بهترین کوتاهی مو در بلوار فردوس
  • کوتاهی مو در بلوار فردوس
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در بلوار فردوس

بهترین کوتاهی مو در بلوار فردوس
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • بلوار فردوس

  • تماس



سالن کوتاهی مو در بلوار فردوس در آرایشگاه هایپر بیوتی بلوار فردوس

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در بلوار فردوس

مرکز تخصصی کوتاهی مو در بلوار فردوس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو بلوار فردوس | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در بلوار فردوس

بهترین کوتاهی مو بلوار فردوس

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در بلوار فردوس

بهترین کوتاهی مو بلوار فردوس -هر خانمی، دوست دارد همیشه آراسته و زیبا حاضر شود. یکی از مسائلی که آن‌ها بر زیبایی‌اش تأکید بسیاری دارند، مدل موهاست؛ ولیکن چیزی که در اینجا حائز اهمیت قرار می‌گیرد، این است که هر مدل مویی به هرکسی نمی‌آید؛ بلکه باید مدل مویی انتخاب شود که متناسب با فرد باشد. فکر می‌کنم برای شما هم پیش‌آمده باشد، هنگامی‌که از مدل‌های کوتاهی مو دیدن می‌کردید، برای انتخاب بین مدل‌های متنوع، تردید داشتید؛ چراکه نمی‌دانستید کدام مدل بهتر است و بیشتر شمارا زیبا می‌کند. برای همین ترجیح می‌دادید به یک آرایشگری حرفه‌ای که کارش این است، مراجعه کنید و از او کمک بگیرید.

وقتی شما موهای خود را به دست یک آرایشگر خوب می‌سپارید، خیالتان از این بابت که مدلی زیبا را برای شما به وجود می‌آورد، راحت است؛ اما این‌که یک آرایشگر بر چه اساسی این انتخاب‌ها را می‌کند، مهم است. اگر دقت کرده باشید، وقتی شما درخواست پیشنهاد یک مدل را می‌کنید، متوجه شدید که آرایشگر اولین چیزی که آنالیز می‌کند ابعاد صورت شما است. شکل و ابعاد صورت در انتخاب مدل مو بسیار کمک‌کننده است؛ اما این شکل و ابعاد چه چیز‌هایی هستند؟ در اینجا ما شمارا با برخی است شکل‌ها و فرم‌های صورت آشنا می‌کنیم و به شما می‌گوییم کدام مدل و چرا مناسب این شکل و فرم صورت است.

بهترین کوتاهی مو بلوار فردوس

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در بلوار فردوس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کوتاهی مو بلوار فردوس می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو براساس فرم صورت:

اگر آرایشگر هستید و یا فردی هستید که دنبال مدل مناسب برای کوتاه کردن موهای خود می گردید، باید نوع چهره ی مشتری و یا خود را تشخیص دهید، سپس با توجه به آن مدل مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به شما کمک خواهیم کرد.

صورت‌های بیضی‌شکل:

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و صورتی بافرم بیضی‌شکل دارید، می‌توانید هر مدلی که می‌پسندید را، انتخاب کنید؛ این فرم از صورت با هر مدلی از مو به‌راحتی متناسب می‌شود. پس با خاطری آسوده مدل خود را انتخاب کنید.

صورت گرد:

برای اینگونه نوع چهره ها بهتر است که موهای قسمت بالای سر (بیشتر منظور پیشانی است) را بلند نگه دارید و کوتاه نکنید، اما موهای زیر خط گونه را بهتر است به نحوی کوتاه کنید که چهره ی شما را کشیده و استخوانی تر نشان دهد.

پیشنهادهای ما برای شما: مدل موی پیکسی را می توانید امتحان کنید، مدل موهای پشت کوتاه میتوانند گردی چهره شما را کاهش دهند، اما باز هم اگر مدل موی بلند میخواهید، بهتر است مدل موی تیکه ای یا لایه لایه داشته باشید و یا موهای خود را با روش دلخواه خود، موج دار کنید.

اگر دوست دارید از سبک های نوین و امروزی هم استفاده کنید که می توانید موهای آشفته گونه ای برای خود داشته باشید و یا موهای جلوی سر را بلند تر از موهای پشت سر نگه دارید؛ در کل اگر شما بین دوراهی اینکه موهایم را کوتاه کنم یا کوتاه نکنم؟ گیر افتادید نظر ما بر این است که موهایتان را کوتاه کنید، چون اکثر مدل های کوتاهی موی موجود در آرایشگاه ها به شما می آیند و چهره شما را زیباتر میکنند، اما در کل، از بلندی های یکدست و یکنواخت موهایتان جلوگیری کنید، بهتر است.

فرم صورت‌های قلبی:

لیکن اگر صورت شما جزو فرم‌های قبلی نیست و فرم و حالت قلبی دارد، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که موهای قسمت پیشانی کمتر از موهای نزدیک به فک باشند؛ چراکه در این مدل‌ها، قسمت‌های پایینی چهره بیشتر به چشم می‌آید و باعث هماهنگ شدن صورت می‌شود. انتخاب مناسب مدل در این فرم چهره‌ی بسیار زیبایی را برای شما پدید می‌آورد.

صورت مربع:

اگر خطوط فک و پیشانی مشخصی دارید، حالت چهره شما مربع شکل است، مدل موهایی که زیاد کوتاه نیستند و کمی موج دار هستند، باعث گرد دیده شدن صورت شما می شود؛ بهتر است از مدل مو های صاف و یکنواخت جلوگیری کنید. پیشنهاد های ما برای شما: مدل مو های چتری باعث جذابیت چهره شما می شود فقط در نظر داشته باشید که مدل موی شما بهتر است بیش از اندازه صاف نباشد.

فرم صورت‌های مستطیلی:

یکی دیگر از فرم‌های صورت که رایج است و به آن می‌توان اشاره کرد، فرم‌های مستطیلی شکل است. این نوع فرم‌ها از صورت هم مدل‌های خاصی از مو را می‌طلبند؛ برای این فرم مدل‌هایی که موها به یک‌طرف هدایت می‌شوند مناسب‌تر است؛ چراکه باعث می‌شود تا کشیدگی و درازای پیشانی کمتر به چشم بخورد؛ بنابراین، به افرادی که دارای این فرم از صورت‌ هستند، پیشنهاد می‌شود در مدل‌های انتخابی خوب دقت کنند و زیبایی صورتشان را نشان دهند.

مزایای کوتاهی مو:

اگر فکر میکنید کوتاهی مو فقط و فقط بر ظاهر شما تاثیر می گذارد، باید بگویم که در اشتباه هستید؛ بلکه کوتاهی مو آثار دیگری هم دارد.

جذابیت بیشتر و تنوعی در چهره خود:

یک مدل مناسب، از کوتاهی مو، باعث می‌شود تا صورت و چهره شما جذاب‌تر به نظر برسد و توجه افراد به شما نسبت قبل افزایش یابد. همچنین نکته‌ی دیگری که مهم است، وجود یک تنوع جدید و متفاوت است که شمارا محبوب‌تر می‌کند

نگهداری راحت:

اگر فرصت نگهداری و یا رسیدگی زیاد به موهای خود را ندارید، با کوتاه کردن مو زمان خیلی کمتری برای رسیدگی به موها لازم دارید. برای خانم های شاغل کوتاه کردن مو بسیار مناسب است.

برس کشیدن راحت:

علاوه بر مزیت‌های بالا، مدل‌های کوتاهی مو، راحتی را در برس زدن موهایتان، به ارمغان می‌آورد؛ و شمارا در مرتب کردن موها کمک می‌کند.

دوش گرفتن سریع:

از دردسر هایی که خانم ها در هنگام دوش گرفتن دارند؛ میتوان به زمانی که صرف شستشوی موهای خود میکنند اشاره کرد؛ با کوتاه کردن مو زمان کمتری برای شستشوی موها نیاز است.

صرفه‌جویی در مقدار شوینده‌های مو و حالت‌دهنده‌های آن:

کسانی که یکی از مدل‌های کوتاهی مو را انتخاب می‌کنند، در هنگام استحمام دیگر نگران استفاده‌ی بیش‌ازحد شوینده‌های مو برای شست‌وشوی آن نیستند؛ چراکه می‌توانند با مقدار بسیار کمتری از شوینده‌ها موهای خود را شست‌وشو دهند. علاوه بر این در زمان استفاده از حالت‌دهنده‌ها، مقداری کمی از آن‌ها را مصرف می‌کنند.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

وقتی موها بلند باشد، استفاده از سشوار، اتوی مو و دیگر حالت دهنده های حرارتی مو، بیشتر است؛ که باعث آسیب به نوک مو و ایجاد موخوره می شود. کوتاه کردن مو ها بعد از هر 3 ماه، قسمت های آسیب دیده و مرده مو را از بین می برد و ظاهر زیباتری برای مو ها پدید می آورد.

افزایش رشد مو:

هنگامی‌که موها را در فواصلی نزدیک به هم مرتب و کوتاه کنید، باعث می‌شود تا رشد موهای شما افزایش یابد و در آینده‌ای نزدیک موهایی پرپشت‌تر داشته باشید. به همین علت به مردان پیشنهاد می‌شود در ماه یک یا دو بار برای اصلاح موهای خود به آرایشگاه مراجعه کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو بلوار فردوس، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در بلوار فردوس، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در بلوار فردوس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!