آتلیه عروس در شمال تهران
  • آتلیه عروس در شمال تهران
  • آتلیه عروس شمال تهران

آتلیه عروس در شمال تهران
بهترین آتلیه عروس در شمال تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شمال تهران

  • تماس




بهترین آتلیه عروس در شمال تهران در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه عروس در شمال تهران

بهترین آتلیه عروس در شمال تهران با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



آتلیه عروس در شمال تهران

آتلیه عروس در شمال تهران

آتلیه عروس شمال تهران

آتلیه عروس در شمال تهران -یکی از روز های مهم زندگی که در افکار تان همیشه جاری می باشد، روز عروسی تان می باشد. آلبوم عروسی، خاطره های روز عروسی را برای شما تا همیشه ثبت و درج می کند. یکی از سخت ترین و پرهزینه ترین برنامه هایی که باید در برنامه ریزی عروسی جای دهید انتخاب آتلیه عکس و فیلم می باشد. آتلیه و انتخاب آن یکی از دغدغه های مهمی است که ممکن است حداقل یک بار برای هر خانواده ای رخ داده باشد!

آتلیه عروس شمال تهران

آتلیه عروس در شمال تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه عروس شمال تهران می پردازیم.

راهنمای کامل انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس

برای انتخاب یک آتلیه کافی است نکات ساده ای نظیر:

نمونه کار، ژست عکس ها، نحوه نورپردازی، میزان شارپ بودن عکس ها توجه کنید. همچنین اگر می خواهید در مورد تجهیزات مورد استفاده اطلاعات بیشتری را دریافت کنید، می توانید با مسئول آتلیه صحبت کنید.

برای انتخاب آتلیه خوب و با کیفیت، باید زمان زیادی را گذاشت و از چند ماه قبل برای آن برنامه ریزی کرد. مخصوصا اگر زمان و تاریخ عروسی در ماه های مهمی همچون ربیع الاول و قبل از محرم و صفر باشد.

در این ماه ها به علت بالا بودن ترافیک کاری آتلیه ها زمانی برای رزرو کردن وقت ندارند و باید از ماه های قبل به دنبال رزرو آتلیه عروس باشید.

یکی از نکته هایی که باید بدانید این است که هر چقدر تعداد دوربین ها و هلی شات ها برای عکس و فیلم برداری بیشتر باشد نتایج حاصله مطلوب تر و جذاب تر خواهند بود. البته این را هم در نظر داشته باشید که با افزایش دوربین ها هزینه کار نیز افزایش میابد.
برای جلب توجه بیشتر و رمانتیک شدن فضای عروسی می توانید از کلیپ فرمالیته که از چند روز قبل عروسی تهیه و ارائه می شود بهره ببرید.

برای انتخاب آتلیه عروس باید نکات ریز و درشتی را در نظر داشته باشید و فقط به نمونه کار های آتلیه کفایت نکنید. با مطالعه مطالب زیر نکاتی که برای انتخاب آتلیه نیازمند هستید دستگیر تان خواهد شد.

انتخاب بهترین آتلیه عروس در شمال تهران:

1. سابقه کاری آتلیه را در نظر بگیرید؛ زیرا سابقه کاری در تجربه و مهارت افراد تاثیرگذار می باشد.
2. داشتن مجوز رسمی کار
3. در صورت تمایل مراجعه کننده، ساخت فیلم مشابه نمونه کارهای قبلی
4. داشتن تعهد کاری در روز عروسی و همراه بودن با عروس و داماد
5. حفظ و امنیت عکس و فیلم های مراجعه کننده
6. نوع دوربین فیلم برداری
7. دارا بودن کادر آقا و خانم
8. مشخص کردن تعداد افرادی که قرار است در روز عروسی همراه تان باشد.
9. قبل از عقد قرارداد مطمئن شوید که هزینه آلبوم و چاپ عکس همراه با سایر هزینه ها است یا مجزا از سایرین می باشد.
10. عکاس باید از روتوش کم استفاده کند؛ زیرا استفاده زیاد از روتوش باعث غیرطبیعی به نظر رسیدن عکس می شود.
11. به نمونه کارها و آلبوم عکس های عروس دقت کنید.
12. برای انتخاب آتلیه مناسب زمان کافی را بگذارید.

گاهی اوقات بر اثر اختلاف سلیقه و نداشتن برنامه ریزی مناسب بین عروس و داماد و تیم عکاسی اختلافات جزئی پیش می آید.
برای پیشگیری از بروز اختلاف برای روز عروسی تان برنامه ریزی داشته باشید.

افراد مذهبی:

آیا شما از خانواده های مذهبی هستید؟

اگر فرد مذهبی هستید این مسئله را باید بدانید که اکثر آتلیه ها دارای عکاس آقا هستند و ممکن است در باغی که برای عکس مدنظر دارید عروس و داماد های دیگری نیز جز شما حضور داشته باشند. اگر قصد دارید که با این گونه مسائل روبه رو نشوید میتوانید با هماهنگی تیم عکاسی آتلیه مورد نظرتان چند روز پیش از موعود عروسی تان کلیپ فرمالیته تهیه و ارائه کنید.

اخلاق و برخورد تیم با عروس و داماد:

رفتار و برخورد تیم عکاسی با عروس و داماد بخشی از حرفه آن ها محسوب می شود یعنی اگر تیم عکاسی حرفه ای باشند برخورد خوبی هم با زوج مراجعه کننده نیز خواهند داشت.

برخورد تیم عکاسی با عروس و داماد بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ زیرا این روز، از بزرگترین و به یادماندنی ترین روز های زندگی عروس و داماد می باشد که در کنار عکاس و فیلمبردار سپری خواهد شد.
هر چقدر روابط میان عروس داماد و تیم عکاسی صمیمی تر باشد عروس و داماد احساس راحت تری خواهند داشت و نتایج حاصل از عکاسی نیز منحصر به فرد و بی نظیر خواهند شد.

اعتماد به تبلیغات زبانی و مجازی:

امروزه خیلی از افراد در سایت ها و یا شبکه های اجتماعی از کار خود تبلیغ می کنید. برای اطمینان حاصل نمودن از تبلیغات آتلیه می توانید پرسش و تحقیق کنید. برخی از آتلیه ها نیز وجود دارند که با تبلیغات کاذب باعث جلب مشتری شده و کاری را به مشتری تحویل می دهند که با تبلیغات شان مطابقت نداشته. توجه به سابقه کاری عکاس در این موارد الزامی است. همچنین می توانید از نزدیکان خود که به تازگی ازدواج کرده اند درباره آتلیه عروسی شان تحقیق کنید. رضایت مشتری از کار آتلیه بهترین تبلیغ کاری می باشد.

عکاسی فرمالیته:

عکاسی فرمالیته پیش از روز عروسی با آرایش و لباس متفاوت تهیه می شود و شما در روز عروسی بدون داشتن استرس و اضطراب به دلیل خراب شدن آرایش و.حضور داشته باشید. این نوع کلیپ که امروزه محبوب اکثر زوج ها می باشد می توان در لوکیشن و موقعیتی خارج از شهر تهیه شود.

یکی از ویژگی های طلایی و مهم عکس و فیلم فرمالیته، صرفه جویی در زمان می باشد. شما چند روز پیش از تاریخ عروسی تان بدون داشتن دغدغه می توانید عکس های مورد علاقه و دلخواه تان را بگیرید. عکس های فرمالیته به یکی از شیرین ترین و خاطره انگیز ترین عکس های زندگی تان تبدیل خواهد شد؛ زیرا بدون هیچ گونه استرس فیگور های مد نظرتان را اجرا خواهید کرد.

یازده سؤالی که باید از عکاس تان بپرسید:

1. آیا شما با نماینده آتلیه صحبت می کنید یا عکاسی که قرار شده است که از شما عکس بگیرد؟
2. آیا عکاس از کارهای قبلی خود نمونه کار دارد؟
3. آیا نمونه کارهای آتلیه با سبک و تصورات شما مطابقت دارد یا خیر؟
4. شروع هزینه ها از چه پایه ای می باشد؟
5. آیا هزینه فیلمبرداری همراه با هزینه های دیگر است یا مجزا از هم می باشند؟
6. عکاس همراه خود دستیار دارد؟
7. آیا عکاس در روز عروسی شما وقت رزرو به عروس و داماد دیگری نیز داده است یا خیر؟
8. ضمانتی برای انجام پیشنهاد شان دارد یا خیر؟
9. آیا عکاس با خواسته های تان توجه می کند؟
10. پس از گذشت چند وقت آلبوم تان آماده خواهد شد؟
11. عکاس برای عکس اسپرت چه برنامه ای خواهد داشت؟

آلبوم های عروس چند مدل هستند؟

عکس های آلبوم عکاس در دو دسته ساده و ژورنالی طبقه بندی می شوند. پوشش آلبوم برای هر دو دسته از مرغوب ترین جنس جیر، چرم و جلد های زیبا و شیک تهیه شده است.

آلبوم عکاسی ساده:

توسط برنامه های کامپیوتری تهیه و ارائه داده می شوند. این آلبوم در کشور های اروپایی مورد استفاده زیاد قرار می گیرد و در شب عروسی به عنوان هدیه عروس و داماد تهیه و به چاپ رسانده می شود. این مدل آلبوم از صفحه هایی تشکیل شده است که عکس ها با کادر و الگوی آماده در آن قرار می گیرد. این نوع آلبوم، از دیگر آلبوم ها سنتی تر و رسمی تر هستند. هر صفحه ی از جنس سخت و محکمی برخوردار است که یک الی چهار عکس با سایز های متفاوت در خود جای داده است. کم آتلیه ای پیدا می شود که این مدل آلبوم را به مشتریان خود معرفی کند.

آلبوم عکاسی ژورنالی:

نام دیگر این آلبوم، آلبوم مجله ای یا آلبوم ژورنال ایتالیایی می باشد، همانگونه که از نامش مشخص این مدل آلبوم شبیه مجله می باشد. این نوع آلبوم هیچ گونه محدودیتی ندارد و عکاس با توجه به مهارت خود می تواند آلبوم را طراحی و ارائه کند. این آلبوم از صفحات نرم و منعطفی تشکیل شده است که عکاس با توجه به روحیه خلاق خود می تواند به صورت حرفه ای آلبوم را تهیه کند. آلبوم های ژورنالی به طور معمول از عکس های تمام صفحه ایجاد می شود. عکس های ژورنالی طوری در آلبوم چسبیده شده اند که انگار در پس زمینه ادغام شده اند. قیمت آلبوم عکس های ژورنالی با یکدیگر متفاوت است و بستگی به میزان کار انجام شده بر روی آلبوم دارد.

آلبوم دستی، پر هزینه یا یک ضرورت؟

به عکس هایی که هیچ گونه کار و فوتوشاپی روی آن ها اعمال نشده باشد عکس خام می گویند. عکس های خام با توجه به حرفه و مهارت عکاس روتوش و رنگ بندی و تنظیم روشنایی می شوند. عکاس متخصص در این رشته، با توجه به آرایش سوژه، فیگور های متفاوت، بازی با دوربین و لنز، بهترین و به روز ترین عکس ها را که با دنیای امروزی مطابقت دارد تهیه می کند. آلبوم هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، شامل 10 صفحه 30 در 60 می باشد این گونه آلبوم ها شبیه مجله مد می باشند. پایه هزینه این آلبوم از یک میلیون تومان شروع می شود.

اندازه های پر هزینه:

برای چاپ عکس دو نفره بر روی شاسی در سایز 70 در 100 که زیبا و قابل نصب بر روی دیوار اتاق خواب تان است هزینه ای بین 300 تا 500 هزار باید بپردازید. برای چاپ چند عکس 30 در 40 یا 30 در 100 بر روی شاسی و هدیه دادن آن ها به افرادی که دوست دارید، باید هزینه ای بین 200 تا 400 هزار بپردازید. عکس های پرتره و اسپرت نیز هزینه بردار هستند. برای خرید آلبوم در سایز 30 در 60 ده برگ باید هزینه 1 میلیون و پانصد بپردازید.

عکس هایی که باید در آلبوم تان داشته باشید:

1. کارت دعوت عروسی
2. لباس عروسی آویزان شده بر روی رخت آویز
3. حلقه نامزدی و عروسی
4. عکس از هنگامی که عروس همراه با ساق دوش هایش است.
5. عکس از جواهرات عروس
6. عکس از برش کیک
7. عکس همراه با بزرگتر های خانواده
8. عکس از لحظه خداحافظی عروس و داماد از خانواده هایشان.

سایر نکاتی که باید هنگام انتخاب آتلیه به آن دقت کنید:

• به موارد حقوقی که باید رسیدگی کنید، توجه نمایید.
• مواظب باشید که عکاس به روتوش زیاد تاکید نکند.
• جزییاتی که می خواهید در عقد قرار داد ذکر کنید.
• سطح تجربه و سابقه کاری عکاس را در نظر بگیرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه عکاسی و فیلم برداری در این آتلیه چقدر است؟

براساس نوع تجهیزات استفاده شده، تخصص و مهارت عکاس و فیلمبردار و نحوه و مدت زمان تدوین و همچنین درخواست های شما مبنی بر تعداد عکس های گرفته شده و آلبوم و قاب اتخابی ازطرف شما هزینه متفاوت خواهد بود.

این آتلیه عروس تدوینگر و ویرایشگر خانم دارد؟

بله.این آتلیه عروس، تدوینگر و ویرایشگر خانم و آقا را دارد

این آتلیه عروس عکاس و فیلمبردار آقا دارد؟

بله.این آتلیه عروس، عکاس و فیلمبردار آقا برای راحتی شما دارد

این آتلیه عروس عکاس و فیلمبردار خانم دارد؟

بله. این آتلیه عروس، عکاس و فیلمبردار خانم برای راحتی شما دارد

آیا امکان تغییر استایل عکس‌های درخواستی توسط آتلیه شما وجود دارد؟

این آتلیه تمام تلاش خود راخواهد کرد که مطابق با خواست و نظر شما که از قبل هماهنگ شده عکاسی و فیلمبرداری را انجام دهد. با این حال در بعضی موارد نادر و براساس بروز مشکلات پیش بینی نشده از طرف شما امکان تغییر در روند بعضی از کارها وجود خواهد داشت.

در این آتلیه کیفیت کارها تضمین می‌شود؟

بله. با توجه به سابقه درخشان و رضایت مشتریان می‌توانید از کیفیت کارها در روز عروسی اطمینان حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
آتلیه عروس در شمال تهران، آتلیه عروس شمال تهران، آتلیه عکاسی، استودیو عکاسی، آتلیه عروس با کادر خانم، روتوش، ژست، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شمال تهرانی، مدل، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!