مرکز اپیلاسیون در صادقیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • مرکز اپیلاسیون در صادقیه
  • سالن اپیلاسیون در صادقیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

رز آبی
0214496 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون
0215453 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بهار
0999989 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیما
0936515 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یاس
0936949 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سحر
0912627 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

مرکز اپیلاسیون در صادقیه
سالن اپیلاسیون صادقیه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • صادقیه

  • تماس



سالن اپیلاسیون در صادقیه در آرایشگاه هایپر بیوتی صادقیه

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در صادقیه

مرکز تخصصی اپیلاسیون در صادقیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اپیلاسیون



مرکز اپیلاسیون در صادقیه

مرکز اپیلاسیون در صادقیه

سالن اپیلاسیون در صادقیه

مرکز اپیلاسیون در صادقیه– وقتی صحبت از موزدایی می شود، بدون شک یکی از روش های موزدایی محبوب، استفاده از وکس است. جالب اینجاست که این روش با وجود دردناک بودن، انتخاب بسیاری از خانم ها و حتی آقایان است.

سالن اپیلاسیون در صادقیه

مرکز اپیلاسیون در صادقیه

در اینجا به بررسی و معرفی سالن اپیلاسیون در صادقیه می پردازیم.

اپیلاسیون:

به از بین بردن موهای زائد با استفاده از موم یا وکس، اپیلاسیون می گویند. اگر شما هم می‌خواهید این روش را امتحان کنید، باید در مورد آن مطالعه و تحقیق کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید؛ پس برای بررسی مزایا و معایب آن، ادامه ی این مطلب را بخوانید.

مزایای اپیلاسیون:

از جمله مزایای منحصر به فرد اپیلاسیون که سبب شده طرفداران زیادی را جذب کند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

عدم نیاز به موزدایی در دراز مدت:

با کمی مقایسه می توانیم متوجه تفاوت چشمگیری میان موزدایی با تیغ و موزدایی با اپیلاسیون شویم. موزدایی با تیغ نهایتاً سه الی چهار روز دوام دارد؛ در حالی که اپیلاسیون شما را حدود چهار تا پنج هفته از شر موهای زائد خلاص میکند. رشد موها معمولا سه تا چهار هفته بعد از اپیلاسیون شروع می شود.

صرفه جویی در زمان:

گاهی بسیاری از ما به دلیل مشغله های روزانه دچار کمبود وقت می شویم. این موضوع باعث شده برخی نظافت را از اولویت های خود خارج کنند. اپیلاسیون می تواند در ذخیره کردن زمان به ما کمک کند. پس دیگر لازم نیست تایم زیادی از حمام رفتن خود را صرف مو زدایی با روش های سنتی کنیم. با این روش می توانیم ۴ تا ۵ هفته یکی از دغدغه هایمان را حذف کنیم و مستغنی از هر گونه تیغ یا وسایلی مانند آن باشیم.

قدغن کردن مو های زیر پوستی:

برای انجام دادن اپیلاسیون باید نکات بهداشتی را حتما رعایت کنید:
اگر می خواهید برای اولین بار از این روش استفاده کنید، باید به سالن های اپیلاسیون معتبری مراجعه کنید که از پارچه های یکبار مصرف برای این کار استفاده کنند؛ زیرا متاسفانه تعدادی از سالن ها از پارچه های چندبار مصرف استفاده میکنند که با وجود ضد عفونی کردن و شستن آنها بازهم این یک روش اشتباه است. البته در کنار همه ی مزایای اپیلاسیون باید به مشکلات آن هم اشاره کرد.

در اپیلاسیون علاوه بر دردناک بودن آن ممکن است به واکنش های شدید پوستی دچار شوید. کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است در صورت استفاده از این روش دچار قرمزی و تورم های پوستی شوند. علاوه بر این، این روش نسبت به سایر روش های موزدایی هزینه های بالاتری را در بر دارد.

مشکلات اپیلاسیون:

اپیلاسیون روشی نوین و کاربردی است که در کنار تمام منفعت‌هایی که دارد، دارای معضلاتی نیز می‌باشد که شما باید نسبت به آن‌ها آگاهی کامل داشته باشید تا برای رفع آن اقدام کنید.

دردناک بودن:

همان طور که در ابتدای متن گفته شد این سبک از موزدایی با تمام محبوبیت خود مشکلاتی را نیز داراست; احساس درد در هنگام استفاده به خصوص در نواحی‌ای که پوست‌های بسیار حساسی دارند یکی از این مشکلات است، توصیه می‌شود قبل از انجام اپیلاسیون آمادگی کامل داشته باشید تا از میزان دردی که قرار است متحمل شوید کاهش یابد.

احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

اما بعضی از افراد دارای پوست‌های حساس هستند که ممکن است به اپیلاسیون با موم واکنش‌های شدیدی اعم از: قرمزی و متورم شدن نشان دهند. خوشبختانه این مشکل چند آن حائز اهمیت نیست چرا که بعد از مدتی رفع می‌شود و اگر گذشت زمان حلال این مشکل نبود با مراجعه به پزشک متخصص و استفاده از کرم‌های مخصوص این مشکل پوستی درمان می‌شود البته باید دانست رفع قرمزی پوست بعد از اپیلاسیون راه‌حل‌های زیاد و متعددی دارد.

هزینه بالا:

در این نحو از موزدایی نسبت به دیگر روش‌ها به دلیل استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور یا کرم‌های موبر، هزینه‌ی نسبتاً بیشتری دارد اما باید دانست کیفیت کار نسبت به هزینه ناچیز است.

کاهش میزان رشد موهای زیرپوستی:

قطعا بارها برای شما اتفاق افتاده است که رشد موهای زیرپوستی نه تنها ظاهر پوست شما را نامناسب می کنند، بلکه موجب ایجاد التهاب و یا جوش های چرکی در سطح پوست خواهند شد. ممکن است شما برای بیرون کشیدن این موها از زیر پوست خود اقدام کنید و این کار همراه با زخم و آسیب رسیدن به پوست شما است.

موهای زیر پوستی معمولا پس از شیو کردن با تیغ ایجاد می شوند و در برخی از افراد این مشکل با حساسیت بیشتری همراه است؛ اما در روش اپیلاسیون با وکس حضور موهای زیرپوستی و مشکللات وابسته به آن کمتر دیده می شوند و این نکته خود باعث خواهد شد، افرادی که به سلامت و ظاهر مناسب پوست خود اهمیت می دهند، جهت جلوگیری و کاهش بروز این مشکل به سراغ روش موزدائی اپیلاسیون با وکس بروند.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

• یک شب قبل از اپیلاسیون، پوست را لایه برداری کنید و پوستهای مرده را از بین ببرید. این کار پوستی نرم و لطیف را بزای شما به ارمغان می اورد.
• هر چقدر موهای کوتاهتری داشته باشید، این روش دردناکتر میشود. قبل از اپیلاسیون اجازه دهید که مو به قدر کافی رشد کند و بلند شود تا اپیلاسیون نیز به درستی انجام شود.
• پوستهای حساس، ملتهب، کبود شده و آسیب دیده را اپیلاسیون نکنید چون باعث وخیمتر شدن اوضاع میشود.
• اگر نسبت به درد، بیش از حد معمول حساس هستید میتوانید از اسپری ها و کرمهای بی حس کننده استفاده کنید تا شدت درد را کاهش دهد.
• موم داغ را روی پوست قرار ندهید و اجازه دهید کمی خنکتر شود. موم داغ باعث اسیب به پوست می شود.
• نواحی حساس بدن را هرگز اپیلاسیون نکنید. مثل اطراف ابرو، موهای بینی و…
• یکی از نکات مهم در خصوص اپیلاسیون این است که موقع اپیلاسیون کردن دست و پا، همه جای دست و پا را یک باره اپیلاسیون نکنید. این کار را کم کم و در نواحی کوچکتر انجام دهید
• قبل از اپیلاسیون، حرکات کششی انجام دهید. شاید فکر کنید که این ترفند موثر نیست ولی حتما آن را امتحان کنید. حرکات کششی باعث کاهش درد میشود و کمک بسیاری به شما می کنند.
• هنگام پریود، اپیلاسیون نکنید چون در این مدت، بدن زنان بیش از همیشه به درد حساس میشود و این عمل بسیار دردناک می شود
• قبل از اپیلاسیون دوش آب گرم بگیرید. این کار موهای شما را نرمتر کرده و منافذ پوست را بازتر میکند. در نتیجه مو به راحتی از پوست خارج میشود و اپیلاسیون سریع تر انجام می شود.
• بعد از اپیلاسیون لباسهای گشاد و نخی بپوشید. لباسهای تنگ بعد از اپیالسیون باعث تحریک بیشتر پوست میشود و این امر باعث اسیب به پوست می گردد.
• نفسهای کوتاه و سریع بکشید. این کار باعث میشود که بهتر بتوانید درد را مدیریت و تحمل کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مشکلات انجام اپیلاسیون چیست؟

هزینه بالا، دردناک بودن و واکنش های آلرژیک از مشکلات شایع انجام اپیلاسیون است.

چه اصول بهداشتی باید در روش اپیلاسیون رعایت شود؟

باید به سالن های اپیلاسیون معتبری مراجعه کنید که از پارچه های یکبار مصرف برای این کار استفاده کنند.

ماندگاری روش اپیلاسیون چقدر است؟

۴ تا ۵ هفته

اپیلاسیون چیست؟

به از بین بردن موهای زائد با استفاده از موم یا وکس، اپیلاسیون می گویند. اگر شما هم می‌خواهید این روش را امتحان کنید، باید در مورد آن مطالعه و تحقیق کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید؛ پس برای بررسی مزایا و معایب آن، ادامه ی این مطلب را بخوانید.


کلمات کلیدی:
مرکز اپیلاسیون در صادقیه، سالن اپیلاسیون در صادقیه، بهترین اپیلاسیون در صادقیه، آرایشگاه صادقیه، خانه اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، صادقیهی، مدل، مراکز، تخفیفات، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!