موقع انتخاب لباس عروس عکسش را برای نظرخواهی به دیگران نفرستید زیرا شما را قبل از عروسی بدون شینیون و میکاب با لباس عروس میبینند و در روز عروسی لباستان کمی تکراری میشود.

آقایان برای انتخاب لباس عروس نروند:

لباس عروس تنها لباسی است که هر دختری فقط یک بار در زندگی‌اش آن را به تن می‌کند. پس باید واقعاً زیبا باشند و به دل عروس بنشیند. انتخاب لباس عروس نیاز به صبر و حوصله زیاد دارد که اصولاً آقایان حوصله لازم برای خرید را ندارند.

وقتی که شما لباس سوم یا چهارم را به تن کنید، کاسه صبرشان به سر میرود و هر لباسی که بپوشید خواهند گفت که این لباس بهترین است. همراهی نکردن اقا داماد هنگام انتخاب رنگ لباس عروس دو مزیت دارد: یکی اینکه می‌توانید با صبر و حوصله لباس دلخواهتان را انتخاب کنید و دیگری اینکه میتوانید همسر آینده‌تان را سورپرایز کنید.

هرچه زودتر کفش عروسی بخرید:

در روز انتخاب لباس عروس کفشی که قرار است در روز عروسی بپوشید را همراه داشته باشید. هنگام انتخاب لباس عروس کفش را هم بپوشید. تا فروشنده بفهمد که بلندی دامن لباس عروس باید چطور باشد.

لباس زیر مناسب بپوشید:

هنگام انتخاب لباس عروس، لباس زیری را به تن کنید ‌که در روز عروسی قرار است به تن کنید. تا هنگام پرو لباس ایرادات لباس برطرف شود. برای مثال اگر قرار است لباس عروس دکلته انتخاب کنید، لباس زیر بدون بند را از قبل خریداری کنید و در روز پرو لباس، آن را به تن کنید.

سایز لباس عروس را در نظر بگیرید:

لباسی را انتخاب کنید که دقیقا قالب تنتان باشد. تا مجبور به تغییر و دستکاری لباس نشان نشوید و در روز عروسی دچار مشکلاتی از قبیل بالا کشیدن بالا تنه لباس عروس، سنجاق یقه و… نشوید. اگر از آن دسته دخترهای هستید که استرس باعث کاهش وزنتان می‌شود، لباسی انتخاب کنید که کمی تنگ سایز تان باشد تا در روز عروسی کاملاً اندازه تنه‌تان باشد.

با لباس عروس انتخابی تان بچرخید:‌

لباس عروسی را که انتخاب کرده اید بپوشید و با آن راه بروید، بنشینید و بچرخید. مطمئن شوید که در لباس راحت هستید و هیچ گونه مشکلی هنگام راه رفتن نشستن برای شما ایجاد نمی‌کند. اگر مشکلی دارد آن را انتخاب نکنید، مگر آنکه بخواهید در روز عروسی از اول تا آخر در عذاب باشید.

اصول تناسب را از یاد نبرید:

لباسی را که انتخاب می‌کنید، باید متناسب با اندام شما باشد. لباس‌های تنگ و چسبان گزینه مناسبی برای برای کسانی که اندام گلابی شکل دارند، نیست. کسانی که بالاتنه چاقی دارند، بهتر است لباس با بالاتنه بلند نپوشند.

فصل عروسی مهم است

لباس عروس دنباله دار برای فصل‌های زمستان و پاییز مناسب نیست؛ زیرا در این فصول هوا بارانی و برفی است. اگر لباس دنباله دار بپوشید، لباستان گلی و کثیف می‌شود که این مشکل مورد پسند هیچ عروسی نیست؛ اما اگر دوست دارید لباس‌های دنباله دار بپوشید، لباس‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید دنباله آن را جدا کنید و هنگام رسیدن به سالن عروسی آن را به لباس عروس تان وصل کنید‌. لباس بدون دنباله برای زمستان و پاییز مناسبتر است.

چه لباسی برای چند اندامی مناسب است؟

عروس قد بلند:

لباس‌هایی که خطوط یا کارهای عمودی دارند و یقه‌های ایستاده و آستین بلند دارند، انتخاب نکنید؛ زیرا اینگونه لباس ها قد شما را بلند تر از آنچه که هستید، نشان می‌دهد. بهتر است یک لباس ساده انتخاب کنید که قد طبیعی شما را نشان دهد. بلندی دامن لباس عروس هم باید تا زیر مچ پا امتداد داشته باشد تا لباس کوتاه به نظر نرسد.

عروس با قد کوتاه:

لباس عروس با پف زیاد انتخاب مناسبی برای عروس‌های قد کوتاه نیست؛ زیرا دامنه این لباس‌ها قد شما را کوتاهتر از قد واقعی‌تان آن نشان می‌دهد. دامن‌های ماکسی به شکل فون مناسب تر هستند. طرح روی لباس هرچه کوچک تر و ظریف تر باشد و در ناحیه کمر لباس کشیده تر شود، قدتان را بلندتر نشان میدهد.

اگر ریز اندام هستید، لباسی با دامنی شیپوری شکل گزینه مناسبی برای شما است. مدلی انتخاب کنید که خط کمر طبیعی شما را مشخص کند تا نیم تنه پایینی لباس و اندام شما را بلندتر نشان دهد. بهتر است که سنگ کاری‌ها یا طرح‌های لباس ظریف باشد و محدود به سینه باشد. تا کمی بالا تنه جلوه داشته باشد.

عروس هایی با اندامی شبیه ساعت شنی:

افرادی که شانه‌های پهن و کمر باریکه دارند، اندامی شبیه ساعت شنی دارند. عروس‌هایی با این اندام بهتر است لباسهای دنباله دار و یقه دکلته و تنگ تا قسمت بالای ران به شکل مدل ماهی بهترین گزینه است.

عروس هایی با شانه‌های پهن و کمر باریک:

دامنی با برش‌ها و خط‌های شلوغ و یقه هفت و بدون آستین یا لباس‌های دکلته گزینه مناسب برای این افراد است؛ زیرا باعث میشود که شانه‌های شما باریک تر و کوچک تر به نظر برسد.

از پوشیدن لباس‌هایی با آستین افتاده، اجتناب کنید زیرا این گونه لباس‌ها شانه را نمی پوشاند و بزرگ‌تر از آنچه که هست، نشان می‌دهند. کسانی که شانه پهن دارند بهتر است آستین لباس بندی باریک و عمود بر روی شانه یا سرشانه باشد تا نشانه ها را کم کند.

عروس با اندام گلابی شکل:

افرادی که قوس کمر دارند، بهتره لباس با پف کم انتخاب کنند و از کمر تا زمین کشیده شود. قسمت‌های باریک بدن را نشان دهد و لباس در قسمت‌های باسن و ران چسبیده نباشد. یقه هفت و سینه ریز ریش ریش جلوه زیابی که بالاتنه می‌دهد.

عروس با پاهای باریک و کشیده:

از مدل‌هایی که زیبایی پاهایتان را به نمایش می‌گذارد، استفاده کنید. یک برش کوچک تا زانو زیبایی می‌دهد.

عروس با اندام پر:

لباس با یقه دکلته قلبی شکل و بارش های نامتقارن در کمر برای برای تقارن و فرم اندام بسیار مناسب است.

عروس با سینه کوچک:

داشتن سینه‌های کوچک این فرصت را به شما می‌دهد تا از طرح های تزیین کاری شده مانند تزئین دورگردن و یقه استفاده کنید.

عروس با سینه‌های بزرگ:

این افراد باید از پوشیدن یقه های بسته و پیراهن‌های دکلته خودداری کنند. یقه‌های گلابی شکل و قلبی و هفت بهترین مدل برای این افراد است.

انواع مدل‌های لباس عروس در بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس:

مدل لباس عروس امپراطوری:

نامگذاری این لباس به این دلیل است که دارای خط های خاص از روی سینه تا زیر سینه است که به پایین پخش میشود. این لباس می‌تواند هم آستین داشته باشند هم نداشته باشد. همچنین می توان از چین های مختلفی برای دامن این لباس استفاده کرد.

لباس عروس امپراطوری مناسب چه کسانی است؟ این لباس مناسب اکثر عروس و است؛ اما بیشتر برای عروس‌هایی ‌که که قصد دارن سینه برجسته تری داشته باشند و یا میخواهند سینه درشتشان را کوچکتر نشان دهند‌، مناسب تر است.

لباس عروس استوانه‌ای:

این لباس ها به اسم غلافی هم معروف هستند و همانطور که از اسم شان معلوم است در مدل استوانه‌ای، از بالا تا پایین کشیده می‌شود. این لباس می تواند کاملا به بدن شما بچسبد و انحناهای بدنتان را در معرض نمایش قرار دهد‌. مدل لباس عروس استوانه‌ای نسبت به لباس های گلدوزی شده ساده تر هستند.

لباس عروس استوانه‌ای برای چه کسانی مناسب‌تر است؟

این لباس عروس بیشتر برای افراد لاغر مناسب است و باعث می‌شود عروس های لاغر و کوتاه قد، بلندتر به نظر برسند.
یکی از ایرادات این لباس این است که چون تنگ می باشد باعث می‌شود که شما نتوانید خوب برقصید.

لباس عروس پری دریایی:

این لباس تنوع زیادی دارد و شما هیچ محدودیتی در انتخاب آن ندارید. این مدل اندام شما را درمعرض نمایش قرار می‌دهد و تمام خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو را به نمایش میگذارد.

لباس عروس پری دریایی و برای چه کسانی مناسب تر است؟ این مدل برای افراد کوتاه قد و بلند قد و لاغر مناسب است همچنین برای کسانی که با لباس کم راحت هستند، گزینه خوبی است.

لباس عروس پرنسس:

مدل پرنسس یک مدل کلاسیک ساده است که به اطراف شما پخش می شود و روی زمین کشیده می‌شود. همچنینبلندی آن میتواند تا بالای زانو همراه با چین باشد.

لباس عروس مدل پرنسسی مناسب چه کسانی است؟ این لباس برای تمام عروس ها مناسب است. اگر اندام‌تو پر دارید و می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، این مدل بهترین گزینه است.

لباس عروس تجملی:

این مدل می‌تواند یک تکه یا دو تکه باشد و برای مراسم سنتی و بزرگ گزینه خوبی است. استفاده از دستکش به همراه این مدل لباس، زیبایی لباس عروس را بسیار بیشتر می‌کند.

لباس عروس تجملی برای چه کسانی مناسب تر است؟

کسانی که قد بلند و بدن ظریفی دارند و یا کسانی که اندام گلابی شکل دارند یا کسانی که اندام شبیه به ساعت شنی دارند، بهتر از این لباس استفاده کنند. دامن مدل لباس با برجسته نشان دادن کمر باعث میشود که بزرگی پایین تنه پنهان شود.

یک نکته بسیار مهم:

در هنگام پرو لباس عروس حتماً درباره شنل یا کت، تاج عروس و تور عروس، دستکش وکیف و هر گونه تعلقات دیگر که فکر می کنید به آن نیاز دارید، صحبت کنید و انتخاب آن‌ها را برای روز آخر نگذارید؛ زیرا انتخاب این موارد بسیار وقت گیر است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

به چه لباسی، لباس مجلسی می‌گویند؟

لباس‌هایی که در مجالس تولد، عروسی و موقعیت‌های خاص پوشیده میشوند به لباس مجلسی معروف هستند و از لحاظ ظاهری بسیار شیک هستند.

چرا انتخاب لباس عروس باید با حساسیت بالا انجام شود؟

چون انتخاب لباس عروس تنها در زندگی یکبار اتفاق می‌افتد بنابراین انتخاب لباس عروس حائز اهمیت است.

قیمت لباس چقدر است؟

با توجه به سایز و مدل لباس هزینه ها متغیر بوده بنابراین بعد از انتخاب لباس تماس بگیرید تا از هزینه ها مطلع شوید.

چه لباسی برای عروسی شبانه مناسب است؟

یا رنگ لباس باید ملایم بوده یا از رنگ مشکی استفاده کنید که بلندی لباس باید تا زمین باشد.

به چه لباسی، لباس کوکتل می‌گویند؟

به لباس شیک و استانداردی که جهت عروسی، مهمانی و مراسم عصرانه استفاده میشود لباس کوکتل می‌گویند. این لباس تا بالای زانو بوده و با کفش پاشنه بلند پوشیده می‌شود.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در تهرانپارس، مزون های معروف لباس عروس تهرانپارس ، مزون لباس عروس تهرانپارس، مزون های لباس عروس تهرانپارس، فوق تخصصی، با قیمت مناسب، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، مزون، لباس عروس، جدید، 2020

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!