حلزون تراپی در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • حلزون تراپی در اهواز
  • حلزون درمانی در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

حلزون تراپی اهواز
0912018 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن 33
0933433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

حلزون تراپی در اهواز
سالن حلزون تراپی در اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



سالن حلزون تراپی در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

خدمات تخصصی حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی حلزون تراپی در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای حلزون تراپی



حلزون تراپی در اهواز

حلزون تراپی در اهواز

حلزون تراپی در اهواز – همه ما حلزون را به عنوان یک جاندار ریز و کوچک از گروه نرم تنان و شکم پایان می شناسیم که جالب است بدانید که حلزون علاوه بر این ها نوعی دارو نیز به حساب می آید . البته این دارو وجه اشتراکی با داروهایی که می شناسیم و مصرف می کنیم ندارد ؛ یعنی همچون قرص ها و شربت ها آن ها را نمی توان میل کرد و یا مخاطش را در قالب آمپولی تزریق کرد ، بلکه استفاده از حلزون ها در قالب دارو به شکل دیگری است که مفصلاً درباره اش توضیح خواهیم داد.

حلزون تراپی، نوعی روش درمان با به کارگیری حلزون ها می باشد که جهت برطرف کردن مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد . توجه فرمایید که هر نوع حلزونی قابل استفاده و به کارگیری جهت این روش درمانی نیست و مانند هر کار و حرفه ی دیگری ابزار و وسایل مخصوصی دارد . حلزون تراپی در زمینه ی استفاده ی زیبایی همچون جوان سازی ، شفاف سازی و بازسازی سلول های پوست که از بین بردن اثرات پیری را در پی دارد مفید واقع می شود .

جایی که شما می توانید از چنین خدماتی بهره مند شوید و از نتایج مؤثر و قابل مشاهده و مفید را دریافت کنید سالن زیبایی ما می باشد که پرسنل با تجربه ی سالن ما که در این زمینه مجرب و حرفه ای هستند آماده خدمات رسانی به شما دوستان عزیز می باشند… در ادامه پس از ارائه توضیحات مفصل در زمینه ی این روش درمانی ، در انتهای صفحه ویدئوهایی از مراجعین سالن جهت حلزون تراپی قرار گرفته که این عزیزان از تجربه ی خود در زمینه ی حلزون تراپی ، توضیحاتی ارائه خواهند داد و نظرات خود را در این مورد بیان می کنند.

حلزون درمانی در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی حلزون تراپی در اهواز می پردازیم.

حلزون ها از چه ویژگی برخوردارند؟

این جانداران کوچک و نرم تن همانند هر چیز دیگری مزایا و معایبی دارد . گر چه همانند یک دارو و ماسک درمانی برای پوست انسان عمل می کند ؛ اما برای باغات ، نوعی آفت به حساب می آیند .

حلزون ها جهت استفاده های گوناگونی در سراسر دنیا به کار گرفته می شوند . برای برخی کشورها نوعی خوراکی محبوب و پر طرفدار به حساب می آیند . علاوه بر آن برای ساخت و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی ، کرم های مخصوص مراقبت از پوست ، ژل های لاغری و همچنین در تولید شامپو و خمیر دندان به کار گرفته می شوند . حتی بسیاری از افراد حلزون ها را همچون حیوان خانگی خود نگهداری می کنند . البته دقت بفرمایید که اگر تمایل به نگهداری از حلزون ها به عنوان حیوان خانگی را دارید می بایست شرایط مطلوب برای زندگی آنها را فراهم فرمایید تا آنها اذیت نشده و بتوانند تا طولانی مدت زنده بمانند . استفاده از حلزون ها در سالن های زیبایی در راستای جوان سازی و به ارمغان آوردن پوستی سالم را می توان از کاربردهای دیگر این جانداران دانست که امروزه نیز بسیار باب شده و بسیار مشاهده می گردد.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) چیست؟

جای تعجب نیست اگر این اسم یعنی حلزون تراپی برایتان عجیب به نظر بیاید . چرا که این روش اخیراً وارد ایران شده و به تازگی مورد استفاده قرار گرفته است ، هر چند که پیشینه ی دوری در سراسر دنیا داشته و یک روش درمانی کهنی محسوب می شود . این روش درمانی در بسیاری از کشورهای شرق آسیا مرسوم بوده و به کار گرفته می شده.

جهت استفاده و بهره بردن از حلزون تراپی ، شما می توانید به یک پزشک مجرب و یا آرایشگری که دستی در این زمینه دارد و یا یک طبیب کار بلد در زمینه ی طب سنتی مراجعه نمایید و از مزایای حلزون تراپی بر روی پوستتان بهره ببرید .

در واقع حلزون ها روی پوست شما بدین شکل عمل می کنند که طی حرکتی شروع به ترشح نوعی مخاط از منافذ بدن خود کرده و این مخاط مثل یک ماسک مراقبتی و درمانی عمل می کند و با خاصیت درمان کنندگی و مواد مغذی و مفید موجود در خود به ترمیم پوست پرداخته و آنرا بازسازی می کنند . این مخاط سلول های مرده پوست را نیز با سلول های سالم جایگزین می کند . حتی در یونان باستان از مخاط ترشح شده ی حلزون جهت درمان چندین بیماری های داخلی نیز استفاده می کردند .

تاریخچه حلزون تراپی:

بقراط دانشمند سرشناس یونانی اولین کسی بود که به خواص حلزون جهت استفاده ی درمانی برای پوست پی برد . وی با مخلوط تکه های حلزونی با نوعی شیر خاص ترش مزه ، مرهمی ساخت که برای درمان و بهبود التهابات پوستی مفید واقع گردید و همچنین طی استفاده طولانی مدت پوستی با طراوت و درخشان به ارمغان می آورد . به این دلایل نیز بقراط استفاده از حلزون ها را توصیه کرده .

بعد از بقراط ، چندین طبیب دیگر از ترشحات حلزون جهت درمان استفاده کرده و همچنین کشورهایی چون ژاپن از آن جهت استفاده زیبایی آن و طراوت بخشی به پوست انسان به کار بردند.

مزایای حلزون درمانی:

از اثرات مثبتی که در صورت استفاده از این روش درمانی خاص و عجیب، خواهید دید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• از بین بردن التهابات پوستی
• کمک به درمان آکنه و جوش های صورت و لکه های قهوه ای
• کلاژن والاستین موجود در مخاط حلزون کمک به از بین بردن سلول های مرده کرده و سلول های سالم را جایگزین می کنند. این عمل اثرات پیری پوست را کمرنگ کرده و کمک به جوان سازی پوست می کند .
• آنتی اکسیدان موجود در مخاط حلزون مانع از تأثیر رادیکال های آزاد روی پوست می نماید که این عمل در برطرف کردن پف صورت و چین و چروک مؤثر واقع خواهد بود .
• سلول های از بین رفته و مرده را بازسازی و ترمیم می کند .
• پوست را رطوبت رسانی کرده و آنرا روشن و درخشان می نماید .
• جای جوش و زخم و خراش های سطح پوست را کمرنگ می کند .
• نوعی لایه بردار طبیعی به حساب می آید .
• خاصیت ضد میکروبی دارد.

پرسنل با تجربه و کار بلد سالن ها، با رعایت تمامی نکات حسن انجام کار، موجب رسیدن پوست شما به همه ی مزایای ذکر شده می گردند و شما با دیدن نتیجه ی کار پس از گذراندن دوره ی درمان، شگفت زده خواهید شد.

حلزون درمانی در چند جلسه انجام می شود؟

این موضوع که شما چند جلسه می بایست برای انجام حلزون تراپی مراجعه کنید . تماماً به شرایط پوستی شما و همچنین سن تان بستگی دارد . به طور متوسط توصیه می شود که ماهی 1 بار از حلزون درمانی استفاده گردد .

آیا حلزون درمانی می تواند خطرناک باشد؟

خیر؛ حلزون درمانی خطر خاصی برای شما ندارد و تنها در صورتی که پوستتان به مخاط حلزون حساسیت داشته باشد نمی توانید از آن استفاده کنید . بهتر است تا شما دوره ی حلزون درمانی را نزد یک متخصص حرفه ای بگذرانید . برای اینکه بدانید که پوست شما به مخاط حلزون حساسیت نشان خواهد داد یا خیر ، مقدار کمی از آن را روی گوشه ای از صورتتان تست کنید و در صورتیکه پوستتان دچار علائم حساسیت (التهاب ، خارش ، سوزش و … ) نشد می توانید با خیال راحت از آن برای تمامی صورتتان استفاده کنید .

نکات مهم قبل از انجام حلزون درمانی:

روش حلزون درمانی در منزل نیز قابل استفاده است ؛ یعنی ضمن آنکه شما می توانید برای انجام آن به مراکز تخصصی این کار مراجعه کنید ، در منزل نیز آنرا انجام دهید . البته حتما قبل آن نزد یک متخصص و یا فردی که در این زمینه آگاهی دارد جهت مشاوره گرفتن مراجعه کنید تا توصیه های لازم را دریافت کنید .

به مواد و نکات حائز اهمیت زیر قبل از انجام حلزون درمانی توجه فرمایید :

• همانند هر ماسک دیگری قبل از شروع به استفاده، پوستتان را با آب و صابون کاملاً تمیز کرده و بشوئید .
• جهت نفوذ بهتر مواد موجود در مخاط حلزون به پوستتان بهتر است منافذ پوستتان باز باشد . برای این کار از بخور گرم استفاده کنید . این کار تأثیرگذاری مواد را به مراتب افزایش می دهد .
• پوستتان را توسط حوله و یا دستمال تمیزی کاملا خشک کنید و همچنین موهایتان را توسط کلاه و یا هد بندی جمع کرده و بپوشانید . این گونه حلزون ها تنها مسیری که طی خواهند کرد پوست صورتتان بوده و به جای دیگری منحرف نمی شوند .
• حلزون ها را قبل از استفاده زیر آب بگیرید تا بیدار شوند و همان لحظه آن ها را کاملاً تمیز بشویید و سپس از دستمال های کاغذی برای خشک کردن حلزون ها کمک بگیرید .
• بعد از قرار دادن حلزون ها روی پوست ، 20 دقیقه زمان بدهید تا پوستتان را به طور کامل به مخاطشان آغشته کنند .
• بعد از گذشت 20 دقیقه ، برای جذب بهتر مواد ، به مدت 5 دقیقه پوستتان را ماساژ دهید .
• بعد از ماساژ نیم الی یک ساعت زمان بدهید تا مواد موجود در مخاط بتوانند به پوستتان نفوذ کرده و بتوانند تأثیرات خود را بگذارند . این مخاط هر چه بیشتر روی پوست بمانند بیشتر تأثیر خواهند گذاشت پس بهتر است صبور باشید .
• سپس پوستتان را کاملاً تمیز بشویید ، بهتر است برای شستشوی صورتتان در مرحله ی آخر از آب سرد استفاده کنید تا منافذ پوستتان بسته شود .

نکات مهم برای حلزون تراپیست های گرامی:

از جمله نکات مهم و لازم الاجرا که هر حلزون تراپیستی باید رعایت کند تا مشکل و عوارضی برای مراجعین پیش نیاید ، در این قسمت ذکر گردیده است:

• حلزون هر شخص باید فقط مخصوص آن شخص استفاده شود و نمی توان از آن برای فردی دیگر استفاده کرد .
• مراجعین شما باید قبل از شروع درمان از مصرف هر گونه داروی شیمیایی مثل آنتی بیوتیک ها اکیداً خودداری کنند ؛ زیرا این داروهای شیمیایی سبب آسیب رساندن به حلزون ها می گردد .
• اگر می خواهید حلزون های استفاده شده در یک دوره را دوباره برای مراجعین دیگری استفاده کنید می بایست حلزون ها را از قبل ، به مدت یک هفته به خاک برگردانید .
• قبل از استفاده ی حلزون ها به آنها غذا بدهید .
• از هر حلزون هفته ای بیش از 3 مرتبه استفاده نکنید و همچنین حین استفاده کوچکترین فشاری به آن ها وارد نکنید .

انجام حلزون تراپی در منزل

البته که بله ؛ تنها شرط انجام این کار ، فراهم آوردن امکانات مناسب برای نگهداری حلزون ها می باشد که این کار چندان مشکل و سخت و پر هزینه نمی باشد . تنها کافی است نکات زیر را رعایت فرمایید :

• از ظروف پلاستیکی یا شیشه ای برای نگهداری حلزون ها استفاده نمایید .
• برای آنکه هوا و اکسیژن به راحتی به داخل محیط نگهداری حلزون ها رد و بدل شود ، از پارچه های توری به عنوان درب استفاده نمایید .
• از کاهو، برگ درختان انگور و توت و … برای غذا دادن به حلزونها استفاده نمایید .
• دقت بفرمایید که غذایشان کاملاً تمیز شسته شده باشد و از دادن غذای مانده و کهنه به آن ها خودداری کنید .
• ظرف های شیشه ای یا پلاستیکی که حلزون ها در آن زندگی می کنند باید چند وقت یکبار شسته شوند .
• درون ظروف به طور روزانه، آب اسپری کنید .
• حلزون ها را چند روز یکبار به حمام ببرید و تمیز بشویید .
• در زیر حلزون ها، خاک قرار دهید تا شرایط تولید مثل برایشان برقرار باشد چون در صورت عدم تخم ریزی می میرند .
• دقت کنید که در طول پروسه ی تولید گیاهانی که به عنوان تغذیه حلزون ها استفاده می کنید از آفت کش ها استفاده نشده و کاملا ارگانیک باشند .

آموزش حلزون تراپی و حلزون درمانی:

شما می توانید در صورت تمایل به یادگیری این نوع روش درمانی ، تنها کافیست دوره های آموزشی حلزون تراپی را نزد اینجانب بگذرانید و به طور کامل با مباحث آشنا شوید . همچنین به صورت دائم و آنلاین پشتیبانی شما توسط اینجانب صورت خواهد گرفت.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه و قیمت حلزون تراپی و حلزون درمانی چقدر است؟

کلیه هزینه‌ها بر حسب نوع وسطح کار مشخص می‌گردد و هزینه ها با هم فرق دارند.

آیا مخاط حلزون خطرناک برای انسان است؟

خیر، حلزون ها و مخاطشان هیچ خطری نداشته و ایجاد مسمومیت نمی کنندبه غیر از حلزون های غول پیکر آفریقایی.

هزینه حلزون تراپی و حلزون درمانی چقدر است؟

در واقع این خدمات قیمت واحدی ندارد و مراکز مختلف بسته به شرایط و سطح انجام خدماتشان قیمت ها و تعرفه های متفاوتی را تعیین می نمایند. سالن ما بهترین گزینه جهت بهره مندی از کیفیت و دقت بالای ارائه این خدمات در کنار هزینه ی مناسب آن می باشد. جهت دریافت اطلاعات و هزینه ی این خدمات با سالن ما تماس بگیرید.

می توان حلزون تراپی را در منزل انجام داد ؟

بله با فراهم آوردن امکانات مناسب جهت نگهداری حلزونها این کار مشکل نخواهد بود.


کلمات کلیدی:
بهترین حلزون تراپی در اهواز، مرکز تخصصی حلزون تراپی در اهواز، حلزون تراپی در اهواز، حلزون تراپی در اهواز، حلزون تراپی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!