بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز
  • بهترین فیبروز کار ابرو در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

فیبرز ساناز
0992850 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز شیرین
0910393 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز نچرال
0916900 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز پروانک
0901363 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز دانا
0939304 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ایلماه
0902177 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز
سالن فیبروز ابرو در اهواز
  • 0916 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز | بهترین فیبروز کار ابرو در اهواز

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز نام این متد که به زیبایی و نقص معایب ابرو می‌پردازند از شرکتی در صربستان که این روش را بنیان‌گذاری کرده، برگرفته شده است.

امروزه بسیاری از افراد در کشور ما نیز، از این متد استفاده می‌کنند.

فیبروز ابرو، روشی موقت و نیمه دائمی برای رفع ایرادها و دادن جلوه‌ی زیبا به ابروهایتان می‌باشد. در این متد ابروها به شیوه‌ی دستی و با استفاده از سوزن‌های مناسب این کار شکل داده می‌شوند. با فیبروز کردن ابروهایتان شما دارای ابروهای طبیعی و بدون نقص می‌شوید.

امروزه به دلیل پیشرفت چشمگیر و اهمیت خانم‌ها به زیبایی ظاهری خود، این متد در جوامع غربی و شرقی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اهداف ما از انجام این متد برطرف کردن معایب و ارمغان زیبایی به ابروهای شما می‌باشد و شما می‌توانید از ابروهایی با طرح و رنگ دلخواهتان لذت ببرید.

لازم به ذکر است که فیبروز ابرو دائمی نیست و پس از گذشت مدت زمانی از بین خواهند رفت پس اگر می‌خواهید برای همیشه دارای ابروهایی طبیعی و زیبا باشید باید به طور دائم از این متد استفاده کنید.

شما هم می‌توانید با مراجعه به سالن‌های زیبایی و یا با خرید دستگاه فیبروز ابرو و یادگیری مراحل این متد در منزل ابروهای خود را آرایش و زیبا کنید.

بهترین فیبروز کار ابرو در اهواز

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز و بهترین فیبروز کار ابرو در اهواز می پردازیم.

مراحل فیبروز ابرو:

فیبروز ابرو امروزه، روشی عام‌پسند و پرکاربرد می‌باشد؛ زیرا یکی از شاخصه‌های زیبایی صورت هر شخص، داشتن ابروهای بی‌عیب و نقص می‌باشد.

بنابراین خانم‌هایی که بسیار برای ظاهر خود اهمیت قائل می‌شوند به دنبال انجام این روش هستند و گزینه‌ای مناسب برای آن‌ها به شمار می‌آید.

با آفرینش و ارائه این ترفند، این متد به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفت به طوری که پس از گذشت زمان اندکی شاخه‌های جدیدی از فیبروز ابداع شدند مانند فیبروز لب، خط چشم، فیبروز مژه و…

مراحل فیبروز ابرو به این ترتیب می‌باشد: ابتدا خطوط ابرو باید در قسمت تاج ابرو نمایش داده شود، هر خط اجرا شده باید 2 بار تمدید شود، مرحله‌ی بعدی فیبروز ابرو شوک دادن به رنگ می‌باشد، ابروها به مدت زمان 3 الی 4 دقیقه رنگ می‌گیرند سپس باید ابروها بی‌حس شوند و در مرحله‌ی بعد باید دم و آرک ابروها ترسیم شود.

توصیه‌های لازم برای انجام فیبروز ابرو به این ترتیب است: که از 10 روز قبل نباید ابروهایتان را رنگ کنید دوما رنگ منتخب شما نباید زیادی روشن باشد، سوماً تعداد دفعات ترمیم ابروها بستگی به نوع پوست شما دارد و برای کم رنگ نبودن ابروها باید ضخامت استروک را دو برابر کرد.

فیبروز ابرو برای افرادی که دارای پوست خشک و نرمال هستند مناسب‌تر می‌باشد.

انواع مدل‌های هاشور ابرو بر طبق فیبروز:

در هاشور ابرو بر اساس فیبروز ابرو افراد بر طبق سلیقه و خواست شخصی خود طرح مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

افراد در سالن‌های زیبایی با مشاهده‌ی مدل‌های مختلف ابرو و تطابق آن با اجزای صورت مدل‌ها، بهترین طرح را برای فیبروز ابروی خود انتخاب می‌کنند.

مدل ‌هاشور spine-3:

این مدل ابرو به هاشور تیغ ماهی شناخته شده است در این روش نقطه‌ی کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار می‌گیرد این روش همان‌طور که از نامش پیدا است خطوط ترسیم شده مانند تیغ ماهی می‌باشد. هاشور تیغ ماهی یکی از پرطرفدارترین هاشور ابرو بر اساس فیبروز ابرو می‌باشد.

هاشور spine-5:

این مدل فیبروز ابرو به ابروی آسیایی معروف است و نقطه‌ی کانونی در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو واقع می‌شود.

این مدل فیبروز ابرو در کشورهای آسیای شرقی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین برای هاشور ابروی آقایان نیز از این روش می‌توان بهره برد.

هاشور spine-6:

به این مدل ابرو هاشور ابروی کلاسیک می‌گویند. در این روش نقطه‌ی کانونی ابرو در قوس پایین واقع می‌شود؛ و تمامی هاشور و خطوط را در این جهت قرار می‌دهند.

هاشور upper spine:

در این نوع هاشور نقطه‌ی کانونی در بالای ابرو قرار می‌گیرد و تمام هاشورها در جهت بالای ابرو قرار می‌گیرد. این مدل ‌هاشور برای افرادی که دارای ابروی اسپرت هستند مناسب می‌باشد.

بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو:

1- مزایای فیبروز ابرو:

انجام این متد توسط فردی که در این زمینه تخصص و مهارت لازم را دارد سبب نمایان شدن موهای طبیعی و نقش بسته به‌صورت هنرمندانه می‌شود. در این روش رنگ‌دانه‌ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کنند در نتیجه پاکسازی کردن آن بسیار آسان می‌شود؛ و در هر لحظه که بخواهید می‌توانید مدل ابروهایتان را تغییر دهید که این مسئله فاکتوری مهم از مزیت‌های انجام فیبروز ابرو می‌باشد.

از دیگر مزیت‌های فیبروز ابرو:

• در مقایسه با دیگر روش‌ها التهابات کمتری دارد.
• داشتن ابروهای طبیعی به دلیل دقت بالایی که در کار به کار گرفته می‌شود.
• ایجاد تراکم بالا در این قسمت
• تغییر آسان مدل ابرو به دلیل اینکه رنگ‌دانه‌ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کنند.
• تنوع مدل‌های مختلف در انجام این روش
• دارای بهترین هزینه‌ی مناسب
• گزینه‌ی مناسب برای قرینه کردن ابروها
• فرم دادن به تاج ابروها
• نداشتن سوزش و درد زیاد
• ایجاد ابروهای ظریف و طبیعی
• به آرک ابروها فرم می‌دهد.

توجه داشته باشید که شما با انجام فیبروز ابرو در کمترین زمان ممکن صاحب ابروهای طبیعی و زیبا می‌شوید و از کلیه‌ی مزیت‌های خوب این متد بهره‌مند می‌شوید.

2-معایب فیبروز ابرو:

اگر می‌خواهید راجع به معایب فیبروز ابرو، اطلاعاتی کسب کنید در زیر نکاتی برای شما ارائه داده‌ایم.

• اگر شما قبلاً از تاتو برای ابروهای خود استفاده کرده‌اید به هیچ عنوان نمی‌توانید از این متد برای زیباسازی چهره‌ی خود بهره ببرید که این موضوع برای علاقه‌مندان فیبروز ابرو ناراحت کننده می‌باشد.

فرد متخصص با فشار دادن دستگاه میکروبیلدینگ برای فیبروز ابرو مچ دستش دچار خستگی می‌شود که به تدریج از فشار انجام کار کاسته می‌شود که این موضوع می‌تواند بر کیفیت کار اثر می‌گذارد.

• با توجه به اینکه تیغ دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر انجام می‌شود، امکان آسیب رسیدن به دست کاربر بسیار بالا می‌باشد؛ بنابراین شخصی که این کار را انجام می‌دهد باید بسیار مراقبت کند.

• برخی از سالن‌های زیبایی از رنگ‌های نامرغوب و بی‌کیفیتی برای انجام این کار استفاده می‌کنند، این کار سبب کم شدن دوام رنگ بر روی پوست می‌شود.

• اگر می‌خواهید فیبروزی که برای شما انجام می‌شود از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد باید به کلینیک‌های زیبایی که قابل اطمینان هستند مراجعه کنید تا از آسیب رسیدن به ابرو و هدر رفتن هزینه‌تان جلوگیری کنید.

رنگ‌های مورد استفاده در فیبروز ابرو:

از رنگ‌های متنوعی در فیبروز ابرو استفاده و اجرا می‌شود.

رنگ‌هایی که در این متد استفاده می‌شود از مواد معدنی تهیه و تولید می‌شود. این رنگ‌ها به دلیل اینکه خالی از فلزات سنگین می‌باشد به آسانی جذب پوست می‌شود و زیبایی ابرو را چندین برابر می‌کند.

یکی از نگرانی خانم‌هایی که می‌خواهند فیبروز انجام دهند این است که جای فیبروز ابرو پس از گذشت مدت زمانی خاص ته رنگ این متد بر جای بماند که به طور حتم می‌توان گفت که برای این دغدغه جای هیچ نگرانی نیست زیرا رنگ مورد استفاده در این متد به عمق پوست نفوذ نمی‌کند و به راحتی قابل پاکسازی می‌باشد و هیچ ته رنگ قرمزی از خود به جای نمی‌گذارد.

رنگ‌های مورد استفاده در فیبروز ابرو از شرکت phi تهیه و تولید می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار است و هیچ گونه مواد مضر مانند سرب، اکسید آهن و نیکل در آن به کار برده نشده است و رنگ‌های تولیدی این موسسه طبیعی است.

برای ماندگاری بیشتر این متد، می‌توان از رنگ‌های جدید استفاده کرد.

پس از پاک کردن جوهر فیبروز ابرو هیچ گونه سایه قرمزی مشاهده نمی‌شود.

ماندگاری فیبروز ابرو:

ماندگاری فیبروز ابرو از موردهایی است که کسانی که می‌خواهند فیبروز ابرو انجام دهند بسیار حساسیت به خرج می‌دهند نسبت به این قضیه.

به طور کلی در حالت عادی، ماندگاری این روش آرایش ابرو ما بین 6 تا 1 سال خواهد بود زیرا هاشور انجام شده توسط دستگاه میکرو بیلدینگ نسبت به دیگر روش‌های زیبایی ابرو در عمق کمتری انجام می‌شود.

اگر می‌خواهید هاشور با ماندگاری بیشتری داشته باشید می‌توانید مواد را در عمق پوست و از رنگ‌های به روز استفاده کنید تا مدت زمان بیشتری فیبروز ابرو باقی بماند.

جوهر استفاده شده در فیبروز به عمق کمتری نسبت به تاتوی ابروی می‌رود؛ بنابراین فیبروز ابرو نسبت به تاتوی ابرو از ماندگاری کمتری برخوردار است‌.

فیبروز ابرو به دلیل داشتن هزینه‌های متغیر متناسب با هر بودجه‌ای می‌باشد.

عواملی که در هزینه‌ی فیبروز مؤثر است عبارت‌اند از:


• تخصص
• مهارت تکنیسین
• میزان رنگ
• نوع رنگ
• مارک رنگ
• تعداد سوزن‌ها
• موقعیت جغرافیایی سالنی که به آن مراجعه کردید.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو:

تاتو کردن یک روش قدیمی و غیرطبیعی که برای زیبا کردن ابرو می‌باشد.

پاک کردن تاتو از روی پوست‌ کاری بسیار سخت و دشوار

می‌باشد که همیشه مقداری از ته رنگ در زیر پوست باقی می‌ماند. در این روش جوهر به عمق سلول‌های پوستی نفوذ می‌کند به همین دلیل پاک کردن آن روشی دشوار می‌باشد‌.

یکی از تفاوت‌های اصلی فیبروز ابرو با تاتوی ابرو این است که ته رنگی از فیبروز ابرو در زیر پوست باقی نخواهد ماند.

با فیبروز ابرو می‌توان به راحتی مدل ابروهای خود را تغییر دهید زیرا جوهر آن به راحتی پاکسازی می‌شود.

در فیبروز ابرو می‌توان ابرو را همانند تار مو طراحی کرد به طوری که بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص باشد.

اما در تاتوی ابرو امکان طراحی مو و طبیعی جلوه دادن ابرو وجود ندارد.

دستگاه فیبروز ابرو:

در این متد برای هاشور و سایه زدن ابرو از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمی‌شود تنها وسیله‌ی قابل استفاده در این روش قلم میکروبیلدینگ می‌باشد.

فردی که در این زمینه تخصص و مهارت بالا دارد با استفاده از این قلم می‌تواند خطوط و نقاط بسیار ظریفی را برای زیبا کردن ابروی مشتری به کار ببرد.

طراحی کردن ابرو در روش فیبروز کاملاً متناسب با اجزای صورت شخص است به همین خاطر این روش بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و ابروهای ایجاد شده کاملاً شبیه به ابروهای خود فرد می‌باشد.

رعایت نکات بهداشتی در این زمینه بسیار مهم می‌باشد و با هر بار استفاده از سوزن‌های این دستگاه، سوزن‌ها باید تعویض شوند.

توصیه می‌شود در صورت به وجود آمدن حساسیت‌های پوستی در موقع مناسب به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

فیبروز ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

این روش زیبایی ابرو برای کسانی قابل استفاده است که تا به حال ابروهای خود را تاتو نکرده‌اند. به دلیل اینکه فیبروز ابرو کاری بسیار ظریف می‌باشد و برای کسانی که تاتو کرده‌اند امری غیرقابل اجرا و نشدنی است و خطوط فیبروز در تاتو قابل مشاهده نیست.

اگر شما دارای پوستی حساس و زخم در ابروی خود هستید بهتر است تا بهبودی زخم و حساسیت پوستتان صبر کنید و سپس فیبروز ابرو انجام دهید.

شما با استفاده از این تکنیک می‌توانید رضایت کافی را کسب کنید و زیبایی بی نظیری را به خود هدیه کنید.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی می‌توانید از بهترین متدهای آرایشی و زیبایی بهره ببرید که فیبروز ابرو تنها یک شاخه از این متد می‌باشد.

شما می‌توانید از فیبروز لب، خط چشم و شاخه‌های دیگر این متد استفاده کنید.

نکاتی در مورد فیبروز ابرو:

در این مقاله قصد داشتیم که شما را با نکات مهم و ضروری این متد آشنا کنیم.

در نظر داشته باشید که تمامی رنگ‌هایی که پایه روغن و آب دارند به معنای مناسب نبودن آن نیست بلکه برخی از شرکت‌ها فرمولاسیون‌های مختص به خود را دارند که نبود آب و روغن را جبران می‌کنند، استفاده می‌کنند.

در طراحی ابرو به روش فیبروز ابرو، باید به کلینیک‌ها یا سالن زیبایی که دارای تجربه بالا و کیفیت کاری هستند مراجعه کنید.

به شما علاقه‌مندان انجام فیبروز توصیه می‌شود که قبل از فیبروز کردن ابرو به دکتر متخصص زیبایی مراجعه کنید و از مطابقت فیبروز با پوست خود مطلع شوید؛ زیرا ممکن است مواد این متد با پوست شما سازگاری نداشته باشد و باعث بروز حساسیت پوستی شود.

فرد متخصص در این زمینه باید مدرک آکادمی فیبروز را داشته باشد. به افراد متخصص در این زمینه لوگو مخصوص داده می‌شود و نام آنها در لیست بهترین اشخاص انجام فیبروز در سایت قرار می‌گیرد.

تاتو کارهای حرفه‌ای بر اساس استعداد و مهارت خود در این زمینه درجه‌بندی‌های متفاوتی دارند که عبارت‌اند از: تاتو کار، تاتو کار برتر، استادیار، استاد ماهر و استاد بزرگ.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

رنگ های استفاده شده در روش فیبروز ابرو چه مشخصه ای دارد؟

رنگ‌هایی که در این متد استفاده می‌شود از مواد معدنی تهیه و تولید می‌شود. این رنگ‌ها به دلیل اینکه خالی از فلزات سنگین می‌باشد به آسانی جذب پوست می‌شود و زیبایی ابرو را چندین برابر می‌کند. و نباید هیچ گونه مواد مضر مانند سرب، اکسید آهن و نیکل در آن به کار برده شده باشد.

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟

به طور کلی در حالت عادی، ماندگاری این روش آرایش ابرو ما بین 6 تا 1 سال خواهد بود زیرا هاشور انجام شده توسط دستگاه میکرو بیلدینگ نسبت به دیگر روش‌های زیبایی ابرو در عمق کمتری انجام می‌شود.

چه عواملی بر روی هزینه‌ی فیبروز اثر دارد؟

• تخصص
• مهارت تکنیسین
• میزان رنگ
• نوع رنگ
• مارک رنگ
• تعداد سوزن‌ها
• موقعیت جغرافیایی سالن

آیا در روش فیبروز از دستگاه خاصی استفاده میشود؟

در این متد برای هاشور و سایه زدن ابرو از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمی‌شود تنها وسیله‌ی قابل استفاده در این روش قلم میکروبیلدینگ می‌باشد.

ویژگی منحصر به فرد فیبروز ابرو در چیست؟

طراحی کردن ابرو در روش فیبروز کاملاً متناسب با اجزای صورت شخص است به همین خاطر این روش بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و ابروهای ایجاد شده کاملاً شبیه به ابروهای خود فرد می‌باشد.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز فیبروز ابرو در اهواز، مرکز تخصصی فیبروز ابرو در اهواز، مراکز فیبروز ابرو در اهواز، قیمت فیبروز ابرو در اهواز، بهترین فیبروز کار ابرو در اهواز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های، نی نی سایت

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!