• بهترین مرکز کاشت ناخن در گیشا
  • بهترین ناخن کار در گیشا

بهترین مرکز کاشت ناخن در گیشا
مونا یزدانی
  • 0912 774 2470
  • 021 8611 2512
  • طهران، گیشا، بالاتر از خیابان شهابی، (خ 28)، پلاک 219

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



کاشت ناخن در آرایشگاه مونا یزدانی گیشا

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه مونا یزدانی در گیشا

مرکز تخصصی کاشت ناخن در گیشا در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در گیشا | بهترین ناخن کار در گیشا

بهترین مرکز کاشت ناخن در گیشا

بهترین ناخن کار در گیشا

بهترین مرکز کاشت ناخن گیشا -خانم ها اکثرا به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام میدهند که اصلی ترین آنها، نداشتن ناخن های با رنگ و روی زیباست و کاشت ناخن با طراحی ها و انواع مختلف به ناخن های این افراد با استفاده از انواع مختلفی از ژل و پودر ها در محل آرایشگاه ها زیبایی می دهد.

بهترین ناخن کار در گیشا

بهترین مرکز کاشت ناخن در گیشا

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کاشت ناخن در گیشا می پردازیم.

دلایل استفاده از کاشت ناخن:

1. نداشتن ناخن های مناسب و ظریف
2. زیبا تر شدن ناخن ها
3. نداشتن ناخن های مستعد برای رشد
4. عادت به خوردن ناخن

همه چیز دوره آموزش کاشت ناخن:

یکی از ملاک های زیبایی را می توان دستانی با ناخن های بلند و طراحی ای دلنشین دانست. ترمیم ناخن به علت نیاز به ترمیم همیشه مشتری دارد. به شما قول می دهیم که در کلیه ایام سال می توانید به کسب در آمد بپردازید. ترمیم ناخن در مدت زمانی بین هجده الی سی روز نیاز است؛ که البته این مدت زمان بستگی به رشد ناخن مشتری نیز دارد. پس از اتمام دوره کاشت ناخن، می توانید در دوره طراحی ناخن، به آموزش دیدن بپردازید. این دو حرفه آرایشگاهی جزو لاین های پر درآمد سالن های زیبایی می باشند.
آشنا شدن با وسایل و ابزار آلات بسیار مهم می باشد؛ زیرا باید بتوانید با کمک گیری از وسایل، متد های متنوعی را برای مشتری خود اجرا کنید تا بتوانید نیاز های گوناگونی چون پدیکور، مانیکور خشک و تر، آموزش کاشت پایه، ژلیش، آموزش کاشت هلویی، انواع طراحی و… را بر طرف سازید.
دوره نامبرده، در صورت های مبتدی و پیشرفته برای شما برگزار می گردد. تا بتوانید مهارت های لازمه را آموزش دیده، تمرین کنید و در آخر در سالن های زیبایی مشغول به کار شده، شناخت کافی در باره وسایل آن کسب کنید و از آن کسب در آمد بپردازید. لازم به ذکر است که در انتهای این دوره، به شما مدرک فنی حرفه ای نیز تعلق می گیرد.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

حفظ بهداشت ناخن یکی از نکات قابل توجه و حائز اهمیت است زیرا قارچ ناخن یکی از دردناک ترین مریضی هایی است که می توان از آن نام برد. شما در این دوره با حفظ سلامت و بهداشت ناخن همچنین روش های جلوگیری از قارچ ناخن آشنا خواهید شد. پس از آن به فرا گیری تخصصی مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید.

سوهان کشی و رفع مواد اضافی همچنین تحویل سطح ناخنی صاف و بدون ناهنجاری به شدت مهم می باشد. شما در این دوره ابتدایی طرز صحیح سوهان دست گرفتن، سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی بر روی سطح ناخن را نیز آموزش خواهید دید. شما باید دورگیری بی نقص انجام دهید تا از هواکشی و بلند شدن مواد جلوگیری شود. در ادامه با انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… را نیز آموزش خواهید دید.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

شما در مرحله مبتدی با مواردی ابتدایی کاشت ناخن آشنا شدید که حائز اهمیت ترین آشنا بهداشت و سلامت ناخن بود. حال وقت آن رسیده تا با متد های پیشرفته تری آشنا شوید؛ که ما در پنج جلسه جهت آموزش تمرین، برای شما عناوین انواع کاشت با پودر رنگی و لیکویید، بیبی بومر، کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، کاشت فرنچ ثابت، نحوه چسباندن فرمر و کاشت کاشت بدون تیپ (با فرمر)، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی را در نظر گرفته ایم.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

این دوره پیشرفته، جهت حرفه ای تر شدن شما برگزار خواهد شد. کاشت ناخن نیز از دنیای به روز مد ها عقب نمانده و هر روز رنگ لعابی جدید به خود می گیرد. این دوره که مدرکی معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه برای شما به ارمغان می آورد، مواردی چون: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی را آموزش خواهید دید. بدون شک این دوره، با تمرین و ممارست شما به یک ناخن کار حرفه ای مبدل می سازد.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره حرفه ای کاشت ناخن در تعداد مختلفی از شرکت کننده که بین یک الی پانزده نفر در سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می گردد. پس از به حد نصاب رسیدن اعضای هر کلاس، با هماهنگی مربی معرفی شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور، کلاس ها در زمان بندی مشخصی، شروع می شود. ما برای آسودگی شما، کلاس ها را در تایم های اخر هفته، روز های تعطیل و همچنین عصر ها نیز برگزار می کنیم.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن:

در مباحث گذشته از تکنیک ها و مواردی که قرار است آموزش ببینید صحبت کردیم، حال هر کدام از آن ها نیاز به ابزار آلات و وسایل خود دارند تا بتوانید به بهترین نحو ممکن نیاز های مشتری خود را بر طرف سازید. وسایل مورد نیاز در این دوره آموزشی عبارتند از: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

این دوره قطعا ما را به یک ناخن کار حرفه ای با مدرکی بین المللی و همچین مدرکی از سازمان فنی حرفه ای کشور، مبدل می سازد. حال ما به انواع متد ها و روش های اجرایی آن ها مسلط شده ایم. وقت آن است که در یالن های زیبایی مشغول به کار شویم و از این حرفه پول ساز کسب درآمد کنیم.

سخن آخر:

با تمرین بسیار و حتی شرکت در دوره تخصصی طراحی ناخن می توانید به راحتی دو لاین مختلف آرایشگاهی (کاشت ناخن و طراحی ناخن) در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید؛ و ما با دیدن موفقیت شما خرسند شویم. در صورت بروز هر گونه سوال با آموزشگاه تماس بگیرید. ممنون از حس توجه شما.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کاشت ناخن غرب تهران:
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی آیسو
  • سالن زیبایی هستی
  • سالن زیبایی گلها
  • سالن زیبایی مهسا
  • سالن زیبایی عرب
  • سالن زیبایی مرزداران
  • سالن زیبایی کاج نیل
  • سالن زیبایی دهقان

ناخن کار
0992161 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسا
0930139 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آیسو
0937006 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دهقان
0912275 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0937113 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرزداران
0922161 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

اندازه ی تیپ ناخن در ابزار کاشت به چه صورتی باید باشد؟

اندازه‌ی تیپ ناخن بسیار حائز اهمیت است چون در بلندتر شدن قد ناخن شما موثر بوده و ناخن ها را ضخیمتر خواهد کرد.

آیا انجام کارهای روزمره با تیپ های ضخیم و بلند امکان پذیر است؟

خیر هرچه قد ناخن بلندتر و ضخیم تر باشد انجام کارهای رومزه برای شما سختتر و دشوار خواهد بود

هزینه کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به مواد استفاده شده و طرحی که سفارش داده‌اید هزینه ها متفاوت خواهد بود.

چه نوع تیپی را برای کاشت ناخن پیشنهاد می‌دهید؟

انتخاب تیپ بسیار مهم است هر چه کاشت ناخن به ناخن های طبیعی نزدیکتر باشد یعنی ناخن نازک‌تر و کوتاه‌تر باشد امکان انجام کارهای روزمره بهتر و آسان‌تر خواهد بود.

من ناخن بلند برای کاشت دوست دارم اما برای انجام کارهای روزمره نگرانم؟

در عرض چند هفته نحوه‌ی کار کردن با ناخن های بلند را یاد خواهید گرفت و به شیوه‌ای متفاوت از انگشتان دست و خود دست استفاده خواهید کرد.

آیا امکان برداشتن کاشت ناخن وجود دارد؟

بله


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کاشت ناخن در گیشا، بهترین ناخن کار در گیشا، آارایشگاه کاشت ناخن گیشا، سالن کاشت ناخن در گیشا، مرکز تخصصی کاشت ناخن گیشا، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!