• تاتو بدن در تهران
  • بهترین مرکز تاتو بدن تهران

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



بهترین تاتو بدن در تهران در سالن مونا یزدانی تهران
خدمات تخصصی تاتو بدن به صورت حرفه ای در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی تاتو بدن در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه طرح های حرفه ای برای تاتو بدن



بهترین مرکز تاتو بدن در تهران

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران – تتو از روش های آرایشی بوده که ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مدل های آرایشی دارد. متقاضیان علاقمند جهت یادگیری تاتو روز به روز بیشتر می‌شود. انجام هر نوع تاتو باید براساس اصول بهداشتی و اصول آناتومی بدن انجام شود. افراد حرفه ای بسیار زیادی در این حرفه مشغول به کار هستند.
طرح و سبک تتو
تاتو گریواش، تاتو طرح پرتره، تاتو بیو، تاتو فونت بیو تاتو گریبال، تاتو مائوری، تاتو گری وایت، تاتو تراش پولکا، تاتوژئومتریک، تاتو سوارلیسم، تاتو نئوجاپنز، تاتو هارور، تاتو رئالیسم، تاتو لترینک.

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مراکز تاتو بدن در تهران می پردازیم.

تعریفی از تاتو

تاتو نوعی سبک آرایشی بوده که جهت زیبایی قسمت خاصی از اعضای بدن به کار برده می‌شود. این نوع سبک آرایشی، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روشهای آرایشی دارد. تاتو کردن محدودیت جنسیتی نداشته و تمامی افراد اعم از زن و مرد می توانند تاتو کنند.

تاتو در گذر زمان

گذشته ی 4000 ساله تاتو نشان دهنده ی سابقه طولانی این حرفه در طول تاریخ است. این حرفه در ایران باستان هم سابقه دارد این موضوع را می‌توان از تندیس های کشف شده در لرستان و پازیریک فهمید.
در ایران باستان از تاتو به عنوان مهر شوهر به همسر استفاده می شد. در ضمن بیشتر افراد جوان از تاتو و خالکوبی به عنوان یک شیوه زیبایی استفاده می کردند. البته نمی توان تصور نمود که تاتو و خالکوبی تنها جنبه ی زیبایی جوانان است. گاهی اوقات برای پوشاندن عیب خاصی از بدن از تاتو استفاده می‌شود مثل سوختگی هایی که روی صورت یا قسمت خاصی از بدن به وجود آمده باشد که با انجام تاتو می توانید آن قسمت را از دید بپوشانید.
در گذشته افراد برای نشان دادن روحیه قلدری و سرکشی خود از تاتو استفاده می‌کردند. ولی امروز روند زندگی تغییر کرده و بیشتر افراد مشهور، هنرمند، ورزشکار و… از تاتو استفاده می کنند.

انتخاب طرح تاتو

قبل از مراجعه به تاتو کار، طرح مورد نظر خود را جهت تاتو روی بدن خود انتخاب کنید. سپس طرح خود را به تاتو کار نشان دهید و اطمینان حاصل نمایید که تاتو کار می تواند همان طرح را بدون هیچگونه مشکل احتمالی، روی بدن شما ایجاد نماید.

انتخاب محل تاتو روی بدن

بعد از انتخاب طرح تاتو نوبت به محل درج آن روی بدن می رسد. باید قبل از مراجعه به این قضیه فکر کنید.
بعضی از طرح ها روی بخش خاصی از بدن زییایی داشته ولی اغلب افراد تمایل دارند که طرح تاتو انجام شده دیده شود به خاطر همین طرح خود را روی دست و پا و قسمت‌هایی از بدن که قابل مشاهده بوده تاتو می کنند.

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران

فرق تاتو کردن در زمان های قدیم با امروز

در گذشته چون علم پیشرفت نکرده بود و امکاناتی در این زمینه نبود انجام تاتو بسیار دردناک و ناخوشایند بوده چون برای انجام تاتو، سوزن هایی را روی پوست می کشیدند که با خونریزی همراه بوده ولی امروزه با پیشرفت علم و وجود تکنولوژی های جدید انجام تاتو بهتر صورت می‌گیرد.
دومین فرقی که در انجام تاتو در روش قدیم و جدید وجود دارد این است که اصول بهداشتی در روش قدیم کمتر رعایت میشد و همین امر سبب بروز بیماریهای پوستی می‌گردید.

حکم تاتو در اسلام

رنگ در هنگام تاتو به زیر پوست نفوذ میکند بنابراین برای اعمالی چون وضو و غسل ممانعتی ایجاد نمی کند. از آنجایی که هیچ مرجع تقلیدی تاتو کردن را حرام نکرده است بنابراین با خیال راحت تاتو را انجام بدهید.

دردناک بودن انجام تاتو

برای انجام تاتو از سوزن استفاده می‌شود بنابراین هر کسی متناسب با میزان آستانه درد، هنگام تاتو کردن درد را احساس خواهند کرد. در ضمن بعضی از نواحی بدن درد را بیشتر حس خواهند کرد چون تارهای عصبی بیشتری در آن ناحیه وجود دارند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه تاتو کردن در شهر تهران چقدر میشود؟

با توجه به طرح تاتو و محل آن قیمتها متغییر بوده و جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

برای کم شدن بروز احتمالی آلرژی به رنگ تاتو چه اقدامی در نظر گرفته اید؟

به وسیله استروئیدها موجود در کرم های هیدروکورتیزون می توان واکنش های آلرژیک را کمتر کرد.

تاتو را از چه سنی پیشنهاد می دهید؟

از سن 18 سالگی انجام تاتو را پیشنهاد می دهیم.

چرا در سنین کمتر از 18 سال تاتو را انجام نمی دهند؟

تاتو در هر سنی قابل انجام بوده اما در سنین پایین به دلیل شور و هیجاناتی که در جوانان وجود داشته و ممکن است در یک لحظه از طرحی راضی باشند و بعد از گذشت مدت زمان خاصی از همان طرح راضی نباشند و همچنین از آنجایی که امکان پاک کردن تاتو کاری دشوار بوده و گاهی امکان ناپذیر بوده به همین دلیل انجام تاتو را بع سنین 18 سال به بالا محدود کرده اند .

به چه کسی برای انجام تاتو می بایست مراجعه نمود؟

به سالن های مجوز دار مراجعه نمایید تا احتمال آسیب دیدن پوست شما کمتر باشد.

قواعد و اصول یک سالن برای انجام تاتو چیست؟

یک: مجوز لازم را داشته باشد.
دو: اصول و قواعد بهداشتی را به صورت صحیح رعایت نموده باشند.
سه: کف سالن و تجهیزات لازم جهت تاتو کاملا استریل شده باشد.
چهار:از لوازم یکبار مصرف جهت انجام تاتو استفاده شده باشد مثل سوزن های مورد استفاده جهت تاتو
پنج: ضدعفونی کردن محل تاتو

چه طرحی انتخاب کنم؟

طرحی که همه جوانب آن را سنجیده باشید و از درج آن در محل انتخابی بدن خود اطمینان داشته باشید.


کلمات کلیدی:

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران، تاتو بدن در تهران، تاتو کار تهران، تتو بدن، طرح های تاتو، حرفه ای، متخصص، تاتو، تتو، انواع سبک تتو بدن، قیمت، هزینه، مراکز

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!