بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز

⭐ رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن در اهواز
  • مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

رایمون
0613572 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یوتا
0613374 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زن
0613376 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ویونا
0613338 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سین
0613391 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آروشا
0613336 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید


بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز
مرکز میکروپیگمنتیشن
  • 0916 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو در مرکز خدماتی هایپر بیوتی اهواز
میکروپیگمنتیشن ابرو به صورت حرفه ای در سالن تخصصی هایپر بیوتی در اهواز

میکروپیگمنتیشن ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه خدمات حرفه ای



بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز | مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز

بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز

مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز

بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز -امروز هاشور ابرو از دو روش انجام می‌شود. میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو. هر دوی این روش‌ها ظاهر طبیعی به چهره می‌بخشد. این دو روش، تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند.

مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز

بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز می پردازیم.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن که با وسایل استاندارد و یکبار مصرف انجام میشود، از بهداشت زیادی برخوردار است و به وسیله دستگاه و با رنگهای استاندارد انجام می گردد. در روش میکروپیگمنتیشن کاشتی، این کار گرچه رنگدانه ها به عمق مشخص پوست فرو میبرد، اما چون از کمترین رنگ استفاده میشود شما به آسانی می توانید مدل و رنگ ابروی خود را تغییر دهید.

در روش میکروپیگمنتیشن می توان ابروها را به طوری اصلاح کرد که پرپشت تر و زیباتر به نظر برسد وهنگامی که میکروپیگمنتیشن در صورت و روی ابرو جا بیفتد نمی توان ابروی واقعی و غیر واقعی را که به وسیله عمل میکرو پىگمنتیشن به دست آورده اید تشخیص داد. در میکروپیگمنتیشن پیگمنتر، میتوان ناحیه بیرونی به ابرو اضافه کرد و ابرو را بالاتر برد که با این عمل صورت باز تر و جذابتر به نظر میرسد.

حتی اگر بخواهید مدل ابروی خود را تغییر دهید، با رنگ طبیعی و در جهت رشد مو با تارهای سوزنی و نازک که با نفوذ در رنگدانه ها و پوست درست می کند، میتوانید به راحتی مدل دلخواه ابرویتان را داشته باشید. در روش میکروپیگمنتیشن، عمقی که رنگ دانه داخل پوست می شود کم است برای همین باید در چند جلسه ترمیم صورت بگیرد که این کار با پیگمنت و تاتوی قبلی ابروی شما فرق میکند.

فردی که میکروپیگمنتیشن ابرو انجام میدهد، باید مهارت کافی و همچنین شناخت کامل از فرم صورت داشته باشد؛ البته هنر طراحی هم بسیار مهم است، البته دانستن و شناخت رنگ و نوع پوست هم حائز اهمیت است؛ چون روش میکروپیگمنتیشن، مهاجمی برای پوست به حساب می آید و امکان دارد تا چند روز بعد از انجام آن احساس ناراحتی و درد داشته باشید.

البته میزان دردی که متوجه شما می شود به مهارت فردی که این کار را برای شما انجام میدهد هم بستگی دارد و حتما صبوری هر شخص در تحمل درد هم به گونه خاص خود است؛ پس نمی توان گفت دردش چقدر است چون برای هرکس میزان آن متفاوت است. اما درکل، اگر بخواهید میتوانید از بی حسی موضعی برای پایین آوردن این حس تلخ کمک بگیرید.

چه کسانی می توانند میکروپیگمنتیشن ابرو انجام دهند؟

1. افرادی که ابروی کوتاه دارد و دوست نواحی کشیده تری داشته باشند.
2. افرادی که ابروهای نازک و کم پشت دارند.
3. کسانی که ابروهای نامتقارن دارد و می‌خواهند ابروهایشان را متقارن کنند.
4. افرادی که دوست دارند تغییراتی در مدل موهایشان ایجاد کند.
5. ابرو افرادی که بسیار کم و تار مویی ابرو آنها پراکنده است.

افرادی که نباید میکروپیگمنتیشن انجام دهند:

● زنان باردار و زنانی که بچه شیر میدهند.
● افرادی که مواد مخدر مصرف میکنند.
● افرادی که قرص های اعصاب قوی استفاده میکنند.
● افرادی که مرض قند یا همان دیابت دارند.
● افرادی که دچار ناراحتی قلبی هستند.
● افرادی که فشار خون بالا یا پایین دارند.

مزیت‌های میکروپیگمنتیشن ابرو:

1) طبیعی بودن این روش
2) توجه به ضخامت تارهای موی ابرو و کشیدن خطوطی با ضخامت موی ابروی طبیعی
3) ماندگاری بالا و عدم تغییر رنگ
4) امکان تغییر مدل ابرو بعد از گذشته ای که چند سال
5) از بین نرفتن موهای طبیعی ابروی خود فرد بعد از انجام میکروپیگمنتیشن.
6) ترمیم هاشور به رویش موهای ابرو با بکار بردن تکنیک‌های برتر جهت قرینه سازی

اجرا کننده میکروپیگمنتیشن ابرو یا همان پیگمنتر:

فردی که میکروپیگمنتیشن انجام میدهد بسیار مهم است و باید حتما مهارت کافی را داشته باشد و دوره آموزشی این عمل را گذرانده و مدرکش را داشته باشد.

یک پیگمنتر خوب فقط به فکر زیبایی مشتری خود نیست بلکه سلامت او هم برایش مهم است.
اجرا کننده میکروپیگمنتیشن باید به خوبی فرم صورت و پوست را بشناسد چون اکثرا افراد از آنها جهت انجام مىکروپیگمنتیشن ابرو مشاوره میگیرند، باید از دستگاه ها و لوازم خاص و بهداشتی مخصوص میکروپیگمنتیشن استفاده کند. پیگمنتری که میکروپیگمنتیشن انجام می دهد باید واکسن هپاتیت بی و کزاز زده باشد و همچنین گواهی آموزشی و بیمه تخصصی داشته باشد، حتما باید نظارت پزشکی و بهداشتی به کار و لوازم اجرا کننده میکروپیگمنتیشن وجود داشته باشد.

دوام میکروپیگمنتیشن ابرو:

برای ماندگاری رنگ نمی‌توان زمان دقیق اعلام کرد و ماندگاری رنگ به جنس پوست فرد شرایط زندگی فرد، شرایط آب و هوایی محل زندگی، نحوه زندگی فرد و… بستگی دارد. رنگ در پوست‌های خشک ماندگاری بیشتری نسبت به پوست‌های چرب دارند‌. به طور کلی ماندگاری میکروپیگمنتیشن حدود ۶ تا یک سال است و بعد از یکسال نیاز به ترمیم دارد. همچنین میکروپیگمنتیشن ابرو تغییر رنگ نمی دهد و اگر هم بدهند خیلی دیر تغییر میکند‌.

دوام رنگ در میکروپیگمنتیشن:

معمولا ماندگاری رنگ میکروپیگمنتیشن هم مثل ماندگاری و زیبایی انجام خود میکروپیگمنتیشن بالاست و حدود همان یکسال میباشد.
البته به جنس فرد و سن فرد و شرایط آب و هوایی که در آن زندگی میکند هم بستگی دارد و افرادی که پوست چرب دارند زودتر این رنگ را از دست میدهند نسبت به افرادی که پوست خشک دارند.

بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز

مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز

شناخت مراکز معتبر:

مراکز معتبرمیکروپیگمنتیشن ابرو با متخصصین حرفه ای، با تجربه و آگاه، از برجسته ترین و مدرن ترین دستگاه‌ها استفاده می شود‌ همچنین از وسایل یکبارمصرف و کاملا ضد عفونی شده با رعایت تمام نکات بهداشتی استفاده میشود. متخصصین تمام تلاش خود را می‌کند تا میکروپیگمنتیشن ابرو بدون هیچ گونه درد و خونریزی انجام شود.

کارهای بعد از میکروپیگمنتیشن:

● زدن پماد مخصوص، در دو هفته اول روزی چندبار
● آرایش خود را آرام و با پاک کننده لطیف پاک کنید و ابرو را مالش ندهید.
● صورت خود را آرام خشک کنید و ابروهایتان را مالش ندهید.
● زیر آفتاب مستقیم قرار نگیرید، مخصوصاً هنگامیکه در حال بهبود هستید.
● زیر دوش به زور مستقیم که آب کامل روی ابروهایتان باشد نروید.

در هفته یا چند روز اول بهتر است روزی دوبار ابروهای خود را به مدت 15 دقیقه کمپرس یخ کنید.

عوارض میکروپیگمنتیشن ابرو:

تورم قرمزی از عوارض جانبی ناشی از میکروپیگمنتیشن ابرو می باشد که باید بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز، باید به حالت طبیعی برگردد.
برخی از افراد به میکروپیگمنتیشن حساسیت دارند. برای اطمینان از اینکه شما حساسیت دارید یا نه بهتر است که پیگمنتور در قسمتی از پوست شما این روش را امتحان کند؛ و در صورت مشاهده حساسیت نباید این روش را انجام دهد.
سوزنهای میکروپیگمنتیشن با فشار در پوست فرو می‌رود. به همین دلیل ممکن است ابرو دچار خونریزی و پخش شدن رنگ دانه شود و فولیکول های مو آسیب ببیند. ممکن است به دلیل خطای پیگمنتور، ابرو دچار زخم شود. زخم ابرو بعد از انجام میکروپیگمنتیشن خیلی کم اتفاق می‌افتد.

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو:

میکروپیگمنتیشن ابرو با تاتو ابرو تفاوت های زیادی دارد؛ از آن جمله می توان به دستگاه ها و لوازمی که استفاده می شود، وهمچنین پیگمنتر یا همان فرد اجرا کننده میکروپیگمنتیشن اشاره کرد. سوزن مخصوص میکروپیگمنتیشن بسیار حساس و مهم است، در انجام عمل میکرو پیگمنتیشن از کارتریج های یکبار مصرف بجای سوزن یکبار مصرف استفاده میکنند؛ که این عمل باعث جلوگیری از انتقال خون از فردی به فرد دیگر است و بهداشت بهتر و کامل تر صورت میگیرد و امکان انتقال بیماری بسیار کم میشود.

در میکروپیگمنتیشن، اگر توسط فرد حرفه ای و متخصص این کار انجام گیرد، فرد از التهاب کم پوستی، درد و خونریزی برخوردار میشود و سریع میتواند به محل کار خود و اجتماع برگردد، چون عارضه و زخمی در چهره ندارد که این عمل در تاتو متفاوت است.

میکروپیگمنتیشن ابرو در دوران بارداری:

بهتر است در دوران بارداری و شیردهی، مادر میکروپیگمنتیشن ابرو انجام ندهد و آن را به بعد این دوران موکول کند‌‌. در دوران بارداری پوست مادر کشیده می‌شود که بعد از فارغ شدن به حالت اولیه بر می‌گردد و باعث بی کیفیت شدن کار می‌شود. در این دوران هورمون های بدن فعال هستند و پوست رنگ‌پذیری مطلوبی ندارد. در این دوران تمام سیستم هورمونی زنان تغییر می‌کند و امکان ایجاد گوشت اضافه و عفونت و ریزش رنگ وجود دارد.

در دوران بارداری نوزاد از خون مادر تغذیه می‌کند. از طریق میکروپیگمنتیشن ابرو، مواد شیمیایی و سربدار وارد خون مادر میشود و از این طریق به خون نوزاد انتقال داده می‌شود و ممکن است جنین سقط شود. بهتر است که تا پایان دوره شیردهی مادر میکروپیگمنتیشن ابرو انجام ندهد؛ اما اگر تصمیم به انجام دادن آن دارد، باید چند ساعت قبل و بعد از میکروپیگمنیشن ابرو به نوزاد شیر ندهد و قبل از شیر دادن یک بار شیر خود را بدوشد و دور بریزد.

هزینه میکروپیگمنتیشن:

قیمت میکروپیگمنتیشن، به عوامل زیادی بستگی دارد؛ مثلا به پیگمنتری که این عمل را انجام میدهد که هر چه متخصص تر و حرفه ای تر باشد حتما دستمزدش هم بیشتر است، همچنین به رنگ، مارک و مقدار رنگی که استفاده میشود هم بستگی دارد وهمچنین، اینکه مقدار ظرافت کاری آن و تعداد جلسات ترمیم هایی که لازم دارد چقدر باشد هم قیمت را متغیر میکند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

ماندگاری رنگ میکرو پیگمنتیشن چقدر است؟

ميزان ماندگاري رنگ به عواملي چون جنس پوست افراد، شرایط زندگی، شرایط آب و هوایی و نحوه زندگی افراد بستگي دارد و در هر فرد متفاوت است.

مدت زمان ترمیم روش میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

در روش میکروپیگمنتیشن بعد از 6 تا 8 ماه نیاز به ترمیم دارد.

علت بالا بودن ماندگاری میکرو پیگمنتیششن در چیست؟

چون نفوذ رنگ در عمق بیشتری از پوست انجام می‌شود.

آیا افراد باردار و شیرده می‌توانند از روش میکروپیگمنتیشن استفاده نمایند؟

خیر.

ماندگاری رنگ میکرو پیگمنتیشن در چه افرادی بیشتر است؟

ميزان ماندگاری رنگ در افراد با پوست خشک بيشتر از افراد با پوست چرب است. ميزان ماندگاری رنگ را مي توان شش ما تا يک سال در نظر گرفت.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در اهواز، مراکز میکروپیگمنتیشن در اهواز، میکروپیگمنتیشن ابرو حرفه ای در اهواز، مرکز تخصصی، سالن، قیمت، میکروپیگمنتیشن ابرو، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!