بهترین کوتاهی مو در تهرانسر

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در تهرانسر

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  •  بهترین کوتاهی مو در تهرانسر
  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانسر

بهترین کوتاهی مو در تهرانسر
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانسر

  • تماس



سالن کوتاهی مو در تهرانسر در آرایشگاه هایپر بیوتی تهرانسر

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهرانسر

مرکز تخصصی کوتاهی مو در تهرانسر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در تهرانسر | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانسر

بهترین کوتاهی مو در تهرانسر

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانسر

بهترین کوتاهی مو در تهرانسر -هنگامی که خانم‌ها به آرایشگاه می روند یکی از سؤال های اساسی که گاهی ذهن آن‌ها را به خود مشغول می‌کند این است که آیا موهای خود را بلند نگه دارند یا آن را کوتاه کنند؟ معمولا هم این سؤال را از آرایشگرانی که در سالن زیبایی وجود دارند می پرسند؛ آرایشگر ها هم پیشنهاد های خود را ممکن است بر اساس عوامل مختلفی بدهند اما در نهایت شخص تصمیم گیرنده طرف مشتری است. کوتاه کردن مو هم ترفند های مخصوص به خود را دارد و یک آرایشگر حرفه ای که آن‌ها را بداند، چیزی از یک هنرمند کم ندارد.

برای پاسخ به این سؤال شما که آیا موهایم را کوتاه کنم یا خیر، عواملی و نکاتی وجود دارد که شما باید به آن‌ها توجه کنید. ابتدا شما باید صورت و نوع بدن خودتان را در نظر بگیرید، شما باید شکل صورت خود را بشناسید زیرا اولین و مهم‌ترین چیزی که باید برای کوتاه کردن موهایتان به آن توجه و فکر کنید این موضوع است؛ اما چرا؟ برخی از مدل موها فقط در عکس‌ها، فیلم‌ها و یا در شکل‌های خاصی از صورت خوب به نظر می‌رسند. انتخاب مدل موی مناسب نه‌تنها صورت شمارا از چشم‌ها پنهان نمی‌کند، بلکه زیبایی طبیعی و جذابیتی خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید تا با نوع شکل صورت خود آشنا شوید و آن را بشناسید.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانسر

بهترین کوتاهی مو در تهرانسر

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانسر می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یک آرایشگر حرفه ای، همچون یک هنرمند است که می تواند موها را متناسب با فرم چهره ی هر کسی کوتاه کند. به همین دلیل ابتدا نیاز داریم که فرم های مختلف صورت را بشناسیم، پس به معرفی انواع فرم چهره و بعضی از مدل های مناسب برای هر فرم چهره می پردازیم.

انواع فرم چهره:

صورت بیضی‌شکل:

اگر شخصی که می‌خواهید موهای او را کوتاه کنید، حالت چهره‌اش بیضی باشد، شما مشکل و دردسر زیادی برای انتخاب مدل مو ندارید و هر حالت و مدل مویی برازنده صورت بیضی‌شکل خواهد بود.

شما هر سبک و مدل مویی را می‌توانید انتخاب کنید که تقریباً همه مدل‌ها متناسب چهره‌تان می‌باشد، پس شما می‌توانید هر مدل مویی بزنید. می‌توانید یک مدل بلند تا استخوان ترقوه‌تان را امتحان کنید و پس‌ازآن موهای جلوی صورت خود را به حالت چتری کوتاه کرده تا صورتتان کوتاه‌تر به نظر برسد.

همچنین شما می‌توانید اگر موی بلند فرفری تا کمرتان دارید یک کوتاهی زاویه‌دار انجام دهید که مکمل چانه شما باشد. این نوع از چهره‌ها می‌تواند هر مدل مویی را انتخاب کنند. چتری‌هایی که به‌صورت صاف یا موج‌دار هستند هم باعث جذابیت هرچه بیشتر چهره شما خواهند شد.

فرم صورت گرد:

اگر صورت شما گرد و دایره وار است، پیشنهاد می شود که مدل مویی را انتخاب کنید که گردی چهره ی شما را کم تر کرده و صورت تان را باریک تر نشان دهد. مناسب تر است که موها، در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشند.

یک مدل پشت کوتاه برای کم تر کردن حالت گردی صورت، انتخاب بسیار مناسبی است، شما می توانید موهایتان را لایه لایه کوتاه کنید و یا آنها را موج دار کنید. اگر می خواهید یک مدل موی مد روز و جدید را امتحان کنید، سعی کنید موهایتان را به صورت آشفته درست کنید، به طور کلی مدل مویی که لایه های جلویی آن از لایه های پشتی بلند تر است، گزینه ی خوبی برای شما محسوب می شود.

حالت صورت قلب مانند:

برخی افراد دارای صورت قلبی هستند؛ یعنی اینکه قسمت‌های بالایی صورت عرض بیشتری نسبت به قسمت پایین صورتشان دارد. برای افرادی که دارای این‌گونه مدل صورت هستند پیشنهاد می‌شود مدل مویی را انتخاب کنند که موها در قسمت پایین چهره‌شان بیشتر نمایان باشد و در قسمت‌های بالایی صورت و پیشانی شاهد موهای کمتری باشیم.

برای افرادی که صورت آن‌ها قلبی شکل است می‌توانیم بگوییم می‌توانند موهای خود را تا بلندی چانه‌شان و یا کوتاه‌تر از چانه‌شان کوتاه کنند. در این مدل صورت بهتر است از مدل مویی استفاده شود که تا کنار فک است، اگر هم می‌خواهید موهایتان پرتر به نظر برسد باید موهای کنار گونه‌هایتان پرتر باشد و موهای روی سر خود را کم‌پشت‌تر کنید تا پیشانی شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

فرم صورت مربعی شکل:

صورت های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند، پس باید موها را طوری کوتاه کرد که چهره ی این افراد گرد تر دیده شود. از این رو مدل های موی کوتاه تا متوسط با امواج نرم مو، برای این فرم از چهره مناسب تر است. بهتر است مدل مویی انتخاب شود که بیش از اندازه صاف نباشد. برای مثال؛ مدل موی چتری برای چنین افرادی بسیار مناسب و برازنده است، پس باید از یک دست کوتاه کردن موها و مدل مو با اندازه ی یکنواخت، به دلیل نمایان کردن فک زاویه ای این افراد اجتناب کرد

صورت مستطیل:

برای این‌گونه افراد که صورت مستطیل شکل دارند مدل مویی که تمامی موهای شخص به یک سمت حالت داده شود بسیار انتخاب مناسبی است زیرا باعث می‌شود تا درازای پیشانی شخص در دید نباشد و پنهان شود.

مزیت های کوتاه کردن موها

جذابیت و تنوع:

به جای اینکه موهایتان را بلند و ساده نگه دارید، می توانید آنها را به مدل های مختلفی، متناسب با فرم چهره ی خود کوتاه کنید و از تنوع دادن به ظاهر خود لذت ببرید. به علاوه کوتاه کردن موها جذابیت زیادی به صورت افراد می دهد

نگهداری راحت:

برخی خانم‌ها کارمند هستند و یا اینکه بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه فعالیت می‌کنند، به همین جهت فرصت کافی برای رسیدگی به موهای خود را ندارند و ترجیح می‌دهند موهای کوتاه و سبکی داشته باشند.

دوش گرفتن سریع:

یکی از مسائل و دغدغه‌هایی که خانم‌ها هنگام حمام رفتن و یا دوش گرفتن دارند مدت زمانی است که صرف شست و شوی موهای خود می‌کنند. با داشتن موهای کوتاه مدت زمان شست و شو بسیار کاهش پیدا می‌کند.

برس کشیدن راحت تر:

هنگامی که موها بلند هستند، برس کشیدن آنها سخت تر و زمان بر تر است، اما برای برس کشیدن و مرتب کردن موهای کوتاه، به زمان زیادی نیاز نداریم

صرفه جویی کردن در مصرف شوینده ها و حالت دهنده های مو:

اگر موها کوتاه باشند، برای شستن آنها مقدار کم تری شامپو و نرم کننده ی مو نیاز است، همچنین با مقدار کمی سرم مو یا ماسک مو می توان موهای کوتاه را تقویت و حالت دار کرد.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت‌دهنده مو:

شما عزیزان با داشتن موهایی کوتاه می‌توانید مصرف شامپوها، نرم‌کننده‌ها و دیگر شوینده‌های موهایتان را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهید. همچنین می‌توانید با مصرف مقدار کمی از ماسک‌های مو، کریستال‌ها و … موهای خود را تقویت کنید و به آن‌ها فرم و حالت دهید.

افزایش سرعت رشد مو ها:

کوتاه کردن موها، باعث زنده شدن سلول های مو می شود و سرعت رشد مو ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که سرعت رشد موها در آقایان بالا تر است و هر ماه به آرایشگاه مراجعه می کنند. پس اگر می خواهید موهای تان با سرعت بیشتری رشد کنند، بهتر است آنها را با فواصل کم کوتاه کنید


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های بهترین کوتاهی مو تهرانسر:
  • سالن زیبایی کژال
  • سالن زیبایی سانی مون
  • سالن زیبایی رز الیندا
  • سالن زیبایی الی
  • سالن زیبایی دریس
  • سالن زیبایی کلبه مو
  • سالن زیبایی لیدی
  • سالن زیبایی شایلی
  • سالن زیبایی مهرگان
  • سالن زیبایی صبری
  • سالن زیبایی دوخواهر
  • عروس سرای ملکه
  • سالن زیبایی مدیس
  • سالن زیبایی دیبا
  • سالن کوتاهی مو

دیبا
0214457 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الی
0214458 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شایلی
0214450 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مدیس
0910450 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کژال
0912802 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کوتاهی مو
0912039 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای اینکه موهایم موخوره نگیرند چه اقداماتی را باید انجام دهم؟

از شامپوهای مناسب استفاده نمایید و آنها را مرتب شانه بزنید و در صورت لزوم موهای خود را کوتاه کنید.

ریزش مو تا چه حدی طبیعی هستند؟

بعد از حمام ریزش 300 تار مو از سر امر طبیعی خواهد بود.

موهایم را کوتاه کرده‌ام نیازی به خرید محصول خاصی است؟

بعد از کوتاه کردن مو نیازی به خرید محصول خاصی نیست.

شستن زیاد موها چه تاثیری دارد؟

اگر موها را بیش از اندازه بشویید چربی‌های ضروری موها ازبین رفته و موها خشک و شکننده خواهد شد.

برای کوتاه کردن موها چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

براساس مدلی که برای کوتاهی موها انتخاب می‌کنید هزینه‌ها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در تهرانسر، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانسر، بهترین آرایشگاه، آرایشگاه زنانه، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!