بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اسلامشهر
  • بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ایران رخ
0215613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رز
0935569 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اریکه ی زیبایی
0938635 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ستاره
0919128 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مو به مو
0912046 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلارین
0902104 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • اسلامشهر

  • تماس



سالن کوتاهی مو در اسلامشهر در آرایشگاه هایپر بیوتی اسلامشهر

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در اسلامشهر

مرکز تخصصی کوتاهی مو در اسلامشهر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اسلامشهر

بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اسلامشهر

بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر -وقتی شما موهای خود را به دست یک آرایشگر خوب می‌سپارید، خیالتان از این بابت که مدلی زیبا را برای شما به وجود می‌آورد، راحت است؛ اما این‌که یک آرایشگر بر چه اساسی این انتخاب‌ها را می‌کند، مهم است. اگر دقت کرده باشید، وقتی شما درخواست پیشنهاد یک مدل را می‌کنید، متوجه شدید که آرایشگر اولین چیزی که آنالیز می‌کند ابعاد صورت شما است.

شکل و ابعاد صورت در انتخاب مدل مو بسیار کمک‌کننده است؛ اما این شکل و ابعاد چه چیز‌هایی هستند؟ در اینجا ما شمارا با برخی است شکل‌ها و فرم‌های صورت آشنا می‌کنیم و به شما می‌گوییم کدام مدل و چرا مناسب این شکل و فرم صورت است.

بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اسلامشهر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو براساس فرم صورت:

اگر آرایشگر هستید و یا فردی هستید که دنبال مدل مناسب برای کوتاه کردن موهای خود می گردید، باید نوع چهره ی مشتری و یا خود را تشخیص دهید، سپس با توجه به آن مدل مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به شما کمک خواهیم کرد.

صورت‌های بیضی‌شکل:

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و صورتی بافرم بیضی‌شکل دارید، می‌توانید هر مدلی که می‌پسندید را، انتخاب کنید؛ این فرم از صورت با هر مدلی از مو به‌راحتی متناسب می‌شود. پس با خاطری آسوده مدل خود را انتخاب کنید.

صورت گرد:

برای اینگونه نوع چهره ها بهتر است که موهای قسمت بالای سر (بیشتر منظور پیشانی است) را بلند نگه دارید و کوتاه نکنید، اما موهای زیر خط گونه را بهتر است به نحوی کوتاه کنید که چهره ی شما را کشیده و استخوانی تر نشان دهد.

پیشنهادهای ما برای شما: مدل موی پیکسی را می توانید امتحان کنید، مدل موهای پشت کوتاه میتوانند گردی چهره شما را کاهش دهند، اما باز هم اگر مدل موی بلند میخواهید، بهتر است مدل موی تیکه ای یا لایه لایه داشته باشید و یا موهای خود را با روش دلخواه خود، موج دار کنید.

اگر دوست دارید از سبک های نوین و امروزی هم استفاده کنید که می توانید موهای آشفته گونه ای برای خود داشته باشید و یا موهای جلوی سر را بلند تر از موهای پشت سر نگه دارید؛ در کل اگر شما بین دوراهی اینکه موهایم را کوتاه کنم یا کوتاه نکنم؟ گیر افتادید نظر ما بر این است که موهایتان را کوتاه کنید، چون اکثر مدل های کوتاهی موی موجود در آرایشگاه ها به شما می آیند و چهره شما را زیباتر میکنند، اما در کل، از بلندی های یکدست و یکنواخت موهایتان جلوگیری کنید، بهتر است.

فرم صورت‌های قلبی:

لیکن اگر صورت شما جزو فرم‌های قبلی نیست و فرم و حالت قلبی دارد، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که موهای قسمت پیشانی کمتر از موهای نزدیک به فک باشند؛ چراکه در این مدل‌ها، قسمت‌های پایینی چهره بیشتر به چشم می‌آید و باعث هماهنگ شدن صورت می‌شود. انتخاب مناسب مدل در این فرم چهره‌ی بسیار زیبایی را برای شما پدید می‌آورد.

صورت مربع:

اگر خطوط فک و پیشانی مشخصی دارید، حالت چهره شما مربع شکل است، مدل موهایی که زیاد کوتاه نیستند و کمی موج دار هستند، باعث گرد دیده شدن صورت شما می شود؛ بهتر است از مدل مو های صاف و یکنواخت جلوگیری کنید. پیشنهاد های ما برای شما: مدل مو های چتری باعث جذابیت چهره شما می شود فقط در نظر داشته باشید که مدل موی شما بهتر است بیش از اندازه صاف نباشد.

فرم صورت‌های مستطیلی:

یکی دیگر از فرم‌های صورت که رایج است و به آن می‌توان اشاره کرد، فرم‌های مستطیلی شکل است. این نوع فرم‌ها از صورت هم مدل‌های خاصی از مو را می‌طلبند؛ برای این فرم مدل‌هایی که موها به یک‌طرف هدایت می‌شوند مناسب‌تر است؛ چراکه باعث می‌شود تا کشیدگی و درازای پیشانی کمتر به چشم بخورد؛ بنابراین، به افرادی که دارای این فرم از صورت‌ هستند، پیشنهاد می‌شود در مدل‌های انتخابی خوب دقت کنند و زیبایی صورتشان را نشان دهند. حال که در مورد فرم صورت و مدل‌های کوتاهی مو بیشتر مطالعه کردید، بهتر است، با مزایای کوتاهی مو نیز آشنا شوید.

آثار کوتاه کردن مو ها:

جذابیت و تنوع:

کوتاه کردن مو، باعث جذابیت چهره شما می شود اما باز هم آثار دیگری دارد؛ که در ادامه به آنها می پردازیم.

نگهداری راحت:

بسیاری از خانم‌ها به دلیل مشغله زیاد، نمی‌توانند زمانی از وقت خود را به رسیدگی موهایشان اختصاص دهند؛ این امر باعث می‌شود تا کوتاهی مو را ترجیح دهند و زمان را برای خودشان خریداری کنند‌.

برس کشیدن راحت:

برس کشیدن موها در مول های کوتاه، زمان کمتری می گیرد و در کل راحت تر است.

دوش گرفتن سریع:

برخی از افراد، از سختی و زمان‌بر بودن شست‌وشوی موهایشان، گله می‌کنند‌؛ اما مدل‌های کوتاهی مو این دردسر را نیز از آن‌ها دور می‌کند و اجازه می‌دهد سریع‌تر استحمام کنند.

استفاده کمتر از شامپو و دیگر حالت دهنده های مو:

موهای بلند معمولا نیازمند شامپو، نرم کننده و شوینده های بیشتری هستند؛ اما وقتی موهای شما کوتاه باشد، با مقدار کمی از ماسک مو، کریستال و …موهای شما تقویت و حالت می گیرند.

پیشگیری و درمان موخوره‌ها:

هنگامی‌که بیش‌ازاندازه، از حالت‌دهنده‌های حرارتی مو استفاده می‌شود و یا زمان بسیار طولانی از کوتاه کردن مو‌ها می‌گذرد، نوک موها به موخوره‌ها گرفتار می‌شوند و تارهای مو آسیب‌دیده و شکننده می‌گردد؛ اما هنگامی‌که هر سه ماه یک‌بار به کوتاهی مو بپردازید، این مشکل برای همیشه رفع می‌شود و موهای تازه جای موهای آسیب‌دیده را می‌گیرند.

افزایش رشد مو:

آقایان معمولا هر 2 ماه یکبار باید به آرایشگاه مراجعه کنند؛ علت این است که وقتی در فاصله های کم موهای خود را کوتاه کنید، حتی یک سانتی متر، سرعت رشد کردن مو ها افزایش پیدا میکند و سلول های مرده مو زنده می شوند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در اسلامشهر، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اسلامشهر، آرایشگاه زنانه، بهترین آرایشگاه، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!