• بهترین تاتو کار بدن در تهران
  • بهترین مرکز تاتو بدن تهران

بهترین تاتو کار بدن در تهران
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



بهترین تاتو کار بدن در تهران در سالن مونا یزدانی تهران
خدمات تخصصی تاتو بدن به صورت حرفه ای در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی تاتو کار بدن در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه طرح های حرفه ای برای تاتو بدن



بهترین تاتو کار بدن در تهران

بهترین تاتو کار بدن در تهران

بهترین تاتو کار بدن در تهران – تاتو کردن یک رشته ی هنری است و زیرمجموعه ای از هنر های نقاشی و طراحی میباشد.بنابراین خالکوبی هم د ارای تکنیک های مخصوص به خود است.برای تاتو کردن باید خلاق باشید و با شرکت کردن در دوره های آموزشی تکنیک درست و خاص خود را داشته باشید تا بتوانید یک تاتو آرتیست شوید.همچنین با کار کردن در این حرفه و انجام دادن تاتو های متعدد، میتوانید تکنیک های خود را ارتقا ببخشید.

بهترین تاتو کار بدن در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مراکز تاتو بدن در تهران می پردازیم.

تعریفی از تاتو

تاتو نوعی سبک آرایشی بوده که جهت زیبایی قسمت خاصی از اعضای بدن به کار برده می‌شود. این نوع سبک آرایشی، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روشهای آرایشی دارد. تاتو کردن محدودیت جنسیتی نداشته و تمامی افراد اعم از زن و مرد می توانند تاتو کنند.

سبک پرطرفدار تاتو

1. سبک سه بعدی
2. سبک انیمال

وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو

همانطور که میدانید، هر هنری لوازم و وسایل مخصوص به خود را دارد. مثلا در نقاشی بوم و قلمو، در موسیقی آلات ساز زدن و…نیاز است. تاتو کردن هم نیازمند وسایل مخصوص به خود است که با شرکت در دوره ها،لیست این وسایل توسط اساتید و کلاس ها با اطلاعتان رسانده خواهد شد.

طرح ها برای تاتو

طراحی و نقاشی کردن یک جزء بسیار مهم تاتو است.درست است که در صورت نداشتن این استعداد باز هم میتوان در این حرفه فعالیت کرد و درآمد خوبی بدست آورد اما آنچه مسلم است این است که اگر این هنر را به خوبی یاد بگیرید و با خلاقیت و مهارت تاتو را طراحی کنید، میتوانید به یک تاتو آرتیست فوق حرفه ای تبدیل شوید.چراکه تاتو کردن مانند همان نقاشی است با تفاوت اینکه سوزن و پوست بدن، به جای قلممو و بوم هستند.پس ما به شما توصیه میکنیم که ضمن شرکت در کلاس ها، تلاش کنید که هنر نقاشی خود را ارتقا ببخشید.

نکاتی برای آموزش تاتو بدن

در آموزش تاتو بدن از صفر تا صد مباحثی مانند تاتو بدن در سبک گری واش، پرتره، سه بعدی، رئال، آبرنگی، دات ، ورک و…آموزش داده میشود که از مبتدی تا پیشرفته است.در مراکز مختلف بسته به روش آموزشی مخصوص اساتید آنجا، جزوه ها ی مرجع و راهنما به هنرجو داده میشود و پس از آموزش کامل ، مدرک مربوطه به آن تعلق میگیرد.
مباحثی که به طور معمول در این دوره های یادگیری تاتو بدن ارائه میشود شامل: چگونگی رعایت بهداشت، جلوگیری از آلودگی متقابل، طراحی هنری، آناتومی و فیزیولوژی خواهد بود.

بهترین تاتو کار بدن در تهران

حکم تاتو در اسلام

رنگ در هنگام تاتو به زیر پوست نفوذ میکند بنابراین برای اعمالی چون وضو و غسل ممانعتی ایجاد نمی کند. از آنجایی که هیچ مرجع تقلیدی تاتو کردن را حرام نکرده است بنابراین با خیال راحت تاتو را انجام بدهید.

انواع سبک تتو

1. لترینک
2. رئالیسم
3. هارور
4. نئوجاپنز
5. سوارلیسم
6. ژئومتریک
7. تراش پولکا
8. گری وایت
9. مائوری
10. گریبال
11. فونت بیو
12. بیو
13. پرتره
14. گریواش

دردناک بودن انجام تاتو

برای انجام تاتو از سوزن استفاده می‌شود بنابراین هر کسی متناسب با میزان آستانه درد، هنگام تاتو کردن درد را احساس خواهند کرد. در ضمن بعضی از نواحی بدن درد را بیشتر حس خواهند کرد چون تارهای عصبی بیشتری در آن ناحیه وجود دارند.

بهترین تاتو کار بدن در تهران

انتخاب حرفه ی تاتو به عنوان یک شغل

آیا میدانستید که شما نیز میتوتنید تاتو کردن را به عنوان شغل حرفه ای خود برگزینید و از طریق آن در آمد زایی کنید؟ آیا میدانستید که در ایران مراکز معتبری وجود دارند که به خوبی در آنها دوره های آموزش تاتو انجام میشود. اگر شما به هنر تاتو علاقه دارید، میتوانید به صورت حرفه ای این کار را به شغل خود تبدیل کنید و در مدت زمان نسبتا کوتاهی یک تاتو کار حرفه ای شوید.تنها کافیست که در این دوره ها شرکت کرده و آموزش ببینید. درست است که استعداد و هنر طراحی و نقاشی در این کار بی تاثیر نیست اما حتی اگر در این کار مهارتی هم ندارید جای نگرانی نیست. چون میتوانید طرح ها را کپی کرده و با گذراندن دوره ها، تاتو را بصورت صفر تا صد یاد بگیرید و در آمد زایی کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های تاتو کار بدن تهران :
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی سایا
  • سالن زیبایی مروارید
  • سالن زیبایی نیکو پسند

سایا
0922151 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاتو بدن
0912613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو بدن
0910667 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو بدن
0910760 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاتو بدن
0912610 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاتو بدن
0912613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای انجام تاتو چقدر پول باید بپردازیم؟

جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

چگونه از بروز آلرژی بعد از انجام تاتو جلوگیری کنیم؟

از کرم های هیدروکورتیزون استفاده نمایید.

از چه سنی تاتو روی بدن انجام میشود؟

از 18 سال به بالا می توان تاتو کرد.

آیا برای انجام تاتو محدویت جنسیتی وجود دارد؟

تمام افراد اعم از خانمها و آقایان میتوانند تاتو را انجام دهند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین تاتو کار بدن در تهران، تاتو بدن در تهران، تاتو کار تهران، بهترین تاتو کار بدن در تهران، تتو بدن، طرح های تاتو، مرکز، مراکز، حرفه ای، متخصص، تاتو، تتو، انواع سبک تتو بدن، قیمت، هزینه، مراکز

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!