• بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران
  • بهترین مرکز آموزش رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس




تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران

خدمات تخصصی رنگ و مش حرفه ای در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی آموزش رنگ و مش در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و رنگ مو



بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همه چیز درباره آموزش رنگ و مش

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران – اگر به دنبال رشته آرایشگاهی هستید که بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید، این دوره بسیار پردرآمد به شما پیشنهاد می شود. به صورت معمول در چهل و دو ساعت (دوره مبتدی و پیشرفته) برگزار می شود؛ که اگر شما مهارت کافی را به دست نیاورید، دوره تا تسلط کامل شما، ادامه خواهد داشت. در این دوره با انواع رنگ مو ها، شناخت اون ها، انواع لایت ها و مش ها، به پایه رسانیدن مو جهت دکلره کامل مو، رنگ ریشه، نحوه جدا سازی صحیح مو برای رنگ کردن، نحوه صحیح تقسیم مو جهت مش ها و لایت ها و… آشنا می شوید. شما در انتها می توانید مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت کنید.

بهترین مرکز آموزش رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش رنگ و مش در تهران می پردازیم.

در دوره مبتدی رنگ و مش با چه مواردی آشنا می شویم؟

پس آموزش مراحل ابتدایی و مبتدی چون شناخت مو و انواع رنگ ها و نحوه تقسیم بندی صحیح مو و… به مرحله پیرفته تری جهت آموزش می رسیم. در این دوره ما آموزش مواردی چون مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ، هایلات های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را خواهیم دید. ما به صورت تمرینی و انجام آن بر روی مدل، می توانیم بر روی ترکیب رنگ، انواع مش و دکلره و لایت تسلط پیدا می کنیم.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

شما با ثبت نام در این دوره، به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی آموزش خواهید دید. در صورتی که امکان شرکت در زمان های معین را نداشته باشید دوره در روزهای آخر هفته، عصرها و روزهای تعطیل نیز برای شما برقرار خواهد شد. معمولا کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و گروهی بین پنج تا پانزده نفر برگزار می شود.

پس از گذراندن دوره رنگ و مش ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

پس از اتمام این دوره به راحتی می توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید چرا که از حالا شما یک رنگ کار حرفه ای هستید که علاوه به مباحث پایه مثل شناخت انواع مو، کاتالوگ خوانی و ترکیب انواع رنگ، نیز به همه امور از جمله مش با فویل، ترمیم مش، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، سامبره، مردانساژ، هایلات های فانتزی، آمبره، انواع لایت، بالیاژ و… نیز مسلط شده اید؛ و در این رشته درآمد زای آرایشگاهی به کسب درآمد دلخواهتان برسید.

وسایل مورد نیاز رنگ و مش

مسلما برای گذراندن این دوره و کسب تجربه در این زمینه، ما به یک سری لوازم و وسایل و ابزار آلات نیاز داریم. حین آموزش با کارکرد آن ها آشنا خواهید شد، پس اینجا فقط تعدادی نام برده می شوند تا صرفا آشنایی ابتدایی با آن ها پیدا کنید.

لوازمی که ما در طول دوره با آن ها سر و کار خواهیم داشت عبارتند از: رنگ های دائم، موقت و نیمه موقت، اکسیدان، تثبیت کننده رنگ مو مایع، کرم بی رنگ کننده کرمی، پودر بی رنگ کننده، پودر آبی و سفید، شانه، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس، انواع قلاب بیگودی (فر، ساده و ماژور)، حوله یکبار مصرف، پیشبند یکبار مصرف، کلاه رنگ نایلونی یکبار مصرف، فویل، کلاه مش در سایز های مختلف، سنجاق سر فلزی، مواد ضد عفونی کننده ابزار، نرم کننده فوری و عمیق مواد ویتامینه رنگ مو در تن های مختلف، سشوار کلاهی برقی، سشوار دستی و اتو مو، برس گرد.

پس از گذراندن دوره رنگ و مش ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

شما در این دوره موارد نام برده در قسمت های پیشین را می توانید به طور کاملا مسلط انجام دهید. در واقع رشته آرایشگاهی رنگ و مش جزو رشته هایی است که خیلی ها به صورت تجربی آن را انجام می دهند که در مواردی باعث آسیب جدی به موی مشتری می شود؛ اما شناخت کامل از مواد و وسایل و گذراندن این دوره به شما این اطمینان را خواهد داد تا به طور حرفه ای مشغول به کار شوید. رنگ و مش از جمله رشته هایی است که به روز بودن و خبر از مد داشتن می تواند به ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتری به شما کمک کند.

سخن آخر

اگر جزو دسته افرادی هستید که صرفا به خاطر درآمد بالای سالن های زیبایی می خواهید وارد این عرصه هنری شوید، به شدت این دوره آموزشی را پیشنهاد می دهیم؛ که در صورت تمرین و کسب تجربه در این دوره، به راحتی به کسب درآمد قابل توجهی برسید.
در صورت هر گونه سوال و رفع ابهامات احتمالی حتما با آموزشگاه تماس بگیرد. از حسن توجه شما سپاسگزاریم.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شیوه برگزاری کلاس های رنگ و مش به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی رنگ و مشدر سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد. معمولا هر جلسه 2 ساعت طول میکشد و تعداد جلسات بستگی به انتخاب نوع شیوه آموزشی دارد.

هزینه برگزاری کلاس های رنگ و مش به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه کلاس های آموزشی دوره‌ی رنگ و مش در حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی به صورت فشرده یا نیمه فشرده برگزار میشود هزینه ها متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی رنگ و مش ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی اکثر آموزشگاه‌ها، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی رنگ و مش ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

آیا جهت آموزش رنگ و مش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد.

آیا بعد از اتمام دوره رنگ و مش می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت رنگ و مش خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره رنگ و مش چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک رنگ و مش به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت را به صورت جداگانه بگذرانید.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران، بهترین مرکز آموزش رنگ و مش در تهران، مرکز تخصصی آموزش رنگ و مش در تهران، آموزش رنگ و مش مو تهران، رنگ مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!