• مرکز تاتو بدن در غرب تهران
  • بهترین مرکز تاتو بدن غرب تهران

مرکز تاتو بدن در غرب تهران
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



بهترین تاتو بدن در غرب تهران در سالن مونا یزدانی غرب تهران
خدمات تخصصی تاتو بدن به صورت حرفه ای در آرایشگاه مونا یزدانی در غرب تهران

مرکز تخصصی تاتو کار بدن در غرب تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه طرح های حرفه ای برای تاتو بدن



مرکز تاتو بدن در غرب تهران

مرکز تاتو بدن در غرب تهران

مرکز تاتو بدن در غرب تهران – انسان ذاتا موجودی کمال گرا است و به طور فطری ، به دنبال زیبایی ها و زیباتر شدن می باشد.هر روزه راه های بیشتری برای زیباتر شدن بوجود می آید که یکی از این راه ها در زمینه ی زیبایی پوست بدن،تاتو کردن است.تاتو کردن از قدیم و در جوامع مختلف مورد استفاده ی افراد مختلف قرار گرفته و امروزه با روش های پیشرفته تری در خدمت مرد و زن می باشد. تاتو کردن مانند رشته های هنری دیگر، نیازمند مهارت و خلاقیت خاص خود است که با شرکت در دوره های آموزشی میتوان صاحب این مهارت شد و چه بسا که به عنوان یک شغل در آن فعالیت کنیم.

در ابتدا شما را با تاتو کردن و پیشینه ی تاریخی آن آشنا خواهیم کرد…

آیا میدانستید که تاتو کردن یا همان خالکوبی که به معنای هک کردن دائمی نقش ها و تصویر های دلخواه بر روی قسمت های مختلف بدن است، قدمتی بیش از 4000 ساله دارد؟! شاید تاکنون فکر کرده باشید که تاتو کردن فقط یک فعالیت مدرن است. اما اینطور نیست؛ بلکه در کهن نیز بین جوامع مختلف رایج بوده است. با اینکه کلمه ی تاتو از کشور تاهیتی در اقیانوس آرام نشات میگیرد(به معنای گذاشتن علامت بر روی شئ) اما در تمدن ایران نیز وجود داشته است که حتی تندیس های تاریخی که در لرستان و پازیریک از دوران هخامنش به جای مانده است، این موضوع را خاطر نشان میکند که پادشاهان و درباریان ایرانی نیز،از تاتو استفاده میکرده اند. خالکوبی یا تاتو روشی است که با استفاده از آن میتوانیم نقش دلخواه و موردنظر خود را بصورت دائمی بر روی هرقسمت از بدن که میخواهیم هک کنیم.

مرکز تاتو بدن در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مراکز تاتو بدن در غرب تهران می پردازیم.

کاربرد ها و دلایل انجام تاتو

اولین و رایج ترین دلیلی که برای تاتو کردن وجود دارد،جنبه ی زیبایی و تزئینی آن است.بسیاری از مردم بخصوص جوان ها، هر روزه به دنبال طرح های هرچه زیباتر و جذاب تر تاتو هستند تا با استفاده از آن به بدن خود زینت بخشند.هک کردن نقش های زیبا و دلخواه که موجب جذابیت در قسمت های مختلف بدن میشود،خواسته ی اکثر کسانی است که تاتو کردن را انتخاب میکنند.چرا که جذابیتی چشم گیر و دلنشین بوجود می آورند. یکی دیگر از فواید تاتو که بسیار کاربردی میباشد، جنبه ی درمانی و پوشاندن نواقص بدنی است.شاید بارها دیده باشید که بصورت مادرزادی یا اکتسابی،نواقص و معایبی در بدن بوجود آمده است که باعث ایجاد ظاهر بدی شده است. مانند:ماه گرفتگی،جای بخیه و زخم و…

در چنین مواقعی هر کسی دوست دارد که این نواقص پوشانده شود و منظره ی زشت آن جبران شود.تاتو کردن راه حل مناسبی است و با خلاقیت میتوان آن را اصلاح کرد.البته لازم به ذکر است که این نواحی حساس تر هستند و خالکوبی در این قسمت ها نیازمند دقت و مهارت بیشتری است که باید توسط افراد آموزش دیده و دوره رفته انجام شود. شاید کمی تخیلی به نظر بیاید! اما در قدیم این باور بین بانوان رواج داشت که تاتو بر روی بدن، چشم بد را دور میکند و باعث افزایش مهر شوهر بر همسر میشود.به دلیل همین خرافات در گذشته، بانوان اقدام به انجام تاتو میکردند تا چشم بد را دور ساخته و مهر همسر خود را افزایش دهند!

در گذشته، تاتو کردن بین سرکشان و یاغی ها رواج زیادی داشته است و بعضی از افراد فکر میکردند که فقط همین افراد تاتو میکنند یا اینه تاتو نشانه ای از این افراد سرکش است.اما امروزه اینگونه نیست بلکه افراد مشهور، ورزشکاران، فوتبالیست ها، خوانندگان، بازیگران و…در ایران و کشورهای دیگر بر روی بدن خود تاتو میکنند.بنابراین جوانان نیز بسیار علاقمند میشوند که این کار را مانند فرد مشهور مورد علاقه ی خود انجام دهند و خالکوبی در بین آنان دارای محبوبیت زیادی است. گاهی اوقات افراد نقش یا اسم هرچیزیا شخص مورد علاقه شان ، یا کسی که برایشان عزیز بوده ،اما دیگر در کنارشان نیست رابر روی بدن هک میکنند تا همیشه احساس کنند که بیادشان هستند یا در کنارشان اند.این کار برای آنها نوعی احترام و آرامش به همراه دارد.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام

همانطور که میدانید در کشورمان، دوره های آموزش تاتو برگزار میشود وهر روزه افراد زیادی در آن شرکت میکنند. طبق نظر وزارت بهداشت، این دوره ها باید توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده و همچنین در محیط بهداشتی و استریل انجام شود؛ چرا که انجام تاتو دارای حساسیت ها و روش های خاص خود میباشد.بنابراین انجام این دوره ها و داشتن آن بر روی بدن، جرم محسوب نمیشود و کار غیر قانونی نیست. برخی از افراد خالکوبی را حرام دانسته اند؛ اما بیایید بصورت دقیق تر و جزئی تر به این موضوع نگاه کنیم.در دین اسلام ذکر شده است هرعملی که باعث مانع شدن برای رسیدن آب به سطح پوست شود، حرام است زیرا غسل و وضو را نادرست میکند. اما تاتو اینگونه نیست. زیرا در خالکوبی رنگ به زیر پوست وارد میشود و به سطح پوست هیچ کاری ندارد بنابراین سطح پوست شما را نمیپوشاند و هنگام غسل و وضو آب به خوبی به آن میرسد. بنابراین از نظر تمام مراجع تقلید تاتو کردن حرام نیست و جایز میباشد.چون با وجود خالکوبی ، هیچ مشکلی در عمل وضو و غسل ایجاد نمیشود.

دردناک بودن تاتو؟

شاید بار ها این سوال برایتان پیش آمده است که آیا تاتو دردناک است یاخیر؟! و بخاطر همین مسئله در تاتو کردن تردید داشته اید.بله درست است! تاتو کردن هم مانند بسیاری از کار های زیبایی دیگر،درد مخصوص به خود را دارد اما از قدیم گفته اند که هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد!پس برای داشتن تاتویی زیبا و بهره مند شدن از جذابیت های این کار، باید صبر و طاقت خود را بالا ببرید و کمی درد را هم تحمل کنید.

اما قابل توجه است که میزان درد در افراد مختلف و در جاهای مختلف بدن، باهم تفاوت دارد. ممکن است بدن یک نفر حساس تر باشد یا بدن کسی دیگر در مقابل درد مقاوم تر باشد و درد کمتری را احساس کند.همچنین برخی جاهای بدن که در آن رگ های عصبی بیشتر است، یا در جاهایی که به استخوان و تاندون نزدیک تر است درد بیشتری احساس میشود؛مانند مچ و ساعد دست، مچ پا، شانه، گردن،قفسه ی سینه و…

جاهایی در بدن که از استخوان و رگ های عصبی دورتر باشد، یاجاهایی که چربی بیشتری داشته باشد برعکس است. یعنی درد کمتری احساس میشود؛ مانند ران پا در خانم ها بهتر است در دوران قاعدگی تاتو انجام نشود.زیرا در این دوران بدن حساس تر شده و درد بیشتری احساس میشود.البته این نکته قابل توجه است که اگر تاتو توسط فرد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود، بسته به میزان مهارت ، میزان درد هم متفاوت است.هرچه فرد تاتو کار حرفه ای تر باشد، درد کمتری احساس خواهد شد.

تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید

تاتو کردن هم مانند تمام رشته های هنری و آرایشی دیگر نسبت به قدیم تغییرات و پیشرفت های قابل توجهی داشته است.به طوری که در قدیم خالکوبی بسیار سخت تر،دردناک تر،و غیر بهداشتی بوده اما به مرور زمان و اخیرا با به کار آمدن روش های تاتوی مدرن،و دوره های اموزشی آن، تاتو کردن با درد کمتر، بهداشتی و حرفه ای تر صورت میگیرد. در روش قدیم تاتو به این صورت انجام میشد که پس از کشیدن نقش مورد نظر با استفاده از سوزن بر روی مکان مورد نظر در بدن و رفتن مقداری خون، ماده ای رنگی که محتوای آن شامل سرمه، نیل، آب تره، دوده و هرنوع رنگ طبیعی که ماندگاری داشته باشد را بر روی آن میگذاشتند تا جذب پوست بدن شود.این کار همانگونه که مشخص است، علاوه بر درد زیاد ، دارای مشکلات بهداشتی بوده و موجب بروز بیماری هایی میشد.

اما در روش جدید اینگونه نیست و تاتو با استفاده از سوزنی مخصوص که به آن سوزن سر طلایی میگویند انجام میشود.در روش امروزی پس از طراحی نقش مورد نظر با استفاده از خودکار کمرنگ بر بروی آن قسمت بدن که میخواهند خالکوبی شود،تاتو را بوسیله ی سوزن سرطلایی که حاوی جوهر مخصوص است انجام میدهند و این سوزن، جوهر را وارد پوست میکند. در روش جدید درد و خونریزی کمتری اتفاق می افتد و بعلت تمیزی و استرلیزه بودن، مورد تایید وزارت بهداشت است و بشرط رعایت مساعل بهداشتی، موجب بیماری نمیشود.

مراحل انجام تاتو

1-انتخاب مکان مورد نظر برای تاتو(خالکوبی در مناطقی که حس لمس بیشتری دارد جذاب تر است.)
2-انتخا طراحی و سبک تاتو(برای این کار میتوان از طرح های موجود در اینترنت،عکس های هنرمندان و افراد مشهور، طرح های خلاقانه ی تاتوآرتیست ها و…کمک گرفت.بهرحال طرحی که انتخاب میشود را باید بتوان با زیبایی بر روی بدن هک کرد پس طرح مورد نظر باید متناسب با مکان مورد نظر بدن باشد و از طرح های افراطی و غیرممکن پرهیز کرد.)
3-شستن و ضدعفونی دست های فرد تاتو کار
4-تراشیدن موهای قسمت مورد نظر برای انجام تاتو و ترسیم نقش مورد نظر با استفاده از خودکار
5-ضدعفونی و تمیز کردن آن قسمت و مالیدن وازلین روی آن
6-تزریق جوهر در رنگ های مختلف مورد نظر با استفاده از دستگاه خالکوبی یا سوزن سرطلایی
7-تمیز کردن خون ریخته شده از جراحت های ناشی از سوزن با دستگاه یا حوله ی تمیز، یکبار مصرف و استریل شده
8-بانداژکردن محل خالکوبی

دو مورد از سبک های پرطرفدار تاتو

1-سبک سه بعدی: در این سبک با استفاده از تکنیک سایه زدن و تکنیک پرسپکتیو ، طرح را به گونه ای میکشند که باعث خطای دید شود و موجب شود ما آن را بالاتر،پایین تر یا حتی داخل بدن تصور کنیم!این سبک به گونه ای انجام میشود که محل های برجسته را سایه ی روشن و محل های فرو رفته را سایه ی تیره میزنند.بیشتر اقایان از این سبک استفاده میکنند و برای انجام آن نیاز است که تاتو کار در نقاشی نیز مهارت داشته باشد.

2-سبک انیمال: این سبک که سعی در نشان دادن جزئیات بدن حیوانی بر روی بدن فرد تتو شونده دارد، معمولا در ترکیب سه سبک رئال،انیمال، و سه بعدی است و با مهارت بالا انجام میشود.سبک انیمال با استفاده از طرح های تمام آبرنگی تاتو میشود. این سبک دارای تنوع و طرح های مختلف زیادی است که میتواند باتوجه به سلیقه ی هرکس انتخاب شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های تاتو کار بدن تهران :
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی سایا
  • سالن زیبایی مروارید
  • سالن زیبایی نیکو پسند

آموزش تاتو بدن
0910667 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو بدن
0910760 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بیوتی کویین
0910926 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیکو پسند
0919259 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاتو بدن
0912613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاتو کار
0912146 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه تاتو کردن در غرب تهران چقدر میشود؟

با توجه به طرح تاتو و محل آن قیمتها متغییر بوده و جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

چه طرحی را باید برای تاتو انتخاب کنیم؟

طرحی را انتخاب کنید که قبل از انجام تاتو طرح اولیه آن را دیده باشید. و از انتخاب این طرح اطمینان حاصل نمایید.

تاتو را از چه سنی پیشنهاد می دهید؟

از سن 18 سالگی انجام تاتو را پیشنهاد می دهیم.

برای تاتو به چه کسی مراجعه کنم؟

برای انجام تاتو بهتر از به سالن هایی که مجوز انجام این کار را دارند مراجعه نمایید تا احتمال بروز خطرات و آسیب دیدن پوست شما کمتر باشد.

چه اقدامی جهت بروز آلرژی به رنگ تاتو در نظر دارید؟

کرم های هیدروکورتیزون می توان واکنش های آلرژیک را کمتر کرد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

مرکز تاتو بدن در غرب تهران، تاتو بدن در غرب تهران، تاتو کار غرب تهران، بهترین مرکز تاتو بدن غرب تهران، تتو بدن، طرح های تاتو، مرکز، مراکز، حرفه ای، متخصص، تاتو، تتو، انواع سبک تتو بدن، قیمت، هزینه، مراکز

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!