کلاس آموزش خودآرایی در اهواز
  • آموزش خودآرایی در اهواز
  • کلاس آموزش خودآرایی در اهواز

کلاس آموزش خودآرایی در اهواز
آموزش خودآرایی اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



کلاس آموزش خودآرایی در اهواز

کلاس آموزش خودآرایی در اهواز

آموزش خودآرایی در اهواز – زیبایی و دلنشین بودن چهره، همیشه یک خواسته ی مهم در بین تمامی افراد اعم از زن و مرد بوده است. البته زنان بیش از مردان به دنبال زیبایی و روش‌های زیباتر شدن بوده و هستند. داشتن چهره ی جذاب و دلپسند علاوه بر اینکه حس خوبی به دنبال دارد، سبب افزایش عزت نفس و حضور پررنگ تری در جامعه می‌شود.

به همین دلیل اگر ما به روش‌های خودآرایی و زیبا سازی آشنا باشیم، هم در وقت و هم در هزینه ی خود، صرفه جویی کرده ایم. توانایی انجام خودآرایی میتواند ما را تا حد زیادی از مراجعه ی غیر ضروری به سالن های زیبایی بی نیاز کند. ضمن اینکه اگر به این کار مسلط شویم، بیشتر می‌توانیم نظر و سلیقه ی شخصی خود را در استفاده از انواع رنگها و سبک‌های آرایشی اعمال کنیم.

کلاس آموزش خودآرایی در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش خودآرایی در اهواز می پردازیم.

تاریخچه ی خودآرایی:

تاریخچه ی خود آرایی را می‌توان به زمان پیدایش بشر نسبت داد، چرا که نوع بشر، همیشه طرفدار زیبایی بوده است؛ اما باید دانست که چگونگی آراستگی و زیبا سازی چهره، بی ارتباط با سلیقه و آداب و رسوم اقوام و قبایل، نبوده است. هر گروه و دسته ای بنابر فرهنگ و سلیقه ی خود، سبک خاصی را برای آرایش انتخاب کرده و می‌کنند. حتی ممکن است سبکی از آرایش که برای قشری خاص بسیار مطلوب و مقبول است، برای گروهی دیگر، چندان جالب و دلخواه نباشد.

مثلا زنان مصری در خصوص آرایش و آراستگی بسیار به لوازمی از قبیل انواع عطرها ، شانه و آینه اهمیت می‌دادند. آنها برای تهیه ی رنگها و مواد آرایشی خود از منابع گیاهی نظیر برگ و ریشه و گل استفاده می‌کردند. برای زیبایی و آرایش چشم، پودری به نام کوهل که شبیه به سرمه بود را بکار میبردند. همینطور دوده ی چراغ برای پر تر نشان دادن ابروها و نیز اکسید آهن به سبب سرخی آن، برای گونه ها به عنوان سرخاب، کاربرد داشت. این یعنی در طول تاریخ، زنان از هرآنچه که در دسترس بوده به بهترین شکل برای ایجاد آراستگی و زیبایی خود استفاده می‌کردند.

با گذشت زمان و ساخته شدن انواع کارخانه ها، تولید لوازم بهداشتی و آرایشی، به یک صنعت موفق و پرطرفدار تبدیل شده که می‌تواند نیاز همه را از هر نظر، برآورده کند.

آموزش خودآرایی:

درخود آرایی باید همواره به این توجه داشت که آرایش، حتی الامکان به چهره و صورت ما بیاید و درعین حال تا جای ممکن، طبیعی و ملایم به نظر برسد. هم چنین باید توجه داشت که بسته به موقعیتی که قرار است درآن حضور پیدا کنیم نوع و شدت آرایش هم متفاوت و متناسب باشد. در یک خودآرایی حرفه ای، باید به شکلی نامحسوس، عیوب و نقص های صورت پوشانده شود.

بسیاری از خانم ها بدون گذراندن دوره های آموزشی خودآرایی، اقدام به آرایش خود می‌کنند اما به دلیل اینکه مهارت لازم را دراین زمینه ندارند، نهایتا نتیجه ی چندان رضایت بخشی بدست نمی آورند و شاید با خود بگویند اگر به آرایشگاه میرفتم قطعا بهتر میشدم؛ بنابراین بهتر است در دوره های آموزشی خودآرایی شرکت کرد تا با یادگیری نکات مهم آرایشی در زمینه ی آرایش چهره مان، خودکفا شویم و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنیم چراکه بارها شده برای آراستگی مان اجبارا به آرایشگاه ها مراجعه کرده ایم.

در دوره های آموزشی خودآرایی نه تنها به آموزش آرایش چهره و نیز نحوه ی استفاده از لوازم آرایشی پرداخته می‌شود، بلکه روش‌های مراقبت از پوست هم مطرح می‌گردد؛ یعنی با یک تیر دو نشان خواهید زد. تنها زمانی برروی پوست ما آرایش می‌نشیند که پوستی سالم و سلامت داشته باشیم. این یک اصل مهم بوده و در دوره های آموزش خود آرایی به آن توجه میشود.

دوره ی های آموزش خودآرایی:

در دوره های یادگیری خودآرایی، هر دو شاخه ی گریم و میکاپ توسط مربیان با مهارت و باتجربه آموزش داده می‌شود. هنرجوها می آموزند کدام یک از انواع میکاپ، متناسب با صورت و ظاهرشان است. همانطور که آگاه هستید، مدل های مختلف آرایش و میکاپ باید همانند مدلهای مختلف کوتاهی موی سر، متناسب و منطبق با نوع و شکل صورت و چهره ی شخص باشد.

یکی از کلیدی ترین بخش های آرایش صورت، چگونگی انجام آرایش چشم هاست. اگر چشم ها، درست، زیبا و بدون نقص آرایش شوند، می‌توان گفت مهمترین بخش از آرایش صورت را انجام داده اید.

در کلاسهای خودآرایی، هنرجوها می‌توانند به خوبی آرایش درست و اصولی چشم را بیاموزند؛ مثلا اینکه چه مدل از خط چشم به چه صورت و چشمی می آید؟

جالب است بدانید که با شرکت در این دوره ها و گذراندن کامل مراحل آن، مدرک معتبری از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهید نمود و می‌توانید از طریق آن فعالیت کرده و کسب درآمد هم بنمایید.

سرفصل های کلاس های خودآرایی:

1 . آشنایی با انواع لوازم آرایشی مورد نیاز برای میکاپ
2 . چگونگی انجام آرایش

ابزار ها و وسایل مورد نیاز خودآرایی:

در خودآرایی از انواع لوازم آرایشی معمول که همه ی خانم ها در کیف آرایشی خود دارند، استفاده می شود. درواقع به دستگاه یا ابزار خاصی نیاز نیست. لوازم مورد نیاز شامل
انواع خط چشم های مایع و جامد، انواع رژلب ها، رژگونه، ریمل ها، کرم های رطوبتی و آبرسان، براش ها و قلم های خط چشم، کرم پودرها و… می باشد.

نحوه ی استفاده و نیز میزان و مقدار استفاده ی هریک از این لوازم را خواهید آموخت و این یعنی اینکه دیگر بارها آرایش غلط و پاک کردن و پاک کردن و آرایش مجدد نخواهید داشت و تنها با یکبار، آرایشی زیبا و جذاب انجام داده و مقدار کمی هم از لوازم آرایشیتان مصرف می‌شود.

توانایی هایی بعد از گذراندن دوره:

با شرکت در کلاس خودآرایی، با بهترین روش ها برای ایجاد آراستگی و جذابیت در صورت و ظاهر خود، آشنا میشوید. استفاده ی درست و بجا از وسایل آرایشی و تشخیص اینکه کدام رنگ ها با یکدیگر هماهنگی یا تضاد دارند، تماما یک مهارت است که به خودی خود حاصل نمیشود.

در تمامی صورت ها، کم و بیش نقص های کوچک یا بزرگی وجود دارد. همینطور در بسیاری از پوست ها مشکلاتی نظیر خشکی بیش از حد، چربی بالا، جوش، لک و… وجود دارد که برطرف کردن تمام این موارد با تکنیک هایی که در دوره های خودآرایی، آموزش داده می‌شود قابل رفع است.

نحوه ی برگزاری:

برای تشکیل کلاس ها، باید ظرفیت تکمیل گردد. پس از تکمیل ظرفیت، هنرجویان گرامی زیر نظر برترین اساتید رشته های آرایش و خودآرایی، تعلیم می‌بینند. برای تمامی علاقه مندان شاغل و ساکن در شهرستان‌ها هم این مژده وجود دارد که می‌توانند در روزهای تعطیل و یا آخر هفته ها، آن هم در تایم بعدازظهر، در کلاس ها حضور یابند و بدین ترتیب هم به کارو شغل خود برسند و هم از حضور در کلاس هنری ما بهره مند شوند.

بازار کار خودآرایی:

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، به سبب تأثیر بالای زیبایی و آراستگی در افزایش اعتماد به نفس اشخاص به خصوص در بانوان، آرایش و توانایی انجام خودآرایی روزبه روز در بین افراد اهمیت میابد. شما با آموزش تکنیک ها و روش های خودآرایی نه تنها برای شخص خود مفید خواهید بود و از مراجعات مکرر به سالن های زیبایی بی نیاز میشوید، بلکه با دریافت مدرک معتبر میتوانید این هنر را به دیگران نیز آموزش داده و به راحتی کسب درآمد کنید.

درنهایت باید گفت: خودآرایی یک هنر است که برخورداری از آن، هم برای خود و هم برای اطرافیان، بسیار مفید واقع خواهد شد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا این دوره مدرک فنی حرفه ای هم دارد؟

بله در صورت قبولی در آزمون نهایی مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما داده خواهد شد

چه موضوعاتی در خودآرایی آموزش داده میشود؟

آشنایی با ابزار و وسایل موردنیاز برای خودآرایی و نحوه انجام خودآرایی آموزش داده میشود..

ابزار مورد احتیاج برای آموزش خودآرایی چیست؟

لوازم آرایشی که خانمها به طور معمول از آنها استفاده می‌کنند برای این آموزش کفایت می‌کند.

درآمدی از طریق خودآرایی به دست می‌آورم؟

بله. شما میتوانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزش خودآرایی در اهواز، آموزش گریم و خودآرایی در اهواز، کلاس آموزش خودآرایی در اهواز، خودآرایی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!