بهترین سالن زیبایی در ولنجک

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن زیبایی در ولنجک

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن زیبایی عروس در ولنجک
  • بهترین آرایشگاه زنانه در ولنجک

بهترین سالن زیبایی در ولنجک
بهترین سالن زیبایی در ولنجک
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • ولنجک

  • تماس




بهترین آرایشگاه زنانه در ولنجک در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی در آرایشگاه هایپر بیوتی در ولنجک

مرکز تخصصی زیبایی در ولنجک در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین سالن زیبایی در ولنجک | بهترین آرایشگاه زنانه در ولنجک

بهترین آرایشگاه زنانه در ولنجک

بهترین سالن زیبایی در ولنجک

بهترین سالن زیبایی ولنجک – چگونه یک آرایشگاه زنانه خوب پیدا کنیم؟ این سؤالی است که دغدغه اکثر خانم‌ها می‌باشد؛ که چگونه در نگاه اول متوجه شوند سالن زیبایی خوب هست یا نه؟ عموماً سؤالی که از این خانم‌ها می‌پرسند اینکه شما خوب بودن یک سالن آرایش را در چه چیزهایی می‌بینید؟

اکثر خانم‌ها به دلیل مشغله زندگی مشترک، زمان کمی را برای رسیدگی به امور زیبایی خود دارند و برای اینکه کارشان سریع‌تر انجام شود، به سالن‌های نزدیک محل زندگی خود می‌روند. این نکته‌ای است که خانم‌ها به‌راحتی از آن نمی‌گذرند.

این‌یک مزیتی است که نمی‌شد راحت از آن گذشت؛ زیرا در ساعت‌های خلوت هم بخواهید به آن طرف شهر تهران به یکی از سالن زیبایی بروید و معمولاً از شانس بد هم دقیقاً بیشترین فاصله را از محل زندگی دارد، باید حداقل سه ساعت برای رفت و برگشت زمان گذاشت که طبیعتاً آزاردهنده می‌باشد.

بهترین سالن زیبایی در ولنجک

بهترین آرایشگاه زنانه در ولنجک

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایشی در ولنجک می پردازیم.

مکان آرایشگاه:

یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب سالن زیبایی مکان آن است. در انتخاب مکان باید دقت کنید که مسیر خانه یا محل کار تا سالن به قدری طولانی نباشد که وقت زیادی صرف رفتن به آن جا کنید یا نکته ی دیگر این که مکان سالن در محله ای شلوغ و پرسرو صدا نباشد تا زمانی که در سالن سپری می کنید در آرامش شما اختلال ایجاد کند؛ هم چنین باید توجه داشته باشید که اگر دارای وسیله ی نقلیه هستید مکان سالن مجهز به جای پارک مناسبی باشد. هم چنین این نکته را به خاطر داشته باشید که کیفیت آرایشگاه ها به این که آن ها در چه مکانی از شهر قرار گرفته باشند ربطی ندارد و لزومی مدارد که شما در بهترین مناطق شهر به دنبال آرایشگاه ها بگردید.

تجربه و مهارت:

تجربه ی آرایشگران در کیفیت کارآن ها به طور مستقیم تاثیر گذار است. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به سالن زیبایی از طریق مشاوره با مشتری های سابق یا بررسی نمونه های قبلی آرایشگران سالن از کیفیت کار آن ها اطمینان کامل پیدا کنید.

رعایت اصول بهداشتی:

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب آرایشگاه موردنظرتان توجه به رعایت اصول بهداشتی در آرایشگاه است.
آرایشگاه یکی از محل هایی است که احتمال انتقال بیماری های مربوط به پوست و مو در آن وجود دارد و توجه به تمیزی محیط آرایشگاه، رعایت نکات بهداشتی توسط کادر اجرایی آرایشگاه و همچنین تمیز بودن محیط آرایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

تناسب هزینه و کیفیت:

مورد بعد در این زمینه توجه به هزینه ی ارائه خدمات آرایشی و زیبایی می باشد. این مشکل در بین خانم ها رایج است که تصور میکنند هر چقدر که هزینه ی پرداختی آن ها بیشتر باشد به همان میزان کیفیت خدمات دریافتی هم بالاتر می رود. درصورتی که این مورد همیشه صادق نیست و آرایشگاه های زیادی وجود دارند که با دریافت هزینه ی معقول و مناسب خدماتی با کیفیت بالا ارائه می دهند. بنابراین انتخاب آرایشگاه به صرف گران بودن، لوکس بودن یا برند بودن انتخاب مناسبی نیست و باید به کیفیت کار و تناسب هزینه و خروجی توجه کرد.

ابزار و تجهیزات:

شما باید دقت داشته باشید که یک سالن زیبایی حرفه ای مجهز به ابزار های متنوع و تخصصی برای انجام این گونه خدمات است. امروزه علاوه بر آراستن صورت و مو کارهای مختلف دیگری از جمله خدمات ناخن، کوتاهی و کوپ ژورنالی،پیتاژ ، انواع هایلایت ها ، مش و… در سالن زیبایی انجام می شود. هم چنین باید توجه داشته باشید که آرایشگر از بهترین جنس متریال برای ارائه ی خدمات به مشتری استفاده کند. نکته ی حائز اهمیت این است که آرایشگران حتما دوره های تخصصی و بین المللی برای انجام این گونه خدمات جانبی را گذرانده باشند و با رعایت بهداشت کامل از تخصصشان برای رساندن خدمات به مشتری بهره بگیرند.

پرسنل:

برخورد خوب و صمیمی باعث ایجاد آرامش و راحتی در افراد می شود. هدف اصلی از زیبایی ایجاد حس رضایت و خرسندی در وجود خود افراد است پس بهتر است نوع برخورد پرسنل سالن را به عنوان یکی از ملاک ها برای انتخاب سالن در نظر داشته باشید. در سالن هایی که پرسنل برخوردی خوب و صمیمی با شما داشته باشند می توانید خواسته های خود را راحت تر بیان کنید.

شهرت:

شاید یکی از معیارهای اکثر افراد میزان معروف بودن سالن است؛ اما به این نکته توجه نمایید که شهرت زیاد همیشه نشانه ی کیفیت بالا نیست پس گول تبلیغات زیاد را نخورید.
نه به تجملات!

بعضی از سالن های زیبایی خدمات جانبی اضافی به خصوص برای عروس ها ارائه می دهند؛ خدماتی مانن سولاریوم، فوت بدن، لنز، اجاره تاج و تور ، ماساژ و یا مهمانداری و پذیرایی شخصی اکثر این خدمات به جز هزینه های سرسام آور کاربرد دیگری ندارند پس بهتر است از این نوع خدمات چشم پوشی کنید.

چگونه در شب عروسی موهای زیبا داشته باشید:

یکی از معیار های زیبایی به خصوص در بانوان داشتن موهایی زیبا است. شما می توانید با رعایت نکاتی ساده زیبایی موهای خود را – به خصوص برای شب عروسیتان- دو چندان کنید.

زمان کوتاه کردن موها

یک عروس باید یک ماه و نیم قبل موهای خود را به‌صورت دلخواه کوتاه کند تا موها جا بیفتد و رد قیچی روی موها نباشد. اگر کمتر از یک ماه به عروسی مانده دیگر موها را کوتاه نکنید، چون مدل مو را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

موهایی براق و حالت پذیر

یک سری مراقبت‌هایی را باید یک ماه قبل برای موهایتان انجام دهید. آووکادو را له کنید و نیم ساعت قبل از حمام روی سرتان بگذارید. آووکادو باعث لطافت و پرپشت شدن موها می‌شود. از ماسک‌های مطابق جنس موهایتان استفاده کنید و هفته‌ای 2 الی 3 بار بعد از شستشو با شامپو از آنها استفاده کنید. راه دیگر استفاده از شامپوی زیتون می‌باشد. برای خرید شامپوی مناسب از آرایشگرتان کمک بگیرید تا گزینه مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

موهای زیبایی داشته باشید:

یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی خانم‌ها در روز عروسی‌شان انتخاب مدل مو و آرایش صورت آن‌ها می‌باشد. می‌توان گفت که بحث اصلی میهمانان در مجلس عروسی اینکه مدل موها و آرایش صورت چگونه می‌شود، می‌باشد. با توجه به نکاتی که قرار است در ادامه گفته شود، عروسی زیبا و خاص خواهید شد. در اینجا هفت کار را که هر آرایشگر باید برای زیباتر کردن عروس انجام دهد را بیان می‌کنیم.

مدل مو:

یکی از اساسی ترین مسائل در شب عروسی نوع مدل موی شماست. شما می توانید از قبل انواع مدل موها را امتحان کنید تا مدل مویی که به صورتتان میاید را پیدا کنید. هم چنین توجه داشته باشید که نوع مدل مو با مسائل دیگری از جمله نوع لباس نیز رابطه ی مستقیم دارد.

رنگ مو:

جدای از مدل مو رنگ موی عروس نیز یکی از مسائل حائز اهمیت است. بهتر است از رنگ موی تیره استفاده کنید زیرا رنگ موی تیره چهره را جوان تر نشان می دهد و هم چنین تضاد رنگ تیره با رنگ روشن لباس عروس زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد. اکثر ایرانی ها چهره ی شرقی دارند و دارای رنگ چشم تیره هستند پس بلوند کردن موها با تضادی که در رنگ چشم ها وجود دارد گزینه ی مناسبی برای شب عروسی به شمار نمی رود.

مدل مو با توجه به فصل:

همان طور که قبلا اشاره کردیم نوع مدل مو به لباس عروس هم بستگی دارد و مدل لباس عروس هم با سرد یا گرم بودن هوا تناسب دارد. در فصل های سرد سال لباس پوشیده تر می شود و نوع یقه ی آن هم متفاوت می شود پس بهتر است مدل موها بسته باشند و هم چنین از رنگ های گرم در مو و آرایش استفاده کرد.

مدل موی باز:

در این که مدل موی باز زیبایی چشم گیری دارد شکی نیست اما باید دقت داشته باشید که اگر قرار است موهایتان را باز بگذارید باید لباس عروسی بدون آستین را انتخاب کنید هم چنین یک نکته ی مهم در موهای باز پراکنده به هم ریخته شدن آن تحت تاثیر هوا و رطوبت است.
با وجود سادگی به روزباشید
بعضی مدل ها گرچه ساده اند اما می توانید در ایجاد یک هارمونی زیبا با لباس عروس خود از آن ها استفاده کنید؛ هم چنین برخی مدل هایی که مد هستند ممکن است چند سال آینده دیگر مد نباشند پس زیبایی خود را قربانی مد نکنید.

تزئین موى سر با تاج:

افرادی که دارای صورتی گرد و پر هستند بهتر است تاج هاى بلند استفاده کنند اما اگر صورتى کشیده دارید، سراغ تاج هاى کوتاه و خوابیده بروید؛ تاج هاى ژله اى معمولا فانتزى هستند. اگر قصد استفاده از چنین نوع تاجى دارید مدل موی شینیون باز و مدل هاى فر و شلوغ می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های ولنجک :
  • سالن زیبایی نجمه آرا
  • سالن زیبایی ویس
  • سالن زیبایی سرمه وسمه
  • سالن زیبایی ماتریکا
  • سالن زیبایی شیوا
  • سالن زیبایی زن
  • سالن زیبایی عقیلی
  • سالن زیبایی نیروانا
  • سالن زیبایی هیبو
  • سالن زیبایی گیوا
  • سالن زیبایی لی لی
  • سالن زیبایی نگین
  • سالن زیبایی ری را
  • سالن زیبایی جلالی

نجمه آرا
0912190 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سرمه وسمه
0912548 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عقیلی
0912457 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ری را
0212243 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هیبو
0930460 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ویس
0212242 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

خدمات اصلی یک سالن زیبایی چه مواردی را شامل می‌شود؟

آرایش، مراقبت از پوست، کاشت ناخن، اصلاح مو، ماساژ، و خدمات مرتبط با زیبایی از جمله میکاپ دائمی.

آیا در سالن‌های زیبایی خدمات ضدپیری نیز انجام می‌شود؟

بله، بسیاری از سالن‌های زیبایی خدمات مرتبط با ضدپیری پوست ارائه می‌دهند، مانند لیفتینگ چهره و تزریقات ضد چین و چروک.

سالن زیبایی چیست؟

سالن زیبایی مکانی است که خدمات زیبایی از جمله آرایش، ماساژ، مراقبت از مو و پوست ارائه می‌دهد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی در ولنجک، بهترین آرایشگاه زنانه در ولنجک، سالن زیبایی در تهران ولنجک، آرایشگاه در ولنجک، سالن زیبایی عروس ولنجک، سالن زیبایی تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهران، ولنجک، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!