بهترین اکستنشن مژه در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اکستنشن مژه در اهواز
  • اکستنشن مژه در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکستنشن مژه مائده ویسی
0916582 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه اهواز
0916737 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرکز تخصصی کاشت مژه سالن 33
0933433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه غزال جنادله
0930353 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه آرمیتا
0937414 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرکز اکستنشن مژه اهواز
0938818 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اکستنشن مژه در اهواز
سالن اکستنشن مژه در اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

خدمات تخصصی لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اکستنشن مژه



بهترین اکستنشن مژه در اهواز

بهترین اکستنشن مژه در اهواز

بهترین اکستنشن مژه در اهواز – داشتن مژه‌های بلند، پرپشت، حجیم و فر آرزوی هر خانمی است، اما چگونه؟ روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد که بیشتر آن‌ها موقتی هستند، مثل گذاشتن مژه مصنوعی، این کار نه تنها به چشم‌های شما حالت مصنوعی می‌دهد بلکه در طول زمان باعث افتادگی پلک نیز می‌شود؛ اما ما در این مقاله شما را با یک روشی آشنا می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به مژه‌های دلخواه خود، در عرض چند ساعت برسید. این کار بدون عوارض جانبی می‌باشد و همچنین باعث طبیعی‌تر دیده شدن چشم نیز می‌شود؛ این روش اکستنشن مژه نام دارد که در ادامه‌ی این مقاله با این روش آشنا خواهید شد.

اولین چیزی که در صورت شما جلب توجه می‌کند، چشمان شماست و داشتن مژه‌های بلند و حالت دار نیز برای زیباتر شدن چشم‌ها ضروری است؛ اما بیشتر بانوان به‌صورت طبیعی مژه‌های بلند و پرپشت ندارند به خاطر همین حاضر هستند دست به هر کاری بزنند تا به مژه‌هایی که آرزوی آن‌ها را دارند برسند. از این رو سراغ انواع مژه‌های مصنوعی و کاشت مژه می‌روند، اگرچه روش‌های خانگی هم بر روی پرپشت تر شدن مژه‌ها اثر دارند، اما زمان بسیار طولانی لازم است تا آن‌ها اثرات خود را نشان دهند. اکستنشن مو روشی است که شما با استفاده از آن در عرض چند ساعت می‌توانید به مژه‌های دلخواه خود برسید. در این روش با چسباندن تار موهایی که از ابریشم، موی سمور و حتی موی انسان به دست می‌آید باعث بلند و پرپشت تر شدن مژه می‌شود.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی بهترین مرکز اکستنشن مژه در اهواز می پردازیم.

مدل‌های اکستنشن مژه:

کاشتن تک به تک مژه‌ها:

در این روش که به آن اکستنشن کلاسیک میگویند، تار موهایی که از حیواناتی چون اسب و سمور و تارهایی که از موی انسان به دست می‌آید با چسب روشن یا تیره به مژه‌های شما چسبانده می‌شوند، در این کار می‌توان از ۶۰ الی ۸۰ تار استفاده کرد و دوام آن ۴ الی ۶ هفته است، استفاده کردن از موی حیوانات در این روش توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است آلوده باشد و همچنین احتمال حساسیت را افزایش می‌دهد.

اکستنشن مژه سه‌بعدی:

در این روش با در نظر گرفتن جنس و مقاومت مژه‌های طبیعی فرد، به‌طور متوسط به هر کدام از مژه‌ها ۲ الی ۵ تار ابریشم که بسیار نازک و سبک می‌باشد چسبانده می‌شود. مقاومت و دوام این روش که به آن اکستنشن والیوم نیز می‌گوید از اکستنشن کلاسیک بیشتر است و سبک‌تر.

اکستنشن مژه مگا والیوم:

برای کسانی که به داشتن مژه‌های بسیار پرپشت و حجیم علاقه‌مند هستند، این روش توصیه می‌شود. در این روش با توجه به مقاومت مژه‌های فرد می‌توان به هر مژه بین ۷ تا ۱۲ تار موی ابریشمی سبک متصل کرد.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

هنگامی که شما از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید، تمام کسانی که شما را می‌بینند در اولین نگاه متوجه می‌شوند که مژه‌های شما طبیعی نیست، ولی تشخیص اکستنشن مو سخت است و هر کسی متوجه آن نمی‌شود و همچنین حالت مصنوعی به چشم‌ها نمی‌دهد.

فرق اکستنشن مژه با کاشت مژه:

کاشت مژه با اکستنشن مژه تفاوت بسیار زیادی دارد. کاشت مژه حدود شش ماه زمان می‌برد و هر دو هفته یک بار نیاز به ترمیم دارد؛ در صورتی که اکستنشن مژه با استفاده از تارهای سبک و مصنوعی باعث پرپشت و بلند شدن ابروهای شما می‌شود.

نکاتی درباره کاشت و اکستنشن مژه:

• دوام اکستنشن مژه به‌طور نرمال تا یک ماه است و با افتادگی هر یک از پلک‌ها، اکستنشن آن هم از بین می‌رود
• به خاطر این که تارهای مصنوعی روی مژه‌های طبیعی فرد چسبانده می‌شود ممکن است، فردی به خاطر کم بودن مژه‌های طبیعی خود بتوانند تعداد کمی از تارهای مصنوعی را روی مژه‌های خود داشته باشد.
• طول مژه مصنوعی باید حداکثر دو برابر مژه‌های طبیعی فرد باشد، در غیر این صورت ممکن است باعث ریشه مژه‌های شود، مخصوصاً کسانی که مژه‌های ضعیفی دارند.
• اگر فرد دارای پوست حساسی باشد، اول باید به‌صورت تستی دو مژه بکارت و چند روز صبر کند تا اگر دچار حساسیتی شد آن‌ها را بردارد و دیگر به سراغ کاشت مژه نرود.
• بعد از این که کاشت مژه انجام دادید باید خیلی مراقب باشید، به‌عنوان مثال نباید چشم‌هارا با قدرت بخوانید و یا بمالید، هنگامی که به حمام می‌روید، نباید فشار آب با صورت مخصوصاً چشم‌ها برخورد داشته و بهتر است، به سونا نیز نروید.
• اگر مژه‌های طبیعی شما بلند و پرپشت است، الکی به دنبال کاشت مژه و اکستنشن مژه نروید، اکستنشن به کسانی که پیشنهاد می‌شود که طول مژه‌ی آن‌ها کمتر از ۳ میلی‌متر است، بهتر است آن‌هایی که مژه‌های بلند و پرپشت را به‌صورت طبیعی در اختیار دارند به گذاشتن مژه مصنوعی در مهمانی‌ها اکتفا کنند.

آیا اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند؟:

حتماً شنیده‌اید که می گویند، مژه‌های مصنوعی باعث ریزش پلک‌ها و آسیب به آن‌ها می‌شود؛ اما این گفته‌ها در صورتی صحیح است که مراحل چسباندن آن درست انجام نشده باشد.

در حقیقت اگر این کار به درسی انجام شود، هیچ آسیبی به مژه‌ها نمی‌رساند. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که به چسب آن آلرژی نداشته باشید؛ اگر در هنگام چسباندن مژه سوزش یا دردی احساس کردید، فوراً مژه را بردارید و آرایشگر خود را باخبر کنید.

به یاد داشته باشید که گذاشتن مژه مصنوعی هیچ دردی ندارد، پس اگر در هر مرحله از کار احساس درد کردید، بدانید اشتباه در کار است. حتماً قبل از گذاشتن مژه از چسبی که می‌خواهید از آن استفاده کنید اطمینان حاصل فرماید.

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه:

ماندگاری اکستنشن حدود یک ماه است که با ریزش هر مژه اکستنشن آن نیز از بین می‌رود؛ برای ماندگاری بیشتر مژه روی پلک‌ها می‌توانید از انواع روغن‌های آرایشی استفاده کنید، اما بهتر است از ریمل استفاده نکنید و اگر هم استفاده می‌کنید حتماً از ریمل‌هایی استفاده کنید که با آب پاک می‌شوند. سعی کنید ریمل را فقط نوک مژه‌ها بزنید. برای پاک کردن آرایش چشم نیز می‌توانید از ژل‌های شست‌وشو و شیرپاک‌کن کمک بگیرید و با یک پد آرایشی به آرامی اطراف چشم را تمیز کنید.

مواردی که قبل از اکستنشن باید رعایت کنید:

قبل از اکستنشن صورت خود را خیس نکنید، چون مژه‌ها هنگام اکستنشن باید خشک باشند.

۴۸ ساعت قبل از اکستنشن به استخر و شنا نروید و از انجام حرکات ورزشی که باعث ریزش عرق می‌شوند خودداری کنید.

فواید اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه روش طبیعی‌تر و با دوام تری نسبت به مژه‌های مصنوعی است و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی باشد.

در زمان بسیار کمی انجام می‌شود، کاملاً طبیعی است و نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

اکستنشن ها یک ماه دوام دارند و در طول اکستنشن فرد نیازی به ریمل ندارد.

اکستنشن راه حل مناسبی برای همه‌ی افراد است. شما می‌توانید نوع، رنگ و اندازه مژه را خودتان انتخاب کنید. حتی اگر شما لنز هم می‌گذارید و چشم‌های حساسی دارید، باز هم اکستنشن برای شما بهترین راه است.

عوارض اکستنشن:

توجه داشته باشید که آرایشگر شما باید ماهر و باتجربه باشد، در غیر این صورت ممکن اشتباهات رایجی چون چسبیدن پلک‌های بالایی و پایینی به هم و در نهایت از دست دادن مژه‌های طبیعی، ریختن چسب در چشم و در نتیجه عفونت چشم و آلرژی چشم شود.

قیمت اکستنشن مژه:

اکستنشن کارانی هستند که با کیفیت بالا با قیمت مناسب این کار را انجام می‌دهند. یک اکستنشن کار خوب هیچ‌گاه کیفیت کار خود را فدای قیمت نمی‌کند.

جنس مژه‌هایی که به کار می‌رود در قیمت تأثیر زیادی دارد؛ به‌طور مثال اکستنشن هایی که با موی طبیعی انجام می‌شوند گران‌تر از اکستنشن هایی است که با تارهای مصنوعی انجام می‌شود.

یکی دیگر از عوامل مهمی که روی قیمت تأثیرگذار است، تعداد تارهایی می‌باشد که به مژه‌های اصلی شما متصل می‌شود. هر چه مژه‌های پرپشت‌تری بخواهید، باید پول بیشتری بپردازید.

قیمت در مرکزهای مختلف اکستنشن متفاوت است.

مراقبت از مژه بعد از اکستنشن:

1- از پاک‌کننده‌های چرب و روغنی استفاده نکنید.
2- از ریمل استفاده نکنید چون هم باعث خراب شدن اکستنشن مژه می‌شود و هم مژه‌های طبیعی را سنگین می‌کند که باعث ریزش آن‌ها می‌شود.
3- برای پاک کردن آرایش دور چشم از گوش پاک‌کن استفاده کنید.
4-اگر نمی‌خواهید که مژه‌های کج داشته، هیچ‌گاه صورت خود را به بالش نچسبانید.
5- مژه‌ها نکشید و دست‌کاری نکنید.
6-هیچ‌گاه اکستنشن مژه را با دستان خود جدا نکنید، زیرا مژه‌های خود را نیز از بین خواهید برد.
7- بعد از اکستنشن ممکن است وسوسه شوید و به مژه‌های خود دست بزنید ولی هر هرگز این کار را انجام ندهید؛ انجام دادن این کار نه تنها اکستنشن شما را خراب می‌کند، بلکه دست زدن مداوم به مژه‌ها باعث ریزش آن‌ها می‌شود و ممکن است بجای مژه‌ی از بین رفته مژه‌ای رشد نکند، پس مراقب باشید.
8-بعد از اکستنشن تا ۱۲ ساعت از لنز استفاده نکنید.
9-مژه‌ها هر روز باید شانه شود. یک برس مژه‌ی تمیز تهیه کنید و هر بار بعد از اکستنشن، مژه‌ها را شانه کنید تا به هم ریخته نباشند.
10- اگر جنس بالشتان از کتان است آن را به ساتن تغییر دهید؛ زیرا در طول شب سر شما به بالش سائیده می‌شود؛ بالش ساتن نه تنها از چروک شدن صورت جلوگیری می‌کند، بلکه باعث افزایش طول عمر مژه‌ها نیز می‌شود.
11-چشمان خود را با قدرت نمالانید و آن‌ها را به شدت نخارانید؛ از کشیدن مژه‌ها خودداری کنید.
12-به طرف صورت نخوابید.
13-بعد از اکستنشن ریمل استفاده نکنید، مخصوصاً ریمل ضد آب. اگر هم می‌خواهید ریمل استفاده کنید، حتماً از ریمل مخصوص اکستنشن مژه استفاده کنید.
14-هنگام حمام سر خود را پایین بگیرید تا فشار آب با چشم برخورد نداشته باشد.
15- برای پاک کردن آرایش چشم و صورت خود از پرهای آرایشی کتان استفاده کنید.
16- از فر مژه استفاده نکنید.
17- هنگام خواب مراقب باشید و همچنین در ث ۴ ساعت اول چشم‌ها با آب تماس نداشته باشند.
18- حرارت سوار را به سمت چشم‌ها نگیرید چون باعث بد حالت شدن اکستنشن مژه می‌شود.
19- با آب داغ حمام نکنید و به سونا بخار نروید.
20- همان‌طور که برای ترمیم موها برنامه ثابتی دارید، باید برای مژه‌ها نیز داشته باشید. هر سه هفته یک‌بار نزد آرایشگر خود بروید و مژه‌ها را ترمیم کنید.

نکاتی که درباره چسب اکستنشن باید رعایت شود:

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در اکستنشن رعایت شود، کیفیت چسب اکستنشن است.
آرایشگری را انتخاب کنید که کار بلد و حرفه‌ای باشد؛ قبل از انجام اکستنشن نمونه کارهای او را ببینید و همچنین سالنی را انتخاب کنید که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند. در اینجا نکاتی را برای انتخاب بهتر شما آورده‌ایم.

انتخاب بهترین چسب برای اکستنشن مژه:

اکستنشن کاران کوچکی که این کار را در خانه یا آرایشگاه‌های کوچک انجام می‌دهند، اطلاعات زیادی درباره چسب اکستنشن ندارد و ممکن است دردسرهایی برای شما ایجاد کنند. چسب اکستنشن یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در اکستنشن رعایت شود. بهتر است این کار را به سالن‌های بزرگ که آرایشگرهای معتبری دارد.

نکات مهم برای استفاده از چسب اکستنشن مژه:

چسب بی‌کیفیت باعث ریزش مژه‌های اصلی شما می‌شود:

برای بلند شدن مژه‌های خود هزینه‌ی بسیار زیادی پرداخت می‌کنید و ناراحت کننده ترین بخش این کار ریزش مژه‌های اصلی شما است. چسبی که استفاده می‌کنید تا زمان رئیس منجر مژه‌های شما دوام دارد در غیر این صورت اگر اکستنشن مژه‌ها شروع به ریزش کرد، یا استفاده از چسب بی‌کیفیت دلیل آن است و یا فرایند نصب آن اشتباه صورت گرفته است و یا آرایشگر شما به خوبی اکستنشن را انجام نداده است. برای چشم‌های حساس چسب‌های ضعیفی که شرکت blink بلینک تولید می‌کند، بسیار مناسب است. این چسب‌ها ۱ تا ۳ هفته دوام دارند و در عرض ۱۰ الی ۲۰ ثانیه خشک می‌شوند. بقیه‌ی چسب‌ها تا ۶ هفته دوام دارند. درکل دورنگ چسب برای اکستنشن در بازار وجود دارد، چسب مشکی و چسب بدون رنگ، بهتر است در این باره با آرایشگر خود مشورت کنید.

چسب‌های حرفه‌ای:

چسب فقط برای چسباندن مژه‌های استفاده نمی‌شود بلکه به یک قسمت از مژه‌های شما تبدیل می‌شود که در هیچ هوایی رطوبت خود را از دست نمی‌دهد؛ در غیر این صورت آرایشگر شما اشتباهی انجام داده است.

جدا کردن اکستنشن مژه:

هرگز خودتان سعی به جدا کردن اکستنشن نکنید، چون ممکن است باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری به مژه‌های اصلی شما شود.

استفاده از چسب بی‌کیفیت:

ممکن است شما مبلغ زیادی به یک سالن معتبر بپردازید تا کار اکستنشن شما را انجام دهد و در مقابل به یک آرایشگاه که مبلغ بسیار کمتری دریافت می‌کند نمی‌ارزد.

آرایشگر شما موظف است تا برند چسب را به شما بگوئید تا شما بعد از مطمئن شدن از چسب مورد استفاده اقدام به اکستنشن بکنید. در صورتی که آرایشگر شما از گفتن مارک چسب شانه خالی کرد مطمئن باشید، آرایشگر مورد اعتمادی نیست.

بوی خاص چسب:

اگر می‌خواهید از چسب‌های بهداشتی با کیفیت استفاده کنید، باید بوی بد آن را نیز تحمل کنید و در عوض از عوارض چسب‌های بی‌کیفیت اکستنشن در امان بمانید. بوی بد چسب حداکثر تا ۲ ساعت دوام دارد. برخی از افراد ممکن است به چسب‌های اکستنشن حساسیت داشته باشند و چشم‌هایشان مرطوب شود و حالت چسبندگی پیدا کند اما تمام این‌ها فقط ۲۴ ساعت دوام دارد.

رطوبت:

آرایشگر ها برای راحت کردن کار خود و همچنین طبیعی‌تر نشان دادن مژه‌ها از ترفند کوچکی استفاده می‌کنند. در این ترفند در چسب کمی مرطوب کننده وجود دارد که باعث خشک شدن سریع و کیفیت بهتر کار می‌شود. توجه داشته باشید که انجام این کار در هوای خشک باعث طولانی‌تر شدن زمان خشک شدن چسب و کیفیت بد اکستنشن خواهد شد.

حمام نکنید:

اگر بار اولی است که اکستنشن مژه را انجام داده‌اید و با توجه به کیفیت چسب تا ۲۴ ساعت حمام نکنید. کمی سخت است اما به خاطر سلامتی خود این کار را انجام ندهید.

استفاده از روغن:

خودتان سعی بر جدا کردن اکستنشن نکنید؛ بعد از آن همه پولی که بابت اکستنشن دادید ریسک خراب شدن آن را به جان نخرید، ولی اگر چسب‌ها سفت شده بود با استفاده از مقدار کمی روغن نارگیل یا زیتون آن را چرب کنید ولی حواستان باشد مقدار روغن زیاد نباشد چون باعث نابودی همه‌ی اکستنشن مژه می‌شود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

دوام چسب های با کیفیت برای انجام اکستنشن مژه چقدر است؟

چسب‌ها تا ۶ هفته دوام دارند

دوام چسب های بی کیفیت برای انجام اکستنشن مژه چقدر است؟

این چسب‌ها ۱ تا ۳ هفته دوام دارند

آیا میتوانم اکستنشن مژه خودم جدا کنم؟

ترجیحا بهتر است این کار را خودتان انجام ندهید چون ممکن است باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری به مژه‌های اصلی شما شود.

چه موقع باید از روغن در اکستنشن مژه استفاده نمود؟

اگر چسب‌ اکستنشن مژه سفت شده بود با استفاده از مقدار کمی روغن نارگیل یا زیتون آن را چرب کنید ولی حواستان باشد مقدار روغن زیاد نباشد چون باعث نابودی همه‌ی اکستنشن مژه می‌شود.

چه مدت بعد از انجام اکستنشن مژه نباید استحمام کرد؟

با توجه به کیفیت چسب تا ۲۴ ساعت حمام نکنید. کمی سخت است اما به خاطر سلامتی خود این کار را انجام ندهید.


کلمات کلیدی:
بهترین اکستنشن مژه در اهواز، مرکز تخصصی اکستنشن مژه در اهواز، اکستنشن مژه حرفه ای در اهواز، بهترین مرکز اکستنشن مژه در اهواز، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!