بهترین تالار عروسی در تهران
  • بهترین تالار عروسی در تهران
  • بهترین باغ تالار عروس در تهران

بهترین تالار عروسی در تهران
بهترین تالار عروسی در تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهران

  • تماس




بهترین تالار عروسی در تهران در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در تهران

بهترین تالار عروسی در تهران با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در تهران

بهترین تالار عروسی در تهران

بهترین تالار عروسی در تهران – اگر تا چند وقت دیگر عروسی شماست، برای آن هیجان دارید و می‌خواهید با نحوه‌ی انتخاب تالار آشنا شوید، بهتر است از شش ماه قبل تالار مورد نظر خود را انتخاب کنید. براي انتخاب تالار، نکات ريزي وجود دارد که بايد به آن‌ها بسيار توجه کنيد. در ادامه‌ی مطلب به 10 مورد از اين نکات اشاره کرده‌ایم. با رعايت نکات زير می‌توانید شبي به ياد ماندني براي خود و مهمانانتان رقم بزنيد.

بهترین باغ تالار عروسی در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی تهران می پردازیم.

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی

1- موقعیت و دسترسی شهری تالار:

اولين نکته‌ای که بايد به آن توجه کنيد، محل تالار مورد نظر شما است. بايد در هنگام انتخاب موقعيت جغرافيايي تالار را به خوبي بررسي کنيد. بهتر است مکان تالار درون شهر باشد. مسير رفت و آمد به تالار بايد ترافيک کمي داشته باشد. تالار را در نزديکي آرايشگاه و محل آتلیه‌ی عکاسي عروس انتخاب کنيد. این‌ها باعث می‌شوند تا مهمانانتان زمان زيادي را در راه نمانند يا آدرس را اشتباه بروند چرا که باعث کلافگي آن‌ها می‌شود؛ و هم اينکه باعث می‌شود تا شما به موقع در مجلس خود حاضر شويد. اينکه عروس و داماد در هنگام شام به عروسي برسند اصلاً خوب نيست. براي به ياد ماندنی‌ترین شب زندگی‌تان بهتر است که بهترين انتخاب را داشته باشيد.

2- ظرفیت سالن پذیرایی عروسی:

دومين نکته این است که متناسب با تعداد مهمانانتان سالن پذيرايي عروسي خود را انتخاب کنيد. اگر تعداد مهمانان شما کم است، سالني کوچک‌تر را در نظر بگيريد. حتماً از مسئول تالار بپرسيد که آيا در صورت نياز صندلي اضافه براي پذيرايي دارند يا خير. در صورت داشتن مهمان‌های زياد، باغ يا تالارهاي بزرگ‌تری را در نظر بگيريد. اگر با توجه به اينکه تعداد مهمانانتان کم است، سالن بزرگي را انتخاب کنيد، عروسي شما سوت و کور و خلوت به نظر می‌رسد. اگر هم مهمانان زيادي داشته باشيد ولي سالن کوچکي را در نظر گرفته باشيد، جاي مهمان‌ها کم شده و باعث می‌شود آن‌ها کلافه شوند.

3- سقف سالن پذیرایی:

سالني که انتخاب می‌کنید بايد سقف بلندي داشته باشد. سالن‌هایی با سقف کوتاه فضاي تالار را دلگير می‌کند و به مهمان‌هایتان احساس خفگي می‌دهد. پس در هنگام انتخاب تالار، به اين نکته توجه کنيد.

4- پارکینگ اتومبیل‌ها:

امروزه که اکثراً اتومبيل شخصي دارند، جاي پارک يکي از مهم‌ترین مشکلات است. شما بايد در هنگام انتخاب تالار به اين نکته توجه داشته باشيد که پارکينگ اتومبيل مناسبي داشته باشد. در صورتي که پارکينگ نداشته باشيد، مهمان‌ها بايد زمان زيادي در خیابان‌های اطراف تالار بگردند تا جاي پارک مناسبي را پيدا کنند. در نهايت پس از پيدا کردن جاي پارک هم نگران امنيت پارکينگ خود می‌مانند. در صورتي که در شهر بزرگي مانند تهران زندگي می‌کنید، داشتن پارکينگ را يکي از اولویت‌های خود در انتخاب تالار در نظر بگيريد.

5- روکش صندلی‌ها و رومیزی‌ها:

میزهای در نظر گرفته شده بايد داراي روکش‌های صندلي و رومیزی‌های مناسبي باشند. جنس و رنگ رومیزی‌ها و روکش‌ها را بررسي کنيد. روکش‌ها بايد تميز باشند و قبل از مراسم حتماً شسته شده و مرتب شوند. شما بايد به خوبي روي تميز بودن روکش‌ها و رومیزی‌ها پافشاري کنيد تا مسئول تالار متوجه حساسيت شما شود و میزها را با دقت آماده کند. در صورتي که اين کار را نکنيد ممکن است در روز عروسي بعضي از میزها داراي رومیزی‌های کثيفي باشند.

6- میز شام عروس و داماد:

اکثر تالارها براي صرف شام عروس و داماد ميزي جداگانه را آماده می‌کنند و به تزئين آن می‌پردازند. اين ميز می‌تواند با گل، شمع و… تزيين شده باشد. اگر با هزینه‌ی اين کار مشکلي نداريد، بهتر است قبل از عروسي اين ميز را سفارش دهيد. زيبايي و فضاي رمانتیکی که اين ميز در فیلم‌های شما به وجود می‌آورد باعث می‌شود تا خاطرات ماندگاري از شب عروسی‌تان داشته باشيد.

7- سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

سرویس‌های بهداشتي بايد به تعداد کافي باشند، تميز و بهداشتي باشند و در فاصله‌ی مناسبي از محل عروسي قرارگرفته باشد. امکانات ديگري مثل اتاق بازي بچه‌ها، رختکن‌های زنانه و… از نکات مهمي هستند که بايد به آن توجه کنيد.

8- هزینه‌های تالار:

براي انتخاب تالار، بودجه‌ای را در نظر بگيريد و به آن عمل کنيد. براي تالار هزینه‌های زيادي وجود دارد. از هزینه‌ی ورودي گرفته تا هزینه‌ی غذا و پذيرايي را بايد در نظر بگيريد. هزینه‌ی غذا و پذيرايي بستگي به تعداد مهمان‌ها، نوع غذايي که انتخاب کرده‌اید، نوشيدني، پیش‌غذا و… دارد. هزینه‌ی گروه موزيک و سرگرمي هم بايد در نظر بگيريد. چه از موزيک استفاده کنيد، چه استفاده نکنيد تالارها هزینه‌ی آن را براي شما حساب می‌کنند.

چند مورد از هزینه‌هایي که بايد به آن‌ها توجه کنيد:

هزینه‌ی خدمات: اين هزينه درصدي از مجموع هزینه‌هاست که به کل هزینه‌ها افزوده می‌شود.
هزینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض: طبق قانون پرداخت هزینه‌ی ماليات بر ارزش افزوده و عوارض بر عهده‌ی شما می‌باشد.
هزینه‌ی تزئينات: هزینه‌ی تزئينات شامل هزینه‌ی بادکنک آرايي، گل‌آرایی و… می‌شود. اگر شما به تزئينات تمايلي نداشته باشيد اين هزينه حذف می‌شود.
هزینه‌های برنامه‌هایی همچون آتش‌بازی، اسب سواري، کالسکه سواري و… نيز در صورت عدم تمايل شما به آنها، حذف خواهند شد.

هزینه‌های تالار معمولاً به اين صورت پرداخت می‌شوند که:

در هنگام عقد قرارداد، بخشي از هزینه‌ها را به‌عنوان بیعانه پرداخت و تاریخ را رزرو می‌کنید. يک هفته قبل از عروسي دو سوم هزینه‌ها را پرداخت می‌کنید و بقيه هزينه را در شب عروسي و هنگامي که از مرتب بودن همه چيز مطمئن شديد پرداخت می‌کنید.

9- تست غذا و کیفیت پذیرایی:

شما می‌توانید قبل از بستن قرارداد با تالار و باغ محل عروسي، غذاي آن را تست کنيد تا از کيفيت غذا و پذيرايي از مهمان‌های تالار و باغ مطمئن شويد. متداول است يک شب قبل از عروسي، مشتري به صورت سرزده به تالار می‌رود تا کيفيت غذا، کيفيت ظروف، سرویس‌دهی و برخورد مهمانداران با مهمان‌ها و سرویس‌دهی را بررسي کند.

10- سرکشی و بررسی نهایی:

شما بايد حتماً يک روز قبل از عروسي به تالار يا باغ عروسي خود سر بزنيد تا از مرتب بودن همه چيز مطمئن شويد. به تميزي روکش‌های صندلي و رومیزی‌ها، تعداد صندلی‌ها، نورپردازي و تزئينات دقت کنيد. با اين کار مديريت تالار ميزان حساسيت شما را متوجه می‌شود و براي جلب رضايت شما تلاش می‌کند.

1) چک کردن تاریخ مورد نظر و رزرو نبودن آن:

قبل اينکه از تالار يا باغ مورد نظرتان بازديد کنيد، مطمئن شويد که در روز مورد نظر شما تالار خالي است و از قبل رزرو نشده است. اگر تالار را انتخاب کرده‌اید ولي تاريخ انتخاب شده پر است، می‌توانید تاريخ عروسی‌تان را تغيير دهيد.

2) ظرفیت تالار عروسی و تعداد میهمانان:

براي انتخاب تالار و باغ، ظرفيت تالار را متناسب با تعداد مهمان‌ها انتخاب کنيد. تالار بزرگ با ميهمانان کم تصوير زيبايي ندارد. همچنين تالار کوچک با مهمان‌های زياد هم باعث آشفتگي و کلافگي میهمان‌ها می‌شود.

3) درست کردن کروکی:

اگر تالار شما آدرس ساده‌ای ندارد و پيدا کردن آن کمي سخت و پيچيده است، می‌توانید با کمک مسئول تالار براي آن کروکي تهيه کنيد و به مهمان‌ها بدهيد. همچنين شما می‌توانید لوکيشن تالار را براي آن‌ها ارسال کنيد. با اين کار از دير رسيدن احتمالي مهمان‌ها به دليل پيدا نکردن آدرس و سردرگمي آن‌ها جلوگیری می‌کنید.

4) سؤال در مورد هزینه تالار پذیرایی مورد نظرتان:

از مهم‌ترین مسائلي که در مراحل اولیه‌ی برنامه‌ریزی براي ازدواج بايد به آن توجه کنيد، تعيين بودجه‌ای مشخص براي انتخاب تالار می‌باشد. بعضي از تالارها در ابتدا هزینه‌ای را به مشتري پيشنهاد می‌دهند که مناسب است اما در هنگام تسويه هزینه‌ای چند برابر آن چيزي که در ازاي هر مهمان در نظر گرفته بودند، از شما می‌خواهند. به همين دليل از هزینه‌های ديگر همچون ورودی تالار، بادکنک آرایی، مشعل آرایی، اتاق عقد، مالیات بر ارزش افزوده و … غافل نشويد و حتماً آن‌ها را در نظر بگيريد. نکته‌ی ديگر که حتماً بايد به آن توجه کنيد اين است که مدير تالار نحوه‌ی پرداخت هزينه اطلاع پيدا کنيد.

5) سؤال در مورد آتش‌بازی:

آتش‌بازی با فشفشه‌های رنگی و مشعل و … از آیتم‌هایی است که می‌توانید براي سورپرایز کردن مهمانانتان در نظر بگيريد.

6) سؤال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی در سالن تالار پذیرایی:

معمولاً در عروسی‌های کلاسيک مرسوم است بر سر عروس و داماد گل، نقل و کاغذ رنگي می‌ریزند. در بعضي از تالارها اين کار ممنوع است. بهتر است قبل از بستن قرارداد درباره‌ی اين موضوع از آن‌ها سؤال کنيد.

7) چک کردن موسیقی:

از مدير سالن درباره‌ی نحوه‌ی نورپردازي و دستگاه‌های صوتي و هماهنگي صدا و نور به صورت اتوماتیک سؤال کنيد. افکت‌های نورپردازي فيلم عروسي شما را زیباتر می‌کند.

8) تغییر زمان عروسی بنا به هر دلیلی:

قبل از بستن قرارداد از مدير تالار بپرسيد که اگر عروسي کنسل شود و مجبور به تغيير روز آن شويد مشکلي به وجود می‌آید يا نه. بعضي از تالارها اين مورد را نمی‌پذیرند و از شما جريمه می‌گیرند.

9) انتخاب تالار پذیرایی دومی:

تالار دومي را در نظر بگيريد تا اگر با تالار اول به مشکل برخورديد، لازم نباشد تا زمان زيادي را صرف انتخاب دوباره‌ی تالار کنيد.

10) تست غذای تالار عروسي:

از مهم‌ترین نکاتي که بايد به آن‌ها توجه کنيد اين است که قبل از عقد قرارداد از مدير تالار پذيرايي درباره‌ی تست غذا سؤال کنيد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه های تالار عروسی چقدر است؟

با توجه به اینکه چه امکاناتی درخواست دارید هزینه ها متغیر است.

آیا برای کیک روز عروسی یخچال دارید؟

بله

آیا مکانی یا صندوقی برای هدایای روز عروسی در نظر گرفته شده است؟

بله. جهت هدایای روز عروسی مکان یا صندوقی در تالار در نظر گرفته شده است.

آیا تالار عروسی برنامه‌ای برای پذرایی و سرو غذا دارد؟

بله. منوهایی برای پذیرایی طراحی شده که می‌توانید یکی از منوها را براساس توانایی مالی خود انتخاب نمایید.

آیا تالار عروسی به تجهیزات پخش موسیقی مجهز است؟

بله

آیا تالار عروسی به تجهیزات نورپردازی مجهز است؟

بله

آیا پارکینگ برای ماشین‌های ورودی در روز عروسی دارید؟

بله. شما می‌توانید از پارکینگ دیدن کنید و با تعداد مهمان های خود بررسی کنید.

آیا تالار عروسی برای روز بارانی تدابیری اندیشیده است؟

بله. تالار سر پوشیده با تمامی امکانات برای روزهای بارانی آماده شده است.

آیا برای فیلمبرداری و عکسبرداری در تالار شما محدودیتی وجود دارد؟

برای داشتن تجربه خوب از لحظات روز عروسی تزیینات خاص و مکان های خاصی و زیبا برای عکاسی و فیلمبرداری آماده شده است.

برنامه ریزی برای رزرو تالار عروسی از چند روز قبل باید انجام شود؟

برای اینکه روز عروسی تمام کارها بر وفق مراد انجام شود بهتر است که از چند ماه قبل برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی تهران، بهترین باغ تالار عروسی تهران،باغ، بهترین سالن عروسی تهران، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!