• آموزش لیفت و لمینت مژه در تهران
  • آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهران

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین آموزش لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی مونا یزدانی تهران

آموزش تخصصی لیفت و لیفت مژه حرفه ای در مرکز مونا یزدانی در تهران

آموزشگاه تخصصی لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی با ارائه کلیه مدرک معتبر از فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش لیفت و لمینت مژه در تهران| آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهران

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهران

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهران

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در تهران – امروزه اهمیت به مژه برای بانوان اهمیت فراوانی دارد؛ به طوری که شاهد استفاده زیادی ازمژه های مصنوعی هستیم. لمینت مژه یا لیفت مژه روشی اساسی تر برای تقویت مژه ها می باشد؛ که باعث حالت دادن و زیبایی ابرو میشود، همچنین به ابروها رنگ و رو نیز می دهد.

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهران

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی آموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه تهران می پردازیم.

روش انجام لمینت مژه:

توجه داشته باشید که مژه دارای جزیی به نام پروتئین مقاوم است، پس باید ابتدا کراتین تراپی انجام شود که این خود باعث استقامت حجم موی مژه میشود.

مزایای لمینت یا لیفت مژه:

با لمینت مژه چشمان شما درشت تر و زیباتر جلوه میکند و دیگر نیازی به استفاده از ریمل و فر مژه ندارید. لمینت هیچ محدودیتی برای چشمان شما با تماس آب ایجاد نمیکند ولی تا جایی که امکان دارد توصیه میکنیم کمتر از آب استفاده کنید. نکته دیگر اینکه شما با لمینت یا لیفت مژه هیچ احساس سنگینی و ناخوشایندی نخواهید داشت.

ماندگاری و دوام لمینت مژه:

با توجه به اینکه ماندگاری لمینت یا لیفت مژه به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ اما به طور تقریبی سه ماه دوام خواهد داشت. شما میتوانید به صورت دوره ای اقدام به لیفت مجدد مژه کنید.

آیا لمینت مژه و لیفت مژه باهم تفاوت دارند؟

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، خیر هیچ تفاوت چندانی ندارند. اگر بخواهیم ریزتر شویم، باید بگوییم که در لیفت مژه از تقویت کننده های کمتری استفاده میشود. به طور کلی زنان شیرده و باردار بیشتر از لیفت مژه استفاده میکنند.

قیمت و هزینه لمینت و لیفت مژه:

با توجه به نوع کار، سطح کار وانواع سالن ها، هزینه متفاوت می باشد.

آموزش لمینت مژه:

اگر مایل هستید که خودتان یک لمینت کارمژه شوید؛ فقط کافی است با پشتکار واراده قوی در یکی از آموزشگاه ها ثبت نام کنید

لیفت مژه:

زیبایی و زیبا بودن راه و روش‌های خاص خود را دارد. صورت یکی از قسمت‌های مهم بدن درزمینهٔ ی نیک‌منظر بودن است. صورت از اجزای مختلفی مثل چشم بینی دهان و مژه تشکیل‌شده است که هرکدام از آن‌ها برای اینکه جلوه‌ای بهتر پیدا کنند از روش‌های خاصی پیروی می‌کنند. یکی از مهم‌ترین این اجزا مژه است که راه‌حل زیبا بودن آن استفاده از روشی چون لیفت است که هواداران زیادی را جذب خودکرده است.

در این روش مژه‌های شما نمایی جذاب و پرپشت پیدا می‌کند. مواد به کار گرفته‌شده این سبک از مژه پیکانه‌ای عاری از هرگونه ضرر و آسیبی است. همه ما می‌دانیم که طبیعتاً زیبا بودن مژه می‌تواند تأثیر بسزایی در مطبوع شدن چهره افراد بگذارد؛ اما چگونه مژه‌های خود را به بهترین نحو حالت دار کنیم؟

این سؤال را با سبک لیفت پاسخ می‌دهیم. در این روش رنگ‌های طبیعی مژه‌های شما تیره و پررنگ‌تر شده و حالت فر مانند به آن‌ها می‌دهند. درزمانی نه‌چندان دور برای فر کردن مژه‌ها از ابزارهای مصنوعی به نام فر مژه استفاده می‌شد درواقع باخم و شکننده کردن موهای نازک و لطیف روی پلک سبب می‌شد که آن‌ها حالتی به خود بگیرند اما ماندگاری آن بسیار کم بود و بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رفت.

قبل از انجام هر یک از سبک‌های مژه‌ها پیکانه‌ای مثل لیفت، لمینت یا اکستنشن با یک فردی که در این زمینه تخصص کافی را دارد صحبت و مشورت کنید و سؤال کنید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر چراکه گاهی اوقات افراد دارای مژه‌های کوتاه هستند که اصلاً مناسب لیفت نیست. این افراد بایدازسبک کاشت و اکستنشن مژه بهره‌وری لازم را داشته باشند. درواقع به‌طورکلی روش لیفت مژه مناسب افرادی است که باآنکه دارای مژه‌های بلندی هستند اما حالتی ندارد.

چه کسانی می‌توانند لیفت مژه را انجام دهند؟

در این حوزه افراد به دودسته تقسیم می‌شود در گروه اول افرادی هستند که دارای مژه‌های کوتاه می‌باشد این افراد هرگز نباید به سراغ لیفت بروند و به‌جای آن می‌توانند از گزینه‌های دیگری مثل کاشت و اکستنشن استفاده کنند. در گروه دوم افراد دارای مژه‌های پرپشت و بلند هستند اما بدون حالت و صاف.

در این سبک علاوه بر اینکه به این گیسوان نازک بالای پلک حالت داده می‌شود رنگ آن‌ها را تیره و پررنگ‌تر می‌کند. از مزایای دیگر آن می‌توان به رهایی از استفاده‌های متداوم از ریمل و وقت گذاری برای آرایش اشاره کرد؛ اما نکته مهم اینجاست که اگر شما دارای یکی از مشکلات حساسیت پوستی یا اگزما هستید نباید از لیفت مژه استفاده کنید زیرا ممکن است عواقب خوبی برای شما به همراه نداشته باشد.

مزایای لیفت مژه:

• همان‌طور که پیش‌ازاین ذکر شد مواد مورداستفاده شده در این سبک آرایشی بدون عارضه پوستی هستند برای مثال حین انجام کار از ماده چسب خمیر مانند بهره‌وری شده که مژه‌های شمارا در جهت بالا نگه دارد. مواد اولیه بهره‌گیری شده در این چسب بدون عواقب ناخوشایند و عوارض است.
• در این سبک چشم‌ها ایمن هستند و قرار نیست به آن‌ها صدمه‌ای وارد شود و حتی این امکان برای شما فراهم است که از لنز استفاده کنید.
• بااینکه پس از انجام لیفت مژه نیاز به آرایش کردن و ریمل نیست اما در صورت تمایل می‌توانید آن را انجام دهید و حتی اگر دچار خارش چشم شدید می‌توانید آن‌ها را بخارانید.
• ازآنجایی‌که در این روش جرم مژه‌های شما تغییری نمی‌کند و ثابت می‌ماند می‌توانید احساس بهتری را درک کنید.
• یکی دیگر از مزایا این است که رنگ مژه‌ها در تماس با آب دچار تغییر نمی‌شود ولی به این نکته توجه داشته باشید که مدت‌زمان بودن مژه‌ها در آب زیاد نباشد.
• پس از انجام لیفت این اطمینان خاطر به شما داده می‌شود که دیگر این روش نیاز به ترمیم و درمان و معالجه ندارد.
• انجام سبک لیفت همواره سبب استحکام، پرپشتی مژه‌های شما می‌شود.
• مطمئن باشید که شما پس از انجام دچار عارضه‌هایی مثل خشک شدن مژه و یا ریزش آن نمی‌شوید.

چه موادی برای لیفت مژه استفاده می‌شود؟

یکی از اهداف مهم لیفت مژه حالت دادن و تیره کردن و نهایتاً پررنگ و پرپشت شدن مژه‌ها می‌باشد به همین علت بیشترین ماده‌ای که به‌عنوان ماده اولیه در لیفت شناخته می‌شود کراتین است که به‌صورت کراتینه عمل می‌کند.

آیا لمینت مژه و لیفت مژه باهم تفاوت دارند؟

اگر بخواهیم به‌صورت کلی نگاه کنیم و پاسخ دهیم، خیر تفاوتی ندارند اما درروش لیفت مژه از موادی استفاده می‌شود که دارای مواد تقویت‌کننده‌ی کمتری نسب به لمینت استفاده می‌شود، همین علت سبب شده زنانی که در حال پشت سر گذاشتن دوره‌ی بارداری هستند از لیفت مژه بهره‌وری کنند که همان‌طور ک گفته شد تفاوتی در کلیت این دو سبک مژه آرایی وجود ندارد.

مراحل لیفت مژه:

پیش از انجام لیفت یا لمینت مژه باید مژه را از هرگونه آلودگی مانند چربی‌ها پاک‌سازی م که این کار به‌وسیله محلول‌های پروتئینی صورت می‌شوند گام دوم بهره‌وری از پدهایی است که با حساسیت مغایرت دارد و استثنا به آن‌ها پرده‌های سیلیکونی می‌گویند، به‌منظور کنترل و مهار مژه‌های پایین البته گاهی پیش می‌آید که افراد دچار افتادگی پلک بالا هستند در این مورد برای بالا کشیده شدن پلک از چسب‌های نواری کاغذی مانند بهره‌وری لازم می‌شود.

نحوه کار که در برهه اول این‌گونه است که باید سیلیکون یا بیگودی در بخش‌های پشت پلک بالا به‌دقت قرارگرفته و محکم شوند و سپس به‌وسیله چسب‌هایی که مختص مواد اولیه لیفت هستند شروع به مرتب‌سازی و شانه زدن مژه‌ها می‌کنیم البته قابل‌ذکر است که پیش‌ازاین مورد باید مژه را به‌دقت روی بیگودی‌ها بچسبانیم.

حال نوبت به مواد گذاری می‌شود برای این کار باید سرم مخصوص لیفت به مژه‌ها تزریق شود این سرم بیشتر شدن طول و افزایش خمیده شدن مژگان می‌شود. دقت داشته باشید که نباید لیفت مژه را با فرمژه اشتباه بگیریم چراکه موادی که در فر مژه به کار گرفته می‌شود مژه‌ها را فر می‌کنند اما سبب خشک و شکننده شدن آن می‌شوند درصورتی‌که در لیفت مژه قرار نیست آسیب و صدمه‌ای به مژه‌ها زده شود پس از کمی درنگ باید برای پاک و تمیز کردن مواد اقدام کنید این مورد عملکردی تثبیت‌کننده در گام دوم دارد، به مژه‌ها آغشته می‌شود.

گام سوم فیکساتور است که پس از پاک شدن مواد بر روی مژه‌ها استفاده می‌شود نهایتاً در گام آخر که اصلی‌ترین مرحله نیز به شمار می‌رود، باید به تقویت رشد و کراتینه کردن مژه‌ها پرداخت و باید این مواد را با استفاده از میکرو براش بر روی نواحی ساقه مانند مژه آغشته شود.

علت اینکه گفته می‌شود باید از یک پیگمنتر کار حرفه‌ای برای لیفت استفاده شود در اینجا مشهود است چراکه اگر در این مرحله این مواد وارد چشم بشوند ممکن است آسیب سختی به دنبال داشته باشند. درنهایت برای برداشتن مواد کمی صبوری لازم است پس از برداشته شدن مواد کار لیفت بر روی مژه‌ها به پایان می‌رسد.

چند بار لیفت مژه را انجام دهید؟

ازآنجایی‌که اثر لیفت مژه طولانی‌مدت و بین ۲ تا ۳ ماه است البته این مدت در افراد گوناگون ممکن است تفاوت داشته باشد نیاز نیست به‌طور مداوم از نیک استفاده کنید و پس از به پایان رسیدن زمان مژه‌های شما به حالت اول خود برمی‌گردد زیرا این روش دائمی نیست.

مراقبت از لیفت مژه:

خوشبختانه لیفت یک روش ثابت‌شده برای زیبایی مژه‌هاست زمان لازم برای انجام گرفتن آن حدود ۴۰ دقیقه درحالی‌که ماندگاری آن بین ۶ الی ۸ هفته متغیر است. استفاده از این روش محدودیت‌هایی مثل استفاده نکردن از ریمل نرفتن به حمام شنا و سونا را برای افراد به دنبال ندارد.

عوارض لیفت مژه:

همان‌طور که گفته شد، شخص انجام دهنده یا اصطلاحاً همان پیگمنتر کار بسیار نقش مهمی در صورت گرفتن نقش مژه‌ها دارد و باعث می‌شود تا چشم دچار عفونت یا شکنندگی نشود چرا در هرزمانی نمی‌توان انجام داد آن زمان‌ها عبارت‌اند از دوران شیردهی و بارداری پیش از انجام لیفت باید مطمئن شوید که هیچ حساسیتی دراین‌باره ندارید برای این کار از انجام این امر بهتر است آزمودن آلرژی دهید.
لیفت مژه به‌منظور پرپشت کردن مژه‌ها و زیباتر شدن چهره افراد نیاز به هزینه بالایی دارد

قیمت لیفت مژه:

در این روش قیمت ثابتی وجود ندارد و هزینه‌بر اساس نوع و سطح کار تعیین می‌شود؛ اما اگر به دنبال لمینت مژه باقیمت مناسب و تعرفه در کنار همچنین کار زیبا و باکیفیت هستید، باید سالن آرایشی خودمان را به شما معرفی کنیم تا در کنار کارتان به نحو احسنت انجام شود ازنظر قیمت و هزینه‌ی کار هم آسودِ خاطر باشید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از مرکز آموزشی لیفت و لمینت مژه تهران :
  • مرکز آموزشی مونا یزدانی
  • مرکز آموزشی قنبریان
  • مرکز آموزشی سپیده
  • مرکز آموزشی گل گیس
  • مرکز آموزشی بانو نهال
  • مرکز آموزشی فصلی
  • مرکز آموزشی عسل
  • مرکز آموزشی لیفت و لمینت مژه

آموزش
0218603 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قنبریان
0938937 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گیس
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فصلی
0919678 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سپیده
0937599 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش مردانه
0217713 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاس های لیفت و لمینت مژه به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است تعداد جلسات متغییر بوده ولی به طور معمول کلاس ها به مدت 6 ساعت در دو جلسه برگزار می‌شود و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست.

شیوه برگزاری کلاس های لیفت و لمینت مژه به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی لیفت و لمینت مژه در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 15 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی لیفت و لمینت مژه ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی لیفت و لمینت مژه ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این ابزار شامل پد سیلیکونی، سرم مخصوص مژه، چسب مخصوص، مواد کراتینه (آبی و صورتی)، میکرو براش و شانه مژه است

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت لیفت و لمینت مژه خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

هزینه ثبت نام در دوره لیفت و لمینت مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش لیفت و لمینت مژه در تهران، آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهران، بهترین لیفت و لمینت مژه در تهران، مرکز تخصصی لیفت و لمینت، لیفت مژه حرفه ای، لیفت مژه، لمینت مژه، قیمت، مرکز، گام به گام، مرحله به مرحله، صفر تا صد، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، آموزشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!