• اجاره صندلی سالن زیبایی تهران
  • اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران
سالن زیبایی مصی
  • 0922 801 6702
  • 0922 801 6702
  • تهران، جنت آباد مرکزی، بلوار بعثت، انتهای خیابان 16 متری اول جنوبی، نبش کوچه 8 متری لاله، پ 2 واحد 2

  • تماس




اجاره صندلی در بهترین آرایشگاه زنانه در تهران در سالن مصی
اجاره صندلی سالن زیبایی تهران

سالن زیبایی مصی در لاینهای زیر اقدام به جذب همکار حرفه ای با حداقل یکسال سابقه کار (بصورت اتاق مجرا و یا تک صندلی) مینماید:
1. ناخن کار
2. میکاپ و شینیون کار
3. رنگ و لایت کار
4. فیشیال کار پوست
5. اپیلاسیون
6. ماساژ بانوان
7. و …
:: مکان سالن زیبایی جنت آباد می باشد (منطقه 5 جنت اباد شمالی، جنوبی و مرکزی – شهران – آیت اله کاشانی و اشرفی اصفهانی و منطقه 22 و 21 و غرب تهران)
:: با اتاق های مجزا 10 تا 12 متری بصورت اختصاصی با نور و فضای دلباز و همچنین تک یا چند صندلی، دارای کمد دیواری اختصاصی و همچنین در نزدیکی سالن زیبایی جای پارک فراوان برای آرایشگران و مشتریان گرامی می باشد.
+ علاقمندان جهت عقد قرارداد و مشاوره (بصورت همکاری درصدی) با شماره ی 09228016702 خانم زارعی تماس حاصل فرمایند. (زمان پاسخگویی 9:30 الی 20:30)



اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران | اجاره صندلی سالن زیبایی تهران

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران

اجاره صندلی سالن زیبایی تهران

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران – اگر آرایشگری هستید که تازه دوره آموزشی خود را تمام کرده اید و به دنبال راه حلی برای شروع کار خود هستید اما سرمایه اولیه را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که یک صندلی از بهترین سال های زیبایی اجاره کید و در آنجا کار خود را شروع نمایید. با این کار شما می توانید با حداقل سرمایه به تمامی تجهیزات مورد نیاز دسترسی داشته باشید. از این طریق می توانید مشتریان خود را جذب کرده و برای کسب درآمد بیشتر، نهایت تلاش خود را انجام دهید. این موضوع را باید بدانید که اجاره صندلی تنها به یک صندلی محدود نمی شود بلکه فضایی از یک سالن زیبایی یا یک آرایشگاه بوده که به راحتی به تمامی تجهیزات آرایشگری دسترسی خواهید داشت. جهت اجاره صندلی باید قراردادی بین آرایشگر متقاضی و مدیر سالن بسته شود و تمامی قوانین و شرایط مد نظر از سمت دو نفر باید به طور کامل مشخص شود.

اجاره صندلی سالن زیبایی تهران

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران

در اینجا به بررسی و معرفی اجاره صندلی سالن زیبایی تهران می پردازیم.

کاربرد قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی یا آرایشگاه

برای آرایشگر در قبال خدماتی که انجام می دهد سود و منفعتی خواهد بود.
برای مدیر سالن زیبایی در قبال اجاره ای که از آرایشگر دریافت می کند سود و منفعتی خواهد بود.
با این کار تمامی خدمات را به صورت تخصصی در این سالن زیبایی پوشش خواهید داد.
افزایش مشتری از مزیت اصلی این نوع قرارداد است.
افزایش اعتبار دومین مزیت اصلی این نوع قرارداد است.

مزیت اصلی اجاره صندلی در سالن زیبایی

برای آرایشگر اجاره صندلی مزیت بزرگی خواهد بود چون آرایشگربدون اینکه سرمایه گذاری زیادی کرده باشد محلی با تمامی تجهیزات مورد نیاز برای کار کردن خواهد داشت و دیگر دغدغه راه اندازی یا تاسیس سالن زیبایی و تهیه ابزالات و تجهیزات مورد نیاز را نخواهد داشت.
برای مدیر سالن زیبایی و یا آرایشگاه اجاره دادن صندلی مزیت بزرگی برایش خواهد داشت. مدیر سالن و یا آرایشگاه از این طریق می تواند بخشی از هزینه های سالن زیبایی را تامین نماید. علاوه بر این با اجاره دادن صندلی در جذب بیشتر مشتری و کسب اعتبار برای سالن زیبایی قدم بزرگی برای مدیر سالن خواهد بود. یکی دیگر از مزیت ها برای مدیر سالن زیبایی این است که تمامی حرفه های آرایشی به صورت تخصصی و حرفه ای می تواند در این سالن زییایی پوشش دهد.

اجاره انواع صندلی در سالن زیبایی

قرارداد اجاره صندلی به دو صورت انجام می شود. یکی قرارداد اجاره صندلی آرایشگاه زنانه و دومی قرارداد اجاره صندلی آرایشگاه مردانه. هر کدام از این قراردادها شرایط خاص خود را دارند که باید به طور مشخص در قرارداد ذکر شود.

قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی یا آرایشگاه مردانه

هنگام بستن این قرارداد باید بدانید که عنوان قرارداد باید اجاره صندلی آرایشگاه مردانه باشد. برای بستن این نوع قرارداد آرایشگر به عنوان مستاجر در قرارد ذکر میشود و مدیر سالن به عنوان موجر ذکر شده و قرارداد بین مستاجر و موجر بسته می شود. آرایش و پیرایش مردانه تنوع خاصی نداشته و تنها یک نوع قرارداد برای آرایشگاه مردانه بسته می شود.

قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

از آنجایی که تنوع فعالیت در حرفه ی آرایشگاه زنانه زیاد بوده این قرارداد به دو صورت میتوان برای مدیر سالن و آرایشگر بسته شود. یکی از این نوع قراردادها بستن قرارداد به عنوان اجاره صندلی است و دیگری بستن قرارداد به عنوان شراکت است.

قرارداد جهت اجاره بخشی از سالن زیبایی

در این نوع قرارداد که بین مستاجر وموجر یعنی بین آرایشگر و مدیر سالن زیبایی بسته می شود می بایست مبلغ مشخصی که در قرارداد ذکر می شود به صورت ماهانه و هفتگی از طرف آرایشگر به مدیر سالن پرداخته شود در عوض مدیر سالن بخشی از سالن زیبایی همراه با تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آرایشگر قرار می دهد.

قرارداد شراکت در آرایشگاه

در این نوع قرارداد آرایشگر به عنوان شریک کاری مدیر سالن زیبایی خواهد بود یعنی آرایشگر در قبال سود خدماتی که در سالن زیبایی انجام می دهد بخشی از سود خود را به مدیر سالن می پردازد و فضا و مکان و تجهیزاتی که مدیر سالن در اختیار آرایشگر قرار می دهد به عنوان آورده و سرمایه ی اولیه در قرارداد ذکر خواهد شد.

اهمیت قوانین و اصول در بستن قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی و آرایشگاه

قرار دادی که بین آرایشگر ومدیر سالن بسته می شود در قانون مدنی به عنوان عقد اجاره از عقود معین شناخته می شود. نکته قابل ذکر در بستن قرارداد مشخص کردن تمامی اصول و شرایطی که باید بین آرایشگر و مدیر سالن رعایت شود. توجه داشته باشید که اگر خلافی در عقد قرارداد باشد این قرارداد اعتبار مدنی نخواهد داشت.

معایب اجاره دادن صندلی در آرایشگاه

• اتحادیه آرایشگران اجاره دادن صندلی را برخلاف مقررات می داند.
• مدیر سالن تسلط خود را برای کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در سالن زیبایی را از دست خواهند داد.
• مدیر سالن باید بداند جذب مشتری منوط به حضور آرایشگران خواهد بود و اگر زمانی آرایشگران نباشد درآمدی هم از این طریق نخواهد داشت.

نکات مهم برای مدیران سالن زیبایی در اجاره دادن صندلی

مدیران سالن زیبایی می توانند به چند مدل صندلی سالن زیبایی خود را به آرایشگران اجاره دهند و از این طریق نه تنها از هزینه ها کاسته شود بلکه درآمدی هم خواهند داشت.
• اجاره دادن صندلی به صورت ثابت
• اجاره دادن صندلی به صورت درصدی
• اجاره دادن صندلی به صورت ترکیبی (ثابت و درصدی)

اجاره دادن صندلی به صورت ثابت

در این نوع اجاره دادن، فضایی از سالن زیبایی به آرایشگر اختصاص می دهد تا در یک یا چند زمینه مشخص فعالیت آرایشی خود را در این سالن زیبایی انجام دهد. در مقابل آرایشگر طبق قراردادی که بسته شده مبلغی مشخص به صورت هفتگی یا ماهیانه به حساب مدیر سالن واریز می کند. مدیر سالن در نوع خدمتی که آرایشگر ارائه می دهد دخل و تصرفی نخواهد داشت. درآمد آرایشگر چه زیاد باشد چه کم تاثیری بر روی میزان اجاره نخواهد داشت و طبق قرارداد آرایشگر باید ماهانه مبلغ مشخص واریز نماید.

اجاره دادن صندلی به صورت درصدی

در این نوع اجاره دادن، فضایی از سالن زیبایی به آرایشگر اختصاص می دهد تا در یک یا چند زمینه مشخص فعالیت آرایشی خود را در این سالن زیبایی انجام دهد. در مقابل آرایشگر طبق قراردادی که بسته شده بخشی از سود حاصل از درآمد خود را به مدیر سالن می دهد. نکتهقابل ذکر برای مدیران در این نوع قرارداد این است که به هر دلیلی که آرایشگر فعالیتی نداشته باشد درآمدی نخواهند داشت و صندلی خالی خواهد ماند. این روش بهتر است برای افرادی باشد که از هر لحاظ بهم اعتماد داشته باشند.

اجاره دادن صندلی به صورت ترکیبی (ثابت و درصدی)

در این نوع قرارداد از آرایشگر هم درصدی از سود گرفته می شود و هم مبلغ مشخصی از آرایشگر به صورت ماهانه گرفته می شود. در واقع این قرار داد ترکیبی از دو روش بالا است. این نوع قرارداد به آرایشگر و مدیر سالن انگیزه کافی می هد تا بیشتر برای کسب درآمد تلاش کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه ها برای اجاره صندلی :
  • سالن زیبایی مصی
  • سالن زیبایی گل نگار

سالن زیبایی
0912387 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی
0937040 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی
0919102 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی
0938679 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی
0912595 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن گل نگار
0912298 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

به چه شیوه هایی می توان صندلی آرایشگاه را اجاره نمود؟

درصدی، ثابت و ترکیبی از درصدی و ثابت صندلی را اجاره می دهند.

آیا می توانم صندلی از سالنی به صورت درصدی و ثابت اجاره کنم؟

جهت اطلاع از شرایط اجاره صندلی تماس بگیرید. در کل آرایشگران جوان می توانند برای ورود به بازار کار از این موقعیت استفاده نمایند.

آیا می توانم صندلی از سالنی به صورت درصدی اجاره کنم؟

جهت اطلاع از شرایط اجاره صندلی تماس بگیرید. در کل آرایشگران جوان می توانند برای ورود به بازار کار از این موقعیت استفاده نمایند و ماهانه مبلغی رو واریز کنند.

چه تضمینی جهت پذیریش مسئولیت طرفین وجود دارد؟

بین مدیر سالن زیبایی به عنوان موجر و آرایشگر به عنوان مستاجر قرارداد قانونی و معتبر برقرار می شود که در این صورت طرفین می توانند با خیال راحت وظایف مرتبط را با حس نیت انجام دهند.

آیا می توان از سالن های زیبایی معتبر صندلی جهت کار آرایشگری اجاره نمود؟

آرایشگران جوان می توانند برای ورود به بازار کار از این موقعیت استفاده کرده و از بهترین سالن های زیبایی، صندلی اجاره کنند. جهت کسب اطلاع از شرایط اجاره صندلی تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه تهران، اجاره اتاق در سالن زیبایی تهران، اجاره صندلی سالن زیبایی تهران، اجاره ثابت صندلی، اجاره درصدی صندلی، قراردادهای اجاره صندلی آرایشگاه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تهران، سالن مجلل، اتاق

میکاپ و گریم، شینیون و براشینگ، اصلاح و قرینه سازی ابرو، خدمات ناخن (کاشت ناخن، ترمیم ناخن، ژلیش و…)، رنگ و هایلایت مو، اکستنشن مژه، اکستنشن مو، کوپ (اصلاح و کوتاهی مو)رنگ و مش، مژه، ناخن، پوست، تتو صورت و تتو بدن و کوتاهی و شینیون و میکاپ، بافت، کراتین، بوتاکس مو، کلاژن تراپی، طلا تراپی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!