• آموزش لیزر موهای زائد در شیراز
  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران
  • مرکز آموزش  لیزر موهای زائد در تهران

دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0991 143 1867
  • 0991 143 1867
  • تهران، یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، طبقه اول

  • تماس



مرکز آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دوره آموزشی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی شاپ لیزر

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران
  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در تهران – از بین بردن موهای زائد بدن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردان و خانم‌های امروزی است؛ آنان روش‌های مختلفی را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود به کار می‌برند؛ یکی از این روش‌ها استفاده از لیزر است؛ در این زمینه تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفته و میزان رضایت‌مندی افرادی که از این روش استفاده نموده‌اند؛ موردتحقیق و بررسی قرارگرفته است؛ هرچند آمار رضایت‌مندی این روش بسیار بالا است؛ بازهم افرادی هستند؛ که از این روش ناراضی بودند؛ باکمی بررسی مشخص شد؛ که بیشتر افراد ناراضی به کلینیک‌هایی مراجعه کرده‌اند؛ که کیفیت کار آن‌ها بسیار پایین بوده است. فراموش نکنید؛ که یک کلینیک خوب همیشه از بهترین و بروزترین دستگاه‌ها با دستورالعمل‌های مشخص و دقیق جهت حفظ ایمنی در بالاترین سطح و جهت اثربخشی لیزر استفاده می‌کنند.

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران می پردازیم.

رفع و کاهش موهای زائد:

رفع و کاهش موهای زائد امروزه یکی از مسائلی است که اغلب خانم ها و آقایان به دنبال آن هستند و به دنبال راه حلی برای حذف آن ها هستند. بسیاری از افراد راجع به لیزر درمانی شنیده اند یا تجربه آن را داشته اند؛ خیلی از افراد آن را معجزه می دانند زیرا تاثیرات چشمگیری در کاهش موهای زائد دارد. اگر قصد کسب اطلاعات راجع به لیزر دارید بهتر است ما را در این مقاله همراهی کنید زیرا هر آنچه که در مورد آموزش های لیزر لازم است در این مقاله گردآوری کرده ایم و به نکات مهم در این رابطه پرداخته ایم..

تعریف لیزر:

لیزر از پرتو هایی تشکیل شده است که با قدرت و خاصیت فیزیکی که دارد سبب حذف یا کاهش موهای زائد می شود. دستگاه لیزر حذف موهای زائد، به گونه ای ساخته شده است که بدون آسیب رساندن به دیگر نقاط داخلی بدن موهای زائد را از بین میبرد و سبب کاهش آن ها به طور دائم می شود.

چرا لیزر موهای زائد طرفدار های زیادی پیدا کرده است؟

استفاده از دیگر روش ها همچون استفاده از وکس، شمع، موچین و اپیلاسیون علاوه بر وقت گیر بودن دردناک نیز می باشد و از معایب اصلی آن این است که با به جریان انداختن مو سبب ازدیاد موهای زائد می شود؛ بنابراین تمامی این موارد سبب شده است که این روش بسیار مقرون به صرفه باشد و طرفداران زیادی در میان آقایان و خانم ها پیدا کرده است.

دوره های آموزشی لیزر چه صورتی است؟

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به یادگیری این حرفه هستید به شما توصیه میکنیم که در دوره های آموزشی این متد شرکت نمایید. ممکن است این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که دوره های آموزشی شامل چه مباحثی می شود؟
در دوره های آموزشی کار با لیزر پوست، هنرجو ها با انواع دستگاه های لیزر و کاربرد خاص هر یک از این دستگاه ها متناسب با هر نوع پوست، آشنا می شوند و اطلاعات لازمه را کسب می نمایند. در این دوره ها علاوه بر آشنایی با ابزار و وسایل رعایت نکات ایمنی و بهداشت ابزار به هنرجو ها آموزش داده می شود.

همچنین در این دوره خطرات ناشی از بهره بردن دستگاه های لیزر به کارآموزان آموزش داده می شود تا خطرات لازمه را با رعایت نکات به حداقل برسانند.کارآموزان با شرکت در این دوره ها با به روز ترین و مدرن ترین نکات لیزر درمانی آشنا خواهند شد.

مراحل آموزش لیزر کردن موهای زائد عبارتند از:

به طور کلی دوره آموزشی لیزر موهای زائد به دو بخش تئوری و عملی تقسیم بندی می شود؛ در مرحله تئوری اصول بهداشتی و نکات مهمی که کار آموز باید حین انجام لیزر رعایت فرماید آموزش داده می شود و پس از آن با نحوه عملکرد دستگاه لیزر و شناخت کاربرد هریک از آن ها و مزایا و ویژگی هایشان آشنا خواهد شد.

پس از گذراندن این دوره کارآموزان وارد مرحله عملی خواهند شد که در این مرحله، نحوه استفاده صحیح دستگاه را که شامل: تنظیم درجه برای قسمت های متفاوت بدن، حرکت دادن دست به صورت اصولی، حفظ و رعایت آرگونومی برای پیشگیری از خستگی حین کار و فشار به بدن را آموزش می‌بینند.

در این دوره عملی لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های متفاوت صورت میگیرد تا هنرجو از مزایا و معایب هریک از دستگاه ها به صورت عملی آگاه شود و تجربه لازم را کسب نماید. فرد هنرجو با توجه به مزایا و نیاز و بودجه شخصی اش می تواند دستگاه مورد نظر را تهیه و شروع به کسب و کار نماید.

در مرحله آخر نکاتی راجع به باید ها و نباید لیزر موهای زائد به هنرجو های گرامی آموزش داده می شود.

تعداد شرکت کنند گان در دوره های آموزشی لیزر موهای زائد:

دوره های آموزشی لیزر به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود و هنرجو ها طبق علاقه و خواسته خود می توانند در دوره ها شرکت کنند.

تعداد شرکت کنند گان در خصوصی ۱ الی ۳ نفر می باشد و در دوره نیمه خصوصی ۳ تا ۶ نفر شرکت کننده قرار می گیرد در دوره گروهی ۶ الی ۲۰ نفر شرکت می کنند.

آزمون تئوری و عملی دوره های آموزشی لیزر موهای زائد:

افراد هنرجو پس از گذراندن دوره آموزشی لیزر موهای زائد می توانند در آزمونهای تئوری و عملی در این زمینه شرکت کنند.
همچنین کارآموزان با کسب نمره قابل قبول در این زمینه می توانند مدرک داخلی معتبر و قابل ترجمه را اخذ نمایند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام لیزر موهای زائد:

ابزار و وسایل لازم برای لیزر موهای زائد به صورت دسته بندی هنرجو های عزیز ارائه داده می شود. پرداخت هزینه این دسته بندی ها برعهده کار آموز می باشد.

ابزار لازم برای لیزر موهای زائد به شرح زیر است:

• ژل بی حس کننده
• دستگاه لیزر موهای زائد
• عینک مخصوص که سبب محافظت از چشم ها خواهد شد.

سر فصل های آموزشی کار با لیزر پوست:

تمامی سر فصل های آموزشی دوره کار با لیزر پوست، بر اساس پایه و بنیان استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

این سر فصل ها توسط بهترین اساتید و با تجربه ترین افراد در این زمینه به کار آموزان آموزش داده می شود و تمامی نکات لازمه با حفظ جزئیات دقیق به هنرجو های عزیز ارائه داده می شود.

این سر فصل ها به شرح زیر می باشند:

• بهداشت و شناخت و پیشگیری از عوامل بیماری زا در هنگام لیزر موهای زائد
• اجرای لیزر
• فیزیک نور و لیزر
• آشنا شدن با انواع پوست و مو
• آشنا شدن با انواع لایه های پوست
• ممنوعیت در لیزر و اقدامات قبل از انجام لیزر
• آرگونومی اپراتور برای انجام این متد
• چگونگی عملکرد لیزر بر روی پوست
• شناخت انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هر کدام از آن دستگاه ها
• آموزش تنظیم نمودن دستگاه های لیزر با توجه به محل روئیدن موهای زائد
• آموزش عملی بهره بردن از دستگاه برای نقاط متفاوت بدن
• باید ها و نباید ها پس از انجام این متد

پس از پایان دوره آموزشی لیزر چه توانایی هایی را که کسب کرده اید؟

پس از پایان دوره آموزش های لیزر شرکت کنند گان مهارت لازم را در این زمینه به دست آوردند که میتوانند با تسلط کامل به انجام لیزر صورت و بدن بپردازند.
مراجعه کنند گان پس از گذراندن این دوره به عنوان اپراتور لیزر موهای زائد شناخته می شوند و به راحتی می توانند کسب و کار خود را شروع کنند و یا اینکه به صورت پیشرفته کار فعلی خود را در این زمینه رونق دهند.

چرا باید در دوره های برگزاری لیزر موهای زائد شرکت کنیم؟

از آنجایی که امروزه این روش در میان اکثر خانم ها و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است و برای نواحی مختلف بدن قابل استفاده است در نهایت از بازار کار خوبی نیز برخوردار است.

شما می توانید با شرکت در این دوره ها مهارت منحصر به فردی را در این زمینه کسب کنید و همچنین در این زمینه رقبای کمتری خواهید داشت که بازار کار را برای شما میسر می سازد و از آنجا که لیزر موهای زائد امروزه از تکنیکهای تخصصی و موثری برخوردار شده است کلینیک های زیبایی به دنبال افرادی هستند که در این زمینه تخصص و تبحر بالایی دارند.

ویژگی شرکت کردن در دوره های آموزشی معتبر و متخصص در این زمینه:

1) برخورداری از اساتید مجرب و بهره مندی از تخصص و تبحر این افراد
2) برگزار نمودن کلاس ها در محیط آرام و امن
3) پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات کارآموزان گرامی
4) تدریس و آموزش سر فصل های سازمان فنی و حرفه ای
5) امکان کار آفرینی برای کارآموزان
6) یادگیری تمامی نکات لازمه برای مراقبت های پوستی
7) دریافت و اخذ مدارک معتبر در این زمینه که قابل ترجمه نیز می باشند
8) رعایت نکات بهداشتی با حفظ فاصله گذاری
9) یادگیری نکات جزئی
10) بهره مند شدن از نکات چگونگی در آمد زایی


سوالات متداول لیزر موهای زائد

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و ... متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزش لیزر موهای زائد در تهران ، دوره های آموزشی لیزر در تهران، مرکز آموزش لیزر در تهران با مدرک، بهترین آموزشگاه لیزر تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهران، مدل، مراکز، تخفیفات، لیزر موهای زائددر تهران

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!