آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران
  • آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران
  • آتلیه عروس و داماد در غرب تهران

آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران
بهترین آتلیه عروس در غرب تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس




بهترین آتلیه عروس در غرب تهران در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه عروس در غرب تهران

بهترین آتلیه عروس در غرب تهران با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران | آتلیه عروس و داماد در غرب تهران

آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران

آتلیه عروس و داماد در غرب تهران

آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران – راهنمایی جامع و کامل انتخاب یک آتلیه خوب و مناسب برای عروسی. هر کاری را بخواهند زیبا جلوه دهند نام عروس بر آن می‌گذارند. عروسی، ماشین عروس، گل عروس و …. همه را به یاد شادی و نشاط می‌اندازد.

آتلیه عروس و داماد در غرب تهران

آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه عروس و داماد در غرب تهران می پردازیم.

آتلیه عروس:

یکی از امور خاص و مهم که نه‌تنها برای روز عروسی بلکه برای بعدها و حتی نسل بعد هم کاربرد دارد و همه با آن خاطراتشان را زنده میکنند؛ عکس و فیلم عروسی است. پس یکی از مهمترین کارهایی که عروس و داماد باید قبل از هرکاری انجام دهند و روی آن حساسیت خاص داشته باشند، انتخاب یک آتلیه خوب و مناسب است. تا بتوانند فیلم و عکسهای دلخواهشان را برای همیشه ثبت کنند و با آنها خاطره بازی نمایند. گرچه این کار هزینه شاید زیادی داشته باشد، اما انتخاب یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای بسیار مهم است.

انتخاب آتلیه:

ما شما را کمک میکنیم که با توجه کردن به نکاتی شاید کوچک انتخابی مناسب تر داشته باشید:

توجه به نمونه کارها و اینکه در آنها از چه مدل هایی برای عکس گرفتن استفاده شده و همچنین کیفیت و جنس خود عکسهاو نورپردازی و در کل زیبایی کارها در عین طبیعی بودن آنها اولین و ساده ترین کاری است که میتوانید انجام دهید و بعد آن آتلیه را انتخاب کنید.
سعی کنید راجع به وسایل و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری سوالاتی از آتلیه دار بپرسید و بدانید برای عروسی مورد نظرتان با محیطی که دارید چه وسایلی استفاده می شود، چون مسلما هر چه تعداد دوربین ها و نورها بیشتر باشد عکس و فیلم بهتر میشود.

اگر فیلمبرداری یا عکاسی در فضای باز هم میخواهید بپرسید آیا وسایل مناسب این امر را هم دارند یا خیر. مطمئنا هر چه قدر افراد و وسایل زیاد شود هزینه هم بیشتر میشود اما باور کنید برای ثبت بهترین روز به بهترین شکل ممکن، صرف هزینه بیشتر مشکلی ندارد.

اگر میخواهید برای مهمانانتان کلیپ بسازید و در سالن عروسی تان نمایش دهید و آنان را در شادیتان شریک کنید، حتما چند روزی قبل از عروسی این کار را ضبط کنید و به روزها و ساعات آخر نگذارید؛ چون هم خودتان خسته می شوید هم نگرانیتان زیاد میشود و هم شاید آنگونه که بخواهید از آب درنیاید و چون اینگونه فیلم ها معمولا در فضای باز است مشکلات آب و هوا و… هم امکان دارد برایتان کار را سخت کند.

لیست نکات انتخاب راحت‌تر آتلیه:

برای انتخاب آتلیه عروس نکات بسیاری وجود دارد و اصلا نباید به دیدن چند نمونه کار اکتفا کنید. ما نکاتی را که به نظرمان مهم آمده برایتان لیست کرده ایم تا بهتر و راحت تر انتخاب کنید و در نهایت آرامش بیشتری داشته باشید.

• داشتن سابقه کاری هم برای عکاس، هم فیلمبردار و هم حتی خود آتلیه.
• داشتن اجازه کار یا همان مجوز کار.
• داشتن تمام تجهیزاتی که برای گرفتن عکس و فیلم لازم است.
• داشتن تعهد کاری بالا و همراه بودنشان در کل مراسم.
• دادن ضمانت و جلب اعتماد شما برای حفظ امنیتی عکسها و فیلمتان.
• داشتن نمونه فیلم و کلیپی که مد نظر شماست.
• نوع دوربینی که برای شما باید استفاده کنند.
• داشتن پرسنل آقا و خانم هم برای عکاسی هم فیلمبرداری.
• مشخص کنند چند نفر و برای چه کاری با شما همراه خواهند شد.
• داشتن قرارداد و ثبت تمام کارهایی که انجام میدهند و هزینه های مربوط به هرکدام.
• داشتن نمونه کار و آلبوم برای عکس و فیلم و مطمئن شوید که نمونه هایی که نشان میدهند حتما مال آتلیه خودشان باشد.
• بخواهید عکاس از تجربه خود استفاده کند و عکس زیبا بگیرد نه اینکه با روتوش بخواهد عیب کار خود را ترمیم کند چون مطمئنا عکستان دیگر زیبایی و طبیعی بودن خود را از دست میدهد.
• برای انتخاب و بستن قرارداد با آتلیه حتما وقت بسیار بگذارید و بدانید که از این کار هرگز پشیمان نمی شوید.
• این حق شماست که بهترین خاطراتتان را با افرادی ماهر ثبت کنید و همیشه از آن لذت ببرید.
• میتوان قبل از رفتن به آتلیه در اینترنت نمونه عکسهایی که هست را سرچ کرد آنهایی را که می پسندید ذخیره کنید و برای خودتان استفاده نمایید.

هماهنگی:

یکی از کارهایی که نباید از آن غافل شد انتخاب یک تیم کمک رسان و هماهنگ کننده برای امور مربوط به عروسی است که هر کدام کاری را به عهده بگیرند و بار مشکلات و کارهای عروس و داماد را کم کنند. اگر هماهنگی بین عروس و داماد و تیم عکاسی و فیلمبرداری نباشد بسیار ناراحت کننده میشود و گاهی حتی ممکن است به دلخوری های بزرگ مبتلا شود.

عروس و داماد مذهبی:

اگر جزو عروس و دامادهای نازنین و مذهبی هستید. شما تلاشتان را باید برای انتخابات یک آتلیه مناسب بیشتر کنید. اگر فیلم در فضای باز میخواهید باید بدانید که اکثر باغها و مکانهایی که برای این کار در نظر گرفتند، آتلیه داران ممکن است چندین زوج در یک روز مشغول عکاسی و فیلمبرداری در این مکان باشند، پس شما دقت تان را برای مکان و زمان و محیط و نوع عکس یا فیلمی که میخواهید چندبرابر کنید و حتما قبل از هرکاری این موضوع را به همکاران مربوطه در آتلیه گوشزد کنید و بخواهید بهترین و مناسب ترین فضا را برایتان در نظر بگیرند.

رفتار تیم آتلیه:

اخلاق و رفتار کلیه افراد آتلیه مخصوصاً آنهایی که قرار است به صورت یک تیم فیلمبرداری یا عکاسی به همراه عروس و داماد باشند بسیار مهم است. شما میخواهید بهترین روزتان را همراه با افرادی سپری کنید که هم فامیل و آشنای شما نیستند و هم قرار است کاری بزرگ بزرگ برای شما انجام دهند یعنی کار عکاسی و فیلمبرداری از مجالس شما را.

پس باید رفتاری صمیمی و روحیه ای شاد داشته باشند و همانگونه که در کار خود مهارت دارند در اخلاق و رفتار هم مهارت داشته باشند و نه‌تنها با عروس و داماد بلکه با ساقدوشها و مهمانان هم خوش رفتار باشند تا عروس و داماد بتوانند راحت تر احساسات خود را در عکس و فیلم نشان دهند و عکس هایشان با مدلها و ژست هایی باشد که دلشان میخواهند و احساس کنند با دوستانشان در کنار هم هستند.

تبلیغات:

گرچه همه میگویند گول تبلیغات را نخورید اما من میگویم بهتر است اجازه دهید آتلیه دار تمام تلاش خود را برای جلب شما بکند و از تبلیغات کلامی او استقبال کنید. ولی در انتها چند آتلیه را محک بزنید و ان را که با شرایط شما جور در می آید انتخاب کنید. میتوانید از دوستانتان که تازه ازدواج کردند مشاوره بگیرید یا حتی از خود آتلیه داران بخواهید کار خود را برای شما باز کنند و به شما در مورد خواسته تان مشورت دهند. تبلیغات همیشه بد نیست بلکه اگر دقت کافی داشته باشید کمک خوبی برایتان میباشد. اما از همه مهمتر سابقه و تجربه عکاس و فیلمبردار است.

عکس و فیلم عجولانه:

اگر برای انتخاب آتلیه و همچنین محل هایی که میخواهید در آنجا عکس و فیلم بگیرید، وقت و دقت کافی نداشته باشید و به روزهای آخر موکول کنید، مطمئنا چیزی که دلخواهتان باشد و خاطرات خوبی برایتان بسازد نمی توانید داشته باشید.

کار عکاسی و فیلمبرداری کاری پرریسک است و نمیتوان تایم خاصی را مشخص کرد، پس بهتر است وقت بیشتری برایش اختصاص دهید مخصوصاً اگر فیلمبرداری در فضای باز دارید.

اگر بتوانید بعضی از عکسها یا کلیپ خارج شهر یا کشور خود را چندین روز قبل مراسمتان، با خیال راحت انجام دهید در روز عروسی تان آرامش بیشتری دارید و با خیال راحت تر میتوانید با دوستانتان عکسهای دلخواه بگیرید و وقت بیشتری با مهمانانتان داشته باشید و دیگر تجربه نگرانی هایی را که بعضی از عروس دامادها از کم آوردن وقت برایتان تعریف کردند شما نخواهید داشت.

عکس و فیلم عروسی مهمترین یادگاری برای شماست از مهم ترین روز زندگیتان پس برای ثبت این خاطرات شیرین دقت کنید.
راههایی است که میتوانید یک آتلیه مناسب انتخاب کنید.

پرسش‌ها:

شاید با پرسیدن چند سوال ساده از عکاس خود این مهم برایتان آسان شود.

• آیا شما با کسی که صحبت می کنید همان فرد عکاستان است یا از پرسنل آتلیه؟
• آیا نمونه کاری برای ارائه دارند؟
• آیا نمونه کارهایشان با آنچه شما میخواهید همخوانی دارد؟
• حداقل و حداکثر هزینه چقدر میشود؟
• آیا هزینه ها شامل آلبوم و فیلمبرداری و… هم می شود؟
• آیا عکاس از دستیار کمک میگیرد یعنی فردی هست که بخواهد به عنوان دستیار باشد و در مراسم شما کسب تجربه کند؟
• آیا عکاس در روز مخصوص شما با جایی دیگر هم قرار دارد که این امر شامل نگرانی از کمبود وقت یا دیر آمدن عکاس میشود؟
• نظرشان برای عکس اسپرت چیست و از چه کارهایی استفاده میکنند؟
• چند وقت بعد از مراسم عکس ها و فیلمتان را تحویل میدهند؟
• آیا افرادی هستند که به نظرات شما برای مدل های عکس گوش دهد؟
• ضمانت کاریشان چگونه است هم برای تحویل کار خوب و دلخواه هم برای امانت داری از عکسها و فیلم شما؟

آلبوم ها:

آلبومها که در بازار و در آتلیه ها هستند اغلب یا ساده اند یا ژورنالی، فقط جلد آنهاست که آنان را گاهی با چرم پوشش میدهد و نوع کاغذ آنها متفاوت است. آلبوم های ساده، کمتر دیده میشود که آتلیه داران پیشنهاد نمی دهند، چون همانگونه که از اسمشان پیداست ساده هستند و توسط رایانه طراحی می شوند.

اما خود مسلما اگر بحث هزینه برای عروس و داماد مطرح باشد به علت ارزان بودن از این نوع آلبومها استفاده میکنند؛ این آلبومها گرچه زیاد طرفدار ندارند اما باز هم اگر کسی بخواهد می توانند یک تا چند عکس را در کادری آماده و به یک عکس تبدیل کنند.
اما این آلبومها معمولا برای شیرینی و هدیه به عروس دامادها توسط آتلیه است.

آلبومهای ژورنالی برعکس آلبومها ی ساده اصلا محدودیتی در طراحی ندارند و عکسها در آنها به مراتب زیباتر جلوه میکنند؛ طراح این آلبوم ها و سلیقه او بسیار مهم است و این آلبومها همانند مجلات زیبا هستند و بنا بر دستمزد و کار خوب طراح قیمت آن متفاوت است.
البته در این آلبوم ها هم میتوان از ترکیب چند عکس در یک عکس استفاده کرد.

البته با این فرق که عکسها به گونه ای در کنار هم قرار میگیرند که حتی گوشه های عکس هم در هم ترکیب شده و چند عکس در یک پشت زمینه فضا دیده می شود همچنین هر آتلیه یک روش خاص و منحصر به فرد برای طراحی خود در این آلبوم ها دارد. در آلبوم ها عکسهای عروس و داماد، مانند مجلات زیبا و مد دنیا چاپ میشود و این طراحی نظر بسیاری از عروس دامادها را به خود جلب کرده و در مدلهای 10 تا 60 صفحه ای این مجلات زیبا را طراحی میکنند. البته قیمت آنها در یک مدل معمول حدود 1 میلیون تومان است. عکسهایی که میگیرید عکسهایی کامل نیستند و در اصطلاح به آنها عکس خام میگویند که در آتلیه بر روی آنها کارهایی از جمله فتوشاپ، روتوش، نورپردازی و… انجام می شود تا عکس هایی زیباتر داشته باشید.

اندازه و هزینه:

ما میدانید که هرچه اندازه عکس و شاسی بزرگتر باشد هزینه آن هم بیشتر میشود؛ پس بهتر است قبل از سفارش عکس در ابعاد مختلف و سایزهای متفاوت و تعداد زیاد قیمت هرکدام را بپرسید و بعد شروع به سفارش کنید.
مسلما عکس بزرگی که برای اتاق عروس و داماد یا برای بودن در سالن انتخاب میشود قیمتش با عکسهای کوچک متفاوت است. پس هرچه اندازه عکس بزرگ و تعداد آن بیشتر باشد هزینه هم بیشتر می شود.

عکسهای مهم:

عکسهایی که اغلب باید در آلبوم شما باشد:

• عکس از کارت عروسیتان که روز، مکان و زمان آن کاملا مشخص باشد.
• عکس از حلقه هایی که بهترین هدیه عروس و داماد به یکدیگر است.
• عکس از پدرو مادر عروس و داماد.
• عکس از داماد هنگام تهیه دسته گل اهدایی به عروس.
• عکس از انتظار داماد در جلوی آرایشگاه.
• عکس از عروس و داماد با ساقدوش هایشان و دوستان نزدیک.
• عکس از جواهرات عروس.
• عکس از لباس عروس که آویز شده است.
• عکس از داماد هنگام مرتب کردن لباس دامادی.
• عکس هنگام برش کیک.
• عکس هنگام اولین دیدار عروس و داماد جلوی در آرایشگاه.
• عکس هنگام خداحافظی عروس و داماد با خانواده هایشان.

نحوه‌ی انتخاب آتلیه عکاسی عروس در غرب تهران: :

در موقع انتخاب آتلیه نکاتی هست که اگر به آنها توجه کنید هرگز ضرر نمیکنید:
• میزان مهارت و تجربه کلیه کادر عکاسی و فیلمبرداری.
• محل آتلیه و مجوز کاری آنجا که این خود نشان دهنده خوبی برای اطمینان شماست.
• مشخصات کامل کاری که به شما ارائه میدهند، با ثبت تمام جزئیات.
• امنیت عکس ها و فیلمتان را چگونه تضمین می کنند.
• مراقب باشید کار شما را که قبول کرد، بعد به کسی دیگر نسپارند و در کل مراقب کلاهبرداری ها باشید که متاسفانه در این حرفه هم وجود دارد.
• آیا عکسهای دلخواهتان را در پایان کار به شما تحویل میدهند.
• هزینه ای که قرار است پرداخت کنید چقدر و چگونه است که بهتر است واضح در قرارداد با ذکر تمام جزئیات نوشته شود.
• اگر از روتوش یا فتوشاپ استفاده میکنند در چه حد است و گونه ای نباشد که مصنوعی به نظر برسد.

بازهم تاکید میکنیم که لطفا برای انتخاب آتلیه خوب هم وقت کافی بگذارید، هم دقت لازم را داشته باشید و هم در ثبت قرارداد تمام زوایا را در نظر بگیرید.

با آرزوی بهترینها


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا تدابیری برای فیلمبرداری در روز بارانی دارید؟

بله با توجه به شرایط فصلی تدابیری جهت فیلمبرداری و عکاسی در روزهای برفی و بارانی اندیشیده شده است.

هزینه‌های احتمالی هتل و هزینه‌های رفت و آمد جهت فیلمبرداری و عکاسی بر عهده کیست؟

این آتلیه تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین کار را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

هزینه عکاسی و فیلم برداری در این آتلیه چقدر است؟

براساس نوع تجهیزات استفاده شده، تخصص و مهارت عکاس و فیلمبردار و نحوه و مدت زمان تدوین و همچنین درخواست های شما مبنی بر تعداد عکس های گرفته شده و آلبوم و قاب انتخابی ازطرف شما هزینه متفاوت خواهد بود.

آیا نمونه کارهای قبلی آتلیه را می‌توانم ببینم؟

بله. نمونه کارها نشاندهنده‌ی تضمین و کیفیت کارهای ما است.

آیا آتلیه جواز کسب دارد؟

بله. این آتلیه عکاسی و فیلمبرداری جواز معتبر دارد.

چه مدت فیلم و عکس را در کامپیوتر خود نگه می‌دارید؟

با توجه به شرایط موجود امکان نگهداری متغیر خواهد بود. در صورت هماهنگی احتمال نگهداری وجود خواهد داشت با این حال جهت کسب اطلاع تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
آتلیه عکاسی عروسی در غرب تهران، آتلیه عروس و داماد در غرب تهران، آتلیه عکس عروسی در غرب تهران، استودیو عکاسی، آتلیه عروس با کادر خانم، روتوش، ژست، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!