• آموزش آرایش دائم در غرب تهران
  • آموزشگاه تاتو ابرو در غرب تهران

آموزش آرایش دائم در غرب تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین آموزشگاه تاتو ابرو در غرب تهراندر مرکز آموزشی مونا یزدانی غرب تهران

آموزش آرایش دائم (تاتو ابرو- خط لب- خط چشم) به صورت حرفه ای در آموزشگاه مونا یزدانی در غرب تهران

مرکز آموزشی تاتو صورت در غرب تهراندر سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی با ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش آرایش دائم در غرب تهران| آموزشگاه تاتو ابرو در غرب تهران

آموزش آرایش دائم در غرب تهران

آموزشگاه تاتو ابرو در غرب تهران

آموزش آرایش دائم در غرب تهران -اصطلاح تاتو، به معنی وارد کردن مواد رنگی، به وسیله ی دستگاه های مخصوصی به زیر لایه ی سطحی پوست است. اگرچه امروزه تاتو یا آرایش دائم، طرفداران بسیاری پیدا کرده، اما از آن جایی که در حین انجام آن احتمال انتقال بیماری به افراد زیاد است، در ارائه ی آموزش های آن و کسب مدرک آن هم سخت گیری های زیادی اعمال می شود؛ که این نکات گفته شده، تاتو را به یکی از سخت ترین دوره های فنی حرفه ای مبدل کرده است.

آموزشگاه تاتو ابرو در غرب تهران

آموزش آرایش دائم در غرب تهران

بهترین مرکز تاتو ابرو در غرب غرب تهراندر اینجا به بررسی و معرفی آموزش تاتو صورت در غرب تهران می پردازیم.

خدماتی که یک هنرجوی تاتو ارائه می دهد شامل:

آرایش دائمی ابرو و هاشور، آرایش دائم چشم، آرایش دائم لب و ترمیم است؛ و از آنجایی که این رشته ارتباط تناتنگی با رشته ی پیرایش صورت و ابرو و نیز متعادل سازی چهره دارد، هنرجو برای کسب نتیجه ی مطلوب باید در کنار آموزش تاتو، آموزش های لازم در این زمینه ها را هم کسب کند. به علاوه رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و نیز داشتن کارت وزارت بهداشت، ضروری است.

سر فصل های دوره ی آموزشی:

1. تئوری شناخت پوست و لایه های پوستی
2. ترکیب بندی و شناخت رنگ ها
3. شناخت لوازم مورد استفاده مثل؛ انواع دستگاه ها، انواع سوزن ها و کاربرد هریک از آنها
4. قرینه سازی و کادر ابرو، دکاپاژ، شیدینگ ابرو، سایه ی ابرو
5. خط چشم، خط لب، رژلب دائم
6. ریمورها
7. تمرینات هنرجو بر روی پوست و مدل با نظارت مربی
8. پشتیبانی خرید لوازم مورد نیاز و کانال های آموزشی مخصوص هنر جویان

دوره ی آموزشی تاتو (آرایش دائمی):

درطول این دوره هنرجویان زیر نظر مربی های مجرب فنی حرفه ای، موارد زیر را می آموزند:
انواع چهره ها، دایره رنگ ها و شناخت رنگ های سرد و گرم، نحوه کاربرد سوزن در عمق لایه های پوست، نحوه کاربرد سوزن در عضلات صورت، نحوه استفاده ازانواع بی حس کننده ها و آشنایی با عوارض آن ها، نحوه ی صحیح استفاده از ابزار و مواد مصرفی مناسب، چگونگی استفاده از پمادهای مخصوص بعد از آرایش دائمی، دوره آموزشی میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن، آشنایی با خطوط مختلف ابرو بر روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، مواد مصرفی و ابزار کار مناسب، چگونگی هاشور زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست طبیعی و مصنوعی، نحوه هاشور زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی هاشور زدن با دستگاه، دوره ی آموزشی تاتو لب و آشنایی با خطوط مختلف و انواع لب، خطوط مختلف هاشور لب، زدن سایه و روشن های مختلف خط لب، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار، انتخاب مناسب مواد مصرفی و کاربرد صحیح ابزار کار، ایجاد طراحی مناسب لب، ترسیم خط لب مناسب، سایه زدن صحیح لب، کشیدن خط لب با دستگاه روی پوست مصنوعی، دوره آموزشی تاتو چشم، آشنایی با فرم های مختلف چشم، بن مژه های مختلف، مواد مصرفی مناسب و ابزاراین کار، ترسیم اولیه بن مژه متناسب با فرم چشم، ترسیم مناسب بن مژه با دستگاه، توجه به حساسیت چشم، کشیدن بن مژه با دستگاه بر روی پوست مصنوعی، استفاده صحیح از بی حس کننده در خصوص بن مژه، کشیدن بن مژه مناسب با دستگاه بر روی مدل طبیعی.

دوره ی آموزشی تاتوی بدن:

در طی این دوره ی آموزشی، جدیدترین سبک های تاتو بدن از جمله؛ تتوی سبک لترینگ، تتوی سبک لیتل، تتو سبک مائوری، تتو سبک تریبال، تو سبک سلتیک، تتو سبک جئومتریک، تتو سبک پولیگان، تتو سبک ماندالا، تتو سبک بلکورک، تتو سبک داتورک، تتو سبک اسکچ، تتو سبک پرتره، تتو سبک آبرنگی، تتو سبک کوپل، تتو سبک رئالیسم تتو سبک سورئالیسم، تتو سبک بئومکانیک، تتو سبک تراش پولکا، تتو سبک هارور و تعداد زیادی از طرح های متداول به هنر جویان آموخته می شود.

نحوه برگزاری این دوره، تعداد شرکت کنندگان کلاس های دوره آموزش تاتو یا آرایش دائمی:

این کلاس های آموزشی، به سه صورت؛ خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شوند. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد اعضای هر کلاس مشخص می شود که این تعداد برای کلاس های خصوصی؛ بین یک تا سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی؛ سه تا پنج نفر و برای کلاس های کلاس های گروهی بین پنج نفر تا پانزده شرکت کننده می باشد؛ که بعد از تکمیل ظرفیت کلاس ها، با مشورت مربی، کلاس ها سه بار در هفته برگزار می گردند.

در ضمن برای خانم های کارمند و یا کسانی که امکان شرکت در کلاس های ساعات معمولی را ندارند، امکان برگزاری کلاس ها، در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای این کار شامل:

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم موبرای خط چشم مویی، کاسه رنگ، برس رنگ ابرو، قلم بلید، پوست مصنوعی (فیبروز)، گوش پاک کن، کیت تاتوی بدن شامل؛ دو ماشین تاتو برای خط کشیدن و سایه زدن، ده رنگ از برترین جوهر تاتو، تاتو، پدال پایی، استرلیزه کننده، سوزن تاتو، کرم بی‌حس کننده، سوزن های متفاوت در ده سایز متفاوت شامل؛ RL, 5RL, 7RL،9RL, 3RS, 5Rs, 7Rs, 9Rs, 5M1, 7M1، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی است.

هنرجویان بعد از پایان این دوره ها، چه توانایی هایی را کسب می کنند؟

آموزش های داده شده به هنرجویان تا رسیدن آنها به تسلط کافی ادامه پیدا می کند. سپس انتظار می رود آنها بتوانند به انجام تاتوی ابرو، رژلب و خط لب دائمی و تتوی بن مژه بپردازند؛ و به این وسیله کسب و کار خود را راه اندازی کرده یا به بهبود کار فعلی خود بپردازند.

بازار کار تاتو و آرایش دائم چگونه است:

دوره ی پیشرفته ی تاتو ابرو یا آرایش دائم، از جمله رشته های محبوب و بسیار پر طرفدار محسوب می شود، اما با تغییرات دائمی در دنیای مد و آرایشگری، آرایشگران باید بکوشند اطلاعات خود را به روز نگه دارند و به نیازهای متغیر مشتریان پاسخ گویند. در صورت تسلط کافی بر روی این کار، این رشته یکی ازپر درآمد ترین رشته ها در زمینه ی آرایشی محسوب می شود، به پیشنهاد افراد حرفه ای، در صورتی که اشخاص به دنبال کسب درآمد بالایی هستند حتما دوره ی پیشرفته ی تاتو را بگذرانند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش آرایش دائم و تاتو صورت در غرب تهران:
  • مونا یزدانی
  • آکادمی سعیده مهدوی
  • آرامیس
  • مریم حمزه ای
  • زرگریان
  • آدینه
  • الهه
  • پریتا
  • چیچک
  • خلیلی فر
  • کلبه آرزو
  • ظرافت

یگانگان
0214446 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ظرافت
0214444 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آدینه
0214417 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مریم حمزه ای
0912951 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
درین
0214409 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خلیلی فر
0936654 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا جهت انجام تاتو میتوان از پماد بی حس کننده استفاده نمود؟

بله. جهت انجام تاتو میتوان از پماد بی حس کننده زایلاپی یا املا بهره گرفت. این پماد را باید ۳۰ دقیقه قبل از انجام تاتو روی موضع مورد نظر بمالید و به وسیله کاور نایلونی آن را بپوشانید.

هزینه انجام تاتو چقدر است؟

با توجه به اینکه چه طرحی و در کجای بدن قصد تاتو دارید هزینه ها متفاوت است جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

طراحی ابرو به وسیله تاتو چگونه انجام می‌شود؟

برای اینکه درد کمتری احساس کنید بهتر است از پماد بی حس کننده قبل از انجام تتو و بعد از انجام تتو استفاده نمایید. در مرحله بعد با استفاده از یک ماژیک ضد آب طرح ابرو را باید بکشید. علت اینکه از ماژیک ضد آب استفاده می‌شود این است که طرح به وسیله آب یا پماد از بین نرود.

آیا سرعت دستگاه تاتو جهت طراحی ابرو را قابل تغییر است؟

بله. معمولاً سرعت دستگاه را روی حالت مدیوم قرار می دهند. قابل ذکر است که شماره مدیوم در دستگاه های مختلف متفاوت است.

برای روشن شدن تاتو های قدیمی چه اقدامی می توان انجام داد؟

باید جهت این کار به یک متخصص در این حوزه مراجعه نمایید تا با دکوپاژ تاتو، رنگ تاتوی شما را به رنگ دلخواه تبدیل کند.

چرا رنگ تاتو ابرو ریخته یا پخش می شود؟

اگر هنگام کار، تاتو کار فشار زیادی از طریق دست وارد کند ممکن است مقداری از رنگ، کارتر خارج شود بنابراین باید کارتریج مناسب را انتخاب کرده و فشار مناسبی را به آن وارد نمود و رنگ مصرفی نیز باید مناسب باشد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزش آرایش دائم در غرب تهران، آموزشگاه تاتو ابرو در غرب تهران، آرایش و تاتو دائم صورت، تاتو خط چشم، تاتو خط لب و رژلب، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، کلاس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!