بهترین رنگ کار مو در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین رنگ کار مو در اهواز
  • بهترین رنگ کارهای مو در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

رنگ مو آتیا
0916772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو شیرین حیدری
0916729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو فریبا قربانی
0916903 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو حنا احمدی
0938754 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو اکرم موسوی
0936715 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو سولماز
0916803 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین رنگ کار مو در اهواز
رنگ کار مو در اهواز
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



بهترین رنگ کار در مرکز آموزشی هایپر بیوتی اهواز

رنگ کار حرفه ای مو به صورت تخصصی در هایپر بیوتی در اهواز

سالن تخصصی رنگ کار مو خوب در اهواز با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات رنگ کار مو در سالن تخصصی هایپر بیوتی



بهترین رنگ کار مو در اهواز | بهترین رنگ کارهای مو در اهواز

بهترین رنگ کار مو در اهواز

بهترین رنگ کارهای مو در اهواز

بهترین رنگ کار مو در اهواز – در هنگام رنگ آمیزی مو، لایه بیرونی مو با همان کوتیکول در اثر ترکیبات شیمیایی موجود در مخلوط رنگ و اکسیدان و اثر مستقیم آمونیاک آن باز شده تا رنگدانه ها بتوانند در عمق مو یا همان کورتکس نفوذ کنند و تکرار این عمل در طی ماه یا حتی گاهی اوقات در فواصل کوتاه تر باعث از بین رفتن تعادل آب و چربی لایه های درونی و بیرونی مو و آسیب های کورتکس مو می شوند که نتیجه آن گره خوردگی، وز شدن، خشکی بیش از حد و عدم حالت پذیری مو می شود.

بهترین رنگ کارهای مو در اهواز

بهترین رنگ کار مو در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین رنگ کارهای مو در اهواز می پردازیم.

رنگ کردن مو:

اگر شماهمیشه از یک رنگ مشخص برای مثال N6 استفاده می کنید، لازم نیست اکسیدان 6% ی ا 9% تهیه کنید زیرا برای عمل فوق که اصطلاحا Sone & tone نامیده می شود، اکسیدان 3% که یک اکسیدان تخصصی می باشد کافی است.

اکسیدان 3% آرتگو بسیار مناسب است و به دلیل دارا بودن عناصر ترمیمی، نرمی و رطوبت مو را حفظ کرده و به دلیل دارا بودن عناصر تثبیت کننده درصد پراکسید هیدروژن را در محصول نگه می دارد و مانع تبخیر و تغییر آن می شود.

در فاصله بین دو رنگ آمیزی از اسپری کراتینه و آب رسان که نیازی به آب کشی ندارد استفاده کنید و بعد از حمام روی موهای نم اسپری کرده و کمی ماساژ دهید. این محصول گره های مو را باز کرده و مو را نرم و لطیف می کند و به دلیل کراتین و سرامید موجود در آن، کورتکس مو یا همان لایه بیرونی را به طور کامل ترمیم و بازسازی می نماید.

موی رنگ شده:

عدم استفاده از اتو و سشوار برای مدت طولانی با دمای حرارت زیاد. استفاده مکرر از اینگونه وسایل نیز باعث تبخیر مایع کورتکس و پیدایش موخوره میشود و باید توجه داشت که موخوره باکوتاهی مو درمان نشده و بعد از قطع کردن موهای موخوره دار دوباره پدیدار می شوند، زیرا کوتاهی یک درمان موقت است و تا هنگامی که عمق مو و لایه خارجی آن به وسیله ماسک های مغذی و احیا کننده ترمیم نشده باشد،

این عمل هیچ فایده ای نخواهد داشت. موهای خیلی از خانم‌هایی که موهای خود را رنگ یا مش و هایلایت می‌کنند، خشک، شکننده و آسیب‌پذیر می‌شود و شاید برایشان این سوال مطرح باشد که از میان شامپوها و نرم‌کننده‌های موجود در بازار، کدام‌یک مناسب‌تر است.

به‌طورکلی، مواداولیه شامپوها و صابون‌ها تقریبا یکی است ولی به برخی از انواع آنها موادی اضافه می‌شود که خواص ثانویه به آنها می‌دهد. در مورد شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده هم همین‌طور است. واقعیت این است شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده مزایایی نسبت به انواع دیگر دارند. این شامپوها بسیار ملایم‌اند و چربی‌زدایی کمتری دارند تا موهایی که در اثر مواد شیمیایی خشک شده‌اند، خشک‌تر نشوند. علاوه بر این، حاوی نرم‌کننده‌ هم هستند ولی معمولا بهتر است بعد از شامپو‌کردن موها، از نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ شده هم استفاده کرد.

شامپوها و نرم‌کننده‌ها مثل شامپوهای انار، این خاصیت را دارند که رنگ مو را تثبیت کنند و چون مواد پاک‌کننده‌شان کمتر از دیگر شامپوهاست، باعث می‌شوند رنگ مو دیرتر جلای خود را از دست بدهد یا از روی موها پاک شود. از طرفی الکتریسته‌ای که بین موهای خشک وجود دارد را از بین می‌برند تا موها حالت وز پیدا نکنند. این شامپوها و نرم‌کننده‌ها معمولا حاوی موادی هستند که تا حدی می‌توانند از رنگ مو و خود موها در برابر اشعه UV آفتاب محافظت کنند. البته از آنجا که ساقه مو بافتی مرده است، تاثیر این شامپوها فقط در ظاهر مو و تا زمانی است که از آنها استفاده می‌شود و اثر درمانی ندارند.

برای اینکه نتیجه بهتری از رنگ نمودن موهایتان در خانه بگیرید، قبل از رنگ کردن نوک موهایتان که دچار موخوره شده است را کوتاه کنید. همچنین بهتر است قبل از رنگ کردن قسمت های خشک و آسیب دیده موهایتان را کوتاه کنید زیرا موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی رنگ را در خود نگه دارد و پس از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و موها بدرنگ خواهد شد.

درجات رنگ مو را می توان به صورت زیر نشان داد:

رنگ ها از درجه 1 تا 10 در بازار وجود دارند. رنگ درجه یک موها را تیره تر و رنگ درجه 10 موها را روشن تر می کند.

1- سیاه، 2- قهوه ای خیلی تیره، 3- قهوه ای تیره، 4- قهوه ای، 5- قهوه ای متوسط، 6-قهوه ای روشن، 7- بلوند تیره، 8- بلوند متوسط، 9- بلوند روشن، 10 – بلوند پلاتینی روشن.

در برخی از کاتالوگ ها رنگ موی درجه 11 و 12 هم وجود دارد که می توان این رنگ ها را با رنگ های اصلی ترکیب نمود تاموها روشن تر شود. شماره های بعد از ممیز مثلا 1/2 و 1/1 و 1/3 نشان دهنده ترکیب رنگ اصلی با رنگ های فرعی هستند.

رنگ کردن موها برایتان راحت تر می شود اگر شما چرخه رنگ را بشناسید. باید بدانید که موهای شما ترکیبی از 3 رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد است. رنگ های ثانویه مانند نارنجی، سبز و بنفش از ترکیب رنگ های اصلی به دست می آیند.

تعیین رنگدانه زیرین مو از عناصر و عوامل اصلی رنگ کردن مواست. رنگی که شما بر روی موهایتان می گذارید ممکن است به علت رنگدانه زیرین موهایتان رنگی که می خواهید در نیاید. برای هر رنگ یک رنگ مخالف وجود دارد؛ مثلا در صورتی که رنگ موی شما نارنجی باشد گذاشتن رنگ سبز روی موهایتان، موی شما را قهوه ای می کند یا اگر موی حالتی از رنگ زرد به خود گرفته، گذاشتن رنگ بنفش بر روی مو سبب از بین رفتن تون زرد مو می شود؛ بنابراین بهتر است خنثی کننده های رنگ موی خود را بشناسید.

برخی از موهای سفید مانند موهای ریز، کلفت و… اطراف شقیقه در مقایسه با دیگر موهای سفید در برابر رنگ مو مقاوم هستند و یا خیلی سریع رنگ خود را از دست می دهند.
برای موهایی که بسیار سفید شده اند، ابتدا اکسیدان با Vol 20 یا 30 را روی موی سفیدتان قرار دهید و اجازه دهید تا 5-7 دقیقهبماند وسپس موها را آبکشی کنید. این کار را از جایی که سفیدترین موها را دارد آغاز کنید و سپس موها را بشویید و کامل خشک کنید.

سپس رنگ یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان را روی موها قرار دهید زیرا رنگ به دلیل وجود نداشتن رنگدانه در تار مو ها روشن تر به نظر می رسد. موهای سفید قدرت جذب بیشتری دارند پس باید زمان گذاشتن رنگ روی مو 45 دقیقه باشد.

گذاشتن رنگ بر روی موها سبب خشکی و شکنندگی و ریزش مو خواهد شد. رنگ کردن موها وضعیت طبیعی مو را دچار تغییر می کند و رطوبت موها را ازبین می برد. برای اینکه بخواهیم رطوبت کافی را به موهای خشک بازگردانیم باید از اسیدهای چرب طبیعی مانند روغن زعفران استفاده کنیم.

برای این کار در کف دستتان چند قطره روغن زعفران بریزید و روی موهای خشک خود آرام بمالید. این کار اگر متداوم انجام شود رطوبت از دست رفته را به موهای شما بر می گرداند اما موهای شما را چرب نمی کند.

برای شست وشو موهایتان از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. موهای رنگ شده خود را قبل از ورود به استخر، با آب بدون کلر بشویید. زمانی که موهایتان خیس است آنها را شانه نزنید. موهایتان را با سشوار خشک نکنید زیرا رطوبت آن از بین می رود.

برای رنگ کردن مو به شماره اکسیدان توجه کنید.

اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار می رود و انواع گوناگونی دارد که با نتایج مورد نظر شما و تمایلات سازندگان رنگ ها تعیین می شود.

اکسیدان 1: رنگ را به طور جزئی باز می کند.
اکسیدان 2: قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی موهای سفید را دارد.
اکسیدان 3: با کمترین میزان رنگ قدرت روشن کنندگی زیادی دارد.

استفاده از اکسیدان های با درجه بالا سبب پاک کردن میزان زیادی از سولفور موهایتان می شود، پس توصیه می شود از اکسیدان های با درجه کمتر از 30 استفاده کنید. آمونیاک هم همین خطر را دارد.

آمونیاک ماده ای است که در رنگ موهای دائمی بکار رفته است و سبب جداکردن کوتیکول مو می شود و به رنگ اجازه نفوذ به داخل مو را می دهد. اگر آمونیاک به کار رفته در رنگ بیش از حد تند باشد، سبب جدا شدن بیشتر پیوندهای سولفور مو و سفت شدن موها و کاهش قطر و وزن مو خواهد شد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

به رنگ کار برای رنگ کردن مو چقدر هزینه باید بپردازم؟

از آنجایی که رنگ انتخابی از بیرون تهیه یا میشود یا به عهده‌ی رنگ کار بوده و همچنین بسته به درخواست شما برای هایلایت موها و ... هزینه متغییر خواهد بود بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

رنگ کار رنگ صدفی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن است.

رنگ کار رنگ مسی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که رنگ چشمانشان کهربایی است.

رنگ کار رنگ قهوه ای مات را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن است.

رنگ کار رنگ آبی تیره را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن و چشمانشان آبی است.


کلمات کلیدی:

بهترین رنگ کار مو در اهواز، بهترین رنگ کارهای مو در اهواز، رنگ کار مو اهواز، رنگ کار خوب مو اهواز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای،سالن، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اهوازی، طبیعی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!