بهترین مزون لباس عروس در تهران
  • بهترین مزون لباس عروس در تهران
  • بهترین مزون های لباس عروس در تهران

بهترین مزون لباس عروس در تهران
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهران، تهران

  • تماس



مزون هایپر بیوتی تهران

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در تهران

سالن زیبایی هایپر بیوتی در تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در تهران

بهترین مزون لباس عروس در تهران

بهترین مزون لباس عروس در تهران -لباس عروسی در زندگی هر خانمی جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد. چرا جشن عروسی تنها یک بار اتفاق می‌افتد و همه‌ی دخترخانم‌ها آرزو دارند در آن شب حسابی بدرخشند. این موضوع از روزگاران گذشته نیز اهمیت زیادی داشته است و جالب است بدانید که در جوامع مختلف لباس‌هایی با رنگ‌ها و مدل‌های متنوع به این امر اختصاص می‌یافته. امروزه تقریباً در همه جای دنیا رنگ سفید موردتوجه قرار گرفته است و واقعاً هم چه رنگی از سفید بهتر.
ما در این نوشته قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که به شما در داشتن یک انتخاب عالی و صحیح کمک کند پس با ما همراه باشید.

بهترین مزون های لباس عروس در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بزرگترین مزون لباس عروس در تهران می پردازیم.

داستان شخصی خودتان را داشته باشید:

چه سبکی را می‌پسندید؟ چه ایده‌هایی دارید؟ از خیلی سال‌ها قبل چه تصویری از خودتان در شب عروسی را در ذهن مجسم کرده‌اید؟

مثلاً یک عروس با لباسی ساده از ساتن و حریر یا یک عروس با لباسی پر از پولک و زرق‌وبرق‌های چشم‌نواز؟

فرقی نمی‌کند جواب شما چه باشد؟ آن شب، شب شما خواهد بود. پس همه چیز باید دست به دست هم دهد تا تصویر شفافی از شیرین‌ترین رویای زندگی‌تان را رقم بزنید.

صبحانه بخوريد و بعد پرو کنيد:

یادتان باشد قبل از بيرون رفتن از خانه به‌قصد خريد و پرو لباس عروس، حتماً صبحانه خورده باشيد؛ اما چرا این موضوع اهمیت دارد؟ با صبحانه نخوردن احتمالاً حجم شکمتان کوچک‌تر خواهد بود و اين به این معنی است که اگر جزو عروس خانم‌های تپل يا شکم دار باشيد، موقع پرو لباس اندازه واقعی بدنتان مشخص نخواهد بود.

همراهان همدل انتخاب کنيد:

معمولاً مزون‌های لباس عروس از آمدن همراه با عروس استقبال می‌کنند اما اگر تعداد همراهان زياد باشد شما باایده‌ها و نظرات زيادتر و در نتیجه متفاوت‌تری مواجه خواهید شد که این امر نه ‌تنها کمکی به شما نکرده بلکه انتخابتان را سخت‌تر خواهد کرد.

پس مهم‌تر است صرفاً با کسانی برويد که نظرشان را قبول داريد و می‌دانید خوش‌سلیقه‌اند و در عین حال با روحيات شما هنگام خريد آشنایی دارند.

آقايان نرويد دنبال لباس عروس:

خرید رفتن‌های خانم‌ها بین همه زبانزد است. از وقت زیادی که برایش صرف می‌کنند گرفته تا جزئی نگری هایی که فقط خودشان از آن سر در می آورند. حالا تصورش را بکنید برای خرید یا کرایه‌ی لباس عروس خريدن لباس عروس چه میزان زیادی از وقت و حوصله باید صرف شود. پس اگر قصد دارید همراه آقا داماد به دنبال این کار بروید بايد مطمئن باشيد که پشيمان نمی‌شوید. توصيه ما اين است که با يک خانم به خريد لباس عروس برويد نه با آقای داماد. آقايان اصول حال و حوصله خريد ندارند و مطمئن باشيد وقتی شما لباس عروس سوم را امتحان می‌کنید، برای اينکه از اين خريد یکنواخت خلاص شوند، به شما خواهند گفت که اين لباس بهترين است. پس بهتر است ابتدا سر فرصت و حوصله لباس عروس دلخواهتان را پيدا کنید، سپس همسر آینده‌تان را سورپرايز کنيد.

کفش عروسی را زودتر بخريد:

کفش شما در روز عروسی بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین کفش شما در روز پرو بايد همان کفشی باشد که قرار است شب عروسی بپوشيد. در این صورت خياط يا فروشنده می‌تواند بفهمد که دامن شما چقدر بايد بلند باشد يا دنباله آن بايد چطور قرار بگيرد.

لباس‌زیر مناسب بپوشيد:

نوع لباس‌ زیری که برای شب عروسی به تن می‌کنید با توجه به نوع لباس شما انتخاب می‌شود به‌عنوان‌مثال اگر قرار است لباستان دکلته باشد، فروشنده يا خياط به شما خواهد گفت از لباس ‌زیر تنه‌دار و بدون بند و یا با بند نامرئی استفاده کنيد. بنابراين قبل از آنکه به پرو برويد، لباس ‌زیر نو و مناسب را خريداری کرده و همراه خود داشته باشید.

سايز لباس عروس را در نظر بگيريد:

یک جشن عروسی معمولاً زمان‌بر بوده و شما چندین ساعت لباس عروس را به تن خواهید داشت بنابراین از همان ابتدا لباسی را انتخاب کنيد که کاملاً اندازه و مناسب باشد تا مجبور به تغيير و دست‌کاری لباس یا استفاده از سنجاق‌سینه یا …نشويد. بعضی از عروس‌ها از شدت استرس در روزهای قبل از عروسی وزن کم می‌کنند. پس از خياط يا فروشنده بخواهید لباسی را برایتان آماده کنند که اگر لاغر شديد بتوانيد آن را در شب عروسی به تنتان اندازه کنيد.

با لباس دلخواهتان بچرخيد:

بعد از اینکه لباس عروستان را انتخاب کردید بگذارید چند دقیقه آن را به تن داشته باشید. با آن راه برويد و بنشينيد تا مطمئن شويد که در آن راحت هستيد.

اصول تناسب را از ياد نبريد:

موقع خريد لباس عروس را بر اساس اندامی که دارید انتخاب کنید. شاید لباسی که برای یک فرد مناسب و جذاب است اصلاً به درد شما نخورد و بر عکس آن نیز صادق است. برای مثال لباس‌های تنگ و چسبان به درد کسانی که اندام گلابی‌شکل دارند نمی‌خورد و یا آن‌هایی که بالاتنه‌ای چاق دارند بهتر است لباسی با بالاتنه بلند نپوشند. البته این به این معنی نیست که فقط يک مدل لباس به شما بيايد و هيچ انتخاب ديگری نداشته باشيد. در مزون‌های عروس، لباس‌های متفاوتی برای اندام‌های مختلف وجود دارد پس بهتر است با دقت و حوصله و همچنین مشورت با متصدی مزون به لباس متناسب خود دست پیدا کنید.

يک نکته مهم:

یادتان نرود که در روز پرو، حتماً درباره شنل يا کت، تاج عروس و تور عروس، دستکش، کيف و …که دوست دارید داشته باشید صحبت کنید. این موارد به‌ظاهر ساده گاهی بسیار وقت‌گیر و پردردسر خواهند بود پس این موضوع را پشت گوش نیندازید.

فصل عروسی هم مهم است:

اگر عروسی شما در فصول زمستان و پاييز برگزار می‌شود نمی‌توانید لباس عروس‌های دنباله‌دار را انتخاب کنید چون در احتمال باران و برف وجود داشته و ممکن است دنباله‌ی لباستان خیس یا گلی شود. لباس عروس بدون دنباله برای اين فصول مناسب‌ترند ولی اگر بازهم تمايل داريد که اين لباس عروس‌های دنباله‌دار را انتخاب کنيد، حداقل لباس‌های دنباله‌داری باشند که بتوانید پارچه دنباله‌دار آن را جدا کنيد و هنگام رسيدن به سالن آن را دوباره به لباس عروستان وصل کنيد. البته محل برگزاری جشن هم مهم است. در باغ مسلماً شما نمی‌توانید چنين لباس‌هایی بپوشيد.

چه لباسی برای چه اندامی مناسب است:

عروس‌های با قدبلند:

لباس‌هایی که یقه‌های ایستاده و آستین‌هایی بلند دارند برای شما مناسب نخواهد بود. به‌طورکلی اگر لباس خطوط عمودی دارد و به‌طورکلی لباس‌های ساده، قد طبیعی شما را بلندتر نشان می‌دهد.
بنابراين ویژگی‌هایی که لباس شما باید داشته باشد مواردی مثل خط کمر پایین‌تر و يا دامنی بلند و مواج است که با قد بلند شما جور در بيايد. در ضمن اگر لباس شما دامن بلندی دارد بايد تا زير مچ پا امتداد داشته باشد. چون نبايد جوری به نظر برسد که لباستان را از يک فرد قد کوتاه به امانت گرفته‌اید!

عروس‌های با قد کوتاه:

یادتان باشد لباس عروس شما نباید دامن بزرگی داشته باشد چون اين دامن‌ها شما را کوتاه‌تر جلوه می‌دهند. در عوض انتخاب دامن‌های ماکسی به شکل فون انتخاب مناسبی است.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم لباس عروسی را انتخاب کنید که طرح‌های کارشده روی لباس کوچک‌تر و ظریف‌تر باشد و در ناحيه کمر لباس کشیده‌تر شود تا قدتان را بلندتر نشان دهد.

اگر شما یک خانم بااندامی ریز و ظریف هستید بهتر است در جستجوی لباسی با دامنی شيپوری شکل باشيد و مدلی انتخاب کنيد که خط کمر طبيعی شما را مشخص کند تا نيمه پايينی لباس و البته اندام شما را بلندتر نشان دهد.

و اما در مورد جنس پارچه باید گفت که این مورد کاملاً به نظر خودتان بستگی دارد اما يا طرح‌های لباس نبايد درشت باشند بلکه طرح‌های ریز و ظریف باعث می‌شوند تا بالاتنه جلوه‌ی بیشتری داشته باشد.

عروس‌های با اندامی شبيه ساعت شنی:

شانه‌های پهن و کمر باریک! این شکل اندام واقعاً ایده آل است. لباس‌هایی با يقه دکلته و دامن بلند و دنباله‌دار و تنگ تا قسمت بالای ران به شکل مدل ماهی برای اين افراد مناسب‌ترین گزينه می‌باشد.

عروس‌های با شانه‌های پهن و کمر باريک:

پیشنهاد ما به شما این است که اگر می‌خواهید اندامتان جذاب‌تر دیده شود از این طراحی استفاده کنید: یقه‌ای به شکل هفت بدون داشتن آستين و دامنی با برش‌ها و خط‌های کمی شلوغ!

همچنین مدل بدون آستين بنددار گزينه مناسبی برای اين شما است، زيرا باعث می‌شود که شانه‌ها باریک‌تر به نظر برسند. يا می‌توانید پيراهنی دکلته را امتحان کنيد، چون باعث می‌شود عرض شانه‌های شما کمتر به نظر برسد. از پوشيدن پیراهن‌های با آستين افتاده کوتاه که شانه‌ها را نمی‌پوشاند و شانه‌ها را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد، خودداری کنيد. به‌طورکلی اگر شانه‌های پهنی داريد، يابهتر است لباستان بندی باريک و عمودی که روی شانه يا سرشانه قرار می‌گیرد، داشته باشد تا پهنی شانه‌ها به چشم نیاید.

عروس با اندام گلابی‌شکل:

اگر شما دارای باسن گرد و کمی قوس در کمر باشید می‌توانید انتخاب‌های عالی برای لباس عروستان داشته باشید. لباس کاملاً بلند با توجه به بالاتنه و خط کمر اندام شما را بسيار متعادل جلوه می‌دهد.

همچنین بهتر است دامنی را انتخاب کنید که کمی پف‌دار باشد و از کمر تا زمين کشيده شود، قسمت‌های باريک بدن را مشخص و ناحيه باسن و ران به بدن چسبيده نباشد. پارچه‌های ساتن برای اين مدل لباس بسيار مناسب هستند برای اينکه اين پارچه‌ها به بدن نمی‌چسبند.

پیشنهاد دیگر ما به شما در مورد بالاتنه، یقه‌ی هفت و يک سینه‌ریز ریش‌ریش است که می‌تواند به اندام بالاتنه جلوه بهتری بدهد.

عروس با پاهای باريک و کشيده:

می‌توانید از مدل‌هایی که بتوانند زيبايی پاهايتان را نمايان کنند استفاده کنيد. به‌عنوان‌مثال مدلی که با يک برش کوچک تا زانو همراه باشد و یا از برش‌های فانتزی زيبا در آن استفاده شود.

عروس با اندام پر:

لباسی با يقه دکلته قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام شما بسيار مناسب می‌باشد.

عروس‌هایی که سینه‌های کوچک دارند:

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا از طرح‌های تزئين کاری شده استفاده کنيد، مانند تزئيناتی دور گردن و يقه. همچنين پيراهن بلندی که بالاتنه کوتاهی دارد و خط سينه آن بالا بوده و درزی در زير خط سينه دارد بسيار خوب و مناسب می‌باشد.

عروس‌هایی که سینه‌های بزرگ دارند:

یادتان باشد از پوشيدن یقه‌های بسته و پيراهن دکلته خودداری کنيد. در عوض یقه‌های قلبی و یقه‌هفت برای شما گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود.

از مدل‌های مختلف لباس عروس چه می‌دانید؟:

امپراتوری:

اين مدل دارای خط ‌های خاصی است که تا زیر کمر و روی سينه بوده و به پايين پخش می‌شود و به همین خاطر به این اسم نام‌گذاری شده است. مدل امپراتوری می‌تواند با آستین یا بدون آستین باشد همچنين از چین‌های مختلفی نيز برای دامن اين لباس می‌توان استفاده کرد.

اما اين لباس مناسب چه کسانی است؟ اين مدل تقریباً مناسب همه است اما بيشتر خانم‌هايی با سینه‌های درشت اين مدل را انتخاب می‌کنند زيرا اين مدل دایره‌ای قديمی می‌تواند بهتر سینه‌ها را پوشش دهد.

استوانه‌ای:

مدل استوانه‌ای از بالا تا پايين کشيده و باريک است. اين مدل که به قالبی هم معروف است، می‌تواند کاملاً به بدن شما بچسبد و تمام انحنا های بدنتان را نشان دهد.

اين لباس مناسب چه کسانی می‌باشد: با اینکه اين مدل هميشه خوب است اما بيشتر برای عروس‌های لاغر و کوتاه مناسب است چون می‌توانند با اين مدل بلندتر به نظر برسند.

پری دریایی:

اين مدل تمام خطوط انحنای بدن را از سينه تا زانو مشخص می‌سازد و درواقع زیبایی اندام شما را بیشتر به نمایش می‌گذارد. این مدل لباس تنوع ‌های گوناگونی دارد که باعث می‌شود هيچ محدوديتی در انتخاب آن نداشته باشيد.

اين لباس مناسب چه کسانی می‌باشد: اين مدل برای کوتاه ‌قدها، لاغرها و بلند قدها مناسب می‌باشد؛ در نتیجه هر دختری می‌تواند در این مدل لباس بدرخشد.

پرنسسی:

اين نام به خاطر شیوه‌ی خاصی است که لباس در هنگام پوشيده شدن دارو یک مدل کلاسیک و ساده است.این مدل به اطراف شما پخش می‌شود و روی زمين کشيده می‌شود.

اين لباس مناسب چه کسانی می‌باشد: لباس پرنسسی تقریباً مناسب تمام عروس‌ها است. دامن بلند اين مدل لباس می‌تواند قسمت پايين پای شما را که ممکن است لاغر باشد کامل می‌پوشاند. اگر شما دوست داشته باشید لاغرتر به نظر برسید این لباس نیز گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

تجملی:

اين مدل لباس برای مراسم سنتی و بزرگ عالی می‌باشد. این لباس می‌تواند یک ‌تکه یا دو تکه باشد. استفاده از اين مدل لباس همراه با دستکش فوق‌العاده شیک و خواستنی خواهد بود. در اين مدل لباس از همه مواد مانند ساتن و ابريشم و … استفاده می‌شود.

اين لباس مناسب چه کسانی می‌باشد: اين لباس برای بسياری از عروس‌ها مناسب می‌باشد مخصوصاً کسانی که قدبلند و بدن ظریفی دارند. همچنین کسانی که اندامی گلابی‌شکل دارند در این لباس بسیار زیبا می‌شوند.

دامن اين لباس با برجسته نشان دادن قسمت کمر می‌تواند بزرگی قسمت پایین‌تنه را پنهان کند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مدل لباس کوکتل چگونه است؟

لباس کوکتل لباسهای شیک و استاندارد و بلندی بوده و جهت عروسی، مهمانی و مراسم عصرانه استفاده می‌شود. با این نوع لباس کفش پاشنه بلند مناسب است.

لباس‌هایی بلند برای چه مجالسی مناسب هستند؟

برای عروسی شبانه لباس هایی که بلندیشان تا زمین‌اند بسیارمناسب است.

اهمیت انتخاب لباس عروس چیست؟

از آنجایی که انتخاب لباس عروس فقط یک بار در زندگی هر دختری پیش می‌آید بنابراین انتخاب لباس عروس حائز اهمیت است.

قیمت لباس در مزون لباس عروس شما چقدر است؟

براساس اینکه سایز و مدل لباس انتخابی شما چگونه است هزینه ها متغیر است. تماس بگیرید تا از هزینه ها مطلع شوید.

به چه لباسی، لباس مجلسی می‌گویند؟

لباس‌هایی که در مجالس تولد، عروسی و موقعیت‌های خاص پوشیده میشوند به لباس مجلسی معروف هستند و از لحاظ ظاهری بسیار شیک هستند.

برای عروسی شبانه چه لباسی مناسب است؟

رنگ لباس ملایم بوده و یا اینکه از لباسهای بلند با رنگ مشکی استفاده کنید.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در تهران، مزون های معروف لباس عروس تهران ، مزون لباس عروس تهران، مزون های لباس عروس تهران، فوق تخصصی، با قیمت مناسب، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، مزون، لباس عروس، جدید، 2020

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!