بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز
  • اکستنشن مو با لیزر در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

خانه مو سی سی
0613338 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکسنتشن مو یونیک اهواز
093371 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکسنتشن مو رانیا بامشا
0916003 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانه موی آتریسا
0936490 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکسنتشن مو طبیعی شراره
0916805 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکسنتشن مو طبیعی آتریسا
0938319 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز
سالن اکستنشن مو در اهواز
  • 0916 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی اهواز

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در اهواز

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در اهواز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز

بهترین اکستنشن مو در اهواز

بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز – انسان های زیادی روزانه در سر تا سر دنیا دست به روش های درمانی و زیبایی مختلفی برای داشتن موهای زیباتر پر پشت تر و بلند تری می زنند زیرا از تاثیراتی که موی افراد بر روی زیبایی و جذابیت آنها دارند نمی توان چشم پوشی کرد، وقتی ظاهر بهتری داشته باشیم و از وضع ظاهری خود راضی باشیم احساس بهتری داریم و قطعا عملکرد ما را هم به نحو مثبتی بهبود می بخشد.

این مسئله به ویژه برای افرادی که موهای ضعیف و نازک و یا کم پشتی دارند و نیز افرادی که به ظاهر خود اهمیت بیشتری می دهند مانند افراد سرشناس و بازیگران هالیوودی حائز اهمیت است.

بهترین اکستنشن مو در اهواز

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای انتخاب اکستنشن کار خوب در اهواز باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

در طول زمان افراد یا از محصولاتی مثل داروهای گیاهی و شامپوهای تقویت کننده که یا بی اثر بوده یا تاثیرگذاری آنها نیاز به صرف زمان بسیاری دارد استفاده کرده اند یا محصولاتی مانند کلاه گیس ها که البته بسیار مصنوعی دیده می شوند و اغلب جلوه ی خوبی ندارند.

اما نظرتان راجب یک روش بی ضرر و پر بازده و صدالبته سریع و کوتاه مدت برای رسیدن به موهایی که روزی رویایشان را داشتید چیست؟

اگر به دنبال پر پشت و زیباتر کردن موهای خود در مدت زمان کمی هستید پیشنهاد ما به شما روش شگفت انگیز اکستنشن کردن موها است.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن ها تارهای موی طبیعی یا مصنوعی هستند که با اضافه کردن حجم و طول به موهای شما ظاهری زیبا تر می دهند.

جالب است بدانید که بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا هم از این گزینه برای داشتن موهای زیبا بهره می برند و گفته شده که این روش کاملا امن و بی خطر است.

انواع اکستنشن:

اکستنشن ها انواع مختلفی دارند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنشن ها دسته موهای طبیعی و یا مصنوعی هستند که برای حجم دادن به موها با روش های گوناگون لا به لای آنها نصب می شوند.

اکستنشن طبیعی:

این محصولات در دو دسته ی کلی عرضه می شوند؛
دسته ی اول اکستنشن هایی که از موهای طبیعی ساخته شده اند چون روزانه در دنیا افرادی که موهای بلند و سالمی دارند اقدام به کوتاه کردن و فروش آنها می کنند که با استفاده از این موها می توان اکستنشن هایی با ظاهر زیبا و طبیعی و کیفیت و دوام و سازگاری بیشتر با موهای افراد تولید کرد البته این محصولات نسبت به اکستنشن هایی که بطور مصنوعی ساخته می شوند قیمت بالاتری دارند.

اکستنشن مصنوعی:

دسته ی دوم اکستنشن های مصنوعی که در کارخانه ها تولید می شوند به طور کلی کیفیت کمتری نسبت به انواع طبیعی دارند اما می توان با دقت و مشاوره گرفتن از افراد متخصص در این زمینه نمونه های مناسبی از میان آنها برگزید کشورهایی مثل هند و چین موهای مصنوعی با کیفیت خوب و قابل قبول تولید می کنند، برای تشخیص طبیعی بودن اکستنشن ها می توانید چند تار از آنها را آتش بزنید اگر موها طبیعی باشد از بوی کز سوختن مو می توانید متوجه شوید به علاوه تارهای موی مصنوعی ضخامت بیشتری نسبت موهای طبیعی دارند.

آیا اکستنشن مضر است؟:

سوال مهمی که در این زمینه مطرح می شود این است که آیا اکستنشن ها برای مو ضرر دارند و باعث ریزش موها می شوند؟
در پاسخ باید گفت این محصولات خوشبختانه از بی ضرر ترین و امن ترین روش ها برای رسیدن به موی دلخواه افراد است اما قبل از تصمیم گیری و خرید کردن باید به خوبی دقت کنید و از انواع مناسب و مرغوب اکستنشن بهره بگیرید به علاوه اکستنشن باید توسط فردی که در این زمینه تخصص کافی دارد باید نصب شود.

سایز اکستنشن:

نکته ی دیگر اندازه ی طول اکستنشن ها است اگر موها بیش از حد بلند شوند سنگین شده و به پوست کف سر فشار وارد می کنند و به مرور باعث ریزش موهای طبیعی شخص می شوند پس بهترین طول برای موهای اکستنشن شده 22 سانتی متر است و به طور کلی طول موهای اکستنشن شده نباید بیشتر از 30 سانتی متر شود.

انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده:

1. اکستنشن های موقتی؛ این دسته از اکستنشن ها مناسب افرادی هستند که نمی خواهند طولانی مدت و مداوم از اکستنشن استفاده کنند، این اکستنشن ها با کلیپس های مخصوص و یا چسب متصل می شوند و می توانید آنها را هر هفته و یا هر روز جدا کرده و دوباره متصل کنید.
2. اکستنشن های نیمه دائم؛ ماندگاری این محصولات در حدود 6 الی 8 هفته است و در دسته های کوچک تری نسبت به انواع کلیپسی ارائه شده و به صورت نواری و با استفاده از چسب های نا مرئی متصل می شوند.
3. اکستنشن های دائمی همان طور که از اسم آنها مشخص است مدت زمان بیشتری دوام می آورند و معمولا ماندگاری آنها حدود چند ماه است

روش های نصب اکستنشن لا به لای موهای افراد:

روش رینگ گذاری:

رینگ؛ در این روش برای اتصال اکستنشن ها از یک رینگ واشر دار استفاده می کنند، اگر فرد موهای نازک و کم پشتی داشته باشد این روش برای او روش مناسبی محسوب نمی شود چون هنگام جمع کردن موها رینگ از لا به لای موها معلوم می شود.

روش چسب کراتین:

چسب کراتین؛ برای افرادی که می خواهند اکستنشن را جلوی سر خود وصل کنند و یا آنهایی که موهای کم پشت و نازکی دارند این روش مناسب تر است به علاوه این نوع از چسب ضرری برای موها ندارد.

روش دوختن:

روش دوختن؛ این روش به نسبت سایر روش ها مدت زمان زیادی از وقت شما را می گیرد ممکن است مجبور شوید چند ساعتی در را در آرایشگاه سپری کنید اما به زحمتش می ارزد چون نتیجه ی کار بسیار زیبا و چشم نواز و طبیعی خواهد بود، البته چنین کاری به هنر و تبحر نیاز دارد و کار هر کسی نمی باشد.

روش رینگ گذاری:

روش رینگ: این روش برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ مشخص می شود که بدون شک ظاهر زیبایی ندارد.

روش میکرولینک:

روش میکرولینک؛ اگر به دنبال اکستنشن کردن به روش طبیعی هستید این متد حرف ندارد در این روش موهای اکستنشن را به ساقه ی موهای فرد نصب می کنند، البته نیاز است که هر 3 تا 4 هفته یک بار به دیدن آرایشگر خود بروید چون ممکن است اکستنشن بعد از مدتی شل بشود.

روش لاینی:

اکستنشن مو به روش لاینی: از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که برای اتصال موها از چسب و یا رینگ استفاده نمی شود.

نکات مهم در مراقبت و استفاده از اکستنشن ها:

برای دوام بخشیدن به اکستنشن هایتان و نیز برای حفظ ظاهر زیبا و مطلوب آنها باید از اکستنشن ها مراقبت کنید. اول از هر چیز مواظب باشید در معرض مواد و عوامل مضر قرار نگیرید و از انواع مرغوب و با کیفیت اکستنشن استفاده کنید، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا یا قرار گیری طولانی مدت مقابل نور آفتاب، استفاده ی مکرر از سشوار و اتو مو، شستشوی موها با مواد نامناسب مثل شامپوهای حاوی سولفات و پارابن می تواند به اکستنشن های شما آسیب بزند و زحمات کشیده شده را بر باد دهد.
پس با اکستنشن های خود با ملایمت رفتار کرده و مراقبت شایسته ای از آنها کنید تا هرگاه که در آینه خود را تماشا کردید از دیدن موهای زیبای خود لذت ببرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مدت زمان سالم ماندن موهای طول شده به چه عواملی بستگی دارد؟

• کیفیت موی انتخاب شده جهت اکستنشن
• روش انتخاب شده جهت اکستنشن مو

با انجام اکستنشن مو می‌توان فعالیت‌های ورزشی را انجام داد؟

بهتر است که از انجام فعالیت‌های ورزشی بعد از اکستنشن مو بپرهیزید چون نمک موجود در عرق بدن باعث خرابی اکستنشن می‌شود.

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مو در هر روش چقدر است؟

اکستنشن‌های دائمی تا سه ماه و اکستنشن نیمه دائمی بین 6 تا 8 ماه ماندگاری دارد.

چند روش برای اکستنشن مو داریم؟

اکستنشن دائمی و اکستنشن نیمه دائمی

برای کودکان چه اکستنشنی را پیشنهاد می‌دهید؟

اکستنشن گیره‌ای را برای کودکان پیشنهاد می‌دهیم. برای مابقی روش‌های اکستنشن باید با پزشک مشورت نمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز، اکستنشن کار خوب در اهواز، اکستنشن مو با لیزر در اهواز، اکستنشن مو اهواز اینستاگرام، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!