بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس
  • سالن تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس

بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس در آرایشگاه هایپر بیوتی تهرانپارس

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهرانپارس

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس | سالن تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس

بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس

سالن تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس

بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس -ابروها یک قابی زیبا برای چشمان شما هستند. شما می توانید با ایجاد تغییر در شکل ابرو های تان تغییر شگفت انگیزی در ظاهر آن ایجاد کنید. اگر خطایی در برداشتن ابرو ها صورت بگیرد، زیبایی صورت من کاسته می شود این دلیلی است که خانم‌ها برای برداشتن ابرو های شان را در اختیار هرکسی قرار نمیدهند و پیش افراد ماهر می روند.

سالن تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس

بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی سالن تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس می پردازیم.

حالت ابرو با توجه به شکل چشم:

چشم گرد:

برای کسانی که چشم های گردی دارند باید ابروهایشان را طوری اصلاح کرد که از حالت گردیه چشم بکاهد؛ یعنی برای کسانی که ابروی کمانی دارند، باید کمان ابرو را حذف کرد. برای کسانی که ابروهای شکسته دارند هم باید شکستگی ابرو را حذف کرد. در این صورت گردی چشم کمتر مشخص میشود. برای کسانی که چشم گرد دارند، ابروی صاف مناسب تر است.

چشم های کشیده و درشت:

برای این نوع چشم باید نسبت ۲ به ۱ تاچ به آرک و دم را در نظر داشته باشیم؛ یعنی تا طول تاچ ۲ برابر طول آرک باشد و آرک ابرو در یک سوم بیرونی چشم قرار بگیرد.

چشم های درشت و خمار:

ما باید برای این نوع چشم ها را طوری اصلاح کنیم که چشم را بازتر نشان دهد. دقیقا برعکس چشم‌گرد عمل می‌کنیم و سعی می‌کنیم که بر روی ابرو شکست زیاد ایجاد کنیم‌. برای این کار از بالای دم ابرو حجم بیشتری برمیداریم و شکست ابرو را بیشتر می کنیم و آن را جلوتر می آوریم. برای این نوع چشم‌ها ابروی پهن مناسب نمی باشد‌.

چشم های ریز:

برای چشمهای ریز ابروهای بلند و کشیده در مناسب است زیرا چشم ها را درشت تر نشان می دهد پس نباید قد ابرو را کوتاه کنیم.

چشم هایی با پلک افتاده:

مدل ابروی هلالی و قوس دار یک ااز مدل‌های مناسب برای پلک های افتاده است. ابروهای خیلی باریک افتادگی پلک را بیشتر نشان می‌دهد.

فرم ابرو برای انواع صورت:

ابرو برای صورت چاق:

بهترین فرم ابرو برای صورت های گرد و چاق ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم کوتاه است. مراقب باشید تا زاویه ابرویتان را زیاد شیر ندهید زیرا باعث می‌شود گردی صورت بیشتر به چشم بیاید. این مدل ابرو باعث می‌شود صورت بلند تر و باریک تر به نظر برسد.

صورت دراز و کشیده:

بهترین فرم ابرو برای این صورت ها، ابروی صاف و افقی است. باعث می‌شود چشم‌ها در یک راستا به نظر می‌آیند و ظاهر چهره را بیضی تر نشان می‌دهد‌. بدترین فرم ابرو ابروی های زاویه دار با ارتفاع بلند و دوم کوتاه است که باعث می‌شود صورت دراز تر دیده شود.

صورت مربع:

بهترین مدل ابرو برای این صورت ابروی زاویه‌دار و ابروی منحنی با قوس تیز و بدترین مدل برای این صورت، ابروی نازک و گرد است.

صورت چند ضلعی

بهترین فرم ابرو برای این صورت ها، ابروی زاویه‌دار یا ابروی منحنی قوس دار است چون استخوانهای چگونه شرقیه را باریکتر نشان میدهد. ابروی گرد هم برای این مدل صورت می‌تواند مناسب باشد. بهترین مدل ابرو برای این صورت، ابروی صاف است که باعث میشود صورت کوتاه تر به نظر برسد.

نواقص بینی و تاثیر ابرو:

خط کش را از گودی پره های بینی رو به بالا عمود و قائم قرار می‌دهیم و با این کار محل تاچ ابرو را مشخص می کنیم. اگر بینی شما نقصی نداشته باشد، باید گودی پره های بینی و تاچ ابرو هم راستا باهم باشند؛ اما اگر بینی شما نقصی دارد میتوانید با ایجاد فاصله مناسب بین تاچ ابروهایتان، نقص بینی را از بین ببرید. اگر قسمت پایینی بینی پهن تر از حد معمول باشد باید فاصله دوتاچ را کم کنید تا ببینی شما باریک تر دیده شود.

اگر بینی در قسمت بالا باریک تر از حد معمول باشد، فاصله دوتاچ را باید بیشتر کنید. چه فاصله‌ای بین دو تا چشم بیشتر باشد، بینی پهن‌تر و هرچه فاصله بین دو تاچ کمتر باشد، بینی باریک تر دیده می شود. حال اگر با ابروی برخوردیم که کم پشت و بی مو باشد، باید حتماً از سایه پردازی استفاده بکنیم. سایه ابرو برای پر کردن ابروهای کم حجم و کم مو ما مناسب تر از مداد ابرو است زیرا مدادها باعث ریخته شدن موهای ابرو و کاهش رشد موهای ابرو می شود. ابزار لازم برای سایه پردازی، سایه ابرو و برس ابرو میباشد.

چگونه ابرو ها را برداریم؟

قبل از اینکه برداشتن ابرو ها را آموزش دهیم باید بگوییم که برای کم کردن درد ناشی از کنده شدن موها بهتر است روی ابرو کمپرس یخ بگذارید. موها را در جهت رویش آنها بکشید. بلافاصله بعد از آمدن از حمام ابروهایتان را بردارید زیرا در این زمان منافذ پوست باز هستند و کندن موها راحت تر است. یک تکه پنبه را آغشته به بی حس کننده دندان کنید و آن را دور و بر ابرو بکشید تا این نواحی بی حس شوند.

نحوه برداشتن ابرو:

مرحله اول:

انواع های تان را با یک برس به سمت بالا شانه کنید و سپس با استفاده از یک قیچی قسمت های اضافی مو را قیچی کنید. برای این کار لبه قیچی را روی استخوان ابرویتان بگذارید و موهای بلند ابرو را قیچی کنید.

مرحله دوم:

نقطه آغاز و قد ابرو پایان را مشخص کنید. برای مشخص کردن نقطه آغاز ابرو میتوانید از یک مداد کمک بگیرید. مداد را در کنار پرده های بینی رو به بالا بصورت عمود قرار می‌دهید. محل طلاقی مداد با ابرو نقطه آغاز ابرو است. برای تعیین بلند ترین نقطه ابرو، مدادی را در کنار پره های بینی در راستای عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) قرار دهید. محل طلاقی مداد با ابرو بلندترین نقطه ابروی شما است. برای مشخص کردن نقطه پایانی ابرو، مداد را در کنار پره های بینی قرار دهید و آن را در راستای گوشی خارجی چشمتان قرار دهید. محل طلاقی مداد با ابرو نقطه پایانی ابرو روی شما است.

مرحله سوم:

در این مرحله نوبت به برداشتن ابرو میشود. برای برداشتن ابرو بهتر از موچین های تیز و سرکج استفاده کنید تا هنگام برداشتن ابرو، می ابرو نشکند. موهای اضافه را درجهت قوس طبیعی ابرو و بردارید و هیچگاه وارد خط ابرو شوید. موها را یک به یک و محکم در جهت رویش مو بکشید. ابتدا از وسط ابرو و بالای بینی شروع کنید زیرا این قسمت از پوست حساسیت کمتری نسبت به پوست بالای چشم دارد و باعث می‌شود درد کمتری را تحمل کنید و به درد عادت کنید.
بهترین حالت برای چک کردن ابروها، بعد از برداشتن آن با چشمان بسته است که بهتر است توسط شخص سوم انجام شود.

درست کردن ابروی نازک و پراکنده

قسمت آغازی ابرو یعنی بالای گوشه چشم باید پر باشد برای این کار با استفاده از مداد ابرو خطوط نازک مو مانندی را بکشید را این قسمت پر شود. سپس یک برس زبر را در خود رنگ ابرو فرو کنید و بر روی ابرویتان بکشیم که به کمان ابرو نزدیک‌تر می‌شوید خطوط را نازکتر کنید. برای تعیین کمان میتوانید از یک گوش پاک کن استفاده کنید. برای اینکار گوش پاک کن را در کنار پره های بینی خود قرار دهید و بر روی پلک بالایی چشم خم کنید محلی که گوش پاک کن با ابرو تلاقی پیدا می کند.

چگونه کمان ابرو را بالاتر ببریم؟

برای این کار باید زیر بالاترین قسمت کمان ابرو را نازکتر کنید تا کمان ابرو بالاتر برود. به این ترتیب پلک شما بزرگتر می‌شود و چشمانتان هم بازتر می‌شود.

ابزار اصلاح ابرو:

شما برای اصلاح ابرو میتوانید از موچین، بندانداز، مواد اپلاسیون استفاده کنید‌. اصلاح ابرو از طریق بندانداز و مواد اپلاسیون نیاز به مهارت خاصی دارد و کار هرکسی نیست. اگر در این دو روش ذره ای خطا ایجاد شود، کل شکل ابرو خراب میشود.

بهترین ابزار برای اصلاح ابروموچین است. بهترین موچین ها، موچین های نوک تیز هستند که قسمت انتهای زبری دارند و گرفتن مو با آنها راحت‌تر است. موچین‌هایی که سرشان شیب زیادی دارند، به شما این امکان را می‌دهند که مو چین را مقابل صورتتان صاف نگه دارید و ببینید دقیقا کدام ها را بر می دارید. موچین های نوک تیز برای دراوردن موهای نازک و زیر پوستی بسیار مناسب هستند. بغضی موچین‌ها به حالت قیچی هستند.

موچین هایی که نوک صاف، گرد یا مربعی دارند برای برداشتن مو ابرو اصلا مناسب نیستند. بعد از گذشت دو یا سه سال به مرور نوک موچین شون می شود. این زنگ هشداری برای تعویض موچین است. موچین مانند مسواک، ابزار شخصی است و سعی کنید آن را با دیگران اشتراک نگذارید. موچین خود را تمیز نگه دارید. شما می‌توانید با استفاده از یک گوش پاک کن آغشته به الکل یا ماده ضدعفونی کننده آن را تمیز کنید.

اگر موهای ابرویتان را به اشتباه بردارید دوباره در می‌آیند؟

گاهی هنگام اصلاح چند مو به اشتباه برداشته میشود. اصلا نگران نباشید زیرا موهای ابرو دوباره در می‌آید اما مدتی طول میکشد تا موهای کنده شده، دوباره رشد کنند. روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن زیتون، آب پیاز، وازلین برای تقویت موهای ابرو مناسب هستند. شما میتوانید با استفاده از این‌مواد ابرو های خود را پر پشت کنید.
باید توجه داشته باشید که اصلاح دائم ابرو باعث میشود که ریشه ابرو تخریب شود و دیگر مو رویش نکند. حتما کسانی را دیده‌اید که زیر ابرو ندارند، برداشتن مداوم موهای ابرو باعث تخریب ریشه شده و دیگر موهای آن قسمت رشد نمیکند. این علت نداشتن زیر ابرو است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اصلاح ابرو در تهرانپارس:
  • سالن زیبایی خانم گل
  • سالن زیبایی آر کی
  • سالن زیبایی آرا
  • سالن زیبایی اما
  • سالن زیبایی نقره نگار
  • سالن زیبایی آنجل
  • سالن زیبایی بورگ
  • سالن زیبایی گل سان
  • سالن زیبایی گلها
  • سالن زیبایی نفس
  • سالن زیبایی آسمان
  • سالن زیبایی خالقی
  • سالن زیبایی آیدا
  • سالن زیبایی گل رخ
  • سالن زیبایی ماندگار

گل سرخ
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیوا
0937872 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آنجل
0912414 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شاهین
0217779 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آیدا
0217734 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مجیدی
0912726 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هنگام اصلاح ابرو، زاویه دست چگونه باید باشد؟

هنگام اصلاح ابرو باید زاویه دست به سمت انتهای ابرو باشد تا ابرو به شکل صحیح مرتب و تمیز دربیاید.

اگر موی ابرو را بخواهیم با موچین برداریم این کار را چگونه انجام دهیم؟

جهت رویش مو را بررسی کرده و موچین را در جهت رویش مو قرار داده سپس مو را به سمت رویش مو بکشید تا مو از پوست خارچ شود..

از چه وسایلی میتوان برای قرینه کردن ابرو استفاده نمود؟

با ابزارهایی چون خط کش مخصوص، کولیس و مداد ابرو میتوان قرینه ابرو را انجام داد.

از چه جهتی موی ابرو را باید برداشت؟

جهت برداشتن ابرو باید از انتهای ابرو به سمت تاج ابرو حرکت کنید.

آیا استفاده از سایه ابرو در هنگام برداشتن ابرو امکان پذیر است؟

خیر. این کار صحیح نیست.

هزینه جهت انجام اصلاح ابرو چقدر است؟

با توجه به مدل ابرو هزینه‌ها متغییر است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در تهرانپارس، سالن تخصصی اصلاح ابرو در تهرانپارس، اصلاح ابرو خوب در تهرانپارس، متخصص اصلاح ابرو در تهرانپارس، اصلاح تخصصی، مرکز اصلاح، مرکز تخصصی، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در تهرانپارس، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در تهرانپارس، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تهرانپارسی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!