بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران
  • بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در تهران

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران
آموزش میکروبلیدینگ ابرو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهران

  • تماس



بهترین آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مرکز آموزشی هایپر بیوتی تهران
آموزش تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در مرکز آموزشی هایپر بیوتی در تهران

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در مرکز آموزشی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو



بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران | آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در تهران

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در تهران

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران – تعداد کمی از افراد، از نعمت داشتن ابروهای پرپشت و خوش‌فرم برخوردار هستند، ابروها اعضای بسیار کلیدی در چهره‌ی ما محسوب می‌شوند که بر روی فرم چشم‌ها و حتی فرم کل صورت اثر گذارند، بعضی‌ها به صورت مادر زادی ابروهای کم‌پشت و ضعیفی دارند، سایر افراد، به خاطر دلایلی مانند؛ بالا رفتن سن، بیماری، آلودگی محیط و یا تغذیه‌ی نادرست، به مرور دچار ریزش ابرو می‌شوند.

بسیاری از خانم‌ها، به محض بر خواستن از خواب و قبل از خروج از منزل، مدت زمان زیادی را در مقابل آینه، صرف طراحی کردن و پر کردن قسمت‌های خالی ابروهای خود، با لوازم آرایشی مثل مداد ابرو، سایه ابرو و یا ژل ابرو می‌کنند؛ اما این روش بسیار موقتی است و بعد از مدت زمان کمی نیاز به ترمیم پیدا می‌کند. همچنین روش‌های قدیمی مانند تاتوی ابرو که یک روش دائمی برای طراحی ابروها است، یک حالت مصنوعی و ناخوشایند به ابروها می‌دهند.

اما کلید حل این مشکلات، روشی به نام میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو است که فراتر از یک طراحی ساده برای ابروها است و یک جلوه‌ی زیبا و طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد.

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران – در این روش که یک روش نیمه دائمی برای پرپشت کردن و فرم دادن به ابروها است، بعد از انتخاب کردن مدل ابروی مورد علاقه‌ی خود، از یک قلم مخصوص که متشکل از چند سوزن و تیغ به نام بلید است، استفاده می‌کنند و با استفاده از این قلم، رنگ دانه‌ها را به صورت خطوط نازکی، شبیه به تارهای طبیعی ابرو، به لایه‌های زیر پوست انتقال می‌دهند. مدت زمان ماندگاری این روش به صورت میانگین از یک سال تا 18 ماه است که به نوع پوست افراد و کیفیت مواد به کار گرفته شده، بستگی دارد.

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در تهران

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در تهران می پردازیم.

آیا میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، همان تاتوی ابرو است؟

اگرچه میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، یکی از زیر شاخه‌های خانواده‌ی تاتوها است، اما این تکنیک، تفاوت بسیار زیادی با روش تاتوی ابرو دارد.

تاتوی ابرو، یک روش قدیمی برای طراحی کردن ابروها است که امروزه به دلایلی محبوبیت چندانی در میان خانم‌ها ندارد، از جمله این دلایل این است که تاتوی ابرو، تأثیری دائمی و ماندگار بر روی چهره دارد که در صورتی که شخص مایل به پاک کردن آن باشد، مجبور است از دستگاه‌هایی مانند لیزر استفاده کند و پاک کردن آن بسیار دشوار می‌باشد. به علاوه تاتوی ابرو یک حالت بسیار مصنوعی برای ابروها ایجاد می‌کند.

روش میکروبلیدینگ یا همان فیبروز ابرو، معایب روش تاتوی ابرو را ندارد، به همین دلیل جایگزین مناسبی برای تاتو ابرو به حساب می‌آید. این روش، یک روش موقتی است، خوشبختانه اگر مشتری از انجام میکروبلیدینگ ابروهای خود پشیمان شد و یا خواست مدل ابروهای خود را عوض کند، به راحتی و بدون دردسر این امکان را خواهد داشت. چون در روش میکروبلیدینگ، رنگ دانه‌ها تا لایه‌های عمقی پوست، نفوذ نمی‌کنند و در جهت رویش طبیعی موهای ابرو اعمال می‌شوند، به همین دلیل در این روش، فرم ابروها بسیار زیبا وطبیعی خواهد بود.

انجام دادن این تکنیک، کار پیچیده و زمان بری نیست، البته کار حساس و ظریفی می‌باشد و به یک آرایشگر حرفه‌ای و باتجربه نیاز دارد، کل پروسه‌ی انجام میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو، حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، بسته به فرم ابرو و مدل مدنظر مشتری، طول خواهد کشید.

آموزش مزیت‌های تکنیک میکروبلیدینگ در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران:

در این تکنیک، مواد رنگی نفوذ کمتری در لایه‌های عمقی پوست دارند و رنگ دانه‌ها در جهت رویش طبیعی موهای ابرو اعمال می‌شوند، پس میکروبلیدینگ ابرو جلوه‌ای بسیار طبیعی دارد.

با انجام میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، نگران از دست دادن ابروهای طبیعی خود نباشید، چون این روش نه تنها باعث ریزش تارهای طبیعی ابروهای شما نمی‌شود، بلکه باعث تقویت آنها خواهد شد.

بعد از انجام این تکنیک، ابروهای شما همیشه پرپشت و مرتب و زیبا هستند و شما نیازی به‌صرف کردن زمان خود، برای طراحی کردن ابروهایتان ندارید.

خون‌ریزی و درد در این روش، از سایر روش‌ها بسیار کمتر است.

تفاوت تکنیک میکروپیگمنتیشن با تکنیک میکروبلیدینگ ابرو:

روش میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، به صورت دستی و با قلم‌های مخصوصی انجام می‌شود که رنگ دانه‌ها توسط تیغ‌های مخصوصی به اسم بلید، به داخل پوست نفوذ می‌کنند که البته سطح کمتری از پوست را درگیر کرده و تا عمق پوست نمی‌روند، اما در روش میکروپیگمنتیشن، از ابراز دیجیتالی استفاده می‌شود که رنگ‌ها را به لایه‌های عمیق‌تری از پوست منتقل می‌کنند. به همین دلیل است که تکنیک میکروبلیدینگ، ماندگاری کمتری نسبت به تکنیک میکروپیگمنتیشن دارد؛ اما در عوض در این روش، ابروها ظاهری بسیار طبیعی‌تر و زیباتر خواهند داشت.

بررسی تأثیرات میکروبلیدینگ ابرو بر روی افراد در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران:

بعد از میکروبلیدینگ ابروهای خود، صاحب ابروهایی مرتب، پرپشت و جذاب می‌شوید که این امر قطعاً تأثیر بسیار زیادی بر روی چهره‌ی شما خواهد داشت، بنابراین احساس اعتماد به نفس و شادمانی خواهید کرد.

اما باید بدانید که در این تکنیک، پروسه‌ی تثبیت رنگ دانه‌ها، چند روزی زمان لازم دارد، در روزهایی ابتدایی بعد از انجام میکروبلیدینگ، ابروهای شما پررنگ‌تر هستند، ولی باگذشت چند روز، به تدریج رنگ ابروها، روشن‌تر خواهد شد؛ اما تعجب نکنید، چون بعد از سپری شدن چند روز، رنگ دانه‌های بیشتری در پوست شما نفوذ کرده‌اند، در نتیجه ابروهای شما قدری روشن‌تر می‌شوند، در واقع رنگ ابروها تثبیت شده و به تدریج ظاهر طبیعی‌تری پیدا می‌کنند؛ اما نباید تصور کنید که میکروبلیدینگ شما کم رنگ شده و نیاز به ترمیم کردن دارد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی میکروبلیدینگ در تهران:
  • مرکز آموزش گل گیس
  • مرکز آموزش فضیلی
  • مرکز آموزش رز سرخ
  • مرکز آموزش شاهین فر
  • مرکز آموزش افشار
  • مرکز آموزش ربانی
  • مرکز آموزش نجفی
  • مرکز آموزش صالحی
  • مرکز آموزش حمزه ای
  • مرکز آموزش کلبه آرزو
  • مرکز آموزش زرگریان
  • مرکز آموزش سمانه بیوتی

تهران تاتو
0912085 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گیس
0910137 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فضیلی
0912898 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش میکروبلیدینگ
0919877 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش میکروبلیدینگ
0216640 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
افشار
0901714 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا با گذراندن دوره ی میکروبلیدینگ میتوانم در بازار کار فعالیت داشته باشم؟

این دوره ی آموزشی به گونه ای طراحی شده که شما با گذراندن این دوره تسلط کافی و مهارت مناسب جهت میکروبلیدینگ را داشته باشید بنابران میتوانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

نحوه‌ی برگذاری کلاس ها چگونه است؟

بیشتر آموزشگاه ها جهت آموزش از سه شیوه‌ی خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی با حالت های فشرده و نیمه فشرده استفاده میکنند که شرکت کنندگان متناسب با وضعیتی که دارند می‌توانند یکی از این شیوه های آموزشی را انتخاب نمایند.

تعداد شرکت‌کنندگان دوره های آموزشی میکروبلیدینگ به چه صورتی است؟

معمولاً برای خصوصی یک تا سه نفر و نیمه خصوصی سه تا پنج نفر و گروهی پنج تا پانزده نفر شرکت می‌کنند.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

بیشتر آموزشگاه ها این امکان را فراهم کرده اند که افراد شاغل بتوانند در روزهای آخر هفته و تعطیللات در کلاسهای آموزشی شرکت کنند. جهت هماهنگی با موسسه تماس حاصل نمایید.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

بیشتر آموزشگاه ها این امکان را فراهم کرده اند که افراد ساکن شهرستان ها بتوانند در روزهای آخر هفته و تعطیللات در کلاسهای آموزشی شرکت کنند و البته تدابیری جهت خوابگاه این عزیزان اندیشیده شده است. جهت هماهنگی با موسسه تماس حاصل نمایید.

آیا ابزار خاصی جهت آموزش میکروبلیدینگ لازم است؟

بله. جهت میکروبلیدینگ به وسایل و ابزارهایی احتیاج خواهید داشت که آموزشگاه این وسایل را با صرف هزینه ای در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران، آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در تهران، آموزش میکروبلیدینگ صفر تا صد، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در تهران، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!